За результатами пошуку знайдено:

записів - 5382

сторінок - 539

ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІЗ ВИМІРУ СОЦІАЛЬНОГО ВПЛИВУ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: ПОЛІТИЧНЕ КЕРІВНИЦТВО ІЗ ВИМІРУ СОЦІАЛЬНОГО ВПЛИВУ ДЛЯ СОЦІАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ТА СОЛІДАРНОЇ ЕКОНОМІКИ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво із виміру соціального впливу для соціальної економіки та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано «Політичне керівництво із виміру соціального впливу для соціальної економіки та солідарної економіки» із серії «Місцевий економічний розвиток і розвиток зайнятості».
У ньому наголошується, що оскільки від суб’єктів соціальної та солідарної економіки все частіше вимагають показати свій позитивний внесок у суспільство, вимірювання соціального впливу може допомогти їм зрозуміти додаткову чисту вартість, створену їхньою діяльністю, у виконанні своєї місії та за її межами. Політика відіграє важливу роль у створенні сприятливого середовища для розширення можливостей виміру соціального впливу серед суб’єктів СЕС. Спираючись на картографічне дослідження та приклади передового досвіду з понад 33 країн, цей міжнародний політичний посібник пропонує рекомендації щодо того, як політики можуть підтримати вимірювання соціального впливу для соціальної та солідарної економіки шляхом: вдосконалення політичної бази, надання рекомендацій, створення доказової бази та підтримки потенціалу. На основі попередньої публікації «Вимірювання соціального впливу соціальної та солідарної економіки», випущеної у 2021 році, цей посібник видано в рамках Глобальної дії ОЕСР «Сприяння розвитку екосистем соціальної та солідарної економіки», що фінансується Інструментом зовнішнього партнерства Європейського Союзу.
Фото: скріншот
📷
2023-03-30
Поширити
ПІДТРИМКА МОЛОДИХ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ ВІД SAARLAND UNIVERSITY

ПІДТРИМКА МОЛОДИХ УКРАЇНСЬКИХ ВЧЕНИХ ВІД SAARLAND UNIVERSITY

Saarland University (Саарландський університет, Німеччина) пропонує в рамках міжнародної докторської програми TALENTS, що фінансується Європейською Комісією.

Saarland University (Саарландський університет, Німеччина) пропонує в рамках міжнародної докторської програми TALENTS, що фінансується Європейською Комісією.
15 посад докторів філософії. Головною метою програми є дослідження та використання мікробіоти людини для боротьби з хворобами. Участь у конкурсі можуть взяти фахівці з фармації, хімії, біології, медицини, біоінформатики або суміжних дисциплін. Кожен DC отримає трудовий договір від Саарландського університету, включаючи медичне та соціальне страхування відповідно до німецьких стандартів. Місячна заробітна плата становить 2840 євро. Ми маємо 39,5 робочих годин на тиждень і 30 днів щорічної відпустки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до15 травня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-30
Поширити
ПРЕДМЕТНИЙ РЕЙТИНГ QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS BY SUBJECT 2023

ПРЕДМЕТНИЙ РЕЙТИНГ QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS BY SUBJECT 2023

Компанія QS оприлюднила тринадцятий Предметний рейтинг університетів світу (Rankings by Subject 2023).

Компанія QS оприлюднила тринадцятий Предметний рейтинг університетів світу (Rankings by Subject 2023).
Загалом предметний рейтинг складається з 54 спеціальностей, згрупованих за 5 галузевими категоріями, які вивчаються на 15,7 тис. освітніх програмах у 1594 університетах світу. Рейтинг за предметами складається щорічно, щоб допомогти майбутнім студентам визначити провідні університети з певного предмету. Для його складання використовуються цитування досліджень разом із результатами великих глобальних опитувань роботодавців і науковців. Кожен предметний рейтинг складається на основі чотирьох основних показників: академічна репутація: показник, що розраховується на основі результатів опитування понад 100 тисяч вчених, викладачів і керівників університетів та наукових установ світу; репутація серед роботодавців: показник, що розраховується на основі результатів опитування понад 50 тисяч представників компаній-роботодавців; кількість цитувань на одну публікацію: показник наукової продуктивності, який вимірює середню кількість цитувань на одну публікацію за даними бази Scopus; організаційний індекс Гірша: показник, що відображає наукову продуктивність і впливовість наукових досліджень за даними міжнародної бази Scopus. Україна у рейтингу представлена 8 освітніми інституціями у 14 дисциплінах. Серед них: Київський національний університет імені Тараса Шевченка; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»; Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна; Національний університет «Львівська політехніка»; Харківський національний університет радіоелектроніки; Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»; Національний університет біоресурсів і природокористування України; Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого:
Фото: pixabay.com
2023-03-30
Поширити
США ПЛАНУЄ ПЕРЕГЛЯНУТИ  ФІНАНСУВАННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ

США ПЛАНУЄ ПЕРЕГЛЯНУТИ ФІНАНСУВАННЯ УНІВЕРСИТЕТІВ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Баскена «Пенсильванія планує переглянути фінансування університетів у «тестовому режимі»».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Пола Баскена «Пенсильванія планує переглянути фінансування університетів у «тестовому режимі»».
Увага автора звернена до недостатньо фінансованої державної системи вищої освіти, яка розглядає можливість подальших скорочень, як спосіб боротьби США з демографічними змінами. Так, штат Пенсільванія, який вже має один з найнижчих рівнів фінансування вищої освіти в США і щойно завершив скорочення основної групи державних університетів з 14 до 10, розглядає можливість ще одного раунду консолідації та скорочень, пов’язаних зі зменшенням кількісті студентів. Автор аналізує структуру системи вищої освіти штату Пенсільванія та розглядає варіанти її реформ, запропоновані новим губернатором штату. Також автор наводить висловлювання Роберта Максима, старшого наукового співробітника Інституту Брукінгса, який вважає, що враховуючи розмір штату Пенсильванія, та те, що система вищої освіти штату відрізняється високою якістю, лідери штату, які переглядають її фінансування, не повинні дозволити скороченню чисельності населення стати приводом для подальшого скорочення системи вищої освіти. Ключова частина їхнього мислення повинна полягати в тому, щоб збільшити кількість студентів серед тих верств населення, які все ще не залучені у процесі переходу економіки до нових технологій.
Фото: pixabay.com
2023-03-29
Поширити
ОЕСР: ОГЛЯД НАУКИ, ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙ

ОЕСР: ОГЛЯД НАУКИ, ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІННОВАЦІЙ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий звіт «Огляд науки, технологій та інновацій ОЕСР, 2023 рік: сприяння переходам під час збоїв» із серії «Огляд науки, технологій та інновацій ОЕСР».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий звіт «Огляд науки, технологій та інновацій ОЕСР, 2023 рік: сприяння переходам під час збоїв» із серії «Огляд науки, технологій та інновацій ОЕСР».
У ньому наголошується, що соціально-технічні системи у таких галузях, як енергетика, агропродовольча промисловість та мобільність, повинні швидко трансформуватися, щоб стати більш стійкими та життєздатними. Наука, технології та інновації відіграють важливу роль у цих перетвореннях, але уряди мають бути більш амбітними та діяти оперативніше у в галузі НТІ для подолання сьогоденних викликів. Вони повинні розробити портфоліо стратегій, які сприятимуть трансформаційним інноваціям і появі нових ринків. Це вимагає більших інвестицій, а також більшої спрямованості в дослідження та інновації. Міжнародна співпраця також матиме важливе значення, але зростання геополітичної напруженості, включаючи стратегічну конкуренцію в ключових технологіях, може ускладнити це завдання. У звіті розглядаються ключові питання і тенденції, які створюють для НТІ нове робоче середовище, до якого необхідно адаптуватися.
Фото: скріншот
2023-03-29
Поширити
ШЛЯХ ДО МОЖЛИВОГО СПІЛЬНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

ШЛЯХ ДО МОЖЛИВОГО СПІЛЬНОГО ЄВРОПЕЙСЬКОГО ДИПЛОМУ

На сайті Європейської Комісії опубліковано заключний звіт «Шлях до можливого спільного європейського диплому: виявлення можливостей, дослідження впливу та здійсненності різних підходів».

На сайті Європейської Комісії опубліковано заключний звіт «Шлях до можливого спільного європейського диплому: виявлення можливостей, дослідження впливу та здійсненності різних підходів».
Дослідження було спрямоване на вивчення концепції запровадження можливого спільного європейського ступеня, який планується розповсюджувати на спільні програми, об’єднуючі кілька європейських закладів, де студенти сможуть скористатися можливостями мобільності та навчання за допомогою міждисциплінарних підходів. Висвітлюються також інші варіанти запровадження можливого спільного європейського ступеня. Зокрема, у досліджені розглядається поступове його впровадження через: ознаку – вибіркове присудження спільним навчальним програмам, які відповідають заздалегідь визначеним критеріям та погодженим на європейському рівні; кваліфікацію – присвоюватиметься акредитованим програмам спільного навчання, які також відповідатимуть попередньо визначеним та узгодженим критеріям. У звіті представлені оцінки впливу та здійсненності цих підходів і очікувані переваги можливого спільного європейського ступеня: полегшення поєднання навчання в кількох європейських країнах; створення високоякісних можливостей для студентів і вищих навчальних закладів; підвищення міжнародного статусу європейської вищої освіти; представлення студентських навичок та результатів навчання європейским роботодавцям.
Детальніше: https://bit.ly/3JOoJDj
Фото: скріншот
2023-03-29
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ, ВИКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОГО ВИВЧЕННЯ, ВИКЛАДАННЯ ТА ВИКОРИСТАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗВО

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Методичні рекомендації щодо забезпечення якісного вивчення, викладання та використання англійської мови у закладах вищої освіти України».

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт наказу «Методичні рекомендації щодо забезпечення якісного вивчення, викладання та використання англійської мови у закладах вищої освіти України».
Документ, розроблений в рамках реалізації «Концептуальних засад державної політики щодо розвитку англійської мови у сфері вищої освіти», з метою підвищення якості викладання, вивчення та використання англійської мови у закладах вищої освіти України. Проєкт підготовлено з врахуванням принципів законопроєкту «Про функціонування англійської мови як мови міжнародного спілкування в Україні», а також Рекомендацій Ради Європейського Союзу від 22 травня 2018 року щодо ключових компетентностей для навчання впродовж життя. Документ містить рекомендації керівництву ЗВО України, викладачам англійської мови за професійним спрямуванням та для академічних цілей ЗВО, викладачам фахових дисциплін англійською мовою. Пропозиції та зауваження до проєкту можна подати до 14 квітня 2023 року
Фото: pixabay.com
2023-03-29
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРКАСЬКОЇОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ЧЕРКАСЬКОЇОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Черкащини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Черкащини:

– Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини http://dspace.udpu.edu.ua/jspui/
– Уманського національного університету садівництва http://lib.udau.edu.ua
– Черкаського державного технологічного університету https://er.chdtu.edu.ua/
– Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького http://eprints.cdu.edu.ua/
2023-03-29
Поширити
НОВА ВЕРСІЯ CHATGPT

НОВА ВЕРСІЯ CHATGPT

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «GPT-4 запускає «ще одну зміну» для ШІ та вищої освіти.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «GPT-4 запускає «ще одну зміну» для ШІ та вищої освіти.
Нова версія чат-бота OpenAI може інтерпретувати зображення та навчати студентів». У ній зазначається, що на думку експертів, ця здатність нової версії ChatGPT ставить перед вищою освітою нові завдання та можливості. Оскільки університети все ще намагаються зрозуміти вплив чат-ботів штучного інтелекту на оцінки та дослідження, OpenAI випустила GPT-4 через короткий термін після того, як його попередня версія викликала такий ажіотаж у всьому світі. У своїй рекламі запуску OpenAI наголосила на підвищеній здатності GPT-4 складати популярні іспити порівняно з ChatGPT, заявивши, що він набрав 298 з 400 на іспиті на адвоката і 163 на вступному іспиті в юридичну школу порівняно з 213 і 149 з попередньою версією. Ризик того, що студенти будуть використовувати ШІ для написання есе або складання іспитів, вже призвело до того, що багато університетів заборонили ChatGPT у кампусах. Автор наводить різні думки провідних фахівців закладів вищої освіти та наукових установ щодо використання цієї версії студентами і науковцями при написанні академічних текстів та складанні іспитів. Зокрема, доктор Томас Ланкастер, старший викладач з обчислювальної техніки в Імперському коледжі Лондона, вважає, що слід очікувати «… що ця технологія буде постійно вдосконалюватися, тому нам більше, ніж будь-коли, потрібно працювати з цим у майбутньому, а не проти нього. Це неймовірно захоплюючий час для роботи у сфері освіти».
Фото: pixabay.com
2023-03-28
Поширити
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Хмельниччини:

Знайомтесь, інституційні репозитарії Хмельниччини:

– Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/
– Хмельницького національного університету http://elar.khnu.km.ua/jspui/
Фото: Zysko serhii
2023-03-28
Поширити