На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Гілла ««Експеримент» із ChatGPT становить для університетів небезпеку».
У ній автор узагальнює погляди експертів щодо інструментів ШІ, висловлені під час публічних дискусій на конференції «Digital Universities UK». Фахівці у галузі цифрового навчання вважають, що університети досі повністю не усвідомили ризики від «експериментів» з генеративним штучним інтелектом. Нова технологія кардинально змінить підходи до викладання та способи оцінювання набутих знань. Директор із цифрового навчання Університету Арден Стюарт Аллан заявив, що це буде «проблемою лише тоді, коли ваша оцінка розрахована на запам’ятовування та узагальнення». Разом із тим він визнає, що «правові та політичні рамки ще не наздогнали технологію. Наразі ми перебуваємо у досить небезпечному становищі, коли технології ухвалюються без належного розуміння наслідків». Директорка з навчання, викладання та веб-сервісів Единбурзького університету Мелісса Хайтон зазначила: «в Единбурзі ми вітаємо наших колег-роботів, і протягом багатьох років роботи виконували для нас значну роботу, наприклад, допомагали в таких справах, як перетворення аудіо та відео на текст». Професор гібридного навчання в Університеті Манчестера Саймон Томпсон наголошує на існуванні ризику «гонки штучного інтелекту, якщо питання академічної доброчесності та оцінювання не будуть вирішені належним чином». Доктор Хайтон підтримала занепокоєння колег і разом із тим зазначила: «Ми маємо бути дуже обережними, щоб не дискримінувати студентів, які найбільше потребують допоміжних технологій».
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
АЖІОТАЖ НАВКОЛО CHATGPT ТА РИЗИКИ ДЛЯ НАВЧАННЯ
2023-05-16
Поширити