За результатами пошуку знайдено:

записів - 5361

сторінок - 537

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПЛАНУ ДІЙ УКРАЇНИ З УПРОВАДЖЕННЯ ІНІЦІАТИВИ «ПАРТНЕРСТВО «ВІДКРИТИЙ УРЯД» У 2023–2025 РОКАХ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПЛАНУ ДІЙ УКРАЇНИ З УПРОВАДЖЕННЯ ІНІЦІАТИВИ «ПАРТНЕРСТВО «ВІДКРИТИЙ УРЯД» У 2023–2025 РОКАХ

Секретаріат КМУ та механізм незалежного звітування Партнерства «Відкритий Уряд» пропонують громадськості взяти участь в обговоренні «Огляду плану дій України з впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2023–2025 роках».

Секретаріат КМУ та механізм незалежного звітування Партнерства «Відкритий Уряд» пропонують громадськості взяти участь в обговоренні «Огляду плану дій України з впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2023–2025 роках».

Документ, опублікований у відкритому доступі, охоплює основні положення плану дій на 2023-2025 роки, його перспективні зобов’язання, опис методології оцінювання та ключові показники, інформацію щодо зобов’язань та спільної розробки плану дій, рекомендації щодо посилення процесу упровадження заходів цієї ініціативи. Зауваження та пропозиції можна подати до 16 липня 2024 року.

Детальніше: https://bit.ly/4cpQUpp, http://surl.li/larwim

Фото: IRM

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення  #НРАТ_Інноваторам_обговорення

2024-07-10
Поширити
АКТУАЛІЗОВАНО СПИСКИ БЕЗОПЛАТНИХ БАЗ ДАНИХ ПАТЕНТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА НЕПАТЕНТНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

АКТУАЛІЗОВАНО СПИСКИ БЕЗОПЛАТНИХ БАЗ ДАНИХ ПАТЕНТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА НЕПАТЕНТНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій оприлюднив актуалізовані списки безоплатних баз даних патентної документації та непатентної літератури, які використовуються при проведенні патентно-інформаційних досліджень.

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій оприлюднив актуалізовані списки безоплатних баз даних патентної документації та непатентної літератури, які використовуються при проведенні патентно-інформаційних досліджень.

Оновлено перелік баз даних об’єктів промислової власності зарубіжних патентних відомств, до яких надається безоплатний доступ в мережі інтернет з посиланнями на зарубіжні пошукові системи щодо об’єктів промислової власності, офіційні патентні бюлетені, пошукові портали, онлайн-сервіси. Також оновлено перелік науково-технічних баз даних та довідкових ресурсів, що включає посилання на політематичні бази даних та пошукові системи і тематичні ресурси у галузі медицини, біології, хімії, фізики, екології, комп’ютерних технологій, сільського господарства, інженерії. Корисним для зацікавлених користувачів буде і перелік загальнодоступних інформаційних ресурсів патентної документації (безкоштовний доступ до багатомільйонної бази патентів і патентних заявок багатьох країн світу) та адреси вебсайтів  національних відомств інтелектуальної власності й міжнародних організацій.

Детальніше: http://surl.li/jsxpnl, http://surl.li/zjdkmy, http://surl.li/jdaetl, http://surl.li/ltqbwa, http://surl.li/vlvhvy

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-07-10
Поширити
ОЕСР: ТОРГОВІ ПАЛАТИ ТА БІЗНЕС НАВИЧОК

ОЕСР: ТОРГОВІ ПАЛАТИ ТА БІЗНЕС НАВИЧОК

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Торгові палати та бізнес навичок» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Торгові палати та бізнес навичок» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Наголошується, що у сучасній динамічній економіці  підприємства стикаються зі зростаючими труднощами у підборі працівників з необхідними навичками. Торгові палати можуть відігравати важливу роль, допомагаючи спільнотам у вирішенні цих нагальних проблем, підтримуючи створення систем навичок  майбутнього. Документ ґрунтується на матеріалах дослідження, нещодавно проведеного ОЕСР у співпраці з Європейськлю та Міжнародною торговою палатою. Воно охопило торгові палати 65 країн і транснаціональних регіонів та було націлене на вивчення їх ролі у формуванні та реалізації політики у галузі навичок на місцевому, регіональному та національному рівнях. Експерти наголошують на важливості розроблення стратегій на усіх рівнях – національному, регіональному, місцевому рівнях; посередництві торгових палат між підприємствами та програмами навчання. вивчення того, як палати можуть додатково підтримувати програми навичок.

Детальніше: http://surl.li/pugrxb, http://surl.li/jwxjds, https://doi.org/10.1787/712a9ddc-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-07-10
Поширити
СПРИЯТИ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ ТА ЗМІЦНЕННЮ ДОВІРИ З ПОЛІТИКАМИ

СПРИЯТИ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ ТА ЗМІЦНЕННЮ ДОВІРИ З ПОЛІТИКАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джуліана Моліна «Як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джуліана Моліна «Як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками».

Автор – викладач державної політики у Брістольському університеті наголошує, що науковці, які  бажають бачити упровадження своїх розробок та рекомендацій, повинні розуміти, як державні інституції  сприймають цінність досліджень. Нещодавні розслідування у справі щодо COVID-19 у Великій Британії  дали широкому загалу нове уявлення про культуру доказів серед урядовців, але навряд чи здивували тих, хто має безпосередній досвід передання результатів досліджень державним службовцям або політикам. Виходячи з власної практики та  зважаючи на відомі йому рекомендації від колег-науковців, які працювали консультантами, підрядниками або комунікаторами з держструктурами, автор  надає ряд порад.  Одна з них – пошук  спільних практик – стратегія розширення діалогу дослідників з офіційними особами в частині обговорення даних досліджень та інтерпретації отриманих результатів. Друга – опанування нової культури доказів на основі розуміння поведінки та моделі мислення посадовців, чиновників, адміністраторів, що випливає зі специфіки політичних інституцій та побудова відповідно до цього адаптованих інтерпретаційних рамок (пояснення релевантності, значення доказів та їхньої якості). Третя – залучення офіційних осіб до дослідницьких програм вже на початковому етапі  – під час планування дослідження. Джуліан вважає, що в епоху «постправди» довіра до досліджень є доволі крихкою, отже необхідно забезпечити більш активний та якісний діалог щодо нових ідей та формування спільних практик, які в решті-решт сприятимуть прогресивним змінам політики.

Детальніше: http://surl.li/aoyztx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

2024-07-09
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Публікація здійснена відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167.

Детальніше: http://surl.li/xbxyck, https://is.gd/bmQzt4,  http://surl.li/zccxod

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Публікація здійснена відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 943.

Детальніше: http://surl.li/ugirf, http://surl.li/ltovlf, http://surl.li/xqbwljhttp://surl.li/rhajmhttp://surl.li/rhrfx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Поширити
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Естонська агенція якості освіти та Естонський центр міжнародного розвитку  повідомили про  старт конкурсу заявок на проходження інституційної акредитації українських закладів вищої освіти.

Естонська агенція якості освіти та Естонський центр міжнародного розвитку  повідомили про  старт конкурсу заявок на проходження інституційної акредитації українських закладів вищої освіти.

Така акредитація для вітчизняних ЗВО проводитиметься у рамках спільного проекту «Підвищення якості вищої освіти в Україні» та охопить три заклади вищої освіти. Критерії відбору: досвід успішної акредитації навчальних програм; кількість здобувачів освіти у ЗВО до 12 тис.; вільне володіння ключовими співробітниками ЗВО англійською мовою.  Переможці конкурсу матимуть можливість пройти відповідне навчання (жовтень 2024 року); здійснити самооцінювання (жовтень 2024–березень 2025); отримають відгуки та рекомендації щодо розвитку внутрішньої системи забезпечення якості цих ЗВО, а також практичний досвід міжнародної інституційної акредитації (травень–червень 2025 року); матимуть змогу порівняти свою внутрішню систему забезпечення якості з ESG 2015; а самі університети відповідно отримають офіційну інституційну акредитацію (вересень 2025 року). Заявку на участь можна подати до 15 серпня 2024 року.

Детальніше: https://haka.ee/en/haka-naqa-project/, http://surl.li/nbehdg, http://surl.li/umbnua, http://surl.li/tponqo

Фото: НАЗЯВО

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-07-09
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Проєкт покликаний удосконалити умови діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та підтримати їх розвиток. Положення, зокрема, визначає основні засади діяльності та правовий статус інклюзивно-ресурсного центру як  установи, що має забезпечувати права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти, порядок його утворення та припинення функціонування. Зауваження та пропозиції до проєкту  можна подати до 01 серпня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/qfedir, http://surl.li/miywdj, http://surl.li/gpyzbi, http://surl.li/ljuapn, http://surl.li/mnttsy

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення #НРАТ_Інклюзивність

2024-07-09
Поширити
OECD: НЕОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП ДО Е-БІБЛІОТЕКИ

OECD: НЕОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП ДО Е-БІБЛІОТЕКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку з липня 2024 року перейшла на інформаційну модель відкритого доступу.

Організація економічного співробітництва та розвитку з липня 2024 року перейшла на інформаційну модель відкритого доступу.

Відтепер усі дані, звіти та аналітичні матеріали в усіх форматах доступні за відкритою ліцензією, що дозволяє користувачам вільно отримувати доступ, використовувати, перекладати та ділитися матеріалами ОЕСР. Рішення продиктоване прихильністю організації до відкритої науки, бажанням зробити надійну та релевантну інформацію від експертів ОЕСР вільно доступною, розширити можливості урядових структур, місцевих громад, підприємств, громадських організацій, усіх зацікавлених  по використанню статистичних даних, результатів опитувань, табло та наборів даних, аналітичних  матеріалів та рекомендацій.

Детальніше: https://www.oecd-ilibrary.org/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_ВідкритаНаука

2024-07-09
Поширити
АХІЛЛЕСОВА  П’ЯТА ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ

АХІЛЛЕСОВА  П’ЯТА ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еббі Осборн і Крістофера Бонфілд «Оцінка RIP?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еббі Осборн і Крістофера Бонфілд «Оцінка RIP?».

У ній розглядається співвідношення технологій та людської творчості у сучасному світі, який все більше захоплює ГШІ. Автори розмірковують над тим, як педагоги можуть підтримувати першість людського навчання та людського інтелекту та пропонує власне бачення засобів оцінювання та винагороди реальних знань та глибокого розуміння у студентів. Зростання генеративного штучного інтелекту спонукало викладачів по-іншому здійснювати викладання, навчання та оцінювання. Університети спочатку зосередилися на передбачуваних ризиках, пов’язаних з ГШІ, і на тому, наскільки це може підірвати практику оцінювання. Але треба визнати очевидне: система оцінювання у вищій освіті вже давно вразлива до проблем автентичності і валідності.  Так, у квітні 2022 року, приблизно за сім місяців до того, як OpenAI випустив ChatGPT, уряд Великої Британії  ввів кримінальну відповідальність за есе-фабрики через збільшення кількості шахрайських дій студентів. Щоб спробувати зробити людське навчання видимим у оцінках, пропонується зосередитись на сильних сторонах людини і зробити чотири кроки. Перший – перегляд вимог до самостійних завдань із чіткою фіксацією можливості використання ГШІ. Другий – зробити критичне мислення і людський аналіз, розуміння та обговорення – головним. Третій – поєднати розумним чином технології людського оцінювання та використання інструментів ШІ. Четвертий – залучити до оновлення програм роботодавців та студентів.  І слід пам’ятати, що сама сила ГШІ також є його слабкістю, ахіллесовою п’ятою.

Детальніше: http://surl.li/eshpqw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Поширити