
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Резюме пошукових запитів від ШІ канібалізує веб-трафік академічних видавців».
У ній автор наголошує, що стрімке розповсюдження практики підготовки за допомогою інструментів штучного інтелекту оглядових резюме підштовхує видавців до більш чіткого формулювання цінності та впливу досліджень. Наукові видавці повинні належним чином продемонструвати «кров, піт і сльози», які дослідники витрачають на створення оригінального та надійного академічного контенту, оскільки читачі все частіше звертаються до оглядів, створених ШІ. Під час свого виступу на конференції видавців під час Лондонського книжкового ярмарку, Джон Кемпбелл, директор Oxford University Press пояснив, як запуск пошукових підсумків Google на основі штучного інтелекту призвів до 90-% падіння переходів на ряд академічних ресурсів. Він назвав це «подорожами без кліків»: половина усіх пошукових запитів Google, які мають посилання на платформу OUP, наразі відображаються з описом, згенерованим штучним інтелектом. У результаті інвестиції в такі платформи, як OUP, матимуть «жахливу віддачу від інвестицій». Разом із тим, випадковий, неточний, а іноді провокаційний характер цих описів від ШІ, призводить до того, що змістовні помилки стали поширеними, а перед видавцями постала нове амбітне завдання – більш наочно презентувати дослідження. Їм слід «очікувати, що спосіб, яким більшість людей отримують основні факти, – зміниться… Індустрії потрібно краще розповідати історію досліджень». Він ще раз підкреслив важливість Sensus Impact – продукту, запущеного OUP минулого року для інформування спонсорів про охоплення публікації, вплив на майбутні дослідження та вплив на суспільство, включаючи показники уваги до публікацій.
Детальніше: https://ukrintei.ua/y/jSXEj
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини