На сайті Організації об’єднаних націй з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) опублікована концептуальна записка до «Звіту про глобальний моніторинг освіти щодо лідерства».
Це – робочий документ, призначений стати відправною точкою обговорення та отримання відгуків від зацікавлених сторін щодо підходів, які мають бути покладені в основу підготовки відповідного аналітичного звіту. Експерти зазвичай пов’язують концепцію лідерства з політикою та бізнесом. У популярній літературі можна знайти численні дослідження стосовно навичок, якостей, поведінки, стилів, мотивації та цінностей лідерів. В опублікованій концептуальній записці розглядаються питання визначення поняття та ролі лідерства у дорожній карті ЦСР 4: лідерство у центрі якості освіти, виконання керівних функції в освіті, лідерство та реалізація його потенціалу залежно від контексту. ЮНЕСКО запрошує зацікавлені сторони до консультацій та очікує змістовні відгуки щодо запропонованих напрямів дослідження, рекомендації відносно потенційних напрямків дослідження у прив’язці до наявних джерел кількісних і якісних даних, а також приклади, які ілюструють належне лідерство та вирішення проблем, що зустрічаються в різних системах освіти з усього світу.
Детальніше: https://bit.ly/42HkG3Z
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЮНЕСКО: ГЛОБАЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ ОСВІТИ ЩОДО ЛІДЕРСТВА
2023-05-17