На сайті Times Higher Education опублікована стаття Кірсті Брайант «Як ШІ може революціонізувати підходи до аналізу опитувань студентів». 

У ній автор наголошує, що студентські опитування є потенційним джерелом надзвичайно цінних даних для організації освітнього процесу та керування ним. Вона пропонує звернути увагу на досвід використання для роботи інструментів штучного інтелекту. Зокрема, у Вестмінстерському університеті вже кілька років поспіль проводиться тематичний аналіз відкритих коментарів опитувань студентів. Якщо у попередні роки такий аналіз, що охоплював думки близько 3 тис. студентів, здійснювався вручну, то цьогоріч було застосовано ШІ. Це дозволило набагато швидше опрацювати відкриті коментарі та узагальнити їх, підготувати цінну інформацію для висновків. Університет став одним із перших у Великій Британії, який аналізує результати Національного опитування студентів з використанням програмного забезпечення штучного інтелекту (MLY від Explorance). Це дає змогу краще зрозуміти, як поліпшити якість навчання студентів. Серед рекомендацій, які можуть бути корисні іншим командам дослідників, та які надає Кірсті Брайа, – необхідність зважено використовувати аналітичні матеріали від ШІ та перевіряти їх, обов’язково доповнюючи людським внеском. Вона зазначає, що запровадження інструментів ШІ для опитувань дозволило університету швидко отримувати аналітичні матеріали щодо відкритих коментарів і оперативно реагувати на ситуацію.

Детальніше: http://surl.li/slvdk, http://surl.li/slvdq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ЯК ШІ МОЖЕ РЕВОЛЮЦІОНІЗУВАТИ ПІДХОДИ ДО АНАЛІЗУ ОПИТУВАНЬ СТУДЕНТІВ
2024-04-12
Поширити