Search results found:

posts - 5333

pages - 534

УКРАЇНСЬКИЙ ЕТАП КОНКУРСУ STARTUP WORLD CUP

УКРАЇНСЬКИЙ ЕТАП КОНКУРСУ STARTUP WORLD CUP

Sorry, this entry is only available in Українська. EIT Community RIS Hub Ukraine та Sigma Software Labs за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запрошують взяти участь у Всеукраїнському регіональному конкурсі стартапів «Startup World Cup».

Sorry, this entry is only available in Українська.

EIT Community RIS Hub Ukraine та Sigma Software Labs за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запрошують взяти участь у Всеукраїнському регіональному конкурсі стартапів «Startup World Cup».

Це найбільший у світі пітч-конкурс для стартапів, який цьогоріч обʼєднає понад 50 тисяч відвідувачів та 2,5 тис. інвесторів з 75 країн світу. Участь у заході надасть можливість презентувати технологічні проєкти та залучити кошти на розвиток українських інновацій. Міжнародний фінал Startup World Cup відбудеться у жовтні 2024 року у США. Україну на ньому представлятиме один стартап, який переможе на регіональному етапі конкурсу. Претендентами можуть бути стартапи, зареєстровані в Україні, що належать українцям. Йдеться про молоді стартапи та зрілі проєкти. Заявку на участь можна подати відповідно до 11 серпня 2024 року та 15 серпня 2024 року.

Детальніше: https://labs.sigma.software/startup-world-cup/, http://surl.li/yvjndo

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-24
Share
ОЕСР: ШI, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

ОЕСР: ШI, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «ШI, управління даними та конфіденційність» із серії «Документи ОЕСР щодо штучного інтелекту».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «ШI, управління даними та конфіденційність» із серії «Документи ОЕСР щодо штучного інтелекту».

Наголошується, що технологічні досягнення у галузі штучного інтелекту та розвиток ГШІ спричинили ряд проблем, які стосуються управління даними та конфіденційності. Причому, як правило, спільноти, що займаються ШI та питаннями конфіденційності, вирішують ці проблеми незалежно одна від одної, використовуючи підходи, які до того ж відрізняються у різних правових системах. Ці розбіжності можуть породжувати непорозуміння, ускладнювати дотримання нормативних вимог і правозастосування, перешкоджати застосуванню єдиного виробленого на міжнародному рівні підходу.  Звіт містить опис та систематизацію ризиків конфіденційності і висвітлює  можливості, пов’язані з упровадженням ШІ. Він зіставляє принципи, встановлені у «Рекомендаціях щодо конфіденційності» ОЕСР та «Принципи штучного інтелекту» ОЕСР, аналізує національні та регіональні ініціативи у цій галузі, пропонує напрямки для співпраці на засадах керівних принципів, викладених у зазначених документах.

Детальніше: http://surl.li/flvsoy, http://surl.li/oqyyqg

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ВідкритіДані

2024-07-24
Share
НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГЕЙМІФІКАЦІЮ

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГЕЙМІФІКАЦІЮ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Ліньцзя Чжан та Інчан Луо «Використовуйте гейміфікацію для навчання складним концепціям міжнародних відносин».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Ліньцзя Чжан та Інчан Луо «Використовуйте гейміфікацію для навчання складним концепціям міжнародних відносин».

У ній наголошується, що симуляції та ігри можуть значно покращити розуміння студентами складних тем і допомогти їм застосовувати відповідні теорії у контексті реального світу. Гейміфікація є безцінною для ілюстрації процесів прийняття рішень і для навчання студентів тому, як саме на практиці працюють складні теорії. Автори наводять приклад застосування у модулі міжнародної політичної економії педагогіки, заснованої на іграх, що дозволило студентам отримати більш глибоке розуміння проблеми, підвищити залученість, підтримати взаємне навчання, стимулювати творчість, використовувати платформу  для дослідження різноманітних культурних поглядів. Дається покрокова схема гейміфікації за допомогою інтеграції безкоштовної онлайнової гри-симулятора NationStates, у якій гравці створюють віртуальні країни та керують ними. На початковому етапі студенти аналізують настільні ігри (Risk, Settlers of Catan), вивчають навчальні посібники, проводять мозковий штурм (обговорюють ідеї ігрового дизайну), роблять презентацію власної гри, зосереджуючись при цьому на академічних цінностях та результатах навчання, готують звіт. Автори упевнені, що такий підхід до навчання приносить гарні результати для залученості студентів та розуміння ними складних наукових концепцій.

Детальніше: http://surl.li/ffnisl, https://www.nationstates.net/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-23
Share
ВІДКРИТА  НАУКА  ЗАРАДИ  МАЙБУТНЬОГО

ВІДКРИТА  НАУКА  ЗАРАДИ  МАЙБУТНЬОГО

Sorry, this entry is only available in Українська. Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ (IFLA) закликає підтримати відкритий лист про відкриту науку Пакту заради майбутнього.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ (IFLA) закликає підтримати відкритий лист про відкриту науку Пакту заради майбутнього.

Документ наразі підписали шість організацій: Creative Commons, Fundación Via Libre, Global Expert Network on Copyright User Rights, International Federation of Library Associations and Institutions, Sustainable Development Solutions Network, Wikimedia Foundation. Ключовою у цьому документі є розуміння ролі науки та технологій у підтримці цілей розвитку ООН. Наголошується, що такі проблеми, як використання жорсткого підходу до авторського права, що не допомагає бібліотекам виконувати свою місію підтримки розвитку, а також послаблення підтримки відкритої науки, вимагають негайного реагування. Потрібен чіткий заклик до розвитку відкритої науки відповідно до Рекомендації ЮНЕСКО щодо відкритої науки від 2021 року, підкріпленої інфраструктурами, що працюють в інтересах суспільства; збалансованого та динамічного підходу до інтелектуальної власності, управління якою має сприяти дослідженням, інноваціям і розповсюдженню; розвитку відкритості в більш широкому – щодо даних та освітніх матеріалів; сприяння інклюзивному та відкритому міжнародному науковому співробітництву.

Детальніше: http://surl.li/touqzj, http://surl.li/kguuyb, http://surl.li/dujukd, http://surl.li/uyticq, http://surl.li/uyticq

Фото: IFLA

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-07-23
Share
АКТУАЛЬНІ ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ ВІД IP&INNOVATIONS HUB

АКТУАЛЬНІ ГРАНТОВІ ПРОГРАМИ ВІД IP&INNOVATIONS HUB

Sorry, this entry is only available in Українська. IP&Innovations Hub Українського національного офісу інтелектуальної власності опублікував підборку актуальних грантових програм станом.

Sorry, this entry is only available in Українська.

IP&Innovations Hub Українського національного офісу інтелектуальної власності опублікував підборку актуальних грантових програм станом.

Вона містить повну інформацію про доступні гранти для малого та середнього бізнесу, закладів вищої освіти. Крім того, наведені спеціальні пропозиції за окремими напрямами: аграрні технології (підтримка агропромислового комплексу, компенсація вартості придбаної сільгосптехніки); оборонні технології (підтримка проєктів з розроблення та удосконалення оборонних технологій, включно з новітніми рішеннями для безпілотних літальних апаратів); охорона здоров’я (фінансування медичних досліджень, інновацій у сфері охорони здоров’я, проєктів, що покращують доступ до медичних послуг та підтримують психічне здоров’я).

Детальніше: http://surl.li/glvtrw,  http://surl.li/ygjucn, http://surl.li/inwygj

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-23
Share
ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ TRUTH QUEST

ОЕСР: ДОСЛІДЖЕННЯ TRUTH QUEST

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Дослідження Truth Quest: методологія та висновки» з серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Дослідження Truth Quest: методологія та висновки» з серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

Наголошується, що неправдивий і оманливий контент в мережя інтернет створює значні ризики для добробуту людей і суспільства. Але для системного аналізу цього явища поки що бракує порівнянних даних щодо ситуації у різних країнах. Це дослідження вимірює здатність людей розпізнавати неправдивий та оманливий вміст у 21 країні. Воно побудоване на результатах гейміфікованого веб-опитування, у якому респонденти взаємодіяли як з правдивим, так і з неправдивим вмістом, методологія якого також детально описана у звіті. Експерти виявили типи контенту, які респондентам було легше ідентифікувати як неправдиві та оманливі, зокрема – створеного штучним інтелектом та людиною, визначили наслідки маркування контенту, створеного ШІ, узагальнили інформацію про поведінку людей під час взаємодії з неправдивим контентом, їхнє сприйняття своєї здатності виявляти його.  Матеріали дослідження допоможуть політикам краще розробляти стратегії, програми та відповідну політику з медіаграмотності, спрямовані на подолання негативних наслідків неправдивого контенту.

Детальніше: http://surl.li/zhhwsf, http://surl.li/grhwba

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-23
Share
ЯК ЗБЕРЕГТИ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПІД ЧАС СТРЕСУ?

ЯК ЗБЕРЕГТИ ПРОДУКТИВНІСТЬ ПІД ЧАС СТРЕСУ?

Sorry, this entry is only available in Українська. На платформі онлайн-освіти Prometheus опубліковані поради «Як зберігати продуктивність під час тривалого стресу?».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На платформі онлайн-освіти Prometheus опубліковані поради «Як зберігати продуктивність під час тривалого стресу?».

Наголошується, що у період тривалого емоційного напруження  рано чи пізно постає питання  засобів дієвого зменшення впливу стресу на людину та її працездатність. Експерти пропонують наступне: визнати і прийняти стресову ситуацію; проаналізувати стрес, щоб раціоналізувати ситуацію; обмежити інформаційний потік (скоротити час на перегляд новин і чітко його регламентувати, відмовитися від ЗМІ, які навмисно провокують емоційні реакції); розірвати порочне коло стресу і  примусити себе працювати від відволікань; не забувати про спорт, оскільки фізична активність не лише покращує здоров’я, але й позитивно впливає на емоційний стан; дбати про щоденні ритуали, які створюють відчуття стабільності і контролю над життям; дотримуватися розпорядку дня, послідовно працюючи та відпочиваючи; нормалізувати сон; винагороджувати себе, запровадити власну систему мотивації; не відмовлятися від сторонньої допомоги; думати про перспективу, інвестувати у майбутнє. Загальний  висновок: давайте робити з лимонів лимонад – нова реальність може при вмілому підході також піти нам на користь.

Детальніше: http://surl.li/vmrnph, http://surl.li/msxdia

Фото: Prometheus

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-22
Share
QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS: ЄВРОПА 2025

QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS: ЄВРОПА 2025

Sorry, this entry is only available in Українська. Британська рейтингова агенція Quacquarelli Symonds оприлюднила черговий рейтинг європейських університетів QS Europe University Rankings 2025.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Британська рейтингова агенція Quacquarelli Symonds оприлюднила черговий рейтинг європейських університетів QS Europe University Rankings 2025.

До нього увійшли 684 університети з 40 країн.  Найкращим університетом Європи цьогоріч визнано ETH Zurich, який випередив Імперський коледж Лондона та Оксфордський університет (друге та третє місця відповідно). Також до топ-10 увійшли Кембриджський університет, UCL, Единбурзький університет, Манчестерський університет, Університет PSL і Політехнічна школа Лозанни. Україну у рейтингу представляють 36 закладів вищої освіти, а найкращі  позиції займають  Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна, Львівський національний університет імені Івана Франка, Національний університет «Львівська політехніка».

Детальніше: http://surl.li/usxpzb, http://surl.li/aeukcb

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Share
ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ШІ ВИКЛИКАЮТЬ ВЕЛИКУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ

ПИТАННЯ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ШІ ВИКЛИКАЮТЬ ВЕЛИКУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Мері Девіс «Навігація панелями обговорення академічної доброчесності».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Мері Девіс «Навігація панелями обговорення академічної доброчесності».

Автор ділиться своїми враженнями від участі у заході «Академічна доброчесність в епоху проривних технологій», який став експертною площадкою  для обговорення поточних викликів академічної доброчесності у контексті розвитку технологій штучного інтелекту. Вона знайомить читачів із власним баченням сплеску популярності до зазначеної теми, коли майже 700 фахівців долучились до дискусії. В чому причина такої активності? По-перше, йдеться про відповідальне використання ШІ, отже в центрі розмови були практичні питання роботи студентів з інструментами штучного інтелекту і дотримання при цьому академічних стандартів. По-друге, говорили про важливість розвитку людських навичок на тлі  появи додатків ШІ, цінність людських стосунків та змістовної взаємодії. По-третє, актуальна проблема – підтримка викладачів, оскільки їм, незалежно від дисципліни, що вони викладають, доводиться працювати з ШІ, підтримувати розвиток відповідної грамотності. По-четверте, необхідні регуляторні рамки, вироблені галузевими регуляторними органами (наприклад, у Великій Британії – це поради Агентства із забезпечення якості,  в Австралії – Агентства з якості та стандартів вищої освіти, на міжнародному рівні – рекомендації ЮНЕСКО для штучного інтелекту). Дебати щодо академічної доброчесності й штучного інтелекту корисні та мають бути продовжені.

Детальніше: https://academicintegrity.org/resources/blog, http://surl.li/qcdaeu, http://surl.li/oeuycd, http://surl.li/mlyblp, http://surl.li/clbyhw  

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Share
ОЕСР: СПРИЯТИ «ЗЕЛЕНИМ» І ЦИФРОВИМ ІННОВАЦІЯМ

ОЕСР: СПРИЯТИ «ЗЕЛЕНИМ» І ЦИФРОВИМ ІННОВАЦІЯМ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сприяння «зеленим» і цифровим інноваціям: роль підвищення кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Сприяння «зеленим» і цифровим інноваціям: роль підвищення кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Наголошується, що у контексті швидкого розвитку технологій та декарбонізації економіки працівники в країнах Європейського Союзу та ОЕСР стикаються з необхідністю навчатися та адаптуватися більше, ніж будь-коли раніше. Дорослі повинні розвивати свої компетенції продовж усієї кар’єри та робити це у багатьох професіях. Цьому мають сприяти заклади вищої освіти. У документі досліджуються механізми, за допомогою яких вища освіта може допомогти задовольнити такий попит. Цей аналітичний звіт містить матеріали щодо політик та практик, орієнтованих на покращення розуміння компетенцій, які можуть запустити інновації для цифрового та «зеленого» переходу, а також пропонує огляд механізмів, за допомогою яких освітня сфера може сприяти їх розвитку  на рівні середньої, вищої освіти, підвищення кваліфікації та перекваліфікації дорослих. Експерти пропонують власне бачення того, як державні органи можуть сприяти підвищенню кваліфікації та перекваліфікації у вищій освіті, щоб зробити внесок у «зелений» і цифровий перехід, наводять типологію підходів (систематизуючи практики країн ОЕСР)та чотири ключові сфери дій: встановлення загальносистемних стратегій, підтримка /допомога,  залучення тих, хто навчається, а також роботодавців.

Детальніше: http://surl.li/ipmkwx, http://surl.li/ggekcf, https://doi.org/10.1787/feb029df-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-22
Share