Search results found:

posts - 5075

pages - 508

ПРОГРАМИ ЄС ДЛЯ УКРАЇНИ

ПРОГРАМИ ЄС ДЛЯ УКРАЇНИ

Оприлюднено посібник «Огляд програм Європейського Союзу, доступних для заявників з України», який містить інформацію про програми ЄС та інструктивні матеріали щодо підготовки конкурентоспроможних проєктних заявок.

Оприлюднено посібник «Огляд програм Європейського Союзу, доступних для заявників з України», який містить інформацію про програми ЄС та інструктивні матеріали щодо підготовки конкурентоспроможних проєктних заявок.

Документ охоплює широкий спектр програм, у т.ч. секторальні програми ЄС, програми міжрегіональної, транскордонної та транснаціональної співпраці, а також опис нових фінансових інструментів, спеціально розроблених для підтримки України. У ньому містяться пояснення щодо особливостей підготовки проєктних заявок на різні грантові програми, надаються рекомендації з пошуку актуальних конкурсів для залучення фінансування. Очікується, що ознайомлення з ним сприятиме розвитку компетенцій серед вітчизняних місцевих та регіональних управлінців, підвищенню їхньої спроможності ефективно використовувати європейські ресурси для розвитку своїх громад. Публікація підготовлена за підтримки Фонду Східна Європа, Федерального уряду Німеччини, GIZ. 

Детальніше: http://surl.li/rnhni, http://surl.li/rnhlx http://surl.li/rnhoa 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини 

2024-03-14
Share
ІДЕЇ, ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ СВІТ

ІДЕЇ, ЯКІ ЗМІНЮЮТЬ СВІТ

11 березня 2024 року в рамках всесвітньої кампанії ВОІВ «Інтелектуальна власність та Цілі сталого розвитку: будуємо наше спільне майбутнє за допомогою інновацій та творчості» в Україні стартувала просвітницька кампанія «Творчі екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ».

11 березня 2024 року в рамках всесвітньої кампанії ВОІВ «Інтелектуальна власність та Цілі сталого розвитку: будуємо наше спільне майбутнє за допомогою інновацій та творчості» в Україні стартувала просвітницька кампанія «Творчі екоініціативи: як ідеї змінюють звичайний світ».

Вона присвячена Міжнародному дню інтелектуальної власності, який відзначають 26 квітня. Головні завдання серії заходів: популяризація знань про інтелектуальну власність, її значення для майбутнього планети Земля, розвитку суспільства та кожного з нас; важливість забезпечення надійної правової охорони творчих рішень; формування екокультури та відповідального споживання, сприяння у формуванні якісно нового уявлення дітей і молоді про культуру екодружнього відношення до довкілля та відповідального споживання, переосмислення власних звичок щодо культури споживання товарів та послуг; сприяння розвитку талантів, здатності до креативного мислення та генерації власних творчих рішень, які сприятимуть покращенню, удосконаленню існуючих технологій для розбудови технологічно розвинутої екодержави. Організатор – Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій.

Детальніше: http://surl.li/rngye, http://surl.li/rngww, http://surl.li/rngxj 

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-03-14
Share
ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ДОБРОБУТУ В КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО ДОБРОБУТУ В КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Вимірювання суб’єктивного добробуту в країнах ОЕСР»  із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Вимірювання суб’єктивного добробуту в країнах ОЕСР»  із серії «Політика ОЕСР щодо добробуту, інтеграції та рівних можливостей».

У ньому наголошується, що показники суб’єктивного добробуту у країнах ОЕСР стають дедалі більш значущими з точки зору вироблення політики. За десять років, що минули з моменту першої публікації «Керівництва з вимірювання суб’єктивного благополуччя», відбулось реальне включення індикаторів суб’єктивного благополуччя до національних систем обстеження домогосподарств. Практика зосереджена на стандартному показнику задоволеності життям, однак є альтернативні показники суб’єктивного благополуччя, які поки що не задіяні. У цьому руслі розвиватиметься майбутня діяльність ОЕСР, щоб поєднати практичні дії з передовою практикою та найкращими науковими рішеннями. У звіті представлено порядок денний вимірювання добробуту, інклюзивності, стійкості та рівних можливостей, а також подано аналітичні матеріали, які поглиблюють розуміння добробуту, його рушійних сил та перспектив. 

Детальніше: http://surl.li/rndoq, http://surl.li/rndpa, https://doi.org/10.1787/f5199579-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-14
Share
ВІДКРИТІ ДАНІ НРАТ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ДОСЛІДЖЕННЯХ РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ: НОВИНИ З НІМЕЧЧИНИ

ВІДКРИТІ ДАНІ НРАТ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ У ДОСЛІДЖЕННЯХ РОЗВИТКУ НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ: НОВИНИ З НІМЕЧЧИНИ

У рамках ініціатив UAScience.Reload та Science at Risk проводиться дослідження на тему “The State of Science in Ukraine: Innovation and Regional Dynamics in Times of War”.

У рамках ініціатив UAScience.Reload та Science at Risk проводиться дослідження на тему “The State of Science in Ukraine: Innovation and Regional Dynamics in Times of War”.

 Воно покликане сформувати актуальну картину  стану науки в Україні та визначити рівень її стійкості у контексті поточних викликів. Презентація проміжних результатів дослідження відбулась  16 лютого 2024 року за сприяння Аналітичного центру ZOiS /Centre for East European and International Studies. Анастасія Луценко, координатора проекту Academ.City КАУ НАН України, представила ключові результати ряду досліджень, зосередивши увагу на складному взаємозв’язку між наукою, інноваціями та регіональною динамікою і наголосила на висновку про доволі значну стійкість української наукової спільноти. Цікаво те, що для дослідження поряд з офіційними статистичними даними науковці вдало використали можливості відкритих даних Національного репозитарію академічних текстів.

Детальніше: https://www.zois-berlin.de/en/events/the-state-of-science-in-ukraine-innovation-and-regional-dynamics-in-times-of-war?fbclid=IwAR1VJWhmnmSPG3Vi2BhmtdmYZ5gcO2fENefW3pRE5eY29w6KO74ZYzomJCY, https://www.youtube.com/watch?v=dxPNla2bLoc&t=4049s  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_ВідкритаНаука

2024-03-13
Share
СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ МОН ДО 2027 РОКУ

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ДІЯЛЬНОСТІ МОН ДО 2027 РОКУ

Міністерство освіти і науки України оприлюднило Стратегічний план своєї діяльності на період до 2027 року.

Міністерство освіти і науки України оприлюднило Стратегічний план своєї діяльності на період до 2027 року.

Він визначає 9 стратегічних пріоритетів та цілі МОН на найближчі роки, зокрема – щодо виконання зобов’язань у сфері євроінтеграції та імплементації ЦСР. Документ ґрунтується на «Візії майбутнього освіти і науки», державних програмних документах та результатах попередніх публічних консультацій з експертами і громадськістю. Завдання МОН охоплюють трансформацію змісту освіти, ролі педагогів і науковців, системи управління та освітнього простору, розбудову спроможності менеджменту. У результаті їх реалізації має бути сформовано систему, яка забезпечить максимальне розкриття потенціалу особистості на різних етапах життя та буде гнучкою до змін.

Детальніше: http://surl.li/rmhbnhttp://surl.li/rmhdm 

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-13
Share
ОЕСР: ТРАНСКОРДОННІ ІНВЕСТИЦІЇ У НИЗЬКОВУГЛЕЦЕВУ ІНФРАСТРУКТУРУ

ОЕСР: ТРАНСКОРДОННІ ІНВЕСТИЦІЇ У НИЗЬКОВУГЛЕЦЕВУ ІНФРАСТРУКТУРУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Транскордонні інвестиції у низьковуглецеву інфраструктуру: емпіричний огляд»  із серії «Робочі документи ОЕСР щодо міжнародних інвестицій».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Транскордонні інвестиції у низьковуглецеву інфраструктуру: емпіричний огляд»  із серії «Робочі документи ОЕСР щодо міжнародних інвестицій».

У ньому наголошується, що глобальна економіка досі залежна від викопного палива, у результаті зростання викидів парникових газів (які наразі на 50% вищі, ніж у 1990 році) відбуваються кліматичні зміни. Основна частка викидів припадає на глобальну інфраструктуру (енергетика, транспорт). Заміна її за рахунок упровадження низьковуглецевих технологій необхідна для досягнення кліматичних цілей. Це, у свою чергу, потребуватиме значних обсягів інвестицій, які мають бути здійснені у відносно короткий термін: до 2030 року необхідно інвестувати 6,9 трлн дол. США щороку аби рухатись у напрямку глобальних цілей розвитку інфраструктури та боротьби зі зміною клімату. У звіті представлено детальний огляд інвестицій у низьковуглецеву інфраструктуру як у реальному секторі економіки, так і на фінансовому ринку. Експерти стверджують, що існують можливості для нарощування транскордонних інвестицій в інфраструктуру та зміщення інвестицій у низьковуглецеві активи. Зокрема, треба здійснити перерозподіл інвестицій в інфраструктуру та реальний сектор, які наразі спрямовуються у фінансовий сектор. Існує потреба в стимулюванні  більш активного використання фінансових інструментів, підтримці прямих іноземних інвестицій.

Детальніше: http://surl.li/rmdgz, http://surl.li/rmdip, https://doi.org/10.1787/e82ee163-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD  #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-03-13
Share
ПОДОВЖЕНО БЕЗОПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО COURSERA

ПОДОВЖЕНО БЕЗОПЛАТНИЙ ДОСТУП ДО COURSERA

Міністерство освіти і науки України повідомляє про продовження терміну безкоштовного доступу українських закладів вищої освіти і наукових установ до курсів «Coursera for Campus» (8,7 тис. курсів) на платформі онлайн-освіти Coursera до 31 липня 2024 року.

Міністерство освіти і науки України повідомляє про продовження терміну безкоштовного доступу українських закладів вищої освіти і наукових установ до курсів «Coursera for Campus» (8,7 тис. курсів) на платформі онлайн-освіти Coursera до 31 липня 2024 року.

Відповідна співпраця була започаткована у березні 2022 року та наразі охопила 250 українських ЗВО і  понад 56 тис. слухачів. На платформі українською мовою перекладено понад 4 тис. курсів, запущено нові функції на базі інструментів штучного інтелекту для більш персоналізованого й інтерактивного навчання.  Найпопулярнішими курсами українською виявились наступні: «Наука про благополуччя» від Єльського університету; «ШІ для кожного» від DeepLearning.AI;  «Що таке наука про дані?» від IBM. Українські студенти віддають перевагу навчанню з технічних спеціальностей: «Англійська для науки, технологій, інженерії та математики», «Програмування для всіх» (Початок роботи з Python), «Основи управління проєктами від Google, «Нейронні мережі та глибоке навчання / DeepLearning.AI», «Основи дизайну взаємодії з користувачем», «Основи: Data, Data, Everywhere», «SQL для наукових даних».

Детальніше: https://www.coursera.org/, http://surl.li/rkhng, http://surl.li/rkhoc, http://surl.li/rkhqt, http://surl.li/rkhtm 

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-12
Share
ГРАНТИ EBSCO SOLAR 2024

ГРАНТИ EBSCO SOLAR 2024

EBSCO Information Services оголосило про старт прийому заявок на участь у програмі грантів EBSCO Solar 2024.

EBSCO Information Services оголосило про старт прийому заявок на участь у програмі грантів EBSCO Solar 2024.

Дев’ятий рік поспіль EBSCO надає гранти, які можуть бути використані переможцями конкурсу на фінансування сонячних установок у бібліотеках по всьому світу, що допоможе бібліотекам здійснити перехід до екологічної енергії. У рамках цієї ініціативи EBSCO надасть гранти на загальну суму 300 тис. дол. США. Таким чином EBSCO прагне підтримати глобальну політику з покращення навколишнього середовища.  Починаючи з 2016 року програмою було надано грантів на загальну суму біля 2 млн дол. Минулого року гранти EBSCO Solar отримали чотири бібліотеки. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 22 квітня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/rlpao, https://www.ebsco.com/solar, https://www.ebsco.com/solar/faqs, https://ebsco.smapply.io/ 

Фото: EBSCO

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Бібліотекарям

2024-03-12
Share
ОЕСР: РОЗВИТОК КОНКУРЕНЦІЇ

ОЕСР: РОЗВИТОК КОНКУРЕНЦІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднилачергове видання звіту «Тенденції розвитку конкуренції ОЕСР у 2024 році» ізсерії «Тенденції розвитку конкуренції ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила
чергове видання звіту «Тенденції розвитку конкуренції ОЕСР у 2024 році» із
серії «Тенденції розвитку конкуренції ОЕСР».

Документ являє собою унікальний аналіз глобальних тенденцій у сфері конкуренції, побудований  на даних 77 юрисдикцій – як країн-членів ОЕСР, так і країн, що не є членами цієї організації. У звіті подано аналіз багаторічних даних у сфері економіки і права з бази даних OECD CompStats з особливим акцентом на новітні тренди. Зокрема, експерти оцінюють діяльність антимонопольних органів в цілому та, зокрема,  стосовно картелів, випадків зловживання домінуючим становищем, злиття тощо. Також цьогорічне видання включає спеціальний розділ про контроль за злиттями, де вперше представлений дезагрегований аналіз у розрізі юрисдикцій і системний аналіз усіх справ про заборону злиття у період з 2015 по 2022 рік. 

Детальніше: http://surl.li/rlpng, http://surl.li/rlpnl, https://doi.org/10.1787/e69018f9-en  

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-03-12
Share
ДОРОЖНЯ КАРТА З ЦИФРОВОГО ОХОПЛЕННЯ СТУДЕНТІВ, СПІВРОБІТНИКІВ І СПІЛЬНОТИ

ДОРОЖНЯ КАРТА З ЦИФРОВОГО ОХОПЛЕННЯ СТУДЕНТІВ, СПІВРОБІТНИКІВ І СПІЛЬНОТИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рахіла Навази «Дорожня карта з просування цифрового охоплення ваших студентів, співробітників і спільноти».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Рахіла Навази «Дорожня карта з просування цифрового охоплення ваших студентів, співробітників і спільноти».

У ній автор говорить про ключові ініціативи щодо навчання цифровим навичкам. Зростання цифрової освіти у період пандемії COVID-19, яке охопило сферу вищої освіти, зробило масовим використання викладачами цифрових технологій і не змінило цього навіть після зворотного переходу на очне навчання. Але це у ряді випадків може призводити до «цифрового виключення» багатьох студентів через відсутність у них належної цифрової грамотності, обмеженого доступу до технологій.  Зважаючи на це, у Стаффордширському університеті прийняли «Маніфест про цифрове охоплення», в основі якого лежить структура із просування інклюзивної практики, що ґрунтується на трьох наступних принципах: доступність; рівність, різноманітність та інклюзивність; розширення прав та можливостей. У маніфесті також визначені напрями для практичної реалізації цифрової інклюзії: зміцнення довіри науково-педагогічних працівників та студентів; розширення можливостей студентів; поєднання політики та практики; доступ до цифрових технологій. На цій основі в університеті було  проведене дослідження, визначені його сильні та слабкі сторони, створено та реалізувано послідовну програму дій з упровадження цифрових технологій, створено дорожні карти. 

Детальніше: http://surl.li/ripwl, http://surl.li/ripwy  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-11
Share