На сторінці блогу вебсайту компанії EBSCO опублікований матеріал «Чотири простих способи посилити маркетинг цифрових журналів у вашій бібліотеці».
У ньому пропонуються способи просування цифрових журналів у бібліотеці та ідеї щодо ефективного використання маркетингових матеріалів, створення соціального контенту та підтримки посилань на нові рекламні матеріали. Навіть якщо відвідувачі бібліотеки знають багато про можливості свого доступу до різноманітних ресурсів, у т.ч. цифрових журнальних колекцій, вони можуть мати обмежене уявлення про різноманітність цифрових журналів, їх підбір. Отже, бібліотеки щоб збільшити використання колекцій цифрових журналів (як безпосередньо у приміщеннях бібліотек, так і в інтернеті) мають працювати над рекламою. По-перше, необхідно стимулювати інтерес через розповсюдження друкованих рекламних матеріалів (це працює навіть у сучасному технологічному світі, коли переважна частина маркетингових зусиль зосереджена у мережі). По-друге, необхідне інформування та розголос через соціальні мережі. По-третє, обізнаність читачів необхідно підтримувати через вебсайт бібліотеки, який насправді є ідеальним місцем для реклами та допомоги користувачам у пошуку корисних джерел інформації. По-четверте, слід експериментувати з інформаційними бюлетенями та розсилкою на електронні скриньки читачів (маркетинг е-поштою може бути чудовим способом залучити відвідувачів і нагадати їм про можливості доступу до контенту). Щомісячний інформаційний бюлетень – один із все ще працюючих інструментів повідомлення про появу нових цифрових журналів, які було додано до колекції.
Детальніше: http://surl.li/sjlohi
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям