ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

ГЛОБАЛЬНА КОНВЕНЦІЯ ПРО ВИЩУ ОСВІТУ

У 2023 року набуде чинності «Глобальна конвенція про вищу освіту» ЮНЕСКО.

У 2023 року набуде чинності «Глобальна конвенція про вищу освіту» ЮНЕСКО.

Ця конвенція встановлює універсальні принципи справедливого, прозорого та недискримінаційного визнання кваліфікацій вищої освіти й кваліфікацій, які дають доступ до вищої освіти і пропонують можливості для подальшого навчання й працевлаштування. Представлені в ній положення, що стосуються нетрадиційних способів навчання, сприятимуть визнанню кваліфікацій попереднього навчання та періодів дистанційного навчання. Крім того, документ надає можливість визнання кваліфікації біженців навіть у разі відсутності необхідного документального підтвердження, підтримує вільне переміщення студентів між країнами задля продовження навчання. Наразі більше половини з шести мільйонів мобільних студентів у світі навчаються за межами свого рідного регіону. Очікується, що це число упродовж наступного десятиліття подвоїться. Глобальну конвенцію вже ратифікували Андорра, Вірменія, Кабо-Верде, Кот-д’Івуар, Хорватія, Куба, Естонія, Франція, Ісландія, Японія, Литва, Нікарагуа, Норвегія, Палестина, Румунія, Словаччина, Швеція, Туніс і Велика Британія. Це підвищить міжнародну мобільність і сприятиме духу визнання для всіх типів учнів, відкриваючи світ можливостей для студентів і власників кваліфікацій у всьому світі.

Детальніше: https://bit.ly/3HyTU6l, https://bit.ly/3iOyyHv, https://bit.ly/3VR5Vbu

2022-12-14
Share
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ

ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ

23 травня 2023 року відбудеться вебінар «Інноваційні підходи до вирішення екологічних проблем» (IASEI-WS’2023).

23 травня 2023 року відбудеться вебінар «Інноваційні підходи до вирішення екологічних проблем» (IASEI-WS’2023).

Захід є частиною міжнародної конференції «Sustainable futures: environmental, technological, social and economic matters». Під час вебінару планується обговорити наступні питання: як забезпечити належну охорону навколишнього середовища, ядерну та радіаційну безпеку; комплексні економічні та технологічні рішення сталого розвитку; проблеми навчання та підвищення кваліфікації фахівців у галузі енергетики та екології. Організатор – Державна установа «Інститут геохімії навколишнього середовища» НАН України.

Детальніше: https://bit.ly/3Pmw0gg, https://bit.ly/3iWVnck, https://bit.ly/3uJoSB2

2022-12-14
Share
ЗВІТ ОЕСР: ПІДТРИМКА СОЦІАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТУДЕНТІВ

ЗВІТ ОЕСР: ПІДТРИМКА СОЦІАЛЬНОГО ТА ЕМОЦІЙНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ СТУДЕНТІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підтримка соціального та емоційного благополуччя студентів-біженців з України».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Підтримка соціального та емоційного благополуччя студентів-біженців з України».

У ньому наголошується, стресовий та травматичний досвід українських біженців може призвести до різних проблем із психічним здоров’ям, що у разі відсутності необхідної уваги матиме довгострокові наслідки Школи у приймаючих країнах відіграють життєво важливу роль у задоволенні потреб учнів-біженців, оскільки надають простір, де вони можуть почуватися в безпеці, продовжувати навчання та отримувати доступ до послуг психосоціальної підтримки. Вони також можуть бути майданчиками для соціального та емоційного навчання, що необхідно для допомоги у подоланні проблем, пов’язаних з адаптацією до нової культури, полегшити інтеграцію в освіту та суспільство. Розглядаються практичні питання щодо того, як саме системи освіти можуть підтримувати соціальний та емоційний добробут українських учнів, спираючись на існуючі приклади політики та практики.

Детальніше: https://bit.ly/3YgXnfG, https://bit.ly/3FLjGTA, https://doi.org/10.1787/af1ff0b0-en

2022-12-14
Share
ПОСІБНИК З НАВИЧОК ТА МЕТОДІВ ЛІДЕРСТВА

ПОСІБНИК З НАВИЧОК ТА МЕТОДІВ ЛІДЕРСТВА

На сайті Times Higher Education опублікована інформаційний матеріал «Керівництво вищої освіти пояснює: посібник з навичок та методів, що забезпечують ефективне лідерство в університетах і академічних колах».

На сайті Times Higher Education опублікована інформаційний матеріал «Керівництво вищої освіти пояснює: посібник з навичок та методів, що забезпечують ефективне лідерство в університетах і академічних колах».

У ньому йдеться про специфіку та спільні риси системи вищої освіти різних країн і регіонів, а також проблеми, з якими вони стикаються: від нестачі ресурсів, жорсткої конкуренції та перевантаженості персоналу до величезної та різноманітної студентської спільноти, що потребує дедалі якіснішого навчання та підтримки. За таких умов керівники університетів мають надихати, заспокоювати, керувати та спрямовувати свої установи до сталого розвитку. Наразі інституційні лідери значно більшою мірою, ніж їхні попередники, мають реагуючи на ширші соціальні рухи та проблеми. У посібнику представлені дослідження щодо навичок, які потрібні лідерам-початківцям в академічних колах, а також узагальнено успішні підходи та управлінські рішення, заходи зі створення сприятливого освітнього середовища.

Детальніше: https://bit.ly/3Hsmo1w

2022-12-13
Share
ЗВІТ ОЕСР: ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ЗРОСТАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ

ЗВІТ ОЕСР: ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ ЗРОСТАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Визначення основних чинників зростання продуктивності: огляд літератури».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Визначення основних чинників зростання продуктивності: огляд літератури».

У ньому наголошується, що продуктивність відіграє центральну роль у формуванні рівні життя. Сильне, стійке зростання продуктивності є важливою основою стійкої економіки, але його досягнення є складним завданням. Несприятливі події, такі як глобальна пандемія, що уповільнила тенденції зростання, послаблюють не лише рівень продуктивності, а і її рушійні сили. Країнам необхідно зосередитись на чинниках продуктивності, щоб досягти стійкого, інклюзивного відновлення. Ця публікація є результатом співробітництва між Азіатською організацією продуктивності та ОЕСР. Передбачається, що на основі цього дослідження будуть розроблені пропозиції до нової політики, яка дозволить активізувати ініціативи із підвищення продуктивності та поставити продуктивність на передній план соціально-економічного розвитку.

Детальніше: https://bit.ly/3WbYV8V, https://bit.ly/3YcqQHu, https://bit.ly/3hhIFEk, https://doi.org/10.1787/00435b80-en

2022-12-13
Share
EUA ЩОДО SCIENCE 2.0 / OPEN SCIENCE

EUA ЩОДО SCIENCE 2.0 / OPEN SCIENCE

Експертна група Європейської асоціації університетів з науки 2.

Експертна група Європейської асоціації університетів з науки 2.

0 / Відкрита наука (EGOS) на своєму засіданні 21-22 листопада 2022 року обговорила діяльність EUA та представила актуальну інформацію щодо трьох пріоритетних сфер програми Open Science Agenda 2025: відкритий доступ, дані досліджень FAIR, оцінка досліджень. Відзначено наявні досягнення, проаналізовано уроки роботи та представлені рекомендації щодо побудови різноманітнтх, стабільних довірчих відносин, які дозволяють досягати необхідних результатів – визначати стратегічні пріоритети та розробляти конкретні рекомендації. Робота EGOS стала поштовхом до реформ, необхідних для переходу до відкритої науки. Перша зустріч нового складу EGOS відбудеться навесні 2023 року. Вона керуватиме упровадженням EUA Open Science Agenda 2025 у тісній співпраці зі Стратегічною групою EUA з досліджень та інновацій (RISG).

Детальніше: https://bit.ly/3VPLH1B, https://bit.ly/3Wacnde, https://bit.ly/3uHNB8C

2022-12-13
Share
ПРОЄКТ «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА» У ПРОГРАМІ GOOGLE.ORG FELLOWSHIP

ПРОЄКТ «ДІЯ.ЦИФРОВА ОСВІТА» У ПРОГРАМІ GOOGLE.ORG FELLOWSHIP

Проєкт «Дія.

Проєкт «Дія.

Цифрова освіта» став учасником програми Google.org Fellowship. Він отримає 2 млн дол. США на розвиток цифрової освіти в Україні, зокрема – вирішення проблем безробіття серед внутрішньо переміщених осіб. Співпраця з Google.org Fellows дозволить суттєво оновити наявні секції платформи «Дія.Цифрова освіта» з використанням інструментів штучного інтелекту, персоналізованих рекомендацій та оптимальних освітніх траєкторій, а також створити додатковий блок reskilling/upskilling/employment (перекваліфікація, підвищення кваліфікації та працевлаштування). Зокрема, розроблення інтерактивних симуляторів наблизить користувача до реальних ситуацій у професії; інформація про учасників навчання дозволить сформувати рекомендації для рескілінгу чи апскілінгу. Буде розширений спектр освітніх продуктів, які формують креативні навички, навчають робочим та новим цифровим професіям, розвивають цифрові навички.

Детальніше: https://bit.ly/3FhERv2, https://bit.ly/3Br4sk5, https://osvita.diia.gov.ua/

2022-12-13
Share
СИТУАЦІЯ НА РИНКУ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ

СИТУАЦІЯ НА РИНКУ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Угода укладена», яка присвячена питанню придбання Global University Systems (GUS) платформи FutureLearn.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Угода укладена», яка присвячена питанню придбання Global University Systems (GUS) платформи FutureLearn.

Автор висловлює побоювання, що укладання цієї угоди може призвести до монопольного положення голандської компанії на ринку онлайн-курсів. Британська компанія FutureLearn – один із перших крупних постачальників відкритих онлайн-курсів, яка в умовах жорсткої конкуренції з боку американських конкурентів зазнала значних фінансових втрат. FutureLearn, створена 10 років тому у партнерстві 12 університетів наразі співпрацює з понад 260 університетами, брендам та державними структурами. Разом із тим, угода з GUS про придбання дозволить FutureLearn розширити сферу діяльності, вона зможе удосконалити консультаційну роботу, розвинути систему управління кар’єрою з використанням штучного інтелекту, розпочати співпрацю із ЗВО країн, що розвиваються (включаючи Африку, Азію, Центральну та Південну Америку, країни Карибського басейну).

Детальніше: https://bit.ly/3PdHRgu, https://bit.ly/3iR7UxT

2022-12-12
Share
ОПИТУВАННЯ ЩОДО ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE В ОСВІТІ

ОПИТУВАННЯ ЩОДО ІНСТРУМЕНТІВ GOOGLE В ОСВІТІ

Українські освітяни запрошуються до опитування з питань упровадження цифрових технологій в навчальний процес та їх участі у програмі «Цифрові інструменти Google для освіти».

Українські освітяни запрошуються до опитування з питань упровадження цифрових технологій в навчальний процес та їх участі у програмі «Цифрові інструменти Google для освіти».

Ця програма запроваджена Міністерством освіти і науки України за підтримки Google Україна з метою розширення можливостей використання цифрових інструментів в рамках дистанційного навчання. Наразі у межах програми проведено 4 навчальні сесії, під час яких більше 70 тис. освітян пройшли підготовку та отримали сертифікати про підвищення кваліфікації. 292 найбільш активні заклади освіти, співробітники яких брали участь у програмі, отримали статус «Заклад освіти – учасник програми Google for Education». Опитування можна пройти до 18 грудня 2022 року.

Детальніше: http://bit.ly/3Hee7hh, https://bit.ly/3Bfvsmb, https://bit.ly/3uFpS92, https://t.me/UAmonogram

2022-12-12
Share
KSE URBAN DEVELOPMENT TALKS

KSE URBAN DEVELOPMENT TALKS

У грудні 2022 року в онлайн-форматі відбудеться серія науково-практичних лекцій «Build Back Better».

У грудні 2022 року в онлайн-форматі відбудеться серія науково-практичних лекцій «Build Back Better».

Вони покликані стати площадкою для обговорення нових підходів до орієнтованого на жителів управління містами, пошук проблем подолання нерівності, побудови стратегій розвитку. Заплановані наступні заходи: «Серія практичних лекцій з мобільності громадян та міської логістики» (організація транспортної системи та управління ланцюгами поставок, інновації, успішні стартапи зеленої мобільності, досвід Дрездена) (13 грудня 2022 року); «Штучний інтелект і міста» (питання застосування штучного інтелекту в міському середовищі, розроблення та використання комп’ютерних моделей, залучення великих даних, інтернет речей, технологічні трансформації) (14 грудня 2022 року). Організатор – Київська школа економіки.

Детальніше: https://bit.ly/3BqpOOh, https://bit.ly/3VCIlir, http://bit.ly/3EPDeo9

2022-12-12
Share