На сайті Times Higher Education опублікована стаття Одрі Калвірд «Як підтримка викладачів і підприємницькі програми можуть сприяти комерціалізації досліджень».
Автор наголошує, що університети можуть забезпечити перехід винаходу з лабораторії до реального світу завдяки захисту інтелектуальної власності та сприяння мережевій співпраці науковців. Створення технологій суспільного призначення завдяки комерціалізації досліджень забезпечує виконання місії університетів, дозволяє інноваційним дослідженням знайти споживачів. Це практично можливо, оскільки значна частина досліджень, які проводяться в університетах, зосереджена на створенні винаходів та розробленні рішень, орієнтованих саме на задоволення суспільних потреб, а дослідні проекти фінансуються з урахуванням їх потенційного впливу. Однак інновації з університетських досліджень зазвичай знаходяться на ранній стадії технологічної готовності і потребують значних додаткових зусиль для їх доопрацювання, перш ніж вони вийдуть на стадію комерціалізації. Для формування в університетах ефективної програми комерціалізації необхідно зосередитись на декількох напрямках, вважає Одрі Калвірд. По-перше, це допомога у захисті інтелектуальної власності дослідників. По-друге, залучення студентів і викладачів до комерціалізації через дієву підтримку створення підприємницького середовища безпосередньо у лабораторіях. По-третє, підтримка дослідників у розвитку саме інноваційних досліджень завдяки постійному відслідковуванню найновіших та найкращих новинок у відповідній галузі.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
ЯК ПІДТРИМАТИ ПРОЦЕС КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ
2023-06-05
Share