На сайті Times Higher Education опублікована стаття Річарда Сента та Вікторії Фаббрі «Як розвивати у студентів стартап-мислення».
У ній наголошується, що в умовах мінливого ринку праці студентам, більше ніж будь-коли, потрібні навички креативності та уміння реалізовувати власні бізнес-ідеї. Наразі студентські стартапи зростають швидше, ніж фонди компаній в економіці Великої Британії. У Лондонському університеті мистецтв (UAL) багато випускників створюють власні компанії або стають бізнес-лідерами. Нещодавні дані, опубліковані Агентством статистики вищої освіти Hesa, свідчать, що з рекордної кількості студентських стартап-компаній від університетів Великої Британії, лідерами були університети мистецької спрямованості, а студенти UAL створили 431 стартап у 2021-22 роках – найбільше серед ЗВО країни. Існує невід’ємний зв’язок між креативністю та інноваціями у підприємництві та успіхом виховання стартап-мислення на університетському рівні, який можна застосовувати в усіх типах вищих навчальних закладів. Автори діляться порадами щодо того, як університет може сприяти, щоб студенти були готові до викликів, могли проявити свій потенціал і реалізувати його у власній кар’єрі за допомогою стартап-мислення. Річард та Вікторія наголошують: потрібно використовувати внутрішню мотивацію студентів; розвивати почуття власної ефективності; використовувати досвід майстерності у дизайні; навчати практичним способам підприємницького мислення, яке виховується упродовж усього циклу навчання в університеті.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
СТАРТАП-МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ
2023-07-10
Поширити