За результатами пошуку знайдено:

записів - 5244

сторінок - 525

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Національне агентство із забезпечення вищої освіти (НАЗЯВО) разом із Естонським агентством із забезпечення якості вищої освіти (НАКА)  повідомляють про реалізацію спільного проєкту «Підвищення якості вищої освіти в Україні».

Національне агентство із забезпечення вищої освіти (НАЗЯВО) разом із Естонським агентством із забезпечення якості вищої освіти (НАКА)  повідомляють про реалізацію спільного проєкту «Підвищення якості вищої освіти в Україні».

Мета цього проєкту – підтримка НАЗЯВО у розробленні та упровадженні моделі інституційної акредитації, що відповідатиме вимогам європейських стандартів і рекомендацій (ESG 2015) одночасно враховуючи потреби і специфіку української системи забезпечення якості. Для участі у проєкті відібрані три вітчизняні заклади вищої освіти – Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Луцький національний технічний університет та Національний університет «Острозька академія». Фінансування забезпечує Естонський центр міжнародного розвитку.

Детальніше: http://surl.li/kznkbi, http://surl.li/ublczw

Фото: НАЗЯВО

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-09-12
Поширити
ЧОМУ ЗРОСТАЮТЬ ТРАНСФОРМАЦІЙНІ УГОДИ

ЧОМУ ЗРОСТАЮТЬ ТРАНСФОРМАЦІЙНІ УГОДИ

На сайті компанії Elsevier опублікована стаття Лінди Віллемс «Трансформаційні угоди зростають. Ми поспілкувалися з установами, щоб з’ясувати, чому».

На сайті компанії Elsevier опублікована стаття Лінди Віллемс «Трансформаційні угоди зростають. Ми поспілкувалися з установами, щоб з’ясувати, чому».

У ній автор розглядає результати нової серії тематичних досліджень мережі бібліотек щодо розвитку трансформаційних угод та їхнього впливу на освітню та академічну екосистему. Трансформаційні угоди неухильно зростають за обсягом, оскільки установи та консорціуми співпрацюють з науковими видавцями для досягнення своїх цілей щодо читання та публікації у відкритому доступі. Хоча збільшення обсягу публікацій відкритого доступу часто є основною рушійною силою для цих угод, бібліотекарі повідомляють, що отримують інші (іноді доволі несподівані винагороди) – від підвищення видимості до кращого розуміння відкритого доступу. Лінда говорить про результати спілкування з керівниками бібліотек, чиї організації наразі підписали понад 35 таких угод (бібліотеки Тулейнського університету, Університету Карнегі-Меллона (США), університету Монаш (Австралія)). Їх узагальнений та проаналізований автором статті досвід дозволяє надати ряд практичних порад щодо процесу підготовки до підписання трансформаційної угоди, забезпечення її реалізації  та розвитку партнерств для відкритого майбутнього.

Детальніше: http://surl.li/hjfcyf, http://surl.li/yytmed, http://surl.li/zmnplp

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-09-12
Поширити
ОЕСР: СПРАВЕДЛИВІСТЬ В ОСВІТІ ТА НА РИНКУ ПРАЦІ

ОЕСР: СПРАВЕДЛИВІСТЬ В ОСВІТІ ТА НА РИНКУ ПРАЦІ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Справедливість в освіті та на ринку праці: основні висновки з огляду освіти» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Справедливість в освіті та на ринку праці: основні висновки з огляду освіти» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Наголошується, що свіжий огляд освіти (Education at a Glance) містить статистичні дані про системи освіти в різних країнах ОЕСР. Його аналіз дозволяє визначити основні характеристики освітніх систем, зокрема – рівний доступ, зв’язок з ринком праці, особливості статтєвої, соціально-економічної структури у рамках програми ОЕСР «Показники освітніх систем». Експерти дослідили, як різні демографічні групи стикаються з невідповідністю в освітніх ресурсах, системах кваліфікації, результатах навчання тощо. Подано огляд основних тенденцій для усіх рівнів освіти  – від раннього дитинства до вищої освіти; розглядаються ознаки та чинники освітньої нерівності, оцінюється відповідність між освітніми результатами та досвідом на ринку праці, визначається, як освіта впливає на перспективи працевлаштування.

Детальніше: http://surl.li/qnoiry, http://surl.li/nkjxfb, https://doi.org/10.1787/b502b9a6-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-12
Поширити
ВІДСУТНІСТЬ ДОСТУПУ ДО ЗАПИСУ ЛЕКЦІЙ: ДОБРЕ ЧИ ПОГАНО?

ВІДСУТНІСТЬ ДОСТУПУ ДО ЗАПИСУ ЛЕКЦІЙ: ДОБРЕ ЧИ ПОГАНО?

На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи авторів «Заборона зйомки лекцій не позбавить студентів від самотності».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття групи авторів «Заборона зйомки лекцій не позбавить студентів від самотності».

Експерти наголошують, що не можна позбавляти численних студентів, які перебувають у скрутному становищі, цінної для них можливості доступу до відеозапису лекцій, щоб протидіяти неявці на лекційні  заняття. Вони задаються питанням, чи впливає наявність відеозапису лекцій на рішення про особисте відвідування занять студентами, і чи є це достатньою причиною, щоб обмежити доступ до такого відео або не здійснювати його взагалі? Вони рішуче не погоджуються із висновками Треса Керні та Ліз Кроллі, викладеними у нещодавно опублікованій у Times Higher Education статті про те, що відеозапис лекцій  є чинником, який призводить до зменшення відвідуваності лекцій та зростанню самотності студентів, характерних для постпандемічного навчального середовища. По-перше, зйомка лекцій – це не є постпандемічним явищем, хоча й наразі складно отримати точні дані про кількість лекцій, записаних до, під час та після пандемії. 89 % студентів, опитаних для звіту Jisc Digital Insights у 2022-2023 роки, мали доступ до прямих трансляцій лекцій, відеозаписів або попередньо записаних навчальних відео. У звіті Heads of eLearning Forum за 2017 рік зазначалось, що серед університетів 86 % мали можливість запису лекцій, причому 63% планували записувати лекції у 75-100 % аудиторій. Звісно, завжди знайдеться певна кількість студентів, які не відвідуватимуть лекції тому, що є доступ до запису, але це не загальне правило. Автори публікації також не погоджуються із ствердженням Керні та Кроллі щодо переваг особистого відвідування лекцій, оскільки це дозволяє спільно вирішувати проблеми, обмінюватися ідеями та проводити обговорення. Звичайно, можна зробити великі лекції більш активними, але  співпраця між викладачами і студентами насправді найбільш активна і доцільна саме під час семінарів.  Також виявлено парадокс: відвідуваність тих занять, які зазвичай не записуються, зменшилась. Питання залученості студентів, їх поведінки, стійкості, здатності до саморегулювання, – надзвичайно важливі питання. І завдання педагогів – допомогти студентам у цьому. Зокрема, якщо вони не використовують записи лекцій, необхідно не перестати робити записи, а навчити працювати з ними.

Детальніше: http://surl.li/pylqcu, http://surl.li/lmzjxo, http://surl.li/wqnzjs 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-11
Поширити
ПРОЄКТ LEARN ВІД СВІТОВОГО БАНКУ

ПРОЄКТ LEARN ВІД СВІТОВОГО БАНКУ

Рада директорів Світового банку у рамках  фінансового інструменту «Програма кредитування  Program-for-results» ухвалила рішення про реалізацію в Україні нового системного проекту  «Підвищення доступності та стійкості освіти в умовах кризи в Україні» (LEARN).

Рада директорів Світового банку у рамках  фінансового інструменту «Програма кредитування  Program-for-results» ухвалила рішення про реалізацію в Україні нового системного проекту  «Підвищення доступності та стійкості освіти в умовах кризи в Україні» (LEARN).

Він спрямований на підтримку системи освіти в Україні шляхом покращення умов для викладання та навчання, що реалізуються коштом субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам; забезпечення доступу учнів, вчителів та шкільного персоналу до безпечних для очного викладання і навчання умов. Доступний обсяг фінансування за проектом становитиме 415 млн дол. США, причому до кінця 2024 року Україна зможе отримати 200 млн дол. США до загального фонду державного бюджету.

Детальніше: http://surl.li/ivxhdg, http://surl.li/jzsxsn

Фото: Мінфін

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-11
Поширити
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.

Детальніше: http://www.ukrbook.net/http://surl.li/jvpupe

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-09-11
Поширити
ОЕСР: НА ШЛЯХУ ДО КРАЩОГО РОЗУМІННЯ ФІРМ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ ДАНІ

ОЕСР: НА ШЛЯХУ ДО КРАЩОГО РОЗУМІННЯ ФІРМ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬ ДАНІ

Організація економічного співробітництва та  розвитку опублікувала звіт «На шляху до кращого розуміння фірм, що використовують дані у Сполученому Королівстві» із серії «Робочі документи зі статистики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та  розвитку опублікувала звіт «На шляху до кращого розуміння фірм, що використовують дані у Сполученому Королівстві» із серії «Робочі документи зі статистики ОЕСР».

Наголошується, на необхідності глибокого розуміння характеристик та ефективності діяльності фірм, які використовують дані (підприємства, що інтенсивно працюють з даними та наймають фахівців по роботі з даними). Дослідження проводилось на матеріалах, зібраних за період з 2015 року у Великій Британії, джерелом яких були Lightcast і Orbis. Встановлено, що відбулось стрімке  зростання кількості та частки компаній, що використовують дані. Найбільші значення мали місце у 2020 році. Значна частина компаній, що інтенсивно працюють з даними, зайняті у сфері інформації та комунікацій і географічно зосереджена у районі Великого Лондона та, зокрема, у самому Лондоні. Ці фірми, як правило, наймають більше персоналу та мають більший капітал, ніж фірми, які не використовують великих даних; вони у середньому більш продуктивні, приносять більше доходів і більше торгують на зовнішніх ринках. З точки зору міжнародної торгівлі, британські фірми, які використовують дані, загалом є більш експортоємними, ніж фірми, які не використовують дані, але ці оцінки різняться для різних галузей економіки.

Детальніше: http://surl.li/aitngj, http://surl.li/hybyjz, https://doi.org/10.1787/f8d640cc-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD  #НРАТ_ВідкритіДані

2024-09-11
Поширити
ЧИ МОЖНА ЗАБОРОНИТИ ЗАЙМАТИСЯ НЕДОБРОСОВІСНОЮ НАУКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

ЧИ МОЖНА ЗАБОРОНИТИ ЗАЙМАТИСЯ НЕДОБРОСОВІСНОЮ НАУКОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ніколас Роу «Якщо можна заборонити займатися юридичною практикою недобросовісним юристам, то чому не можна заборонити займатися науковою діяльністю?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Ніколас Роу «Якщо можна заборонити займатися юридичною практикою недобросовісним юристам, то чому не можна заборонити займатися науковою діяльністю?».

У ній наголошується, що університети наразі не роблять достатньо для контролю за неправомірною науковою поведінкою. Для покращання ситуації пропонується створити незалежний реєстр. Ніколас наголошує, що сектор вищої освіти є визначальним елементом сильних економік. Британський освітній та дослідницький сектор генерує близько 95 млрд. фунтів стерлінгів на рік і підтримує понад 815 тис. робочих місць, виконуючи місію підготовки фахівців й розвитку науки. Проте дослідження показують, що цей сектор має багато проблем. Зокрема, студенти та аспіранти у 10 разів частіше за інших відчувають помірну та важку депресію. Ця ситуація зберігається, незважаючи на створення управління у справах студентів, метою якого полягає у забезпеченні захисту інтересів студентів, піклуванні про них. Університети несуть відповідальність за проведення навчання та досліджень відповідно до чинних стандартів, самостійно керують своїми справами, контролюють професійну поведінку персоналу. Автор статті наголошує на важливості  обов’язкової підзвітності на індивідуальному рівні, коли особи, що займають відповідальні посади, поводяться прозоро  і підпадають під неминучі публічні санкції за неправомірну поведінку. Академічне середовище справедливо сприймається як складне, але воно також має бути безпечним і корисним для студентів, прозорим і комфортним для персоналу, якщо вони діють відповідно до високих галузевих стандартів.

Детальніше: http://surl.li/adloba, http://surl.li/ywolxi

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-10
Поширити
ПРОГРАМА STANFORD IGNITE UKRAINE

ПРОГРАМА STANFORD IGNITE UKRAINE

СfE Accelerator Українського католицького університету спільно зі Стенфордською бізнес-школою оголосили про старт другого набору претендентів на участь у безоплатній освітній програмі «Stanford Ignite Ukraine».

СfE Accelerator Українського католицького університету спільно зі Стенфордською бізнес-школою оголосили про старт другого набору претендентів на участь у безоплатній освітній програмі «Stanford Ignite Ukraine».

Проєкт має на меті допомогти українським власникам малого та середнього бізнесу розвиватись, упроваджувати інновації та удосконалюватись. Організатори покривають вартість навчання, проживання та основні логістичні витрати. Критерії відбору учасників: не менш, ніж трирічний досвід підприємницької діяльності; українське громадянство; ведення виробничого, продуктового або сервісного бізнесу в Україні; вільне володіння англійською мовою; стабільний річний оборот; кількість працівників від 10 до 249 осіб.  Навчання розпочнеться у березні 2025 року і триватиме вісім тижнів. Заявку на участь можна подати до 15 жовтня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/nswkpq, http://surl.li/bzapep,  http://surl.li/nnwgkx

Фото: ІСАІ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка

НРАТ 20240910ч2ВВ

2024-09-10
Поширити
ПОЄДНАННЯ КОНЦЕПЦІЙ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ЛІДЕРСТВА

ПОЄДНАННЯ КОНЦЕПЦІЙ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ЛІДЕРСТВА

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Кендіс Трешер «Поєднання концепцій академічної доброчесності та лідерства».

У блозі Міжнародного центру академічної доброчесності опублікована стаття Кендіс Трешер «Поєднання концепцій академічної доброчесності та лідерства».

Автор, менеджер з академічної доброчесності Університету Оклахома, намагається показати нам нові способи інформування студентів про важливість дотримання академічної доброчесності. Для цього потрібно наочно розбирати, як неетичні дії чи поведінка на майбутньому робочому місці можуть вплинути на професійні стосунки, можливості кар’єрного зростання та репутацію. Адже опанування духу академічної доброчесності закладає основу для прийняття студентами етичних рішень й відповідальності за свої дії. Також для пояснення студентам важливості академічної доброчесності необхідно використовувати лідерство: показати зв’язок між тим, які якості притаманні лідеру та якими є фундаментальні цінності ICAI. Кендіс пропонує взяти до уваги університетські програми «Ковбойські цінності» та «Ідеальний випускник», які  забезпечують свіжий погляд на лідерство та академічну доброчесність.

Детальніше: http://surl.li/wcsewm,  https://academicintegrity.org/about/values,  http://surl.li/puvpcw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-10
Поширити