На сайті Times Higher Education опублікована стаття Хелен Пекер «Університет Малайзії шукає схвалення для отримання диплому з використанням ШІ».
Наголошується, що нова технологія, яка дозволяє аватарам ШІ читати лекції, може бути використана для «демократизації» доступу до вищої освіти. Університет Малайзії розраховує стати першим у світі, хто запустить програму отримання ступеня, яка повністю викладається та оцінюється за допомогою штучного інтелекту. Відбудеться це після повноцінного дослідження технології, яка дозволяє сканувати біометричні дані під час навчання. Декан факультету штучного інтелекту та робототехніки університету Raffles розробив платформу під назвою MyAi Teaching Assistant, яка дозволяє вченим завантажувати свої лекційні презентації, які ШІ перетворює на текстові нотатки й створює аватар на основі зображення викладача, дозволяє клонувати його голос, що в сукупності робить такого аватара повноцінним викладачем, здатним підтримувати віртуальне навчання. Університет планує широко залучати таких «віртуальних» викладачів для підготовки бакалаврів у галузі науки про дані. Курс, який розпочнеться у жовтні 2024 року, буде доступний для усіх студентів незалежно від географічного місця, буде значно дешевшим, ніж традиційна програма навчання, що в сукупності, на думку професора Арсовскі допоможе «демократизувати освіту». Він вважає, що студенти повинні самі вирішувати, чи готові вони пожертвувати комунікацією із вчителями-людьми: «Так, ми втратимо особистий зв’язок зі студентами, але я думаю, що ринок дасть нам відповідь». Перешкодою на цьому шляху є поки що акредитація: курс було подано на розгляд Малайзійського кваліфікаційного агентства, але незрозуміло, як органи акредитації відреагують на цю програму. Професор Кромптон, на відміну від Арсовскі, застерігає від заміни викладачів аватарами, «оскільки якість викладання не може бути такою ж хорошою».
Детальніше: http://surl.li/kbrjbq, https://myai-edu.com/
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини