Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала робочий документ «Використання штучного інтелекту для підтримки учнів з особливими освітніми потребами» із серії «Документи ОЕСР зі штучного інтелекту».

У ньому зазначається, що ефективна інтеграція цифрових технологій в освіту продемонструвала їх високий потенціал у підтримці учнів з особливими освітніми потребами (ООП). Цифрові навчальні середовища та інтелектуальні системи репетиторства можуть покращити процеси навчання для учнів з ООП. Технології, такі як оновлені дисплеї Брайля, програмне забезпечення для субтитрів, персональні цифрові помічники та інші  можуть сприяти усуненню бар’єрів для навчання та повноцінної участі осіб у суспільному житті. Дослідження дозволили встановити, що інтеграція таких інструментів призводить до покращення результатів навчання, розвиває соціальні навички, одночасно збільшуючи ймовірність вступу людей з ООП до закладів вищої освіти. Інклюзивні умови покращують толерантність, зменшують упередженість та підтримують академічні результати, розширює професійні можливості та сприяє  зростанню доходів. Детально розглядаються різні аспекти використання інструментів  штучного інтелекту, а також ключові ризики, обмеження,  ефективність, механізми забезпечення етичного, сталого та безпечного упровадження. Також наводяться політичні міркування щодо обрання, розроблення та інтеграції інструментів ШІ для інклюзивної освіти на засадах етичного проектування, доказових досліджень, моніторингу, захисту даних і підзвітності.

Детальніше: https://qrpage.net/qr/FwLb3, https://qrpage.net/qr/Kx12u, https://doi.org/10.1787/1e3dffa9-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

ОЕСР: ВИКОРИСТАННЯ ШІ ДЛЯ ПІДТРИМКИ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
2025-11-24
Поширити