За результатами пошуку знайдено:

записів - 5068

сторінок - 507

ПУСТІ ЛЕКЦІЙНІ АУДИТОРІЇ ЯК ВІДПРАВНА ТОЧКА ЇХ ДОКОРІННОГО ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ

ПУСТІ ЛЕКЦІЙНІ АУДИТОРІЇ ЯК ВІДПРАВНА ТОЧКА ЇХ ДОКОРІННОГО ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Лекції під питанням, оскільки оплачувана робота ще більше знижує відвідуваність».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джека Гроува «Лекції під питанням, оскільки оплачувана робота ще більше знижує відвідуваність».

Наголошується, що емоційне напруження від майже порожніх аудиторій має спонукати переглянути університетські лекції. Відвідуваність лекцій зараз настільки низька, що деякі викладачі почали відкрито ставити під сумнів майбутнє цього методу викладання. Зниження відвідуваності відбулось під час пандемії COVID-19 та після цього, адже багато студентів обрали варіант віддаленого навчання для збереження свого здоров’я. Ця мотивація посилилась внаслідок кризи вартості життя, яка змусила студентів знов обирати між оплачуваною роботою та відвідуванням занять. За результатами опитування, проведеного Times Higher Education у 2022 році, 76 % викладачів у світі вважають, що відвідуваність занять стала суттєво нижчою, ніж до пандемії; близько 29 % вказали, що заповнюваність аудиторій від 41 до 60 %; тоді як 26 % викладачів оцінили відвідуваність на рівні від 21-39 %. Ерік Мазур, професор прикладної фізики у Гарвардському університеті, , якого часто називають «батьком перевернутого класу», оскільки він скасував лекції на своїх курсах багато років тому, звертає увагу на той факт, що багато студентів дивилися лекції у режимі відтворення на полуторній або подвійній швидкості, що свідчить про зниження уваги та знецінювання навчальних курсів. «Лекція іноді може надихнути і стимулювати, але насправді вона не виховує. Це формат, який було запроваджено в університети, коли не було книжок або, принаймні, друкованих – і нам слід перестати вдавати, що ми викладаємо у середні віки», наводить слова професора Мазура автор статті.

Детальніше: http://surl.li/rytdm, http://surl.li/rytdy 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-27
Поширити
ПРОГРАМІА СТИПЕНДІЙ «SUSTAINING UKRAINIAN SCHOLARSHIP»

ПРОГРАМІА СТИПЕНДІЙ «SUSTAINING UKRAINIAN SCHOLARSHIP»

Центр перспективних досліджень (CAS Sofia) оголошує конкурс на участь у програмі стипендій «Sustaining Ukrainian Scholarship» (SUS) на 2024/2025 навчальний рік.

Центр перспективних досліджень (CAS Sofia) оголошує конкурс на участь у програмі стипендій «Sustaining Ukrainian Scholarship» (SUS) на 2024/2025 навчальний рік.

Програма спрямована на підтримку кваліфікованих дослідників (рівень постдоків) у галузі гуманітарних та соціальних наук (у т.ч. юриспрудентція та економіка), які мають намір реалізувати власний проект. Учасники стипендіальної програми матимуть  можливість тривалий час (один або два семестри) перебувати у Бухаресті або Софії або обрати продовження роботи в Україні. Окрім стипендії (850 євро/місяць, оплата проживання, відшкодування витрат на проїзд) вони матимуть доступ до бібліотеки та електронних ресурсів, можуть отримати кошти на організацію невеликих заходів для спільних проектів з партнерськими організаціями, проведення семінарів, відвідування мережевих зустрічей за кордоном або інших академічних заходів, запитати фінансування розвитку чи реконструкції дослідницької інфраструктури у цифровій сфері. Заявку на участь можна подати до 31 березня 2024 року. 

Детальніше: http://surl.li/qdytz, http://surl.li/rynkr, http://surl.li/rynla 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-27
Поширити
РОЗРОБКА ТРАНСНАЦІОНАЛЬНОЇ СПІЛЬНОЇ ОСВІТИ

РОЗРОБКА ТРАНСНАЦІОНАЛЬНОЇ СПІЛЬНОЇ ОСВІТИ

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано звіт «Проблеми та чинники, що сприяють розробці транснаціональної спільної освіти».

На сайті Європейської асоціації університетів опубліковано звіт «Проблеми та чинники, що сприяють розробці транснаціональної спільної освіти».

Наголошується, що освіта, яка здобувається за спільно розробленими програмами двома або більше навчальними закладами у різних країнах, стала бажаним досвідом для багатьох студентів, ключовим пріоритетом для освітніх установ та місцем інновацій. Стратегічна важливість цієї теми на європейському рівні є однією з причин, чому її було обрано для досліджень тематичної групі EUA Learning & Teaching 2023. У звіті викладене концептуальне бачення термінології, переваг та проблем участі в транснаціональному спільному освітньому забезпеченні, містяться рекомендації для керівників закладів вищої освіти, співробітників, а також політиків та урядовців національного й регіонального рівнів.

Детальніше: http://surl.li/ryoae, http://surl.li/rynzn 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EUA #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-27
Поширити
ОЕСР: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ

ОЕСР: ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Використання штучного інтелекту на робочому місці» із серії  «Документи OECD зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Використання штучного інтелекту на робочому місці» із серії  «Документи OECD зі штучного інтелекту».

На підставі проведених досліджень зроблено висновок про перспективи використання ШІ на робочому місці. Наведені дані проведених ОЕСР опитувань роботодавців і працівників: четверо з п’яти працівників кажуть, що ШІ підвищив їхню ефективність на роботі, а троє з п’яти – що він збільшив їхнє задоволення від роботи. Однак переваги ШІ залежать від усунення пов’язаних із ним ризиків. З огляду на вплив ШІ, професії, які зазнають найбільшого ризику автоматизації, становлять близько 27% зайнятості у країнах ОЕСР. Експерти та власне самі працівники висловлюють занепокоєння з приводу збільшення інтенсивності праці, збору та використання даних, поглиблення нерівності. У звіті систематизовано основні ризики упровадження ШІ на робочих місцях, які необхідно враховувати роботодавцям та політикам, вказано на основні прогалини у політиці щодо ШІ та запропоновано можливі шляхи розвитку ринків праці.

Детальніше: http://surl.li/ryphc, http://surl.li/ryphl, https://doi.org/10.1787/73d417f9-en 

Фото: скріншот

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-03-27
Поширити
ВІДКРИТА НАУКА ТА ІННОВАЦІЇ

ВІДКРИТА НАУКА ТА ІННОВАЦІЇ

Вийшов перший номер нового журналу «Відкрита наука та інновації», у якому планується системно висвітлювати новітні досягнення у галузі економіки, бібліотечної та інформаційної справи з позицій відкритого доступу до наукової інформації.

Вийшов перший номер нового журналу «Відкрита наука та інновації», у якому планується системно висвітлювати новітні досягнення у галузі економіки, бібліотечної та інформаційної справи з позицій відкритого доступу до наукової інформації.

У першому номері розглядаються питання використання бібліографічних менеджерів, наведено результати порівняльного аналізу сучасних наукометричних інструментів,  висвітлено роль Національного консорціуму ORCID-Україна у розвитку політики відкритої науки, подано огляд законодавчого регулювання технології блокчейн та проаналізовано сучасні виклики у цій сфері, запропонована методика інтегральної оцінки рівня інноваційної активності економіки.

Детальніше: https://dntb.gov.ua/news/osi, http://surl.li/rxqbi 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-03-26
Поширити
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ СТАЖУВАННЯ В ЄС

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ СТАЖУВАННЯ В ЄС

На сайті Європейської Комісії опублікована інформація про нові пропозиції Комісії щодо підвищення якості стажування в ЄС.

На сайті Європейської Комісії опублікована інформація про нові пропозиції Комісії щодо підвищення якості стажування в ЄС.

Наголошується, що завдяки цим пропозиціям стажери отримають вигоду від кращої якості стажувань, оскільки це дозволить покращити умови праці і забезпечити можливість стажування для кожного незалежно від його соціально-економічного походження чи інвалідності. Стажування – важливий спосіб отримати практичний досвід, отримати нові навички та знайти роботу. Нещодавнє дослідження Євробарометра показало, що 78% молодих європейців проходили принаймні одну практику, а 68% знайшли роботу після цього. Більше половини цих стажувань були оплачуваними, а 61% респондентів мали повний або частковий доступ до соціального захисту. Пропонується реалізувати цілий комплекс заходів: удосконалення змісту навчання; забезпечення справедливої оплати праці; допомога слухачам у відстоюванні своїх трудових прав; доступ до належного соціального захисту; боротьба зі звичайними роботами під виглядом стажування; створення каналів для повідомлення про недбалість і погані умови праці; сприяння рівному доступу до можливостей стажування; можливість гібридної та віддаленої роботи; профорієнтація і наставництво. Поточні рамки ЄС щодо стажування містять 21 принцип забезпечення високоякісних умов навчання та роботи. До них належать чіткі оголошення про вакансії, письмові угоди про стажування, чітко визначені цілі навчання та прозора інформація про винагороду й соціальний захист. Нові правила зміцнюють основні принципи відповідно до  рекомендацій Конференції з майбутнього Європи та Європейського парламенту. 

Детальніше: https://commission.europa.eu

Фото: ЄК

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЄС #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-26
Поширити
ОЕСР: ВИХОВАННЯ НАСТУПНОГО ПОКОЛІННЯ «ЗЕЛЕНИХ» І «ЦИФРОВИХ» ІННОВАТОРІВ

ОЕСР: ВИХОВАННЯ НАСТУПНОГО ПОКОЛІННЯ «ЗЕЛЕНИХ» І «ЦИФРОВИХ» ІННОВАТОРІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Виховання наступного покоління «зелених» і «цифрових» інноваторів: роль вищої освіти» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Виховання наступного покоління «зелених» і «цифрових» інноваторів: роль вищої освіти» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

 Він  спрямований на підтримку зусиль політиків і практиків із поглиблення розуміння компетенцій, що можуть стимулювати й формувати інновації для цифрового і «зеленого» переходів. У документі міститься аналіз тематичних досліджень, які розкривають вплив традиційних програм вищої освіти на ефективний розвиток компетенцій, що мають вирішальне значення для «зелених» і цифрових інновацій. У ньому виокремлено чотири ключові блоки: відстеження та оцінювання компетенцій; розроблення навчальних програм; підвищення залученості студентів; зміцнення партнерства з приватним сектором.  Звіт підготовлений Групою з політики у сфері вищої освіти ОЕСР в рамках ініціативи «Практичне співтовариство з освіти та інновацій» (EIPC) Нового європейського інноваційного порядку денного Європейського союзу (пріоритет 4 «Сприяння, залучення та утримання талантів у галузі глибоких технологій»).

Детальніше: http://surl.li/rxcrr, http://surl.li/rxcrz, https://doi.org/10.1787/bb6e432e-en 

Фото: скріншот

НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-26
Поширити
ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ»

ДОКУМЕНТИ ПРО ОСВІТУ В ЗАСТОСУНКУ «ДІЯ»

Міністерство цифрової трансформації повідомляє про доступність документів про здобуту освіту різних рівнів у застосунку «Дія» у розділі «Документи».

Міністерство цифрової трансформації повідомляє про доступність документів про здобуту освіту різних рівнів у застосунку «Дія» у розділі «Документи».

Йдеться про: свідоцтво про базову середню освіту; атестат / свідоцтво про повну загальну середню освіту; свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації; диплом кваліфікованого робітника; диплом фахового молодшого бакалавра; диплом молодшого спеціаліста; диплом молодшого бакалавра; диплом бакалавра; диплом спеціаліста; диплом магістра; диплом доктора філософії; диплом доктора мистецтва. Побачити документи у загальному переліку застосунку «Дія» можна, якщо заклад освіти уніс відповідну інформацію до Єдиної державної електронної бази з питань освіти (ЄДЕБО). Згодом у «Дії» з’являться й додатки до названих вище документів.  Це – результат спільної роботи Мінцифри, Міністерства освіти і науки України та Державного підприємства «Інфоресурс». 

Детальніше: http://surl.li/rwnvo 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-25
Поширити
KSE FOUNDATION

KSE FOUNDATION

Київська школа економіки продовжує програму грантової підтримки «Talents for Ukraine», мета якої – підтримка на конкурсних засадах нового покоління лідерів та їхніх ідей.

Київська школа економіки продовжує програму грантової підтримки «Talents for Ukraine», мета якої – підтримка на конкурсних засадах нового покоління лідерів та їхніх ідей.

Наразі фокус програми зосереджений на STEM-напряму: природничі науки, технології, інженерія, математика. Заявники мають продемонструвати творчий підхід; допитливість й винахідливість; унікальність і креативність; гарну ідею; вміння досягати результату. Річний бюджет програми, який спрямовується на підтримку проєктів, складає  1 млн.дол.США, причому  60% його планується розподілити між технологічними та науковими проєктами, а 40% спрямувати на підтримку талантів в інших сферах. 

Детальніше: https://150.foundation.kse.ua/, https://150.foundation.kse.ua/form, https://t.me/navchai_smilyvo/252 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини 

2024-03-25
Поширити
ЧОТИРИ ПРАКТИКИ НАВЧАННЯ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

ЧОТИРИ ПРАКТИКИ НАВЧАННЯ, ЯКІ СПРИЯЮТЬ АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Меган Міттельштадт «Чотири практики навчання, які сприяють академічній доброчесності».

На сайті Міжнародного центру академічної доброчесності (ICAI) опублікована стаття Меган Міттельштадт «Чотири практики навчання, які сприяють академічній доброчесності».

У ній наголошується, що серед багатогранних обов’язків, покладених на викладачів, є підтримка академічної доброчесності. Разом із тим, ця етична норма є не лише невід’ємною частиною професійних обов’язків викладача, але й визначальним чинником успіху та усієї освітньої траєкторії студентів як в університеті, так і за його межами.  У «Основних цінностях академічної доброчесності» Міжнародного центру академічної доброчесності  зазначено «академічна доброчесність ґрунтується на шести основних цінностях: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність і мужність». Ці цінності не лише слугують основою для дотримання академічних стандартів, але й роблять значний внесок у розвиток академічних досягнень студентів, готуючи їх до успішного майбутнього життя та роботи. Автор пропонує чотири прості стратегії навчання, реалізація яких сприятиме успіху студентів, а також підтримуватиме їх академічну чесність. 1) Чітко і неодноразово повідомляти про свої очікування та політику академічної чесності. 2) Створити сприятливе навчальне середовище, в якому студенти почуваються комфортно, обговорюючи труднощі у навчанні та шукаючи на допомогу від колег та викладачів. 3) Забезпечити прозорість у навчанні та викладанні. 4) Використовувати базові оцінки з низькими ставками (або без ставок).  Вибір навчального матеріалу також відіграє ключову роль у підтриманні академічної доброчесності. Меган упевнена, що використовуючи ці стратегії викладання можна створити будь-який курс, що дійсно сприятиме академічній доброчесності, забезпечуватиме залученість студентів та їх академічну успішність. 

Детальніше: http://surl.li/rwloz, http://surl.li/rwltm 

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини 

2024-03-25
Поширити