ЯК НЕ ПЕРЕВАНТАЖУВАТИ СТУДЕНТІВ ОНЛАЙН

ЯК НЕ ПЕРЕВАНТАЖУВАТИ СТУДЕНТІВ ОНЛАЙН

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Роса «Студенти «приголомшені» натиском змісту курсу».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Роса «Студенти «приголомшені» натиском змісту курсу».
У ній наголошується, що прагнення викладачів задовольнити різноманітні вимоги та бажання слухачів за допомогою представлення безлічі матеріалів для читання та перегляду (публікації, слайди, відео) надзвичайно втомлює та спантеличує студентів. Безмежні можливості інтернету стають жорнами для здобувачів освіти, які намагаються втриматись на плаву у зростаючому потоці навчального контенту. Тематичне дослідження, проведене австралійцями, засвідчило, що викладачі здебільшого не помічають «втоми від взаємодії в інтернеті», яка охоплює студентів. Вони, намагаючись зробити курс максимально інформативним, супроводжують лекції величезною кількістю рекомендованої літератури, додають відео, посилання на онлайн-форуми, роблять анонси додаткових курсів та розміщують щотижневі записи лекцій. Питання «Чи не переборщують викладачі?» та «Чи не втомлюються студенти від стратегій залучення, покликаних підтримати їхнє навчання?» не є зайвими. Проведене опитування студентів та викладачів показало, що студенти майже одностайно визнають це як «постійну проблему». У рамках дослідження було виявлено, що студенти, які навчаються самостійно, часто неправильно розуміють свої навчальні завдання у зв’язку з тим, що університети почали активно використовувати цифрову аналітику для вимірювання залученості, внаслідок чого відсутність «кліків» інтерпретується як апатія, небажання навчатись. Це стало причиною проксі-залучення, коли студенти формально вимушені переходити за усіма посиланнями, щоб покращити уявлення про їхню зацікавленість, але насправді не читають і не засвоюють відповідні матеріали, які насправді є надлишковими. Доцент Університету Південного Квінсленду Сюзанна Малоні вважає: «зараз студенту, здається, важче розрізнити, що вивчати, а що ні… <Під час навчання до них> надходить так багато інформації… через веб-сайти, посилання, статті, онлайн-лекції та Zoom-зустрічі. Студенту стає дедалі важче розмежувати все це…». Отже, викладачі повинні розуміти цю проблему й зосередитись на своїх освітніх цілях, чітко визначити мету й оптимізувати контент власних курсів, щоб допомогти студентам зрозуміти суть речей, не спричиняючи ще більшого стресу від освіти.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-06
Поширити
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.
У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини
2023-06-05
Поширити
ЯК ПІДТРИМАТИ ПРОЦЕС КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ

ЯК ПІДТРИМАТИ ПРОЦЕС КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ ДОСЛІДЖЕНЬ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Одрі Калвірд «Як підтримка викладачів і підприємницькі програми можуть сприяти комерціалізації досліджень».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Одрі Калвірд «Як підтримка викладачів і підприємницькі програми можуть сприяти комерціалізації досліджень».
Автор наголошує, що університети можуть забезпечити перехід винаходу з лабораторії до реального світу завдяки захисту інтелектуальної власності та сприяння мережевій співпраці науковців. Створення технологій суспільного призначення завдяки комерціалізації досліджень забезпечує виконання місії університетів, дозволяє інноваційним дослідженням знайти споживачів. Це практично можливо, оскільки значна частина досліджень, які проводяться в університетах, зосереджена на створенні винаходів та розробленні рішень, орієнтованих саме на задоволення суспільних потреб, а дослідні проекти фінансуються з урахуванням їх потенційного впливу. Однак інновації з університетських досліджень зазвичай знаходяться на ранній стадії технологічної готовності і потребують значних додаткових зусиль для їх доопрацювання, перш ніж вони вийдуть на стадію комерціалізації. Для формування в університетах ефективної програми комерціалізації необхідно зосередитись на декількох напрямках, вважає Одрі Калвірд. По-перше, це допомога у захисті інтелектуальної власності дослідників. По-друге, залучення студентів і викладачів до комерціалізації через дієву підтримку створення підприємницького середовища безпосередньо у лабораторіях. По-третє, підтримка дослідників у розвитку саме інноваційних досліджень завдяки постійному відслідковуванню найновіших та найкращих новинок у відповідній галузі.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини
2023-06-05
Поширити
ЗАГАЛЬНІ ДЕРЖАВНІ РАХУНКИ КРАЇН ОЕСР

ЗАГАЛЬНІ ДЕРЖАВНІ РАХУНКИ КРАЇН ОЕСР

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Національні рахунки країн ОЕСР: загальні державні рахунки 2022».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Національні рахунки країн ОЕСР: загальні державні рахунки 2022».
Це – щорічне видання, присвячене державним фінансам, яке базується на Системі національних рахунків 2008 (СНР 2010). Звіт містить таблиці з державними агрегаторами та балансами виробничих, доходних і фінансових рахунків, інформацію про надходження податків і соціальних внесків, а також детальну розбивку видатків загального державного управління за функціями відповідно до узгодженої міжнародної класифікації COFOG. Інформація стосується сектору загального державного управління та охоплює наступні підсектори – центральний уряд, державний уряд, місцеве самоврядування, фонди соціального страхування для 29 із 30 країн ОЕСР. Усі відомості подані у національних валютах.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-06-05
Поширити
ПРИЗУПИНЕНЕ ПРЕМІЮВАННЯ НАЙКРАЩИХ УЧАСНИКІВ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

ПРИЗУПИНЕНЕ ПРЕМІЮВАННЯ НАЙКРАЩИХ УЧАСНИКІВ ЗОВНІШНЬОГО НЕЗАЛЕЖНОГО ОЦІНЮВАННЯ

Верховна Рада України прийняла Постанову «Про деякі питання реалізації у 2023 році Постанови Верховної Ради України «Про Премію Верховної Ради України найкращим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти».

Верховна Рада України прийняла Постанову «Про деякі питання реалізації у 2023 році Постанови Верховної Ради України «Про Премію Верховної Ради України найкращим учасникам зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти».
Цією постановою у 2023 році призупинені норми Постанови Верховної Ради України від 29 січня 2021 року № 1157-IX як такі, що неможливо реалізувати належним чином через особливості організації вступної кампанії 2023 року. Таке рішення дозволить використати вивільнені кошти у розмірі 5 млн грн на здійснення заходів, пов’язаним із захистом держави.
Фото: логотип
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-05
Поширити
УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВИЛ СТОСОВНО ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК

УДОСКОНАЛЕННЯ ПРАВИЛ СТОСОВНО ТОРГОВЕЛЬНИХ МАРОК

Національний орган інтелектуальної власності (IP офіс) пропонує для обговорення пропозиції щодо удосконалення «Правил складання, подання заявки на торговельну марку, заявки на міжнародну реєстрацію торговельної марки та проведення експертизи заявки на торговельну марку, міжнародної реєстрації торговельної марки з поширенням на Україну».

Національний орган інтелектуальної власності (IP офіс) пропонує для обговорення пропозиції щодо удосконалення «Правил складання, подання заявки на торговельну марку, заявки на міжнародну реєстрацію торговельної марки та проведення експертизи заявки на торговельну марку, міжнародної реєстрації торговельної марки з поширенням на Україну».
Правила визначають вимоги до документів заявок на торговельні марки, заявок на міжнародні реєстрації торговельних марок, заперечень проти заявок на торговельні марки чи дії міжнародних реєстрацій в Україні щодо невідповідності наведених у них позначень умовам надання правової охорони та регулюють відносини, що виникають у зв’язку з поданням заявок, заперечень, проведенням експертизи заявок на торговельні марки, міжнародних реєстрацій торговельних марок з поширенням на Україну, прийняттям рішень за ними, а також з виконанням Національним органом інтелектуальної власності функцій національного відомства, передбачених Протоколом до Мадридської угоди про міжнародну реєстрацію знаків. Документ розроблено відповідно до Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» з урахуванням міжнародних договорів України у сфері правової охорони торговельних марок, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» та розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2022 р. № 943-р «Деякі питання Національного органу інтелектуальної власності». Зауваження та пропозиції можна подати до 14 червня 2023 року.
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Інноваторам_обговорення
2023-06-05
Поширити
ЯК ПОКРАЩИТИ НАВІГАЦІЮ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ

ЯК ПОКРАЩИТИ НАВІГАЦІЮ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Йоскауде Пакалкайте «Простий спосіб покращити навігацію в онлайн-навчанні».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Йоскауде Пакалкайте «Простий спосіб покращити навігацію в онлайн-навчанні».

У ній наводиться п’ять кроків для розробки привабливого меню та системи навігації, виконання яких зробить більш привабливим цифрове навчальне середовище чи освітню платформу. Під час відповідних досліджень було доведено, що для покращення користувальницького досвіду студентів потрібно використовувати кольорове кодування (що допомагає викладачам класифікувати, групувати та чітко представляти візуальну інформацію, а учням – ідентифікувати та обробляти її) та виконані вручну інтерфейси (забезпечують кращий цифровий досвід). Йоскауде Пакалкайте створила структуру для сайту Study Zone Digital, який представляє онлайн-ресурси Ексетерського університету та може бути використана у будь-якому іншому віртуальному навчальному середовищі – у закладах вищої освіти, коледжах і школах.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-02
Поширити
СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД В’ЄТНАМСЬКОГО УРЯДУ

СТИПЕНДІЇ НА НАВЧАННЯ ВІД В’ЄТНАМСЬКОГО УРЯДУ

Уряд Соціалістичної Республіки В’єтнам відповідно до Угоди про співробітництво в галузі освіти, укладеної з урядом України, надає українським студентам стипендії на 2023-2024 навчальний рік.

Уряд Соціалістичної Республіки В’єтнам відповідно до Угоди про співробітництво в галузі освіти, укладеної з урядом України, надає українським студентам стипендії на 2023-2024 навчальний рік.
Пропонується 25 стипендій для здобуття вищої освіти за освітніми рівнями «бакалавр» та/або «магістр» у закладах вищої освіти за філологічними, природничими і технічними спеціальностями; 10 стипендій для навчання в аспірантурі та 5 стипендій для наукового стажування. Умови конкурсу представлені на сайті Міністерства освіти і науки України. Заявку на навчання можна подати до 15 червня 2023 року.
Фото: investinsouthvietnam.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка
2023-06-02
Поширити
ДОСЛІДЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ

ДОСЛІДЖЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОБІЛЬНОСТІ

Erasmus Student Network опублікувала звіт про результати дослідження, проведеного найбільшим у Європі проєктом ESNsurvey XIV, який виконується під керівництвом студентів та присвячений мобільності Еразмус+ та міжнародному обміну студентами.

Erasmus Student Network опублікувала звіт про результати дослідження, проведеного найбільшим у Європі проєктом ESNsurvey XIV, який виконується під керівництвом студентів та присвячений мобільності Еразмус+ та міжнародному обміну студентами.
Проєкт було розпочато у 2005 році як ключовий інструмент моніторингу розвитку Програми ЄС Еразмус+ та вивчення академічної мобільності в цілому. Звіт містить огляд досвіду та проблем студенства щодо академічної мобільності, а також рекомендації для національних органів влади, профільних європейських інституцій та закладів вищої освіти. Авторами звіту проаналізовано понад 10 тис. відповідей респондентів, отриманих під час спеціального опитування 2021 року для відслідковування мобільності. В основу дослідження покладено обміни, що відбуваються у сфері вищої освіти у рамках Еразмус+ відповідно до зобов’язань Хартії Еразмуса, а також дотримання університетами рамок якості.
Фото: ESNsurvey
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини
2023-06-02
Поширити
БАГАТОНАЦІОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА ПЛАТФОРМА OECD-UNSD

БАГАТОНАЦІОНАЛЬНА ІНФОРМАЦІЙНА ПЛАТФОРМА OECD-UNSD

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку у розділі «Статстика» доступна інформаційна платформа OECD-UNSD з даними щодо багатонаціональних підприємств.

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку у розділі «Статстика» доступна інформаційна платформа OECD-UNSD з даними щодо багатонаціональних підприємств.
Платформа покликана забезпечити повноцінні відомості про структуру та діяльність багатонаціональних компаній в світі. Вона містить два основних реєстри: глобальний реєстр топ-500 (керівництво, дочірні компанії, місцезнаходження, структура власності) та цифровий реєстр веб-присутності (список підключених веб-сайтів, їх важливість відповідно до кількості відвідувачів та рейтингу сторінок). Платформа охоплює виключно загальнодоступну інформацію, отриману з використанням передових методів обробки даних і внаслідок цього є унікальним джерелом інформації про багатонаціональні компанії. Це важливий ресурс, присвячений підприємствам, які опинилися в авангарді змін у світовій економіці. Розуміння структури та поведінки багатонаціональних компаній має важливе значення для глобальної статистики, оскільки полегшує аналіз впливу глобалізації на виробничо-збутові ланцюжки, забезпечує прозорість даних та опосередковано підтримує зусилля по забезпеченню сплати багатонаціональними компаніями справедливої частини податків саме там, де вони працюють.
Детальніше: https://is.gd/Ea8JLG
Фото: скріншот
#НРАТ_Усі_новини
2023-06-02
Поширити