На сайті Times Higher Education опублікована стаття Бенджаміна Лю «Як змусити ChatGPT працювати асистентом викладача: юридичний кейс».
Вона демонструє можливості використання інструменту ШІ для генерування відповідей на запитання студентів. Автор звертає увагу на такий засіб, як інтерактивне анкетування, – елемент навчання, особливо цінний для тих, хто почувається некомфортно під час публічних виступів або намагається просто зекономити час. Бенджамін Лю п’ять років тому створив простий чат-бот на основі готового програмного забезпечення, розгорнув його у Facebook Messenger, склав список загальних запитань, що стосувалися юридичної сфери та поєднав кожне запитання з відповіддю. Таким чином він хотів допомогти студентам із отриманням відповідей на найбільш поширені юридичні питання. Однак швидко виявилось, що чат-бот не став корисним та затребуваним інструментом серед студентів. Нові горизонти для модернізації раніше реалізованого підходу з’явилися з появою ChatGPT, оскільки він може генерувати відповіді природною мовою. Бенджамін ділиться своїм досвідом та порадами щодо того, як перетворити ChatGPT на корисного репетитора у галузі юриспруденції. Для цього він пропонує підписатись на ChatGPT Plus, надати GPT-4 коротку інформацію про правову сферу відповідної країни, натренувати його відповідними підказками та контрольованим діалогом, перевірити коректність роботи, оцінити ефективність. На додачу до інструкції автор наводить приклади роботи з навченим таким чином ШІ й надає необхідні пояснення для тих, хто спробує повторити цей експеримент.
Детальніше: https://is.gd/0x1Lz3, https://is.gd/PqR4Sn
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини