На сайті Times Higher Education опублікована стаття Брук Шукс «Не заміна, а покращення: використання ChatGPT для академічного тексту».
У ній наголошується, що як сам по собі генеративний штучний інтелект, так і питання його використання в академічній сфері, стали найбільш обговорюваною у вищій освіті темою. Немає сенсу заперечувати достоїнства ШІ та його зручність у роботі з текстами. Ця технологія дозволяє покращити та прискорити процес письма, якщо застосовувати її конструктивно, позитивно й відповідально. Академічний текст, написаний автором, що не має достатнього досвіду, може бути напруженим і заплутаним, особливо це проявляється у юриспруденції, медицині, безпеці та економіці. На адаптацію до різних стилів, зміну структури та урахування вимог видавця зазвичай витрачається багато часу. А із ChatGPT цей процес можна прискорити й одночасно покращати результати. У своїй роботі Брук використала декілька стратегій для удосконалення академічних статей. Вона радить ставити короткі запитання, визначати основні моменти й робити на них акцент, звертатись до ШІ за допомогою у структуруванні матеріалу, переписувати зі ШІ текст для більш чіткого вираження ідей, формувати ключові слова, перевіряти граматику. Разом із тим, не можна покладатися на ChatGPT при створенні списку посилань. Автор нагадує, що усі результати роботи із застосуванням ШІ потрібно ретельно перевіряти та прагнути отримувати конструктивний зворотний зв'язок від колег.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ВИКОРИСТАННЯ CHATGPT ДЛЯ РОБОТИ З АКАДЕМІЧНИМИ ТЕКСТАМИ
2023-07-27
Share