На сайті Times Higher Education опублікований матеріал Йоаніса Глінавоса «Як змусити показники дослідження працювати на вас».

У ньому наголошується на необхідності представникам академічної спільноти приділяти увагу власним профілям та просувати результати досліджень в мережі інтернет. Він говорить про важливість показників, що характеризують дослідження; систему моніторингу інформації про дослідників та результати їх роботи; надає поради щодо роботи з цільовою аудиторією; пошуком, збереженням та фільтрацією інформації; пропонує лайфхаки щодо покращення видимості дослідження, посилення його впливу, підвищення рейтингових показників. Важливого значення набуває альтметрика. Тепер звичною стала графіка з відображенням даних щодо кожної публікації (це пропонують журнали Oxford University Press, Cambridge University Press, Wiley та ін.). Mendeley вказує на використання дослідження до того, як воно з’явиться в цитатах інших публікацій. Але виникає питання: як курувати даними, щоб підвищити видимість результатів вашого дослідження? Це трудомістка робота, внаслідок якої набагато кращою стане видимість ваших результатів і, зрештою, будуть кращі шанси на реальний вплив. Посилання у ЗМІ мають високу оцінку з точки зору видимості впливу дослідження, – отже є сенс писати популярні статті та включати до них посилання на свої публікації через The Conversation. Ще один шлях – публікації в блогах, використання соціальних медіа (поширювати відомості про свою роботу через Twitter/Х, Facebook, LinkedIn). Йоаніс зазначає, що хоча власне результати дослідження є частиною широких трудових відносин і кар’єрних цілей, їх видимість в інтернеті залежить від цілого комплексу додаткових дій кожного науковця, що брав участь у підготовці дослідження. І на цьому також треба зосередитись усій команді.

Детальніше: http://surl.li/tjcza, http://surl.li/tjmaq, http://surl.li/tjczp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

ЯК ЗМУСИТИ ПОКАЗНИКИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРАЦЮВАТИ
2024-05-02
Share