ПУСТІ ЛЕКЦІЙНІ АУДИТОРІЇ ЯК ВІДПРАВНА ТОЧКА ЇХ ДОКОРІННОГО ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Лекції під питанням, оскільки оплачувана робота ще більше знижує відвідуваність».
Наголошується, що емоційне напруження від майже порожніх аудиторій має спонукати переглянути університетські лекції. Відвідуваність лекцій зараз настільки низька, що деякі викладачі почали відкрито ставити під сумнів майбутнє цього методу викладання. Зниження відвідуваності відбулось під час пандемії COVID-19 та після цього, адже багато студентів обрали варіант віддаленого навчання для збереження свого здоров’я. Ця мотивація посилилась внаслідок кризи вартості життя, яка змусила студентів знов обирати між оплачуваною роботою та відвідуванням занять. За результатами опитування, проведеного Times Higher Education у 2022 році, 76 % викладачів у світі вважають, що відвідуваність занять стала суттєво нижчою, ніж до пандемії; близько 29 % вказали, що заповнюваність аудиторій від 41 до 60 %; тоді як 26 % викладачів оцінили відвідуваність на рівні від 21-39 %. Ерік Мазур, професор прикладної фізики у Гарвардському університеті, , якого часто називають «батьком перевернутого класу», оскільки він скасував лекції на своїх курсах багато років тому, звертає увагу на той факт, що багато студентів дивилися лекції у режимі відтворення на полуторній або подвійній швидкості, що свідчить про зниження уваги та знецінювання навчальних курсів. «Лекція іноді може надихнути і стимулювати, але насправді вона не виховує. Це формат, який було запроваджено в університети, коли не було книжок або, принаймні, друкованих – і нам слід перестати вдавати, що ми викладаємо у середні віки», наводить слова професора Мазура автор статті.
Детальніше: http://surl.li/rytdm, http://surl.li/rytdy
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини