За результатами пошуку знайдено:

записів - 5533

сторінок - 554

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 5 лютого 2025 року оприлюднене повідомлення про захисти на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 5 лютого 2025 року оприлюднене повідомлення про захисти на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Публікація здійснена відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 943.

Детальніше: https://surl.li/fbhtro, http://surl.li/rhajm,

https://surl.li/clzpdd, https://surl.li/gxheks

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-02-06
Поширити
ПРОГРАМА МАСШТАБУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

ПРОГРАМА МАСШТАБУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ СТАРТАПІВ

Міністерство цифрової трансформації України, Український фонд стартапів та BeFounder Україна інформують про запуск акселераційної програми «BeFounder Ukraine Edition».

Міністерство цифрової трансформації України, Український фонд стартапів та BeFounder Україна інформують про запуск акселераційної програми «BeFounder Ukraine Edition».

Вона покликана сприяти розширенню можливостей українських підприємців до розвитку стратегічних зв’язків, виходу на європейський та світовий ринок.  Топові технологічні експерти розкажуть учасникам програми про засоби та інструменти масштабування бізнесу й особливості виходу на ринки Німеччини, Австрії та Швейцарії; підтримку стартапів; побудову мереж та ефективний обмін досвідом. Долучитись до навчання можуть стартапи на стадії pre-seed з сильною бізнес-ідеєю та готовою до зростання командою або на стадії seed і вище (які вже досягнули перших успіхів на ринку та мають потенціал для масштабування).

Детальніше: https://befounder.eu/ukraine-edition/, https://surl.li/zmoypc

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2025-02-06
Поширити
РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ВІДКРИТИЙ ДОСТУП ДО ОСВІТНІХ ДАНИХ

РОЗШИРЕННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ВІДКРИТИЙ ДОСТУП ДО ОСВІТНІХ ДАНИХ

На офіційному порталі європейських даних DataEuropaEu опублікована інформація «Навчання, кероване даними: як відкриті дані забезпечують майбутнє освіти».

На офіційному порталі європейських даних DataEuropaEu опублікована інформація «Навчання, кероване даними: як відкриті дані забезпечують майбутнє освіти».

Вона присвячена розширенню можливостей викладачів і студентів  при використанні відкритого доступу до освітніх даних. Наголошується, що відкриті дані революціонізують освітній сектор, надаючи безпрецедентний доступ до інформації. Школи та університети по всій Європі все більше використовують відкриті дані для покращення навчального досвіду та підвищення освітніх результатів. Наразі Data.europa.eu пропонує понад 37 тис. наборів даних, пов’язаних з освітою, культурою та спортом. Ці набори даних дозволяють викладачам адаптувати свої методики навчання, роблячи освіту більш інтерактивною. Карта впливу відкритих даних показує, як вони використовуються в усьому світі, – йдеться про відкриті дані 90-та країн і понад 1,6 тис. організацій. Інфографіка даних, представлених  на цій платформі, демонструє різноманітність типів даних і типів організацій, варіанти їх використання (TuvaLabs) та інструменти підвищення грамотності стосовно даних і навичок студентів. Міжнародний інститут планування освіти ЮНЕСКО вважає відкриті дані чинником підвищення прозорості, підзвітності та контролю громадян за освітніми ресурсами. Синергія між відкритими даними та освітою підтримує більш поінформоване та справедливе суспільство, що робить важливим включення відкритих даних у майбутнє освіти, в якому розвивається співпраця між навчальними закладами, урядами та приватним сектором.

Детальніше: https://data.europa.eu/en, https://surl.li/euqiyb, https://surl.li/nwfdwf, https://surl.li/enkwyv,  https://surl.li/ronzco

Фото: DataEuropaEu

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-02-06
Поширити
ЗБАЛАНСУВАННЯ НАВЧАННЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ

ЗБАЛАНСУВАННЯ НАВЧАННЯ ТА ДОСЛІДЖЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Каллума Рассела «Як збалансувати навчання та дослідження». У ній автор ділиться своїми міркуваннями про поєднання викладання та дослідження на основі саморозвитку.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Каллума Рассела «Як збалансувати навчання та дослідження». У ній автор ділиться своїми міркуваннями про поєднання викладання та дослідження на основі саморозвитку.

Він вважає, що для створення стимулюючого навчального середовища для студентів, та підтримки інтересу до оригінальних досліджень, необхідно навчитися ефективно керувати часом. І тут традиційні стратегії, такі як ретельне планування та визначення пріоритетів, залишаються безцінними. Встановлення чітких, досяжних цілей як для викладацької, так і для дослідницької діяльності та створення структурованого розкладу може значно зменшити дублювання і стрес. Ще один важливий момент – інтеграція своїх досліджень у  процес навчання, коли вони розглядаються не як окремі одиниці, а як взаємодоповнюючі аспекти академічного середовища. Наступна порада – не боятися технологій, адже цифрова ера надає нам безліч інструментів, які можуть полегшити балансування між навчанням і дослідженнями. Платформи для співпраці спрощують комунікацію та управління проектами в дослідницьких групах, дозволяючи ефективніше використовувати час і ресурси. Штучний інтелект став цінним цифровим інструментом, який надихає та генерує ідеї як для навчання, так і для досліджень. Необхідно розвивати мережу підтримки, налагоджувати стосунки з колегами, які можуть розділити навантаження з навчання, запропонувати відгук і співпрацювати у дослідницьких проектах, використовувати доступну інституційну підтримку. Неоціненною може стати допомога спеціальних університетських підрозділів, до яких можна звернутися за порадою, керівництвом і підтримкою. Крім того, воркшопи та семінари з ефективних методів навчання і дослідження відкривають нові перспективи та стратегії, сприяючи процвітаючій мережі співпраці між багатьма різними галузями академічного середовища. Важливо проявляти гнучкість і бути відкритим для коригування своїх стратегій. Вимоги академічних кіл не повинні наносити шкоду особистому добробуту викладача чи дослідника, тому обов’язково слід знаходити час для відпочинку та хобі за межами університету, щоб підвищити загальну продуктивність і задоволення від життя.

Детальніше: https://surl.li/hyqwlj, https://surl.li/ljejwk

Фото: pixabae.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Науковцям_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-02-05
Поширити
ЦЕНТР ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ З РОЗРОБКИ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ШІ

ЦЕНТР ПЕРЕДОВОГО ДОСВІДУ З РОЗРОБКИ ТА ІНТЕГРАЦІЇ ШІ

Міністерство цифрової трансформації України у рамках реалізації Стратегії цифрового розвитку інновацій України WINWIN 2030 презентувало Центр передового досвіду з розробки та інтеграції ШІ – WINWIN AI Center of Excellence.

Міністерство цифрової трансформації України у рамках реалізації Стратегії цифрового розвитку інновацій України WINWIN 2030 презентувало Центр передового досвіду з розробки та інтеграції ШІ – WINWIN AI Center of Excellence.

Він покликаний підтримати упровадження штучного інтелекту у державні процеси та ключові сфери життя – оборону, медицину, освіту, бізнес.  Для цього він об’єднає експертів, ресурси та інновації для розвитку ШІ. Головні напрями роботи центру: розробка ШІ-продуктів для державного сектору й оборони; упровадження штучного інтелекту в науку; створення освітніх можливостей для ШІ-спеціалістів і громадян; підтримка стартапів та малих і середніх підприємств у процесі  інтеграції ШІ; співпраця з міжнародними технологічними компаніями (BigTech). WINWIN AI Center of Excellence працюватиме у форматі проєктного інкубатора – простору для аналізу, розроблення й тестування ШІ-рішень, команда якого збиратиме запити на покращення процесів і послуг та разом з бізнесом розроблятиме відповідні технологічні і програмні рішення.

Детальніше: https://surl.li/fllkmg, https://surl.li/wkiiqa

Фото: Мінцифра

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-02-05
Поширити
РИЗИКИ СЛІПОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ Ш

РИЗИКИ СЛІПОГО ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ Ш

У професійній соціальній мережі linkedin опублікований матеріал  «Ризики сліпого використання інструментів ШІ студентами та необхідність політики використання ШІ в університетах» від StrikePlagiarism.

У професійній соціальній мережі linkedin опублікований матеріал  «Ризики сліпого використання інструментів ШІ студентами та необхідність політики використання ШІ в університетах» від StrikePlagiarism.

Наголошується, що поява генеративного ШІ (зокрема, таких інструментів, як ChatGPT) суттєво змінила ландшафт сучасної освіти. Ця технологія надає студентам чудові можливості для навчання та вирішення проблем, але одночасно її «сліпе» чи безвідповідальне  використання в академічній сфері тягне за собою значні ризики. Використання ГШІ без чіткого розуміння його наслідків для академічної роботи може поставити під загрозу цілісність освіти, зменшити критичне мислення та підірвати саму суть наукового пошуку. Тому для університетів важливо розробити чітку політику і запровадити рекомендації щодо використання інструментів штучного інтелекту в  дослідженнях.  Основними ризиками є плагіат, зниження критичного мислення, ерозія академічної доброчесності. Студенти повинні навчитись відповідально використовувати ШІ, зберігаючи при цьому академічну незалежність.  Пропонується прозорий підхід до використання ШІ: студентів слід заохочувати належним чином цитувати створений штучним інтелектом контент, забезпечувати повну автентичність своєї роботи.  

Детальніше: https://surl.li/lyefwr, https://surl.li/bjrhuz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини

2025-02-05
Поширити
ОЕСР: РЕГЛАМЕНТ ЄДИНОГО ЦИФРОВОГО ШЛЮЗУ

ОЕСР: РЕГЛАМЕНТ ЄДИНОГО ЦИФРОВОГО ШЛЮЗУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала робочий документ  «Єдиний цифровий шлюз на Західних Балканах: оцінка готовності до впровадження вимог регламенту».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала робочий документ  «Єдиний цифровий шлюз на Західних Балканах: оцінка готовності до впровадження вимог регламенту».

Наголошується, що ефективні, прозорі та інклюзивні державні інституції є життєво важливими для сталого розвитку. Цифрова трансформація, що є ключовим пріоритетом ЄС, пропонує можливості для регіональної інтеграції та співпраці у галузі модернізації державних послуг й підтримки громадян у їх транскордонній мобільності. Регламент ЄС про єдиний цифровий шлюз (SDGR) містить законодавчі вимоги та стандарти, згруповані у вісім основних категорій, що  описують, зокрема, якість інформації, надання онлайн-послуг, стандарти інтерфейсу користувача та механізми зворотного зв’язку. Країни-члени ЄС зобов’язані дотримуватися цих стандартів,  а країни, які не входять до ЄС, самостійно зацікавлені узгоджувати свою практику з ними задля майбутньої інтеграції. У цьому дослідженні оцінюється готовність шести економік Західних Балкан відповідати стандартам SDGR, визначаються виклики, найкращі практики та подаються рекомендації. Отримані результати будуть корисні політикам при розробленні рішень щодо активізації зусиль у сфері цифровізації, сприяння тіснішій відповідності стандартам ЄС та просування перспектив вступу до ЄС.

Детальніше: https://surl.li/qnkqpk, https://surl.li/mvggfm

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини

2025-02-05
Поширити
ЧОТИРИ СПОСОБИ РОЗВИНУТИ ЗАЦІКАВЛЕНУ СПІЛЬНОТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

ЧОТИРИ СПОСОБИ РОЗВИНУТИ ЗАЦІКАВЛЕНУ СПІЛЬНОТУ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррей «Чотири способи розвинути зацікавлену спільноту у соціальних мережах».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Шеннона та Ендрю Мюррей «Чотири способи розвинути зацікавлену спільноту у соціальних мережах».

Автори наголошують, що коли справа доходить до соціальних мереж, не треба забувати про силу зв’язків та окреслюють доцільні до використання способи взаємодії з аудиторією.  Адже університетське життя сьогодні – це не лише те, що відбувається в університетському містечку, а й розвинені цифрові простори, де студенти та співробітники спілкуються, обмінюються досвідом та навчаються.  Автори говорять не про важливість використання соціальних мереж, що очевидно, – а саме про правильну роботу з ними. Ключовим є усвідомлення тональності спілкування та забезпечення відповідності вмісту обраній платформі, адже застосування універсального підходу не є кращим рішенням. Соціальні медіа швидко розвиваються, з’являються нові платформи, а деякі старі зникають або кардинально змінюються. Для ілюстрації вони пропонують поглянути на Twitter, що перетворився на X, або Instagram, який представляє ідею Reels, натхненну TikTok.  Щоб не відставати від нових тенденцій і переконатися, що соціальні «фоловери» залишаються зацікавленими, необхідно знати свою аудиторію (з яким саме сегментом аудиторії спілкуєтеся на кожній платформі соціальних мереж); створювати привабливий вміст, який забезпечує цінність  (контент може бути освітнім, надихаючим і розважальним);  підтримувати створення контенту користувачами/читачами;  постійно тримати в фокусі завдання залучення й утримання; створити контент-стратегію, яка постійно розвивається. Соціальні мережі – це ще один спосіб вести розмову та ще один канал, на якому можна просувати цінності освіти та науки.

Детальніше: https://surl.li/jolqoq

Фото: pixabae.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

2025-02-04
Поширити
ПРОГРАМА UKLON INNOVATIVE BOOST

ПРОГРАМА UKLON INNOVATIVE BOOST

Український фонд стартапів та Uklon оголосили про початок відбору стартапів для участі у корпоративній програмі Uklon Innovative Boost.

Український фонд стартапів та Uklon оголосили про початок відбору стартапів для участі у корпоративній програмі Uklon Innovative Boost.

Ця програма має на меті підтримати технологічні стартапи у сфері мобільності, логістики, доставки, розвитку «розумних міст» та підвищення безпеки дорожнього руху.  Планується відібрати на конкурсних засадах до десяти найкращих технологічних рішень, які зможуть презентувати свої проєкти на Demo Day 7 березня 2025 року. Переможці отримають експертизу та менторинг від провідних галузевих експертів; тестування на платформі Uklon; співпрацю з командою розробників для прискорення виходу продукту на ринок; PR для підвищення впізнаваності стартапів; фінансову підтримку для підготовки до наступних інвестиційних раундів. Претендентами можуть бути стартапи на стадії розвитку Seed або вище, які мають MVP продукт, відповідають пріоритетам та зареєстровані в Україні. Заявку на участь можна подати до 20 лютого 2025 року.

Детальніше: https://curly.click/r/144a, https://surl.li/hfnkji

Фото: Uklon

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-02-04
Поширити
ІНІЦІАТИВА ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

ІНІЦІАТИВА ЄВРОПЕЙСЬКИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

На сайті Європейського комісії у розділі «Європейський освітній простір» опубліковано «Ініціативу європейських університетів».

На сайті Європейського комісії у розділі «Європейський освітній простір» опубліковано «Ініціативу європейських університетів».

Документ містить узагальнення досвіду 65 альянсів європейських університетів, висвітлює історії успіху, отримані результати та наявний трансформаційний потенціал.  Ініціатива, що фінансується Erasmus+, об’єднує понад 570 закладів вищої освіти з 35 країн, у т.ч. – усіх країн ЄС. Автори дослідження розглядають різноманітні аспекти ініціативи та надає політичні орієнтири для підтримки подальшого розвитку в довгостроковій перспективі. В основу документу покладено аналіз даних моніторингу ініціативи Європейських університетів, документів зацікавлених сторін вищої освіти ЄС, матеріали національних досліджень впливу ініціативи на регіональному та національному рівні. Визначаються переваги для студентів та освітньої системи в цілому (спільне навчання, колаборативні програми, підвищення мобільності, можливості інтернаціоналізації; отримання перспективних навичок та компетенцій, зокрема підприємницьких, цифрових, зелених, міжкультурних, мовних, активного громадянства тощо).

Детальніше: https://surl.li/cxutpq, https://surl.li/finxei

Фото: ЄС

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-02-04
Поширити