На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Девіда Джойнера «Що означає для студентів бути готовими до ШІ?».
У ній зазначається, що не кожен студент хоче бути фахівцем з ІТ, інженером-програмістом або розробником систем машинного навчання, що природньо, – усі люди різні. Разом із тим, університет має підготувати усіх студентів до повного спектру навичок роботи з інструментами штучного інтелекту. Широка доступність таких інструментів викликає дискусію про їхнє місце в освіті. Два останні роки більшість такого роду розмов була зосереджена на написанні /генерації текстів та комп’ютерному програмуванні (зокрема, як оцінювати завдання, коли студенти можуть створювати налаштований оригінальний контент за допомогою інструментів ШІ, доступних кожному?). Девід пропонує ознайомитись з новою серією курсів Georgia Tech ChatGPT для викладачів та посібником зі штучного інтелекту його авторства. У них йдеться про дизайн оцінювання в епоху ШІ, підготовку студентів до перспектив пошуку роботи, де потрібно буде володіти навичками комунікації з ШІ, різноманітні реакції людей на інструменти штучного інтелекту, можливість їх застосування з позицій етики та моралі.
Детальніше: http://surl.li/uwyhxa, http://surl.li/fgbdcf
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини