За результатами пошуку знайдено:

записів - 5297

сторінок - 530

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МСП І ПІДПРИЄМЦІВ 2024

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ МСП І ПІДПРИЄМЦІВ 2024

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Фінансування МСП і підприємців 2024: оціночна таблиця ОЕСР» із серії «Фінансування МСП та підприємців».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Фінансування МСП і підприємців 2024: оціночна таблиця ОЕСР» із серії «Фінансування МСП та підприємців».

З наведених даних видно, що починаючи із 2020 року низка потрясінь у світовій економіці мала значний вплив на малі та середні підприємства та розвиток підприємництва, а також на їхній доступ до фінансування. Значний інфляційний тиск призвів до погіршення умов кредитування, що обмежило приплив фінансування для МСП і стало бар’єром для інвестицій. ОЕСР відстежує тенденції, умови та політичні зміни у галузі фінансування МСП і підприємництва, охоплюючи майже 50 країн світу. У звіті відзначається суттєве збільшення вартості фінансування МСП у 2022 році поряд зі значним зниженням обсягів такого кредитування. Фінансування за рахунок власних коштів також різко скоротилося. Найбільшою мірою постраждали підприємства, очолювані жінками та представниками меншин, яким зазвичай складніше отримати доступ до фінансових ресурсів. У документі висвітлюються заходи, вжиті урядами для підтримки доступу МСП до фінансування, включно з фінансуванням «зеленого» переходу, диверсифікацією фінансових джерел та інструментів, що матиме важливе значення для задоволення різноманітних потреб усіх типів МСП і підприємців, дозволить їм виступати в якості двигуна стійкого зростання.

Детальніше: http://surl.li/rrvso, http://surl.li/rrwoi, https://doi.org/10.1787/fa521246-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-20
Поширити
ВІДКРИТИЙ ДОСТУП ТА ОБМІН ЯКІСНИМИ ДОСЛІДЖЕННЯМИ

ВІДКРИТИЙ ДОСТУП ТА ОБМІН ЯКІСНИМИ ДОСЛІДЖЕННЯМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Натаніеля Д. Портера «Обмін якісними дослідженнями через відкритий доступ».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Натаніеля Д. Портера «Обмін якісними дослідженнями через відкритий доступ».

У ній наголошується, що традиційні репозиторії з відкритим доступом призначені для обміну кількісними та якісними даними, різноманітною інформацією, концепціями, тематичними дослідженнями, стенограми, інтерв’ю тощо. І тим не менше, автор вважає, що слід зосередити увагу саме на сховищах якісних даних (QDR), покликаних просувати дослідження, сприяти прозорості та доступності соціальних наук. Натаніель пропонує своє бачення суті QDR  та належної його організації, пояснюючи, як університетські дослідники можуть ефективно працювати зі сховищем якісних даних, наводить реальний приклад, що демонструє переваги обміну даними на QDR.  Дані QDR доступні будь-якій людині у світі для використання у дослідженнях та освіті. У QDR є прихильники на усіх континентах, платформа QDR має надійні функції пошуку інформації за допомогою заданих користувачем ключових слів, тем і методів. Важливо також, що QDR дотримується стандартів якісної документації даних, таких як Data Documentation Initiative, а стандарт REFI-QDA  надає можливість ділитись проєктами якісного аналізу даних, їх можна експортувати, перетворювати у інший формат тощо. QDR, наголошує  Натаніель, перебуває в авангарді руху за відкритий доступ, формуючи безпечний, прозорий і доступний простір для якісних даних,  відіграє ключову роль у просуванні принципів відкритості, співробітництва та відтворюваності в якісних дослідженнях, сприяючи накопиченню багатого набору якісних знань.

Детальніше: http://surl.li/rrpkf, http://surl.li/rrpkx 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-19
Поширити
КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ РОБІТ ТА ПРОЄКТІВ ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ УЧАСТІ УКРАЇНСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПРОГРАМІ «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ РОБІТ ТА ПРОЄКТІВ ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ УЧАСТІ УКРАЇНСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ПРОГРАМІ «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

Розпочато другий конкурсний відбір робіт і проєктів, що фінансуються за кошти зовнішнього інструменту допомоги Європейського Союзу для виконання зобов’язань України в Рамковій програмі Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт 2020».

Розпочато другий конкурсний відбір робіт і проєктів, що фінансуються за кошти зовнішнього інструменту допомоги Європейського Союзу для виконання зобов’язань України в Рамковій програмі Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт 2020».

Пріоритет надається пропозиціям у галузі інфраструктурних проєктів,  науково-технічних робіт та проєктів, спрямованих на підтримку інноваційної діяльності закладів вищої освіти та наукових установ; проєкти суб’єктів господарювання, які потребують розроблення ТЕО. Цей конкурс пропонує більший, ніж раніше, обсяг підтримки інноваційної екосистеми ЗВО/НУ та конкретних проєктів; надає перевагу учасникам, які планують подавати заявку на фінансування за програмою «Горизонт Європа»; сприяє залученню молодих учених та науковців, які після довготривалого перебування за кордоном повернулися та офіційно працевлаштувалися в Україні. Конкурс організовано на інтернет-площадці Національної науково-інформаційної системи «URIS».

Детальніше: http://surl.li/rrnhg, http://surl.li/rrndq, http://surl.li/rrngy  

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-03-19
Поширити
ОЕСР: КРАЩИЙ ВИБІР ПРОФЕСІЇ

ОЕСР: КРАЩИЙ ВИБІР ПРОФЕСІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сприяння кращому вибору професії для довшого трудового життя: крок уперед, а не крок назад» із серії «Політика старіння та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Сприяння кращому вибору професії для довшого трудового життя: крок уперед, а не крок назад» із серії «Політика старіння та зайнятості».

У ньому наголошується, що перехід до «зеленої» економіки, швидкий розвиток нових цифрових технологій та культурні зміни – чинники, що руйнують традиційні кар’єрні траєкторії. Щоб скористатися перевагами збільшення тривалості життя, працівникам доведеться дедалі частіше замислюватись про мобільність, особливо –  у середньому та старшому віці, змінюючи роботу чи кар’єру частіше, ніж це було у минулому. Однак успішний перехід від однієї кар’єри до іншої, як правило, виявляється більш складним для працівників старшого віку через проблеми зі здоров’ям, незнання відповідних технологій або відсутність досвіду пошуку роботи. Це може призвести до невідповідності між тим, яку роботу вони хочуть отримати, і тим, що можуть запропонувати роботодавцю.  У звіті ОЕСР представлені дані про актуальні тенденції у галузі кар’єрної мобільності та наслідки для окремих працівників з точки зору оплати праці й інших характеристик роботи. Визначено основні напрямки політики, яку можуть реалізовувати роботодавці і держава, щоб сприяти кар’єрній мобільності та кращому вибору роботи у старшому віці. Зокрема, йдеться про подолання дискримінаційних поглядів на літніх працівників, підвищення гнучкості вибору роботи, забезпечення державної підтримки добровільної кар’єрної мобільності.

Детальніше: http://surl.li/rrlyu, http://surl.li/rrlyu, https://doi.org/10.1787/1ef9a0d0-en 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-19
Поширити
АУДИТОРІЇ  МАЮТЬ  БУТИ  БІЛЬШ  ІНКЛЮЗИВНИМИ

АУДИТОРІЇ  МАЮТЬ  БУТИ  БІЛЬШ  ІНКЛЮЗИВНИМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адели Вега та Елізабет Марсіаль Моралес «Три способи, якими технології можуть зробити ваші аудиторії більш інклюзивними».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адели Вега та Елізабет Марсіаль Моралес «Три способи, якими технології можуть зробити ваші аудиторії більш інклюзивними».

У ній наголошується, що приймаючи різноманітність та надаючи підтримку інклюзивності, необхідно не лише покращувати якість освіти, а й думати про більш справедливе суспільство. Заклади вищої освіти  відіграють вирішальну роль у забезпеченні рівного доступу до освіти для всіх студентів, незалежно від їхнього походження. Але для того, щоб це сталося, аудиторії мають бути інклюзивними. Для цього необхідно адаптувати контент завдяки цифровим інструментам (Canva та Padlet), використовувати штучний інтелект (ChatGPT, Gemini, ElevenLabs);  урізноманітнити методологію навчання (полегшують упровадження інклюзивних педагогічних практик міжнародне онлайн-навчання COIL, гейміфікація, використання Kahoot та Socrative); сприяти розвитку співпраці через Google Docs та Microsoft Teams, де кожен студент може висловити свою думку, урізноманітнюючи погляди на світ. Інклюзію слід розглядати не як абстрактну концепцію, а як цінність на всіх рівнях освіти. 

Детальніше: http://surl.li/rqflo, http://surl.li/rqflv, http://surl.li/rqfmi 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-18
Поширити
МЕНТОРСЬКА ПРОГРАМА НАСТАВНИЦТВА ДЛЯ ЗВО

МЕНТОРСЬКА ПРОГРАМА НАСТАВНИЦТВА ДЛЯ ЗВО

Академія інтелектуальної власності IP-офісу за підтримки Академії ВОІВ реалізує менторську програму наставництва для закладів вищої освіти «How to teach Web 3.0 in Universities». Мета програми – підвищення компетентності викладачів у сфері новітніх технологій (зокрема – штучного інтелекту, блокчейну, інтернету речей) та розвиток методології викладання відповідних дисциплін.

Академія інтелектуальної власності IP-офісу за підтримки Академії ВОІВ реалізує менторську програму наставництва для закладів вищої освіти «How to teach Web 3.0 in Universities». Мета програми – підвищення компетентності викладачів у сфері новітніх технологій (зокрема – штучного інтелекту, блокчейну, інтернету речей) та розвиток методології викладання відповідних дисциплін.

На першому етапі буде здійснена оцінка запитів викладачів у підвищенні їхньої компетентності, що дозволить адаптувати програму навчання.  Після цього пройде тренінговий курс із новітніх технологій та їхнього застосування у ЗВО. Учасники програми матимуть можливість за підтримки менторів розробити або удосконалити власні навчальні програми та пройдуть оцінювання успішності навчання. 

Детальніше: http://surl.li/rqgwphttp://surl.li/rqfut 

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-18
Поширити
ПРОЄКТ ENGINGOV ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ РОЗМОВНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ

ПРОЄКТ ENGINGOV ДЛЯ ПОЛІПШЕННЯ РОЗМОВНОЇ АНГЛІЙСЬКОЇ

Мовна програма Future Perfect спільно з громадською організацією ENGin оголосили про запуск проєкту «ENGinGov».

Мовна програма Future Perfect спільно з громадською організацією ENGin оголосили про запуск проєкту «ENGinGov».

Його мета – допомогти державним службовцям впевнено розмовляти англійською, представляючи Україну у глобальній комунікації.  Йдеться про об’єднання службовців з англомовними волонтерами з різних країн світу для отримання розмовної практики онлайн. Очікується, що завдяки програмі, учасники спілкуватимуться англійською більш впевнено; набудуть досвіду взаємодії з представниками  різних культур; будуть більш мотивовані поліпшувати свої мовні навички.  Проєкт триватиме три місяці. Підтримку йому надають Міністерство цифрової трансформації, Міністерство освіти і науки та Міністерство культури та інформаційної політики України. Фінансова підтримка – USAID, Фонд Східна Європа, Mastercard. Заявку на участь можна подати до 31 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/rpaow,   http://surl.li/rqdzchttp://surl.li/rqdya 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-18
Поширити
ОЕСР: ГЛОБАЛЬНИЙ ЗВІТ ПРО КОРПОРАТИВНУ СТІЙКІСТЬ ЗА 2024 РІК

ОЕСР: ГЛОБАЛЬНИЙ ЗВІТ ПРО КОРПОРАТИВНУ СТІЙКІСТЬ ЗА 2024 РІК

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила «Глобальний звіт про корпоративну стійкість».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила «Глобальний звіт про корпоративну стійкість».

Наголошується, що він є важливим інструментом оцінювання фактичної динаміки, розвитку нормативно-правових засад та діалогу гравців ринку капіталу (керівників компаній, інвесторів, політиків, лідерів думок) задля побудови стійкої системи корпоративного управління. Звіт пропонує огляд поточної ринкової практики, зосерджується на окремих аспектах (наприклад, розкриття інформації, пов’язаної зі сталим розвитком; динаміка залучення акціонерів; зміна обов’язків правління компаній). Відомості, наведені у звіті, є результатом узагальнення поглядів політиків, галузевих експертів та науковців. 

Детальніше: http://surl.li/rplmv, http://surl.li/rplmk, https://doi.org/10.1787/8416b635-en 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-03-18
Поширити
ТЕЛЕФОНИ НА ЛЕКЦІЯХ МАЮТЬ БУТИ … УВІМКНЕНІ

ТЕЛЕФОНИ НА ЛЕКЦІЯХ МАЮТЬ БУТИ … УВІМКНЕНІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Фернандо Розелл-Агілар «Зробіть «увімкнений телефон» обов’язковою вимогою своїх занять».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Фернандо Розелл-Агілар «Зробіть «увімкнений телефон» обов’язковою вимогою своїх занять».

У ній зазначається, що студенти частіше носять із собою в клас смартфони, ніж ручки, тож необхідно це правильно використовувати, застосовуючи підходи активного навчання. Звісно, ця теза дисонує з порадами міністра освіти Великої Британії, який рекомендував заборонити використання смартфонів. Він посилався на минулорічну липневу доповідь ЮНЕСКО, в якій йдеться про пов’язане зі смартфонами відволікання уваги й деструктивну поведінку.  Але про заборону використання смартфонів в університетах не йшлося (мова була про школи). Тим не менш, загальна позиція університетських викладачів така: студенти не повинні користуватися телефонами під час лекцій, про що їх зазвичай повідомляють у  перший день занять. Фернандо не погоджується з таким підходом і наголошує, що є спосіб ефективно використовувати смартфон, оскільки це може допомогти студентам у їхній позааудиторній роботі та за межами формального навчання. Він наголошує у першу чергу на формуванні навичок пошуку та критичного оцінювання інформаційних ресурсів, роботи з додатками для навчання упродовж життя.

Детальніше: http://surl.li/rnryd, http://surl.li/rntwo 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-15
Поширити
МІЖНАРОДНА ЦИФРОВА ДИПЛОМАТІЯ

МІЖНАРОДНА ЦИФРОВА ДИПЛОМАТІЯ

Мінцифра повідомляє про те, що Україна стала партнером Північного інституту інтероперабельності (NIIS), до якого входять Фінляндія, Естонія, Ісландія та Фарерські острови.

Мінцифра повідомляє про те, що Україна стала партнером Північного інституту інтероперабельності (NIIS), до якого входять Фінляндія, Естонія, Ісландія та Фарерські острови.

NIIS відіграє важливу роль у впровадженні інновацій у цифровому уряді та сприяє транскордонному співробітництву.  Для України це послідовний крок у сфері міждержавної цифрової дипломатії. Партнерство з NIIS сприятиме розробленню спільних цифрових рішень, дасть змогу обмінюватися досвідом і спільно допомагати іншим державам цифровізуватися.

Детальніше: http://surl.li/rojgf 

Фото: Мінцифра

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-15
Поширити