ЮРИДИЧНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО

ЮРИДИЧНА ОСВІТА МАЙБУТНЬОГО

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Міністерство молоді та спорту України, Міністерство освіти і науки України та Міністерство юстиції оголосили про старт всеукраїнського молодіжного конкурсу «Юридична освіта майбутнього».

Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти, Міністерство молоді та спорту України, Міністерство освіти і науки України та Міністерство юстиції оголосили про старт всеукраїнського молодіжного конкурсу «Юридична освіта майбутнього».

Метою цього конкурсу є підтримка обдарованої молоді,  виявлення з їх допомогою проблемних питань юридичної освіти та пошук шляхів їх вирішення, залучення студентів до процесу покращення якості вищої освіти в Україні, професійна орієнтація школярів. Участь у Конкурсі можуть взяти учні закладів загальної середньої освіти (група 1), студенти та аспіранти закладів вищої освіти (група 2); молоді юристи, науковці, викладачі  (група 3), які представлять свої роботи відповідної тематичної спрямованості. Це: «Мій шлях до юридичної професії: що я можу зробити вже сьогодні», «Чи готує юридична освіта справжніх фахівців: що потрібно змінити вже сьогодні» та «Імплементація європейського досвіду та стандартів у сфері юридичної освіти». Розгляд та попередній відбір поданих на конкурс робіт, фіналістів та переможців відбудеться у червні 2025 року. Заявку на участь можна подати  до 8 червня 2025 року.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/RqshJ, https://ukrintei.ua/y/GSiTG, https://ukrintei.ua/y/bgEWS

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-05-12
Поширити
ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ

ОНЛАЙН-КУРС ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ

Netpeak Group  пропонує усім бажаючим долучитись до освітнього проєкту «Для менеджерів», орієнтованого для підприємців, управлінців та державних службовців,  які прагнуть удосконалити свої навички в роботі з командами, підвищенні продуктивності, оптимізації бізнес-процесів і розвитку стартапів.

Netpeak Group  пропонує усім бажаючим долучитись до освітнього проєкту «Для менеджерів», орієнтованого для підприємців, управлінців та державних службовців,  які прагнуть удосконалити свої навички в роботі з командами, підвищенні продуктивності, оптимізації бізнес-процесів і розвитку стартапів.

Курс складається з 38 коротких тематичних відео, що супроводжуються текстовими конспектами, інформаційними картками, практичними завданнями й тестами, об’єднаними у 8 модулів. Слухачі дізнаються, як чітко ставити цілі перед командою, як формувати стратегію, що відповідатиме цілям і цінностям компанії;  як наймати, як навчати персонал; як правильно делегувати повноваження та забезпечувати зворотній зв’язок; як будувати комунікацію, ставити задачі,  робити звіти і створювати бізнес-дашборди; як аналізувати комерційну інформацію; як правильно упроваджувати зміни і досягати Product-Market Fit; як масштабувати бізнес та виходити з кризових ситуацій з мінімальними втратами.

Детальніше: https://netpeak.me/Vx74Dq, https://t.me/ederaua/2398

Фото:  скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2025-05-12
Поширити
ВІДСТОРОНЕННЯ USAID ВІД ФІНАНСУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ОСВІТИ

ВІДСТОРОНЕННЯ USAID ВІД ФІНАНСУВАННЯ ГЛОБАЛЬНОЇ ОСВІТИ

На порталі European Training Foundation опублікована стаття «Вплив відсторонення USAID від фінансування на глобальну освіту та розвиток навичок».

На порталі European Training Foundation опублікована стаття «Вплив відсторонення USAID від фінансування на глобальну освіту та розвиток навичок».

У ній наголошується, що ліквідація USAID  – Агенції США з міжнародного розвитку спричинила появу кризових явищ у глобальній освіті. І це матиме далекосяжні наслідки. Звіт, підготовлений на замовлення Європейського фонду освіти, аналізує наслідки припинення фінансування USAID, розглядаючи процес через чотири ключові лінзи: тенденції фінансування, географічний вплив, масштаби фінансування, наслідки для глобальної освіти та політичні реакції. Розглядається роль USAID у глобальній освіті,  систематизуються прямі та опосередковані наслідки від її ліквідації, пропонуються політичні заходи реагування та зосереджується увага на нових можливостях, які відкриваються для ЄС. Експерти зазначають, що ліквідація USAID ставить під загрозу освіту у нестабільних та уражених конфліктами регіонах. Реакція ЄС, на їх переконання, має бути наступною: збільшення фінансування, розширення скоординованих дій та підтримка розвитку стратегічних партнерств.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/Vvtzo, https://ukrintei.ua/y/sl7qD   

Фото:  скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-05-12
Поширити
ОЕСР: ЗВ’ЯЗОК ДОБРОЧЕСНОСТІ, ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

ОЕСР: ЗВ’ЯЗОК ДОБРОЧЕСНОСТІ, ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ ТА ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала робочий документ «Зв’язок доброчесності, ділової поведінки та державних закупівель» із серії «Робочі документи ОЕСР з міжнародних інвестицій».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала робочий документ «Зв’язок доброчесності, ділової поведінки та державних закупівель» із серії «Робочі документи ОЕСР з міжнародних інвестицій».

У ньому зазначається, що  доброчесність є невід’ємним компонентом сталого бізнесу, який має надзвичайно важливе значення у сфері державних закупівель. Підвищення доброчесності бізнесу також може забезпечити більш високий  рівень сталості глобальних ланцюгів постачання. З іншого боку, недоброчесність, зокрема – корупція є основним чинником негативного впливу ланцюгів постачання на сталий розвиток. Необхідно забезпечити такі умови функціонування бізнесу, щоб компанії діяли виключно в рамках відповідальної ділової поведінки, у т.ч. – у сфері державних закупівель, яка особливо вразлива до корупції, оскільки знаходяться на перетині державного та приватного секторів. Негативний вплив недоброчесної операційної діяльності бізнесу усередині ланцюгів поставок часто зумовлений корупцією, про що свідчать «Керівні принципи ОЕСР для багатонаціональних підприємств щодо відповідальної ділової поведінки» 2023 року. З огляду на значні обсяги державних витрат, державні закупівлі суттєво впливають на глобальні ланцюги поставок, але наразі контролю взаємозв’язку доброчесності, відповідальної ділової поведінки та державних закупівель приділялось недостатньо уваги. В опублікованому документі досліджуються шляхи підвищення доброчесності ланцюгів постачання та подолання корупції як причини негативного впливу на сталий розвиток з акцентом на державних закупівлях. Містяться пропозиції щодо розвитку Глобальної ініціативи щодо залучення приватного сектору як партнера у боротьбі з корупцією, аналізується можливість створення структури, яка може допомогти державним та приватним суб’єктам вжити практичних заходів для підвищення доброчесності у ланцюгах поставок, що забезпечують державні контракти.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/XhwDg, https://ukrintei.ua/y/DTQ8h, https://doi.org/10.1787/cfb65ff8-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2025-05-12
Поширити
ГРАМОТНІСТЬ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

ГРАМОТНІСТЬ У СФЕРІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ВИЩІЙ ОСВІТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Фун Сіонг Лім «Як виглядає «відповідна віку» грамотність у сфері штучного інтелекту у вищій освіті».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Фун Сіонг Лім «Як виглядає «відповідна віку» грамотність у сфері штучного інтелекту у вищій освіті».

У ній наголошується, що оскільки грамотність у сфері штучного інтелекту стає важливою робочою навичкою, університетам необхідно вийти за межі рівня «початкової школи» у розвитку цих компетенцій серед своїх студентів. Автор розмірковує над тим, як забезпечити підтримку грамотності у сфері штучного інтелекту і зосереджує увагу на ключових навичках – починаючи від того, як вони формуються від початкової школи до освіти дорослих. Йдеться про розуміння того, як працює штучний інтелект; яким має бути етичне використання штучного інтелекту; як аналізувати та оцінювати можливості ШІ щодо надання точних і коректних відомостей або виявляти упередженості. Лім вважає, що автономний ШІ буде наступним важливим етапом розвитку цієї технології  і це вимагатиме від людей відповідних навичок. Він акцентує увагу на таких сферах застосування штучного інтелекту, як навчання, робота, особисте та суспільне життя. Університетським викладачам необхідно замислитись над тим, чи є підтримують їх навчальні програми належний рівень грамотності у галузі штучного інтелекту та почати створювати відповідальні рішення на основі ШІ.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/EhRLG, https://ukrintei.ua/y/FiwB7 

Фото:  pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-05-09
Поширити
DIGITAL GREENTALENTS 2025

DIGITAL GREENTALENTS 2025

Міністерство освіти та досліджень ФРН оголосило про старт конкурсу «Цифрові зелені таланти – високий потенціал у сталому розвитку»  / Digital GreenTalents – High Potentials in Sustainable Development.

Міністерство освіти та досліджень ФРН оголосило про старт конкурсу «Цифрові зелені таланти – високий потенціал у сталому розвитку»  / Digital GreenTalents – High Potentials in Sustainable Development.

Цей конкурс покликаній підтримати розвиток цифровізації задля сприяння сталого розвитку в умовах глобальних кліматичних змін; розроблення і упровадження інструментів захисту і збереження довкілля. Планується відібрати 20 молодих науковців з усього світу, які мають перспективні інноваційні ідеї у галузі цифровізації задля імплементації цілей сталого розвитку. Переможці отримають повну оплату наукового стажування у Німеччині, можливість участі у тематичних лекціях і семінарах Весняної школи / SpringSchool; персональне наставництво у рамках спеціальної менторської програми; доступ до глобальної спільноти Digital GreenTalents. Участь у конкурсі можуть взяти мотивовані молоді вчені будь‑якої спеціальності, які реалізують  інноваційні дослідницькі проєкти відповідного спрямування, якщо вони навчаються у докторантурі або на останньому курсі магістерської програми; мають вік до 30 років; досконало володіють англійською мовою; зацікавлені у програмі Digital GreenTalents. Заявку на участь у конкурсі можна  до 6 червня 2025 року.

Детальніше: https://digitalgreentalents.de/, https://digitalgreentalents.de/apply-1-1, https://ukrintei.ua/y/HetqG

Фото: організатори

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-05-09
Поширити
ОЕСР: ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ 

ОЕСР: ВИЗНАЧЕННЯ ПРЯМИХ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ 

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Базове визначення прямих іноземних інвестицій. П’яте видання».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Базове визначення прямих іноземних інвестицій. П’яте видання».

У ньому зазначається, що прямі іноземні інвестиції є важливим засобом економічної та фінансової інтеграції, а їх коректне визначення встановлює єдині міжнародні стандарти для ведення відповідної статистики, яка, у свою чергу, є важливим внеском у фінансово-економічний аналіз та стає базою для розроблення відповідних політик. Нинішнє видання  запроваджує нові та удосконалює вже існуючі показники у цій сфері, що забезпечує підвищення аналітичної корисності статистики прямих іноземних інвестицій. Зокрема, пропонується уточнена класифікація відповідно до мети інвестування (інвестиції у нові проекти, розширення існуючих виробничих потужностей, злиття та поглинання, корпоративна та фінансова реструктуризація); кінцевого інвестора та приймаючого регіону; ідентифікація транзитних фондів. Публікація також містить детальні вказівки щодо ведення статистики та необхідні приклади. Рекомендації експертів узгоджені з іншими посібниками з макроекономічної статистики, зокрема – з «Посібником з інтегрованого платіжного балансу та міжнародної інвестиційної позиції» (BPM7) та «Системою національних рахунків 2025 року» (СНР 2025 року).

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/NHRWf,  https://ukrintei.ua/y/SxVWa,   https://doi.org/10.1787/7f05c0a3-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2025-05-09
Поширити
ПЕРЕВЕРНУТЕ  НАВЧАННЯ

ПЕРЕВЕРНУТЕ  НАВЧАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Аравінда Регхунатана «Як використовувати відео з YouTube у системі перевернутого навчання».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Аравінда Регхунатана «Як використовувати відео з YouTube у системі перевернутого навчання».

У ній наголошується, що зі зменшенням тривалості концентрації уваги студентів важливо знайти цікаві способи допомогти їм у підготовці до занять. Дуже мало студентів піднімають руки, коли викладач запитує, хто з них попередньо ознайомився з матеріалами сьогоднішнього заняття. Така відсутність завчасної підготовки ускладнює управління перевернутим класом і перешкоджає спільній роботі з передавання знань. «Перевернуте» навчання передбачає ознайомлення студентів з основними матеріалами перед заняттям та використання аудиторного часу для більш глибокого вивчення концепції разом із  викладачем для підвищення успішності та залученості студентів. А. Регхунатанвтор розглядає тематичні дослідження як педагогічні інструменти, відкриті для різних інтерпретацій і точок зору, що стимулюють захопливі дискусії в класі. Однак, якщо студенти ретельно не розглядають та не досліджують матеріали перед заняттям, вони не можуть продуктивно долучитись до обговорення теми.  Тому варто звернути увагу на те, які недоліки мають традиційні матеріали для підготовки до заняття. Основна мета цього педагогічного інструменту полягає в тому, щоб вивести студентів із зони комфорту та залучити їх до обговорення різних аспектів теми. Але тривалість нашої уваги скорочується.  Можна використовувати YouTube у «перевернутому» класі щоб вирішити цю проблему завдяки розміщенню коротких відео як альтернативи текстовим матеріалам. Це сприяє більш зосередженому та глибокому навчанню, покращує навички критичного мислення. Дослідження, засноване на матеріалах MOOC показало, що відео з максимальною тривалістю три хвилини викликають найвищу зацікавленість студентів. Їм легше засвоювати інформацію, а викладачі при цьому користуються перевагами постійно зростаючого контенту.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/eVeCd, https://ukrintei.ua/y/yFE1l

Фото:  pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-05-08
Поширити
КОНКУРС ПРОЄКТІВ EUREKA У СФЕРІ ПРИКЛАДНИХ КВАНТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

КОНКУРС ПРОЄКТІВ EUREKA У СФЕРІ ПРИКЛАДНИХ КВАНТОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Оголошено конкурс спільних науково-дослідних проєктів Eureka у галузі прикладних квантових технологій.

Оголошено конкурс спільних науково-дослідних проєктів Eureka у галузі прикладних квантових технологій.

Він покликаний підтримати розроблення інноваційних квантових технологій, які перевершують або пришвидшують наявні рішення та сприяють розвитку промисловості, науки і суспільства. Українські організації мають можливість взяти участь у міжнародному науково-дослідному співробітництві завдяки фінансуванню спільних міжнародних дослідницьких ініціатив з боку Міністерства освіти і науки, а також партнерів з Австрії, Бельгії, Данії, Фінляндії, Франції, Португалії, Іспанії, Південної Африки, Туреччини. Участь у конкурсі можуть взяти консорціуми, до складу яких входять щонайменше дві організації з названих вище країн, які пропонують проєкти у галузі квантових обчислень; квантового моделювання та архітектури стеку; квантових комунікацій та кібербезпеки; квантових сенсорів та метрології. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 5 вересня 2025 року.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/gqAfL, https://ukrintei.ua/y/XKhKr, https://ukrintei.ua/y/ygQ6d

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-05-08
Поширити
ОЕСР: ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНТРОЛЮ ЗА ЗЛИТТЯМИ

ОЕСР: ЕФЕКТИВНІСТЬ КОНТРОЛЮ ЗА ЗЛИТТЯМИ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Ефективність контролю за злиттями» із серії «Круглі столи ОЕСР з питань конкурентної політики».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Ефективність контролю за злиттями» із серії «Круглі столи ОЕСР з питань конкурентної політики».

У ньому наголошується, що злиття є рушійною силою в економіці, воно дозволяє компаніям розширюватися та процвітати. Злиття може як зменшувати конкуренцію, так і створювати переваги, призводячи до загального підвищення ефективності економіки, забезпечуючи економію на масштабі виробництва, усуваючи інформаційну асиметрію, покращуючи якість продукції та послуг. Антимонопольні органи та суди визнають це і тому держава втручається лише у ті транзакції, які можуть призвести до значного зниження конкуренції на ринку. Вони застосовують засоби правового захисту для надання дозволу на злиття задля збереження ефективності, адже законодавство передбачає розгляд антимонопольними органами та/або судами справ щодо ефективності концентрацій, злиття, стану конкуренції. Ці питання будуть у центрі уваги під час червневої дискусію, яку проведе ОЕСР  з метою вивчення різних підходів та розроблення пропозицій щодо здійснення ефективного контролю за злиттями, з акцентом на різні типи ефективності та критерії її оцінювання. Також планується обговорити можливі причини, через які ефективність захисту конкуренції у разі злиття залишається рідкістю, як підтримати діяльність антимонопольних органів та судів у цій сфері.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/yyV7C, https://ukrintei.ua/y/24d8j,

https://doi.org/10.1787/f4ce548f-en, https://www.oecd.org/en/events/2025/06/efficiencies-in-merger-control.html

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2025-05-08
Поширити