На сайті Times Higher Education опублікована стаття Інеси Чихі та Інми Перал «Будь «зеленим», штучний інтелекте!».
Автори розмірковують над питанням: чи може штучний інтелект бути «зеленим» та відповідати викликам часу, допомагаючи у вирішенні складних проблем? Оскільки університети інтегрують курси зі штучного інтелекту в різні галузі знань та дисципліни, їм також необхідно показати студентам ризики та витрати від використання ШІ, особливо – з позицій збереження навколишнього середовища. Штучний інтелект дехто розглядає як майже магічний інструмент розв’язання складних проблем в економіці, фінансах, природничих і медичних науках, лінгвістиці, інженерних та комп’ютерних науках. Він став надзвичайно привабливим для студентів, спрощує рутинну роботу, відкриває нові можливості для кар’єри. Він інтегрується в системи освіти для поліпшення методів навчання та забезпечення більш ефективної взаємодії між викладачами та студентами, розробки інноваційних методів викладання. Оскільки він стає всюдисущим, суспільству треба подумати про те, як зробити ШІ екологічним і сталиим, адже він потребує значних ресурсів (енергія, машини тощо), великі дані не є безкоштовними. Студенти повинні розуміти, у чому полягають обмеження ШІ та співвідносили його переваги і недоліки. Інтеграція інформації про «зелений» штучний інтелект в навчальні програми є важливим чинником підвищення їх обізнаності. Рекомендуйте здобувачам освіти не занурюватися повністю у рішення, побудовані на використанні штучного інтелекту, комбінувати їх з традиційними методиками та алгоритмами, які є менш енергоємними. Крім того, усі проекти, які базуються на штучному інтелекті, повинні супроводжуватися дослідженням впливу на навколишнє середовище.
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини
ЧИ МОЖЕ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ БУТИ ЕКОЛОГІЧНИМ?
2023-05-23
Share