
На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи науковців Монтерейського технологічного інституту «Використовуйте штучний інтелект і метавсесвіт, щоб зацікавити своїх студентів онлайн».
У ній наголошується, що технології штучного інтелекту та віртуальної реальності дозволяють зробити онлайн-навчання різноманітним. Для цього потрібно застосувати принципи універсального дизайну: генеративний штучний інтелект може персоналізувати навчальний досвід і покращити практику викладання й оцінювання, а доповнена реальність створює захоплюючий досвід, який допомагає студентам краще й повніше виразити себе (наприклад – через імпровізаційні історії у метавсесвіті). Наприклад, авторами публікації було розроблено курс, де студенти у ролі підприємців презентують свої бізнес-ідеї заможним інвесторам (викладачам). Вони визначають характеристики продукту, цільову аудиторію та інші ключові аспекти для таких презентацій, мають готуватись і конкурувати між собою. Також можна використовувати віртуальну реальність для підтримки розвитку творчих здібностей студентів, їх навичок розповідати. «Кімната Ван Гога» (віртуальне відтворення майстерні художника) використовується як джерело натхнення для підготовки власної історії про Ван Гога, що дозволяє студентам зануритись в історію та отримати різноманітний досвід, заохочує їх до навчання.
Детальніше: https://ukrintei.ua/y/8a72s
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики