Автори наголошують, що розробники масових освітніх курсів та викладачі мають орієнтуватись у першу чергу на створення цінності для студентів. Для підтвердження цієї думки вони розглядають історію MOOC. У 2008 році було розроблено перший масовий відкритий онлайн-курс «Connectivism &Connective Knowledge», який зібрав 2 тис. слухачів. Через три роки Стенфордський університет запропонував курс «Вступ до штучного інтелекту», який зацікавив вже 160 тис. слухачів. Наразі понад 1,2 тис. університетів у світі пропонують безкоштовні онлайн-курси на платформах Coursera, edX, FutureLearn, Udacity. А чим більшою є пропозиція, тим вищою виявляється й конкуренція за учнів. У підвищенні конкурентоспроможності може допомогти, на думку авторів статті, створення віртуальної спільноти; доповнення присутності викладача штучними носіями-аватарами; створення опорних плакатів з висвітленням ключових моментів лекції. Використання цих та інших методів може стати перевагою курсу, допоможе університетам у просуванні їх брендів, створенні репутації, отриманні доходів, а також дозволить покращити традиційні моделі навчання.
Детальніше: https://bit.ly/44gE4WQ, https://bit.ly/3HqxHWY, https://bit.ly/3VlPOmA, https://bit.ly/3HrTNsm, https://bit.ly/3oWgcaQ
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ІННОВАЦІЙНІ ФУНКЦІЇ MOOC, ЯКІ СПРИЯЮТЬ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ
2023-05-01