ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ RESKILL UA

ОСВІТНІЙ ПРОЄКТ RESKILL UA

Coursera та Happy Monday оголосили про старт набору на освітній проєкт ReSkill UA.

Coursera та Happy Monday оголосили про старт набору на освітній проєкт ReSkill UA.

Це програма підвищення кваліфікації та перекваліфікації для українців із можливістю подальшого працевлаштування. Освітній проєкт націлений на об’єднання зусиль мотивованих спеціалістів та роботодавців задля посилення актуальних знань, затребуваних ринком праці, а також допомоги у пошуку роботи за фахом. Учасники ReSkill UA отримають безоплатний доступ до курсів на платформі Coursera за навчальними програмами від провідних університетів та компаній (Google, Meta, IBM, Університети Колорадо та Мічигану), менторську підтримку у частині кар’єрних консультацій, зможуть долучитись до освітніх вебінарів та практичних занять. Онлайн-програма підвищення кваліфікації та перекваліфікації ReSkill UA пропонує 11 напрямів навчання: продаж; проєктний менеджмент; маркетинг; служба підтримки в ритейлі; підприємництво; енергетика; виробництво; будівництво; управління ланцюгами постачання та логістика; кібербезпека; штучний інтелект. Проєкт ReSkill UA реалізується за підтримки Програми USAID «Конкурентоспроможна економіка України» та Міністерства економіки України.

Детальніше: http://surl.li/nkqkrh, http://surl.li/olybdb,  http://surl.li/axvako

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-27
Share
ОЕСР: ГЕОГРАФІЯ «ЗЕЛЕНИХ» ІННОВАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ

ОЕСР: ГЕОГРАФІЯ «ЗЕЛЕНИХ» ІННОВАЦІЙНИХ ЦЕНТРІВ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Географія «зелених» інноваційних центрів у регіонах ОЕСР» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Географія «зелених» інноваційних центрів у регіонах ОЕСР» із серії «Доповіді ОЕСР про розвиток місцевої економіки та зайнятості».

Наголошується, що «зелені» інновації потрібні містам і регіонам ОЕСР, щоб досягти кліматичних цілей до 2050 року. Наразі велика кількість технологій, необхідних для зеленого переходу, все ще знаходяться на ранніх стадіях розробки.  Локальні зусилля, спрямовані на стимулювання екологічних інновацій, можуть дієво прискорити процес упровадження нових більш стійких технологій та методів виробництва. У документі досліджується географія центрів «зелених» інновацій та взаємозв’язок між екологічними патентами, економічною діяльністю, освітою та місцевими ринками праці. Розглядається просторовий розподіл та еволюція патентування екологічних винаходів, визначаються центри «зелених» інновацій, тобто регіони, які демонструють помітні позиції в екологічному патентуванні в ОЕСР. В якості прикладу екологічної інноваційної екосистеми одного регіону експерти пропонують поглянути на т.зв. «Великий Копенгаген» (транскордонна територія, що включає частини Данії та Південної Швеції), у звіті представлені дані про її «зелений» прогрес, унікальні можливості та виклики.

Детальніше: http://surl.li/poqgmj, http://surl.li/ngwadz, https://doi.org/10.1787/c48ad2b1-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-09-27
Share
НАВЧАЙТЕСЬ ПРАЦЮВАТИ З ІНСТРУМЕНТАМИ ШІ

НАВЧАЙТЕСЬ ПРАЦЮВАТИ З ІНСТРУМЕНТАМИ ШІ

Міністерство цифрової трансформації України разом з Netpeak Group запустили безоплатний курс «Від початківця до експерта в ШІ».

Міністерство цифрової трансформації України разом з Netpeak Group запустили безоплатний курс «Від початківця до експерта в ШІ».

Його мета – навчити якнайбільше українців використовувати технологію ШІ та полегшувати тим самим виконання рутинних завдань. Курс розрахований на всіх бажаючих опанувати інструменти штічного інтелекту для повсякденних та робочих завдань, незалежно від досвіду в ІТ-сфері. Курс містить 6 модулів (від початкового до просунутого рівня) та побудований на реальних прикладах із життя. Під час навчання учасники дізнаються: як створити дописи для соціальних мереж за допомогою ChatGPT; як використати складні запити для вирішення різного роду завдань; як перекладати тексти з інших мов; як писати та генерувати пісні і вірші; як написати / генерувати оповідання тощо.

Детальніше: http://surl.li/uvnydrhttp://surl.li/xuxxrn

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-26
Share
ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО КОМАНДИ DOAJ

ПРИЄДНУЙТЕСЬ ДО КОМАНДИ DOAJ

Незалежна некомерційна організація DOAJ, яка підтримує  унікальний обширний індекс журналів відкритого доступу з усього світу, опублікувала  пропозицію до фахівців, які знаються на відкритому доступі, приєднуватись до команди волонтерів DOAJ.

Незалежна некомерційна організація DOAJ, яка підтримує  унікальний обширний індекс журналів відкритого доступу з усього світу, опублікувала  пропозицію до фахівців, які знаються на відкритому доступі, приєднуватись до команди волонтерів DOAJ.

Наразі DOAJ має мережу кваліфікованих добровільних помічників редакторів, які працюють із новими заявками, що надходять від журналів з усього світу. Вони оцінюють якість, репутацію та популярність наукових публікацій й сприяють розвитку відкритого доступу. Вимоги до претендентів: знання німецької або португальської та англійської мови, гарне розуміння суті й практики відкритого доступу, досвід написання та рецензування наукових публікацій, підтримка DOAJ та його цілей.

Детальніше: http://surl.li/lnuofr, https://doaj.org/about/volunteers/, https://doaj.org/privacy/, http://surl.li/yqfpob

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-26
Share
КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРОГРАМА SCIENCE 2 BUSINESS

КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕНЬ: ПРОГРАМА SCIENCE 2 BUSINESS

Центр інновацій та підприємництва INNOV8 оголосив про старт другого набору  претендентів на участь в онлайн-проєкті Science 2 Business.

Центр інновацій та підприємництва INNOV8 оголосив про старт другого набору  претендентів на участь в онлайн-проєкті Science 2 Business.

Мета цієї програми полягає у підтримці українських науковців, які мають намір перетворити результати своїх досліджень у комерційно успішні проєкти. Цей практичний онлайн-курс націлений на залучення інноваційних наукових ідей, що належать до 12-ти наступних пріоритетів: біотехнології,  агротехнології, космічні технології, хімія, охорона здоров’я, технології подвійного призначення, екологічні технології, енергетика, робототехніка, освітні технології, матеріалознавство і фізика, інформаційні та комунікаційні технології. Програма є частиною Seeds of Bravery, реалізується у партнерстві з Aalto University, EIT Health, Erasmus Centre for Entrepreneurship та фінансується за рахунок коштів Європейського Союзу через Європейську інноваційну раду.

Детальніше: http://surl.li/cejcox, https://innovate.com.ua/science2business/, https://tally.so/r/mZVJoo

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-09-26
Share
ВІДПОВІДАЛЬНА ОСНОВА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУСПІЛЬСТВО

ВІДПОВІДАЛЬНА ОСНОВА ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ВПЛИВУ ДОСЛІДЖЕНЬ НА СУСПІЛЬСТВО

На сайті Clarivate опублікований звіт «Відповідальна основа для оцінювання впливу досліджень на суспільство».

На сайті Clarivate опублікований звіт «Відповідальна основа для оцінювання впливу досліджень на суспільство».

Документ підготовлений Інститутом наукової інформації у відповідь на запит академічної спільноти та громадськості щодо необхідності демонстрації переваг інвестицій у дослідження та розробки. У ньому йдеться про запровадження комплексного підходу до оцінювання впливу досліджень на суспільство. По мірі того, як глобальні витрати на дослідження і розробки зростають, відповідно збільшується тиск на спонсорів, урядові структури  та установи щодо демонстрації фактичного суспільного впливу цих інвестицій у дослідження, що особливо виразно видно на прикладі таких критичних сфер, як охорона здоров’я, зміна клімату та технологічний прогрес. У звіті викладено відповідальну та надійну основу для оцінювання, яка виходить за рамки традиційної наукової продукції та включає широкий спектр джерел даних. Зокрема, пропонується визначати різноманітні та складні потреби суспільства,  збалансовувати якісний та кількісний підходи,  охоплювати тривалі часові проміжки, які об’єктивно існують між відкриттям та його практичним застосуванням. Кожен із названих аспектів представлений відповідними індикаторами та буде представлений у Societal Impact Profile™ із наведенням базових індивідуальних показників на платформі Web of Science Research Intelligence™. Це програмне рішення наступного покоління, що наразі розробляється на базі технології штучного інтелекту, покликане підтримати науковців та покращити результати досліджень, а також краще вимірювати та демонструвати вплив досліджень окремих установ.

Детальніше: http://surl.li/tsaafh, http://surl.li/lqkxdx, http://surl.li/wzaiwi

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-09-26
Share
ОЕСР: ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА СТІЙКІСТЬ РИНКУ ПРАЦІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

ОЕСР: ПРОДУКТИВНІСТЬ ТА СТІЙКІСТЬ РИНКУ ПРАЦІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сорок років продуктивності та стійкості ринку праці в європейських регіонах» із серії «Доповіді ОЕСР щодо розвитку місцевої економіки та зайнятості».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сорок років продуктивності та стійкості ринку праці в європейських регіонах» із серії «Доповіді ОЕСР щодо розвитку місцевої економіки та зайнятості».

Наголошується, що регіони відрізняються за своєю здатністю переносити кризи, і деякі з них страждають сильніше, ніж інші, а деякі здатні набагато швидше відновлюватися. Після рецесії 1980-1982 років, спричиненої енергетичною кризою 1979 року, уряди країн ОЕСР зіткнулися з високим безробіттям та анемічним зростанням зайнятості, – як на рівні країн, так і окремих регіонів. У відповідь на це у 1982 році було прийнято «Програму спільних дій ОЕСР щодо зайнятості та розвитку на місцевому рівні». Вона була створена як платформа для обміну інноваційними підходами до місцевого розвитку і створення робочих місць. У нинішньому звіті, підготовленому до 40-ї річниці програми, розглядаються детермінанти та наслідки зайнятості у європейських регіонах NUTS3/TL3 за останні 40 років. Встановлено, що найменш стійкі регіони (де рівень зайнятості скоротився найбільше під час рецесії) мають відставання за співвідношенням зайнятості і чисельності населення, тоді як регіони, які мали вищу продуктивність до рецесії,  втратили пропорційно менше робочих місць та краще відновлювали рівень зайнятості. Узагальнюються чинники розвитку зайнятості у регіонах, оцінюється здатність продуктивності протидіяти негативному впливу економічних криз на зайнятість.

Детальніше: http://surl.li/sghkej, http://surl.li/htleqd, https://doi.org/10.1787/3ba1e1e6-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-09-26
Share
КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ НЬЮКАСЛА

КОРИСНІ ПОРАДИ ВІД УНІВЕРСИТЕТУ НЬЮКАСЛА

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка корисних порад від науковців Брістольського університету, – закладу вищої освіти, заснованому у 1876 році, який входить до 100 найкращих університетів за версією Times Higher Education (9 нобелівських лауреатів, 21 член Академії медичних наук, 13 членів Британської академії, 13 членів Королівської інженерної академії, 44 члени Королівського наукового товариства).

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка корисних порад від науковців Брістольського університету, – закладу вищої освіти, заснованому у 1876 році, який входить до 100 найкращих університетів за версією Times Higher Education (9 нобелівських лауреатів, 21 член Академії медичних наук, 13 членів Британської академії, 13 членів Королівської інженерної академії, 44 члени Королівського наукового товариства).

Опублікований ресурс містить 30 статей, присвячених наступним питанням: яким має бути гарне викладання у вищій освіті; як бути помітним науковцем; етика в академічних дослідженнях; як позбавити студентів від нудьги, зробивши лекції більш «активним»;  як забезпечити визнання власної позиції та залучити громаду; як розвивати лідерські навички жінок у вищій освіті; як академікам досягти кращого балансу між роботою та особистим життям; сприяння ефективній співпраці студентів; як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками; як диверсифікувати навчальні програми з природничих наук; як слід підтримувати молодих дослідників під час підготовки дисертації.

Детальніше: http://surl.li/ezhsuu

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Науковцям_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-09-25
Share
КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ 2024

КОНКУРСНИЙ ВІДБІР НАУКОВИХ ПРОЄКТІВ 2024

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних і прикладних наукових досліджень закладів вищої освіти та наукових установ, підпорядкованих МОН.

Міністерство освіти і науки України оголосило про початок конкурсного відбору проєктів фундаментальних і прикладних наукових досліджень закладів вищої освіти та наукових установ, підпорядкованих МОН.

Відповідний наказ від 24 вересня 2024 року №1361 розміщено на вебпорталі міністерства. Особливості цьогорічного конкурсу: запровадження нових наукових секцій за стандартами Організації економічного співробітництва та розвитку; гармонізація форми проєктів із програмою «Горизонт Європа» (що відкриває можливості для інтеграції українських досліджень у міжнародну наукову спільноту); спрямованість на розв’язання актуальних завдань оборони, економіки, суспільства та відновлення України; пріоритетна підтримка науковців, які знаходяться та працюють в Україні; відсікання публікацій у хижацьких наукових виданнях. Секції, за якими подаються проєкти: національна безпека та оборона; математика та статистика; фізика, ядерна фізика та астрономія; хімія, хімічні технології та фармація; науки про Землю та навколишнє середовище; біологія, біотехнології, медицина та реабілітація; інформаційні технології та електроніка; безпечна, чиста енергетика та енергоефективність; механічна інженерія та машинобудування; промислові та будівельні технології, логістика, транспорт; сільськогосподарські та ветеринарні науки; розвиток людського капіталу, соціальні науки та журналістика; економічні перетворення, бізнес, адміністрування та право; гуманітарні науки й мистецтво. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 27 жовтня 2024 року (перший етап) та 12 грудня 2024 року (другий етап).

Детальніше: http://surl.li/amlrae, http://surl.li/gzhmjq, http://surl.li/brpyrh, http://surl.li/bxzqrm

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-09-25
Share
ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

ВИДАННЯ ДЛЯ ФАХІВЦІВ ВІД КНИЖКОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

Книжкова палата України на власному сайті у розділі «Видання для фахівців» оновила інформацію про нові надходження книг і брошур.

У ньому представлені публікації з видавничої справи та редагування, книгознавства, документознавства, бібліології, бібліографії та бібліографознавства, а також галузеві науково-методичні та методичні розробки. Список видань формується на основі електронної бази даних обов’язкового примірника документів.

Детальніше: http://www.ukrbook.net/, http://surl.li/mqocue

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-09-25
Share