За результатами пошуку знайдено:

записів - 5417

сторінок - 542

ОЕСР: ЗБІЛЬШЕННЯ РОЛІ СУБНАЦІОНАЛЬНИХ УРЯДІВ

ОЕСР: ЗБІЛЬШЕННЯ РОЛІ СУБНАЦІОНАЛЬНИХ УРЯДІВ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Хто що робить для активної політики на ринку праці: збільшення ролі субнаціональних урядів» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо економічного розвитку та створення робочих місць на місцевому рівні».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Хто що робить для активної політики на ринку праці: збільшення ролі субнаціональних урядів» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо економічного розвитку та створення робочих місць на місцевому рівні».
Документ висвітлює діяльність та політику на ринку праці на різних рівнях влади в країнах ОЕСР, зосереджуючись на ролі органів місцевого самоврядування. Він містить опис реформ у п’яти країнах ОЕСР та засвідчує, що у двох з них субнаціональні органи влади мають повноваження щодо регулювання локального ринку праці. Надано огляд способів залучення субнаціональних органів влади до такої політики, проаналізовано переваги та недоліки децентралізованих підходів та принципи управління у різних типах управлінських систем.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-07
Поширити
ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ НАУКОВИХ УСТАНОВ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ НАУКОВИХ УСТАНОВ ПРОДОВЖУЄТЬСЯ

5 липня 2023 року Міністерство освіти і науки України розпочинає прийом заявок та інформаційних матеріалів від наукових установ для проходження державної атестації у другому півріччі 2023 року.

5 липня 2023 року Міністерство освіти і науки України розпочинає прийом заявок та інформаційних матеріалів від наукових установ для проходження державної атестації у другому півріччі 2023 року.
Рекомендації щодо подання і заповнення заявки та інформаційних матеріалів містяться у листі-роз’ясненні Міністерства освіти і науки від 26.01.2023 № 7/33-23, розміщені на вебсайті МОН. Документи подаються до МОН в електронному та паперовому вигляді: інформаційні матеріали необхідно внести до інформаційно-аналітичної системи не пізніше 5 серпня 2023 року, усі документи у паперовій формі – до 26 серпня 2023 року. Атестація проводиться відповідно до Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Порядку проведення державної атестації наукових установ», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 липня 2017 р. № 540, наказу МОН від 17.09.2018 № 1008 «Деякі питання державної атестації наукових установ» (зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2018 року за № 1504/32956, № 1505/32957, № 1506/32958).
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-07-06
Поширити
НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ – 2023

НАЦІОНАЛЬНИЙ ТИЖДЕНЬ ЧИТАННЯ – 2023

Державна установа «Український інститут книги» оголосила конкурс культурно-мистецьких проєктів з організації та проведення національного заходу щодо популяризації української літератури та промоції читання «Всеукраїнська інформаційно-просвітницька тематична акція «Національний тиждень читання»».

Державна установа «Український інститут книги» оголосила конкурс культурно-мистецьких проєктів з організації та проведення національного заходу щодо популяризації української літератури та промоції читання «Всеукраїнська інформаційно-просвітницька тематична акція «Національний тиждень читання»».
Конкурс проводиться відповідно до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті Українському інституту книги для підтримки книговидавничої справи та популяризації української літератури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 червня 2019 р. № 638, Порядку організації та проведення мистецьких конкурсів культурно-мистецьких проєктів, спрямованих на підтримку книговидавничої справи та промоції читання, затвердженого наказом Міністерства культури та інформаційної політики України від 23 березня 2023 року № 139, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 травня 2023 року за № 752/39808 та Плану роботи державної установи “Український інститут книги” на 2023 рік. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 17 липня 2023 року.
Фото: організатор
#НРАТ_Усі_новини
2023-07-06
Поширити
ОБГОВОРЕННЯ ПРАВИЛ СКЛАДАННЯ І ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ПРОМИСЛОВИЙ ЗРАЗОК ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ

ОБГОВОРЕННЯ ПРАВИЛ СКЛАДАННЯ І ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА ПРОМИСЛОВИЙ ЗРАЗОК ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій пропонує для обговорення пропозиції з удосконалення «Правил складання і подання заявки на промисловий зразок та проведення експертизи заявки на промисловий зразок і міжнародної реєстрації промислового зразка».

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій пропонує для обговорення пропозиції з удосконалення «Правил складання і подання заявки на промисловий зразок та проведення експертизи заявки на промисловий зразок і міжнародної реєстрації промислового зразка».
Документ містить вимоги до заявок на промислові зразки та регулює відносини, що виникають у зв’язку з поданням заявок на промислові зразки, проведенням експертизи заявок на промислові зразки та міжнародну реєстрацію промислових зразків, в яких зазначена Україна, прийняттям рішень за ними, а також з виконанням Національним органом інтелектуальної власності функцій національного відомства, передбачених Гаазькою угодою про міжнародну реєстрацію промислових зразків. Пропозиції підготовлені відповідно до Закону України «Про охорону прав на промислові зразки» з урахуванням міжнародних договорів України у сфері правової охорони промислових зразків, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2022 р. № 943-р «Деякі питання Національного органу інтелектуальної власності» та вимог законодавства у сфері електронного документообігу та електронних довірчих послуг. Зауваження та пропозиції до проєкту можна подати до 24 липня 2023 року.
Фото: ІР офіс
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інноваторам_обговорення
2023-07-06
Поширити
ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ГРОНІНГЕНА

ПІДТРИМКА УКРАЇНСЬКИХ НАУКОВЦІВ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ГРОНІНГЕНА

Університет Гронінгена (Нідерланди) запрошує українських вчених взяти участь у проєкті «Language Buddies».

Університет Гронінгена (Нідерланди) запрошує українських вчених взяти участь у проєкті «Language Buddies».
Проект, який ґрунтується на відданості та солідарності науковців-волонтерів, покликаний допомогти українським дослідникам опублікувати наукові роботи в англомовних міжнародних наукових журналах та сприяти глобальній науковій дискусії. Зареєстрованим учасникам запропонують співпрацю у певній галузі із закордонним колегою, який має подібні методологічні знання та досвід публікації наукових робіт, написаних англійською мовою. Вчені можуть зв’язатися й отримати відгук на свою роботу, а також обговорити, як покращити свою статтю, щоб охопити міжнародну аудиторію.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_НауковіВидання_новини #НРАТ_Науковцям_новини
2023-07-06
Поширити
СТРАТЕГІЇ ПЕРЕТВОРЕННЯ АКАДЕМІЧНИХ БІБЛІОТЕК НА ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

СТРАТЕГІЇ ПЕРЕТВОРЕННЯ АКАДЕМІЧНИХ БІБЛІОТЕК НА ГРОМАДСЬКІ ОРГАНІЗАЦІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Шейла Коррелл «Сім стратегій перетворення академічних бібліотек на громадські організації».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Шейла Коррелл «Сім стратегій перетворення академічних бібліотек на громадські організації».

Автор наголошує: щоб забезпечити своє майбутнє в університетських містечках, бібліотеки повинні наслідувати модель, яка ставить на перше місце партнерство та співпрацю. Сучасний підхід до роботи академічних бібліотек не тотожний «класичному», але зміни мають відбуватись постійно. І це не лише цифрові зміни, які постійно домінують при обговоренні вищої освіти та бібліотечної справи. Йдеться про важливі соціальні зміни, які є частиною загального повороту до культури участі у мережевому суспільстві, де, за визначенням соціолога Мануеля Кастельса, «ключові соціальні структури та види діяльності організовані навколо електронно оброблених інформаційних мереж». Бібліотеки підтримують інституційні ініціативи з розширення доступу, залучення громадськості, академічного підприємництва, навчання упродовж життя. Вони стали провідниками відкритих досліджень в університетах. Але щоб забезпечити своє майбутнє в університетському кампусі, вони повинні перейти від транзакційної до реляційної моделі бібліотечної справи. Нові методи роботи потребують нових інструментів і нового мислення. У книзі «Соціальне майбутнє академічних бібліотек: нові погляди на спільноти, мережі та залучення» представлені найсучасніші дослідження, новітні концепти та практичні приклади того, як теорія інтелектуального капіталу та соціальних мереж можуть забезпечити стратегічну основу трансформації академічних бібліотек. Потрібно переглянути керівні принципи роботи бібліотек; зорієнтувати їх на діяльність, що ґрунтується на цінностях; поставити партнерство на перше місце у місії та стратегії бібліотеки; розподілити ролі та обов’язки для розвитку та управління відносинами з бібліотекою; організувати простір, контент і людей так, щоб вони працювали разом; перепроектувати системи та робочі процеси; визнати побудову стосунків ключовою компетенцією для бібліотек. Співпраця є основою діяльності бібліотеки як би вона не здійснювалась, – офлайн чи онлайн. Наразі бібліотекам необхідно перейти від обслуговування до партнерства, а це вимагає комплексних змін.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-06
Поширити
ОЕСР: КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ХІМІЧНИМ АВАРІЯМ

ОЕСР: КЕРІВНІ ПРИНЦИПИ ЩОДО ЗАПОБІГАННЯ ХІМІЧНИМ АВАРІЯМ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Керівні принципи ОЕСР щодо запобігання хімічним аваріям, забезпечення готовності та реагування на них» із серії «Про хімічні аварії».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «Керівні принципи ОЕСР щодо запобігання хімічним аваріям, забезпечення готовності та реагування на них» із серії «Про хімічні аварії».
У ньому наголошується, що хімічні аварії з серйозними наслідками продовжують траплятися в країнах-членах ОЕСР та усьому світі. За останні десятиліття низка крупних аварій призвела до загибелі людей, поранень, значного забруднення довкілля та величезних економічних втрат – від витоку фтористого водню в Гумі (Корея) у 2012 році, вибуху аміачної селітри у Весті (США) у 2013 році до нещодавніх вибухів на хімічному підприємстві в Таррагоні (Іспанія), вибуху в Бейруті (Ліван) у 2020 році та вибуху в Леверкузені (Німеччина) у 2021 році. Нинішнє третє видання містить рекомендації щодо безпечного планування та експлуатації небезпечних об’єктів, вжиття належних заходів для запобігання хімічним аваріям і пом’якшення наслідків аварій, якщо вони сталися. Ці керівні принципи стосуються стаціонарних установок, на яких виробляються, переробляються, обробляються, зберігаються, використовуються або видаляються небезпечні речовини у значній формі та кількості, що може нести ризик виникнення масштабних аварій.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD
2023-07-06
Поширити
БЕЗКОШТОВНІ ОНЛАЙН-КУРСИ ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

БЕЗКОШТОВНІ ОНЛАЙН-КУРСИ ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Український онлайн-журнал про ІТ-бізнес, стартапи, технології та підприємництво «AIN UA» опублікував добірку найкращих онлайн-курсів від провідних компаній, університетів світу та платформ з питань розвитку штучного інтелекту і великих мовних моделей.

Український онлайн-журнал про ІТ-бізнес, стартапи, технології та підприємництво «AIN UA» опублікував добірку найкращих онлайн-курсів від провідних компаній, університетів світу та платформ з питань розвитку штучного інтелекту і великих мовних моделей.
Усім, хто цікавиться данною проблематикою, рекомендується ознайомитись із курсами від Google, MIT, Стенфорду, Udemy, EDX та інших відомих установ. Це: «ШІ для всіх»; «ChatGPT Prompt Engineering for Developers»; «Stanford CS224N: NLP with Deep Learning»; «CS50’s Introduction to AI with Python»; «Introduction to Machine Learning від Google»; «Your Guide to Communicating with Artificial Intelligence»; «Learn prompting»; «Deep Learning Specialization»; «AI Fundamentals».
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-05
Поширити
XR-РОЗШИРЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ДЛЯ ОСВІТИ

XR-РОЗШИРЕНА РЕАЛЬНІСТЬ ДЛЯ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мартіна Ендрюса «Розширена реальність для розширення освіти».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мартіна Ендрюса «Розширена реальність для розширення освіти».
Наголошується, що з розвитком цифрових технологій, таких як розширена реальність (XR), виникає питання можливості їх використання для покращення університетського викладання. Розширена реальність – це термін, який використовується для опису середовищ віртуальної, доповненої та змішаної реальності або метапростору. Викладачі-архітектори почали впроваджувати XR у дизайн-студії архітектурних факультетів. Університет Портсмута був одним із перших, хто використав цифрові технології, надаючи студентам-архітекторам доступ до програмного забезпечення для автоматизованого проектування ще на початку 1990-х років. Нещодавно Media Hub and the Centre for Creative & Immersive Extended Reality представили нові способи використання цифрових технологій для забезпечення широкого спектру досвіду, пов’язаного з дослідженнями, виробництвом мультимедійних продуктів та освітою. Автор розглядає різні практичні аспекти XR-простору для фіксації, вимірювання, створення цифрових копій, оцифрування статичних та динамічних об’єктів в архітектурі, дизайні, інженерії, медицині, криміналістиці, кіновиробництві тощо. Це – нові можливості для цілого ряду творчих і дизайнерських дисциплін. Надання студентам доступу до таких цифрових технологій під час навчання в університеті допоможе підготувати їх до майбутнього працевлаштування. Такий підхід сприяє пожвавленню та у кінцевому рахунку – покращанню навчального середовища, розвитку закладів вищої освіти.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-05
Поширити
QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS 2024

QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS 2024

Оприлюднений однин із найбільш впливових глобальних рейтингів університетів QS World University Rankings.

Оприлюднений однин із найбільш впливових глобальних рейтингів університетів QS World University Rankings.
У ньому представлені 1,5 тис. закладів вищої освіти зі 104 міст, які оцінені за показниками 17,5 млн наукових робіт та думками 240 тис. експертів – викладачів і роботодавців. Рейтинг ураховує можливості працевлаштування студентів після закінчення навчання, сталий розвиток університетів, міжнародну дослідницьку мережу, репутацію в академічному середовищі, цитованість наукових публікацій, співвідношення кількості викладачів і студентів, ставлення роботодавців до випускників, залучення іноземних викладачів і студентів. З числа українських університетів до нього увійшли: Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; НУ «Львівська політехніка»; Сумський державний університет; Національний університет «Києво-Могилянська академія»; Одеський національний університет імені І.І.Мечникова; Львівський національний університет імені Івана Франка; Харківський національний університет радіоелектроніки; Національний університет біоресурсів і природокористування України.
Фото: QS World University Rankings
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини
2023-07-05
Поширити