За результатами пошуку знайдено:

записів - 5469

сторінок - 547

ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ПРО НАВИЧКИ ДОРОСЛИХ 2023

ОЕСР: ОПИТУВАННЯ ПРО НАВИЧКИ ДОРОСЛИХ 2023

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чи володіють дорослі навичками, необхідними для процвітання у світі, що змінюється?

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Чи володіють дорослі навичками, необхідними для процвітання у світі, що змінюється?

Опитування про навички дорослих». Наголошується, що другий цикл опитування навичок дорослих у рамках Програми з міжнародного оцінювання компетентностей дорослих (PIAAC) проводився після пандемії COVID-19, яка мала значний вплив на індивідуальний та суспільний розвиток. Змінилося ставлення до участі в опитуваннях, скоротилась  кількість респондентів порівняно з попереднім циклом. Загалом у дослідженні взяла участь 31 країна. Опитування дозволило визначити загальну картину грамотності, рівності та навичок адаптивного вирішення проблем (навичок, які є фундаментальними для особистого, економічного та суспільного розвитку) на основі міжнародної оцінки компетенцій дорослих. Експерти звертають увагу на неоднозначну глобальну картину грамотності у галузі математики і навичок адаптивно вирішувати проблеми. Фінляндія, Японія, Нідерланди, Норвегія та Швеція досягли успіхів у всіх цих сферах. Проте у середньому по країнах ОЕСР майже п’ята частина дорослих демонструє відсутність цих знань і навичок.

Детальніше: http://surl.li/ymizrl, http://surl.li/tfovkn

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-25
Поширити
ДОБІРКА ПОРАД ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕТРОНАС

ДОБІРКА ПОРАД ВІД УНІВЕРСИТЕТУ ТЕХНОЛОГІЙ ПЕТРОНАС

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Університету технологій Петронас у Малайзії.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей від Університету технологій Петронас у Малайзії.

ЗВО пропонує здобувачам освіти широкий спектр галузевих інженерних та науково-технічних програм, прагне забезпечити інклюзивне навчальне середовище для підготовки всебічно розвинених інноваційних випускників із сильними лідерськими навичками. Доступний для ознайомлення ресурс наразі містить сімнадцять статей, які присвячені актуальним питанням організації навчання з використанням міждисциплінарного підходу, надання допомоги студентам, які мають психологічні проблеми, управління лабораторіями для кращого навчання і досліджень, розумне сприйняття невдач під час навчання та поза університетом, аналітичне тестування – що це і для чого, як пов’язати дослідження з потребами ринку, як підтримати студентів під час дистанційного навчання.

Детальніше: http://surl.li/spzvid

Фото: UTP

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-24
Поширити
КОНКУРС У РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ MSCA

КОНКУРС У РАМКАХ ІНІЦІАТИВИ MSCA

Європейська комісія оголосила про проведення нового конкурсу проєктних заявок щодо підтримки обміну персоналом у межах компоненти «Дії Марії Склодовської-Кюрі» за напрямом «Передова наука» Програми «Горизонт Європа» на 2024 рік.  

Європейська комісія оголосила про проведення нового конкурсу проєктних заявок щодо підтримки обміну персоналом у межах компоненти «Дії Марії Склодовської-Кюрі» за напрямом «Передова наука» Програми «Горизонт Європа» на 2024 рік.  

Йдеться про можливість отримати фінансову підтримку на здійснення короткострокових міжнародних та міжгалузевих обмінів співробітниками, залученими до дослідницької та інноваційної діяльності. Мета – формування в Європі та за її межами мережі стійких спільних проектів організацій академічного та неакадемічного сектору, зокрема – МСП. Такі проєкти мають бути націлені на отримання нових знань, навичок та підтримку кар’єрного розвитку науковців і збільшення науково-інноваційного потенціалу учасників. Долучитись до конкурсу можуть міжнародні консорціуми у складі університетів, науково-дослідних установ, підприємств, а також мали і середні підприємства та неакадемічні організації.  Проекти обміну персоналом, про які йдеться, можуть тривати до чотирьох років. Грант надається на оплату відряджень співробітників від одного до 12 місяців. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 5 лютого 2025 року.

Детальніше: http://surl.li/dkbrhn, http://surl.li/klyobu, http://surl.li/ylczek  

Фото: ЄС

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EC #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-24
Поширити
ШІ ТА БІБЛІОТЕЧНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ПЛАТФОРМИ

ШІ ТА БІБЛІОТЕЧНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ПЛАТФОРМИ

У розділі «блоги» на сайті компанії EBSCO опубліковано інформаційний матеріал «ШІ в бібліотечних дослідницьких платформах – результати останньої бета-версії EBSCO».

У розділі «блоги» на сайті компанії EBSCO опубліковано інформаційний матеріал «ШІ в бібліотечних дослідницьких платформах – результати останньої бета-версії EBSCO».

У ньому повідомляється, що компанія почала використовувати технологію ШІ для покращення бібліотечних досліджень. Нова функція AI Insights забезпечує доступ до інформації в нових умовах, коли бібліотеки змушені адаптуватися до навали цифрових технологій. Інструменти, керовані штучним інтелектом, кардинально змінюють платформи бібліотек, розширюють можливості пошуку інформації та швидко підключають користувачів до потрібних їм ресурсів. При цьому надзвичайно важливо збалансовувати інноваційні функції ШІ з класичними перевіреними часом підходами. EBSCO пропонує своїм клієнтам потужність генеративного штучного інтелекту на своїх платформах, що дозволяє підвищити ефективність бібліотечних досліджень, а також керівні принципи для відповідального, етичного і безпечного застосування ШІ.

Детальніше: http://surl.li/klzwfg, http://surl.li/bsfczr

Фото: EBSCO

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-12-24
Поширити
ОЕСР: ШІ, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

ОЕСР: ШІ, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття групи фахівців ОЕСР з питань управління даними, ШІ та нових цифрових технологій «Шість важливих політичних міркувань щодо штучного інтелекту, управління даними та конфіденційності: висновки ОЕСР».

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття групи фахівців ОЕСР з питань управління даними, ШІ та нових цифрових технологій «Шість важливих політичних міркувань щодо штучного інтелекту, управління даними та конфіденційності: висновки ОЕСР».

У ній наголошується: швидка еволюція штучного інтелекту відкриває безпрецедентні можливості та одночасно несе серйозні проблеми, зокрема – в управлінні даними та конфіденційності. Нове дослідження ОЕСР з цієї проблематики систематизує ці проблеми, зосереджуючи особливу увагу саме на питаннях використання технології генеративного штучного інтелекту та керування великими обсягами навчальних даних, які можуть містити також і особисті дані.  Звіт, підготовлений за участю експертних та робочих груп ОЕСР із залученням країн-партнерів, представників промисловості, регуляторів, громадянського суспільства та академічних кіл, підкреслює необхідність глобальної координації зусиль для вирішення нових проблем. У документі представлені  шість важливих політичних міркувань щодо узгодження досягнень штучного інтелекту з принципами конфіденційності. Наголошується на важливості конфіденційності для ШІ, співпраці між політичними спільнотами, дотримання принципів справедливості, прозорості, зрозумілості, підзвітності, забезпеченні глобальної синергії. Також пропонується короткий огляд національних і регіональних розробок у сфері штучного інтелекту й технологій підвищення конфіденційності.

Детальніше: http://surl.li/ozlsqr, http://surl.li/fffhjq

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-24
Поширити
ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З КІБЕРЗАХИСТУ

ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З КІБЕРЗАХИСТУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Петруса Мурсанто  «Утримання кваліфікованого ІТ-персоналу є ключем до кіберстійкості».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Петруса Мурсанто  «Утримання кваліфікованого ІТ-персоналу є ключем до кіберстійкості».

У ній автор, спираючись на власний досвід, надає практичні рекомендації щодо навчання персоналу та підтримки надійного кіберзахисту, необхідного усім учасникам освітнього процесу та університету в цілому. Наголошується, що у цифровому середовищі, яке постійно розвивається, заклади вищої освіти стикаються з численними завданнями по обробці величезних обсягів конфіденційних даних – від  даних щодо студентів і  до результатів досліджень, що мають критичне значення.  Тому університети повинні зосередити свою увагу на формуванні інфраструктури безпеки, яка передбачає використання передових технологій, комплексне навчання персоналу та постійне удосконалення для протидії кіберризикам. Необхідно проводити постійний моніторинг та оцінювання ІТ-інфраструктури, інвестувати у виявлення нових загроз (у т.ч. з використанням інструментів, побудованих на технології штучного інтелекту), здійснювати  шифрування конфіденційних даних як під час передачі, так і під час зберігання.  Основою для такої роботи є кваліфікована ІТ-команда, проте в багатьох державних університетах величезною проблемою є пошук та  утримання кваліфікованого ІТ-персоналу, який добре затребуваний на висококонкурентному ринку. У цьому контексті необхідно постійно підтримувати кар’єрне зростання та підвищення компетенції персоналу шляхом безперервного навчання, співпрацювати з ІТ-індустрією для розвитку програм обміну знаннями. Адже ефективне управління кібербезпекою не може існувати виключно в рамках технічних інструментів і систем. Воно потребує комплексного підходу, який включає створення середовища, де кваліфіковані професіонали відчувають, що їх цінують і мають можливості для постійного зростання.

Детальніше: http://surl.li/xvnatb, http://surl.li/cvexjj  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-23
Поширити
СТИПЕНДІЇ ВІД КИТАЙСЬКОГО УРЯДУ

СТИПЕНДІЇ ВІД КИТАЙСЬКОГО УРЯДУ

Уряд Китайської Народної Республіки у рамках Угоди про співробітництво у галузі освіти між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти КНР оголосив про старт конкурсу на отримання стипендій.

Уряд Китайської Народної Республіки у рамках Угоди про співробітництво у галузі освіти між Міністерством освіти і науки України та Міністерством освіти КНР оголосив про старт конкурсу на отримання стипендій.

Підтримка надаватиметься громадянам України для навчання за програмами здобуття освіти рівня бакалавра, магістра, доктора філософії та на річне мовне стажування. Кандидати на отримання державної стипендії Уряду КНР повинні відповідати вимогам, встановленим Міністерством освіти Китайської Народної Республіки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 27 січня 2025 року.

Детальніше: http://surl.li/pnkdgh, www.campuschina.org, http://surl.li/nmxwpf

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-23
Поширити
КЛАСИ НА ОСНОВІ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

КЛАСИ НА ОСНОВІ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Хілтона та Бланкі Хілтон  «Ласкаво просимо до вашого класу, заснованого на віртуальній реальності».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Хілтона та Бланкі Хілтон  «Ласкаво просимо до вашого класу, заснованого на віртуальній реальності».

У ній автори говорять про зростаюче значення VR-інновацій на освітнє середовище, їх спроможність зробити його дійсно інклюзивним і сталим.  Адже справедливість доступу до освіти залишається глобальною проблемою в сучасну цифрову епоху, створюючи розрив між тими, хто має можливості фізичної підготовки на сучасному коштовному науковому обладнанні, і тими, чия підготовка є чисто теоретичною. Такий поділ перешкоджає глобальній науковій рівності у працевлаштуванні, оскільки ті, хто не має доступу до очного навчання, перебувають у значно гіршому становищі на ринку праці. Стівен і Бланкі спираються на досвід Університету Мармара із  використання технологій віртуальної реальності.  Було поєднано багатомовні розмовні аватари штучного інтелекту з цифровими подвійними моделями поточного обладнання для 3D-друку. Завдяки цьому студенти та дослідники з будь-якої точки світу можуть отримати доступ до високоякісного навчання та ресурсів будь-якою мовою, незалежно від свого місцезнаходження.  У статті розглядаються основні ідеї створення освітнього центру на основі VR; подолання викликів і налагодження партнерств, пропонуються практичні поради щодо навчання за допомогою VR.

Детальніше: http://surl.li/svgnwu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-20
Поширити
ЗАЛИШАТИСЯ З ТЕПЛОМ, ЗВ’ЯЗКОМ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЄЮ

ЗАЛИШАТИСЯ З ТЕПЛОМ, ЗВ’ЯЗКОМ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЄЮ

На порталі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі опубліковані рекомендації «Як залишатися зі світлом та на зв’язку під час знеструмлень».

На порталі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі опубліковані рекомендації «Як залишатися зі світлом та на зв’язку під час знеструмлень».

Вони містять поради щодо того, як залишатись на зв’язку та отримати доступ до джерел живлення навіть під час регулярних знеструмлень. Пропонується безпечно задіяти зарядні станції, повербанки, джерела безперебійного живлення, газові прилади, подовжувачі, сонячні панелі, акумулятори, генератори,  газові й твердопаливні котли, обігрівачі, електричні ковдри, а також  навчитись користуватись засобами пожежогасіння. Фахівці допоможуть підготуватися до знеструмлень багатоквартирного будинку та підтримувати теплопостачання.  Пропонується  також ознайомитись з матеріалами відкритого курсу «Не стій – вмикай: світло, тепло, інтернет»,  доступного на освітній онлайн-платформі «Дія.Освіта».

Детальніше: http://surl.li/frclwf, http://surl.li/aoxryb

Фото: Дія.Освіта

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-20
Поширити
OPEN DATA MATURITY 2024

OPEN DATA MATURITY 2024

Мінцифри повідомляє про публікацію чергового європейського рейтингу відкритих даних Open Data Maturity.

Мінцифри повідомляє про публікацію чергового європейського рейтингу відкритих даних Open Data Maturity.

Він представляє інформацію про результати спеціального дослідження зрілості відкритих даних, яке проводиться для вимірювання прогресу європейських країн у просуванні, полегшенні доступності та повторного використання інформації, що походить із державного сектора. Чотири аспекти зрілості відкритих даних включають визначення рівня розвитку національної політики сприяння відкритим даним; доступність даних на національних порталах; якість метаданих; ініціативи щодо моніторингу повторного використання та впливу відкритих даних. Представлені відомості щодо стану відкритих даних у країнах-членах Євросоюзу, а також довідкові відомості про доступність звіту, методичних документів, інформаційних бюлетенів і супровідних даних. Загалом у дослідженні взяли участь 34 країни, серед яких найкращі показники отримала Франція, за якою слідують Польща та Україна. Вітчизняний рівень зрілості відкритих даних оцінюється у 97 %, тоді як середній європейський показник – 83 %.

Детальніше: http://surl.li/hyqityhttp://surl.li/bfupjshttp://surl.li/qxdyhb, http://surl.li/bsrvec

 Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-12-20
Поширити