НАСКІЛЬКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ Є СИСТЕМИ ОСВІТИ?
На сайті Європейського тренінгового центру опубліковано щорічний моніторинговий звіт «Освіта, навички та зайнятість: тенденції 2024».
Документ демонструє, наскільки добре різні країни забезпечують доступність, справедливі умови та високу якість навчання. Публікація спирається на дані KIESE (Ключові показники освіти, навичок і зайнятості) і Туринського процесу з оцінювання освітніх систем 26 країн-партнерів у Центральній Азії, Південно-Східній Європі, країнах-сусідах ЄС, а також Південній та Східній Європі. Ключове питання цьогорічного звіту – інклюзивність для людей різного віку, статі та походження. Зокрема, експерти розглядають питання розуміння освітніх потреб, гнучкості реагування на проблеми, загальні питання інклюзивності. Отримані дані свідчать про те, що молоді люди загалом мають кращий доступ до освіти та навчання, ніж дорослі, але і для цієї категорії системні прогалини залишаються. Економічний статус, стать і системні умови значно впливають на результати навчання. Щоб подолати ці прогалини, рекомендується у першу чергу забезпечити вирішення проблем нестачі кадрів (вчителів і фахівців із підвищення кваліфікації), здійснювати активне інвестування у цифрові інструменти та інфраструктуру, забезпечити системну підтримку студентів із групи ризику за допомогою програм наставництва.
Детальніше: http://surl.li/lcdlzv, http://surl.li/zeeuhh, http://surl.li/vwkjzr
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини