На сайті Times Higher Education опублікована стаття Колма О’Ши «Дякуємо ChatGPT за викриття банальності студентських есе».

Автор звертає увагу на те, що жахливі симуляції академічного тексту за допомогою технологій штучного інтелекту показують, чому студентські есе повинні повернутися до свого більш творчого та вільного коріння. Есе французького філософа XVI століття Монтеня і зараз вищого рівня, ніж тексти, підготовлені бізнес-консультантами зі вступу до закладів вищої освіти. Серйозна проблема, яка виникає у значної частини студентів після їх зарахування на перший курс університету – невміння писати творчі твори. Це змушує їх ставати на шлях недоброчесності – вдаватися до плагіату чи звертатись до «майстерень творів». Ця криза, з якою стикаються усі, хто викладає академічне письмо або надає творчі завдання в рамках своїх курсів, не виникла з появою ШІ, зокрема – ChatGPT. В ідеальному світі освіта повинна надавати пріоритет розвитку допитливості і творчості на всіх етапах навчання та у всіх галузях знань. Ті, хто вміє самостійно мислити – знають, наскільки надихаючими можуть бути відповіді на поставлені непрості запитання. Це нескінченно краще імітації, якою б не була її природа – штучна чи органічна.
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект
Фото: pixabay.com
CHATGPT ВИКРИВАЄ БАНАЛЬНІСЬ СТУДЕНТСЬКИХ ЕСЕ
2023-03-13
Поширити

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *