За результатами пошуку знайдено:

записів - 5273

сторінок - 528

УНІВЕРСИТЕТАМ ПОТРІБНЕ НОВЕ ПОКОЛІННЯ ДАЛЕКОГЛЯДНИХ ЛІДЕРІВ

УНІВЕРСИТЕТАМ ПОТРІБНЕ НОВЕ ПОКОЛІННЯ ДАЛЕКОГЛЯДНИХ ЛІДЕРІВ

На сайті Європейської асоціації університетів у розділі «Голоси експертів»  розміщена інформація про статтю Томаса Естерманн і Марії Бланко «Університетам потрібне нове покоління далекоглядних лідерів».

На сайті Європейської асоціації університетів у розділі «Голоси експертів»  розміщена інформація про статтю Томаса Естерманн і Марії Бланко «Університетам потрібне нове покоління далекоглядних лідерів».

У ній автори представляють власне бачення того, навіщо Європейська асоціація університетів вирішила запустити новаторську програму розвитку лідерства, пропонуючи керівникам університетів сучасні інноваційні інструменти для управління ЗВО. Наразі європейські університети все частіше стикаються з викликами, які неможливо подолати застосуванням традиційних рішень. Тому попит на нову парадигму лідерства став критичним для галузі. Університети потребують більшої співпраці та інклюзивності, їх лідери повинні бути здатними підтримувати спільне бачення, викликати довіру, сприяти інституційному успіху та розвивати культуру спільного лідерства. Томас і Марія наочно показують, чому розвиток лідерства є життєво важливим для організаційної стійкості, окреслюють перспективи вирішення нагальних університетських проблем завдяки пілотній програмі розвитку лідерства.

Детальніше: http://surl.li/pbbnax, http://surl.li/dctcag, http://surl.li/btakbl  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-24
Поширити
ЗРОБІТЬ СВІЙ НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ УСПІШНИМ

ЗРОБІТЬ СВІЙ НАСТУПНИЙ ПРОЕКТ УСПІШНИМ

Став доступним для ознайомлення «Курс управління проектами» від Library Connect Academy.

Став доступним для ознайомлення «Курс управління проектами» від Library Connect Academy.

Він покликаний надати академічним бібліотекарям знання та підтримати формування навичок управління проектами. Курс детально розглядає проект – від його ініціації й до закриття, містить  огляд різноманітних інструментів та ресурсів, використання яких допоможе успішно керувати  в установі проектами невеликого масштабу. У рамках курсу розглядаються основи управління проектами, практичні інструменти та методи управління проектами, відповідні шаблони для їх складання й моніторингу виконання.

Детальніше: http://surl.li/pmuigl, http://surl.li/agtylo

Фото: Library Connect Academy

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-24
Поширити
ГРАНТОВА ПІДТРИМКА ВІД ФОНДУ ЦИВІЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА РОЗВИТКУ США

ГРАНТОВА ПІДТРИМКА ВІД ФОНДУ ЦИВІЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА РОЗВИТКУ США

Фонд цивільних досліджень та розвитку США (CRDF Global) оголосив про старт чергового раунду надання грантової підтримки для відвідування міжнародних наукових заходів.

Фонд цивільних досліджень та розвитку США (CRDF Global) оголосив про старт чергового раунду надання грантової підтримки для відвідування міжнародних наукових заходів.

Його мета – підтримати участь українських вчених, технічних спеціалістів та інженерів, які працюють у сфері хімічних, біологічних, радіологічних, ядерних та дотичних до них напрямів наукових досліджень і розробок  – у міжнародних конференціях, семінарах, тренінгах тощо.  Йдеться про заходи, які відбудуться упродовж 2024 року. Критерії відбору кандидатів: науковий ступінь доктора філософії і вище, громадянство України, робота в українському університеті або науково-дослідній установі, відповідність цивільного дослідження заявленим пріоритетам. Очікуваний обсяг відшкодування витрат, пов’язаних з науковими візитами, становить до 1,5 тис. дол. США.  Заявку на конкурс можна подати до 31 жовтня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/ubtzqz, http://surl.li/vyouzb, http://surl.li/akilsk

Фото: логотип

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-24
Поширити
ОЕСР: ОГЛЯД ОСВІТИ 2024

ОЕСР: ОГЛЯД ОСВІТИ 2024

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Коротко про освіту 2024».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Коротко про освіту 2024».

Наголошується, що уряди все більше звертаються до міжнародних порівнянь освітніх систем, оскільки це допомагає у розробленні відповідних політик, дозволяє розробляти заходи для покращення соціальних та економічних перспектив і створювати стимули для підвищення ефективності навчання, мобілізації ресурсів. Директорат ОЕСР з питань освіти та навичок постійно проводить відповідні дослідження та здійснює моніторинг кількісних показників розвитку освіти, забезпечує їх коректне порівняння на міжнародному рівні, допомагає широкій громадськості зрозуміти поточний стан, проблеми та основні освітні тренди сьогодення. Також ОЕСР постійно працює над розробленням нових індикаторів й просуванням коректних досліджень у освітній сфері, зосереджуючи свою увагу на позиціях, де потрібен концептуальний прогрес.

Детальніше: http://surl.li/ubsums, http://surl.li/osdlkh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-24
Поширити
ЗВІТ ДРАГІ ПРО ЄВРОПЕЙСЬКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ

ЗВІТ ДРАГІ ПРО ЄВРОПЕЙСЬКУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Яна Пальмовскі «Звіт Драгі – це велика можливість для європейських університетів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Яна Пальмовскі «Звіт Драгі – це велика можливість для європейських університетів».

Автор наголошує, що інституції повинні забезпечувати максимально ефективну координацію навичок та інновацій. Доповідь Драгі про європейську конкурентоспроможність, опублікована 8 вересня 2024 року. Вона була створена за дорученням президента Європейської комісії та слугуватиме відправною точкою дебатів ЄС щодо наступного семирічного бюджету багаторічної фінансової рамки. Документ демонструє значну роль університетів і, разом із тим, акцентує увагу на декількох базових проблемах, з якими вони зіткнуться у майбутньому. Три основні структурні виклики для Європи: старіння робочої сили, жорстка експортна конкуренція на все більш обмежених глобальних ринках і низька конкурентоспроможність щодо передових технологій. У Європі лише чотири технологічні компанії входять до топ-50 світових лідерів, а три найкращі компанії ЄС, які інвестують у дослідження та інновації, знаходяться в автомобільному секторі. Втративши стільки позицій у світі, Європі потрібно діяти швидко і жорстко. Пропонується подвоїти бюджет наступної рамкової програми з досліджень та інновацій (FP10) яка наслідуватиме Програму «Горизонт Європа». Але збільшення бюджету недостатньо, – важливо правильно обрати інструменти реалізації й точки фокусування уваги. Кошти потрібно буде витрачати на перспективні для європейської економічної конкурентоспроможності сфери, такі як штучний інтелект, фармацевтика, «зелені» технології. Чи зможуть це підтримати університети? Загальноєвропейська співпраця у частині розвитку великомасштабних дослідницьких інфраструктур є ще однією ключовою темою доповіді Драгі, яка співпадає з пропозицією фон дер Ляєн щодо Європейського центру штучного інтелекту. Пропонується запровадити спільну загальноєвропейську сертифікацію, щоб зробити курси (наприклад, мікрокредити) зрозумілими для роботодавців. Потрібно вирішувати проблеми, пов’язані із забезпеченням достатньої кількості випускників STEM, встановити баланс компетенцій ЄС та окремих країн у регулюванні освітньої сфери, кардинально змінити систему оцінювання результативності досліджень. Звіт Драгі є своєчасним спонуканням до дискусії щодо того, як зробити європейські університети більш досконалими й інклюзивними, які нові інструменти фінансування для цього потрібні, як переосмислити їх місію для 21 століття?

Детальніше: http://surl.li/vbvewv, http://surl.li/uuwqhq, http://surl.li/ucfkpg, http://surl.li/kjiswq  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-23
Поширити
РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЩОДО ОБІЗНАНОСТІ УКРАЇНЦІВ СТОСОВНО ГРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ

РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ ЩОДО ОБІЗНАНОСТІ УКРАЇНЦІВ СТОСОВНО ГРАНТОВОЇ ПІДТРИМКИ

ІР офіс спільно Українським інститутом науково-технічної експертизи та інформації (УкрІНТЕІ) оприлюднили результати власного опитування щодо обізнаності українців стосовно доступності грантових програм та їхньої участі у таких програмах.

ІР офіс спільно Українським інститутом науково-технічної експертизи та інформації (УкрІНТЕІ) оприлюднили результати власного опитування щодо обізнаності українців стосовно доступності грантових програм та їхньої участі у таких програмах.

Ці матеріали планується використати при підготовці методичних рекомендацій для установ щодо залучення фінансування та особливостей участі у грантових програмах. За результатами опитування, яке проводилось у червні-липні поточного року, встановлено наступне. Найпоширеніші проблеми у доступі до грантів, з якими стикаються заявники, – це низька фінансова грамотність, невміння правильно формувати кошторис та розподіляти кошти, складність практичного використання грантових коштів при їх отриманні державною установою. Ще науковці стикаються з проблемами формування ефективних консорціумів, пошуку партнерів; мають недостатній досвід підготовки проєктних заявок. Крім іншого, респонденти вказали на  складність комерціалізації об’єктів права інтелектуальної власності.

Детальніше: http://surl.li/rwrhqp, http://surl.li/xguzuh, http://surl.li/hqrnuv

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-09-23
Поширити
МІЖНАРОДНА СТИПЕНДІЯ АЗРІЕЛІ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

МІЖНАРОДНА СТИПЕНДІЯ АЗРІЕЛІ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

Ізраїльський благодійний фонд Давіда Джошуа Азріелі (Azrieli Foundation) оголосив конкурс на міжнародну постдокторську стипендію Азріелі на 2025-2026 роки для проведення дослідницької роботи у наукових установах Ізраїлю у STEM, природничих та соціогуманітарних науках.

Ізраїльський благодійний фонд Давіда Джошуа Азріелі (Azrieli Foundation) оголосив конкурс на міжнародну постдокторську стипендію Азріелі на 2025-2026 роки для проведення дослідницької роботи у наукових установах Ізраїлю у STEM, природничих та соціогуманітарних науках.

Мета стипендії – підтримати найталановитіших постдоків, сприяючи академічній співпраці ізраїльських  та зарубіжних дослідників. Взяти участь у конкурсі можуть молоді кандидати наук або доктори філософії (які отримали ступінь не раніше 1 листопада 2021 року), а також здобувачі наукового ступеня, захист дисертацій яких відбудеться не пізніше 1 червня 2025 року, що заручились підтримкою відповідного ізраїльського закладу вищої освіти. Стипендія складається з базової частини та додаткових виплат на покриття дослідницьких витрат на подорожі, пов’язані з дослідженням і буде призначена починаючи із жовтеня 2025 року терміном на два роки. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 18 листопада 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/qffgky, http://surl.li/elazov, http://surl.li/vheqrp, http://surl.li/tgljxb

Фото: Azrieli Foundation

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-23
Поширити
ОЕСР: ЯК УДОСКОНАЛИТИ ВИКЛАДАННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК

ОЕСР: ЯК УДОСКОНАЛИТИ ВИКЛАДАННЯ Й ОЦІНЮВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ТА ЕМОЦІЙНИХ НАВИЧОК

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Як удосконалити викладання й оцінювання соціальних та емоційних навичок» із серії «Освітні центри ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Як удосконалити викладання й оцінювання соціальних та емоційних навичок» із серії «Освітні центри ОЕСР».

Наголошується, що соціальні та емоційні навички все більше визнаються критично важливими навичками і, таким чином, все частіше уводяться до навчальних програм у багатьох країнах. Ці навички пов’язані з більш позитивними життєвими результатами, такими як успіхи у навчанні, вища ефективність роботи, краще працевлаштування, а також позитивно корелюють із показниками психічного здоров’я, даними про громадянську активність та соціальною поведінкою. Матеріали дослідження свідчать, що  різні навички впливають на різні життєві результати, причому більшості соціальних та емоційних навичок можна навчитися, їх можна удосконалювати шляхом цілеспрямованих освітніх втручань, що є стимулом для відповідних дій. Експерти рекомендують найкращі стратегії та ефективні заходи, які політики можуть приймати задля сприяння соціальному та емоційному розвитку, забезпечуючи високоякісне, засноване на фактичних даних, навчання та оцінювання, що у кінцевому рахунку призведе до отримання довгострокових життєвих переваг.

Детальніше: http://surl.li/dhgcfw, http://surl.li/froygh, https://doi.org/10.1787/21e9ed91-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-23
Поширити
ЯКИЙ МОЖЕ БУТИ ПОРЯТУНОК ДЛЯ УНІВЕРСИТЕТІВ?

ЯКИЙ МОЖЕ БУТИ ПОРЯТУНОК ДЛЯ УНІВЕРСИТЕТІВ?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ендрю Макрей «Можливо, вам не подобаються збори, але їх підвищення – єдиний реальний порятунок».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ендрю Макрей «Можливо, вам не подобаються збори, але їх підвищення – єдиний реальний порятунок».

Автор наголошує, що нинішній уряд Великої Британії, орієнтований на політику жорсткої економії, навряд чи знайде суттєві додаткові кошти для фінансування університетів. Новий керівник урядового управління у справах студентів Девід Бехан заявив, що «золотий вік університетів… ймовірно, закінчився». Пов’язуючи плату за навчання, зарплату проректорів та якість вищої освіти в англійських університетах, автор зазначає, що якість перетворюється на репутацію, приваблює іноземних студентів і може (звичайно, не обов’язково) перетворитися на краще робоче середовище. Сумнозвісні зміни до механізмів погашення кредитів, запроваджені у 2022 році, не принесли університетам додаткових доходів, але суттєво змінили баланс фінансового навантаження між державою та випускником. Крім того, зміна фінансових умов змусила студентів працювати під час семестрового навчання, що посилює соціальну нерівність і впливає на якість навчання. Питання, на які на думку Ендрю повинна відповісти влада, наступні: яким має бути баланс фінансового навантаження між здобувачами освіти та державою; чи потрібні кредити на утримання або гранти, що залежать від рівня доходу здобувачів; чи потрібно повертатися до контролю за кількістю студентів; якою мірою (якщо взагалі це етично) іноземні студенти мають субсидувати освіту місцевих студентів. Існує багато речей у діяльності університетів, які потребують змін. Але ті, хто стверджує, що система фундаментально зламана, що всі виклики, які постали перед університетами, – неможливо здолати, – лише поглиблюють, а не вирішують проблеми.

Детальніше: http://surl.li/abrixp

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-20
Поширити
ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ У ЗМІШАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ

ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ У ЗМІШАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩАХ

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір. Якісна освіта та навчання для всіх» опубліковано звіт «Цифрова трансформація у змішаних навчальних середовищах».

На сайті Європейської Комісії у розділі «Європейський освітній простір. Якісна освіта та навчання для всіх» опубліковано звіт «Цифрова трансформація у змішаних навчальних середовищах».

Звіт розкриває значення цифрового виміру змішаного навчання у мінливому ландшафті європейської освіти, містить аналіз переваг такого цифрового виміру для студентів і викладачів, його вплив на ефективність навчання. У документі представлені загальне бачення експертами змішаного навчання, яке сприяє персоналізованій, орієнтованій на студента освіті, доступній для всіх; підвищує зацікавленість студентів; покращує результати навчання; розвиває такі важливі навички, як критичне мислення та цифрові навички. У звіті наголошується на важливості підтримки справедливого доступу до новітніх технологій і забезпечення відповідної цифрової підготовки освітян.

Детальніше: http://surl.li/mpwtlk, http://surl.li/wmnorl

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EC #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-20
Поширити