На сайті Times Higher Education опублікована тематична підбірка «Педагогіка для відновлення викладання: практики, методи та підходи для збагачення викладання та покращення результатів навчання».
Автори матеріалів вважають, що по мірі того, як вища освіта рухається до більш орієнтованих на студента гібридних та гнучких методів розроблення та викладання курсів, педагогіка має ставати більш ефективною. Викладання є процесом, який потребує постійного удосконалення та доповнення методів і практик, які традиційно використовуються в університетах. Ресурс охоплює статті педагогів з усього світу, які досліджують методи педагогіки, доступні для викладачів університетів, а також надають поради щодо стратегій навчання на основі власного досвіду. Зокрема, читачі можуть ознайомитись зі статтями «Сторічний принцип навчання цифровим навичкам», «Чотири способи активного навчання», «Повнофункціональне навчання із застосуванням моделювання реального світу», «Як керувати відгуками про оцінки у великих групах», «Універсальний дизайн навчання: вступ та початок», «Універсальний дизайнерський підхід до навчання», «Розроблення навчального плану, орієнтованого на студентів», «Сім кроків для успішного впровадження адаптивного навчання», «Методи навчання, засновані на мистецтві», «Як навчати та оцінювати за допомогою ChatGPT», «Педагогічна парадигма 4.0», «ChatGPT як засіб навчання, а не інструмент для читерства», «Асинхронна педагогіка» та ін.
Детальніше; https://bit.ly/40xO8aV
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики
ПЕДАГОГІКА ДЛЯ ВИКЛАДАННЯ
2023-04-26
Поширити