На сайті Європейської асоціації університетів опублікована стаття Дженай Роберт «Питання, які ми повинні поставити собі: ШІ тут, щоб залишитися?».
Автор звертає увагу на швидке поширення інструментів штучного інтелекту, розглядаючи це як складову глобальної цифрової трансформації. Вона розмірковує про цифрове майбутнє, яке ми хочемо бачити і про можливість керування цим процесом. Які ризики є на шляху цифрових змін? Внаслідок широкомасштабного впливу штучного інтелекту на повсякденне життя та сферу зайнятості заклади вищої освіти змушені діяти, встигати за загальними темпами цифрових змін, інакше ризикують відстати і збанкрутувати. Як наслідок, університети широко запроваджують ШІ та залучають до цього усі зацікавлені сторони (студентів, викладачів, адміністраторів). У спільноті обговорюються стратегії, будуються і упроваджуються відповідні плани дій, реалізуються технічні та організаційні рішення, дискутуються етичні проблеми. Дженай Роберт закликає до відкритого та конструктивного обговорення у ЗВО усіх цих аспектів: як потрібно використовувати ШІ; які саме його можливості є «благом»; як знайти «міру» або визначити «нормальний рівень» задіяння ШІ; які ризики існують, якою є їхня ієрархія та чи є способи нівелювання. Лише за результатами такої широкої дискусії можна створити ефективний план дій для запровадження технологій штучного інтелекту, що врешті-решт задовольнить унікальні потреби студентів, персоналу та викладачів.
Детальніше: http://surl.li/gceqsq, http://surl.li/glelca
Фото:pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини