Search results found:

posts - 5829

pages - 583

ВИКОРИСТАННЯ В ОСВІТІ ГШІ ТА ДОПОВНЕНОЇ  РЕАЛЬНОСТІ

ВИКОРИСТАННЯ В ОСВІТІ ГШІ ТА ДОПОВНЕНОЇ  РЕАЛЬНОСТІ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікований матеріал «Як ми використовуємо ГШІ та ВР для покращення дизайнерських навичок студентів».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікований матеріал «Як ми використовуємо ГШІ та ВР для покращення дизайнерських навичок студентів».

Це практичне керівництво з використання генеративного штучного інтелекту й доповненої реальності для покращення творчості студентів, їхнього просторового уявлення та підтримки міждисциплінарної співпраці, розроблене викладачами ряду університетів американського контитенту. Наголошується, що Генеративний штучний інтелект  та доповнена реальність дозволяють поєднувати у навчальному процесі набуття теоретичних знань та практичного досвіду, заохочувати більш глибокі дослідження та готувати студентів до майбутнього професійного середовища. Упровадження цих технологій може значно покращити креативність та просторові компетенції здобувачів освіти. На відміну від віртуальної реальності, яка занурює користувачів у повністю цифрове середовище, доповнена реальність накладає цифрові елементи на реальний світ за допомогою таких пристроїв, як планшети та смартфони. Це дозволяє студентам взаємодіяти з віртуальними моделями або даними, залишаючись приземленими у своєму фізичному оточенні. Це особливо важливо для дисциплін, де надзвичайно цінний саме просторовий контекст. Посібник містить практичні поради щодо поєднання цих технологій з традиційними методами навчання з метою розвитку креативності та набуття практичних навичок у таких творчих дисциплінах, як архітектура, промисловий дизайн, цифрове мистецтво та комунікація. Автори радять на початку курсу ознайомити студентів з інструментами доповненої та віртуальної реальності; поєднувати розвиток традиційних навичок із використанням штучного інтелекту; використовувати ітеративний процес для стимулювання творчого дослідження; використовувати доповнену реальність для перевірки дизайну тощо. Також автори засвідчують, виходячи зі свого професійного досвіду, що інтеграція генеративного штучного інтелекту та доповненої реальності в освітній процес призводить до покращення залученості студентів, підвищення їхньої креативності та просторового бачення: понад 70 % здобувачів освіти повідомили про підвищену внаслідок використання цих технологій впевненість у своїх дизайнерських здібностях. Викладачам, які бажають наслідувати цей приклад, варто почати з невеликих пілотних проектів, а вже потім переходити до спільних середовищ доповненої реальності та інструментів ГШІ для проектування та розвитку навичок студентів.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/MqNTc

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини#НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-06-10
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ЗАЛІКУ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ПОРЯДКУ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО ЗАЛІКУ ДЛЯ АСПІРАНТІВ

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт «Порядку організації та проведення єдиного державного заліку з української та іноземної мов для академічних цілей для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії або доктора мистецтва».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт «Порядку організації та проведення єдиного державного заліку з української та іноземної мов для академічних цілей для здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії або доктора мистецтва».

Документ покликаний врегулювати процес проведення обов’язкового підсумкового контролю з використанням організаційно-технологічних процесів зовнішнього незалежного оцінювання для здобувачів денної форми здобуття вищої освіти ступеня доктора філософії або доктора мистецтва 2023 року вступу. Запровадження єдиного державного заліку з української та іноземної мов для академічних цілей передбачено затвердженими урядом (постанова від 8 квітня 2025 р. № 426) змінами до «Порядку підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії та доктора наук у закладах вищої освіти (наукових установах)». Проєкт унормовує функції суб’єктів організації та проведення єдиного державного заліку, визначає його складові, алгоритм проведення, оцінювання результатів, строки проведення  та стосується здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти, закладів вищої освіти, наукових установ, органів управління у сфері вищої освіти, а також установи, що здійснюють зовнішнє незалежне оцінювання. Планується, що його реалізація підвищить якість та збільшить довіру до вищої освіти. Пропозиції та зауваження до проєкту можна подати до 22 червня 2025 року.    

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/sEfDJ, https://ukrintei.ua/y/hn8kj

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2025-06-10
Share
GOOGLE  ЗНАЙОМИТЬ ЗІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТА МАШИННИМ НАВЧАННЯМ

GOOGLE  ЗНАЙОМИТЬ ЗІ ШТУЧНИМ ІНТЕЛЕКТОМ ТА МАШИННИМ НАВЧАННЯМ

Sorry, this entry is only available in Українська. Google оголосив про запуск оновленого навчального онлайн-курсу зі штучного інтелекту та машинного навчання, який тепер доступний українською мовою.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Google оголосив про запуск оновленого навчального онлайн-курсу зі штучного інтелекту та машинного навчання, який тепер доступний українською мовою.

Він допоможе у створенні інноваційних рішень, максимально ефективному використанні інструментів ШІ та дозволить відслідковувати  технологічні новинки світу. Програма курсу містить  12 модулів, 9 відео, 100+ вправ, інтерактивні візуалізації. Слухачі дізнаються про моделі машинного навчання, роботу з даними, побудову та удосконалення ML-моделей, способи найбільш ефективного упровадження ШІ, здійснення автоматизації на основі відповідального підходу, масштабування ML-моделей на інфраструктурі окремих компаній.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/dvP2A, https://t.me/diia_education/1925

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини#НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2025-06-10
Share
ФОРМУВАННЯ КОЛЕКЦІЙ АКАДЕМІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ФОРМУВАННЯ КОЛЕКЦІЙ АКАДЕМІЧНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті компанії EBSCO опубліковано інформацію про колекції академічної літератури від Library Journal та EBSCO «П’ять чинників формування колекцій академічної літератури».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті компанії EBSCO опубліковано інформацію про колекції академічної літератури від Library Journal та EBSCO «П’ять чинників формування колекцій академічної літератури».

У ньому йдеться про ключові характеристики, яким академічні бібліотекарі надають пріоритет під час вибору наукових ресурсів. Опитування, проведене  «Бібліотечним журналом» та спонсороване EBSCO, стало основою для  збору  даних серед академічних бібліотекарів щодо елементів створення комплексної колекції літератури для їхніх викладачів та студентів. Зокрема, вивчалась зміна ролі літератури у дослідженнях (знайомство студентів з новими місцями, перспективами та культурами, розвиток навичок критичного мислення), поява нових літературних жанрів (наукова фантастика на думку опитаних є наразі найпопулярнішим новим жанром), зростання  різноманітності (майже три чверті респондентів оцінили наявність авторів з різним походженням у своїх колекціях як «дуже важливу», а 51% повідомляють, що 10-30% їхніх літературних колекцій містять авторів з різним походженням), доступність (серед сервісів, які респонденти найчастіше називають важливими для своїх бібліотек, належать перетворення тексту в мовлення, багатомовна підтримка та відповідність стандартам доступності), інформація про жанр та автора (ідеальний інтерфейс користувача «централізує інформацію, пропонуючи детальні профілі авторів, жанрову навігацію та історичний контекст», забезпечує «здатність ідентифікувати літературні твори за тематичним фокусом», «агреговану інформацію про авторів»). Отже, створення комплексної колекції академічної літератури включає в себе кілька чинників, зокрема – представлення різних голосів, забезпечення доступності ресурсів для всіх користувачів, розвиток навичок критичного мислення та ознайомлення дослідників з новими жанрами та авторами.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/fwpt2, https://ukrintei.ua/y/bGNNW  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_НауковіВидання_новини

2025-06-10
Share
ОЕСР: СПРИЯННЯ СТАЛОМУ РОЗВИТКУ ОКЕАНІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ

ОЕСР: СПРИЯННЯ СТАЛОМУ РОЗВИТКУ ОКЕАНІЧНОЇ ЕКОНОМІКИ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння сталому розвитку океанічної економіки: керівництво зі співробітництва у сфері розвитку» із серії «Найкращі практики у співробітництві з розвитку».  

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Сприяння сталому розвитку океанічної економіки: керівництво зі співробітництва у сфері розвитку» із серії «Найкращі практики у співробітництві з розвитку».  

У ньому наголошується, що океан є важливою частиною сталого розвитку.  Для багатьох країн, що розвиваються, включаючи малі острівні держави, океан має величезний нерозкритий потенціал економічної диверсифікації та декарбонізації. Водночас він є джерелом ризиків та вразливостей (таких, як підвищення рівня моря), які можуть підірвати добробут людей.  Здоров’я океану також перебуває під загрозою, особливо через вплив зміни клімату та забруднення. Це робить підтримку океанічних пріоритетів невід’ємною частиною зусиль зі співробітництва у сфері розвитку. Разом із тим, дослідження засвідчують, що допомога у розвитку, пов’язана з океаном, має невеликий обсяг та суттєві диспропорції – зосереджена в окремих секторах і не є сталою. Звіт пропонує рішення для виправлення ситуації, містить комплексний та міжгалузевий набір рекомендацій щодо того, як ті, хто надає допомогу програмам співробітництва у сфері розвитку, можуть підтримувати країни-партнери у їхньому переході до сталої океанічної економіки. Також документ є цінним джерелом інформації про інструменти ефективного та результативного спрямування ресурсів співробітництва у сфері розвитку, оскільки ґрунтується на експертному аналізі передового досвіду та містить рекомендації з розроблення цілей, обрання методів та урахування різних чинників ефективної співпраці у сфері розвитку задля підтримки сталої океанічної економіки.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/rGWVI, https://ukrintei.ua/y/caByU, https://doi.org/10.1787/72055d7f-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-06-10
Share
ДОПОМОГА СТУДЕНТАМ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ ПАРАЛЕЛЬНО З НАВЧАННЯМ

ДОПОМОГА СТУДЕНТАМ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ ПАРАЛЕЛЬНО З НАВЧАННЯМ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Чонг Фан   «Надання належних ресурсів студентам, які працюють паралельно з навчанням».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Чонг Фан   «Надання належних ресурсів студентам, які працюють паралельно з навчанням».

». У ній автор зазначає що студентські служби є  фактично системами підтримки студентів, які можуть допомогти їм упоратися з суміщенням роботи і навчання в університеті. Для цього має бути комфортним режим, що поєднує гнучкість розкладу занять та термінів виконання  домашніх завдань, щоб уникнути конфлікту з робочим навантаженням та надмірного фінансового тиску і надмірної втоми. Слід визнати, що кількість студентів коледжів, які працюють паралельно з навчанням, наразі доволі значна – це більше половини британських студентів, за даними The Guardian, опублікованими влітку минулого року. Подібна ситуація у США; близько 40 % студентів денної форми навчання мали роботу, стверджує Бюро статистики праці. В університеті науки і технологій Макао – чверть студентів працюють та навчаються одночасно. Як в цих умовах університети можуть допомогти студентам досягти здорового та безпечного балансу між роботою та навчанням? По-перше,  необхідно  намагатись максимально задовольняти потреби студентів, дослідивши  різні групи працюючих студентів  – які працюють неповний робочий день та які навчаються паралельно з повною зайнятістю. По-друге, слід підтримувати баланс між роботою, навчанням та особистим життям, для чого університети мають забезпечити академічну підтримку (доступ до репетиторства, центрів академічного письма, додаткових навчальних груп). По-третє, слід координувати свої дії з роботодавцями: коли студенти працюють, відданість та підтримка їхніх роботодавців впливає на їх успішність та залученість. Отже, у нагоді стануть «робоче місце як навчальний майданчик» (навчання, інтегроване з роботою), визнання та заохочення на основі  професійного розвитку, стипендії та гранти (наприклад, стипендіальна програма Melco, створена для підтримки розвитку місцевих талантів у Макао, надає стипендіатам право отримувати повну допомогу на навчання продовж чотирьох років навчання за ступенем бакалавра).  Університети можуть розробити відповідну політику та спрямовувати необхідні ресурси для підтримки працюючих студентів, щоб допомогти їм успішно пройти курс навчання та підготувати їх до гарної роботи у майбутньому.   

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/3SWI2

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-06-09
Share
ТЕСТУВАННЯ  ШІ  ТА  ТЕХНОЛОГІЇ  БЛОКЧЕЙН

ТЕСТУВАННЯ  ШІ  ТА  ТЕХНОЛОГІЇ  БЛОКЧЕЙН

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство цифрової трансформації  та Український фонд стартапів оголосили про старт проєкту «Sandbox для тестування ШІ- та блокчейн-технологій».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство цифрової трансформації  та Український фонд стартапів оголосили про старт проєкту «Sandbox для тестування ШІ- та блокчейн-технологій».

Це перший в Україні простір, де стартапи зростатимуть за індивідуальною траєкторією з маленьких проєктів, перетворюючись на нових українських єдинорогів.  Команди стартапів отримають допомогу в проведенні повного аналізу пропонованого ними продукту та рекомендації щодо посилення проєкту і масштабування інновацій від топових юристів, бізнес-аналітиків і технічних експертів.  Sandbox являє собою win-win проєкт для стартап-екосистеми, який пропонує стартапам підтримку на кожному етапі розвитку та можливість посилити власну конкурентоспроможність, залучити іноземні інвестиції, а  державі – віднайдення проривних рішень для підсилення держсектору та економіки країни. Проєкт націлений на формування ефективного законодавства у сфері ШІ та WEB3 й створення найкращого у світі правового середовища для розвитку інновацій. Sandbox реалізується Мінцифрою та Українським фондом стартапів за підтримки UK DIGIT, Фонду Євразія та UK Dev.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/rmd4Z, https://ukrintei.ua/y/sPaPw, https://ukrintei.ua/y/Nlepu, https://ukrintei.ua/y/fBUMY 

 Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-06-09
Share
ПРЕМІЯ ДЛЯ ЖІНОК-НАУКОВЦІВ L’ORÉAL-UNESCO 2026

ПРЕМІЯ ДЛЯ ЖІНОК-НАУКОВЦІВ L’ORÉAL-UNESCO 2026

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація ООН з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) та Фонд L’Oréal оголосили конкурс на здобуття міжнародної премії L’Oréal-UNESCO 2026 для жінок-науковців у галузі фізичних наук, математики та інформатики.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація ООН з питань освіти, науки і культури (ЮНЕСКО) та Фонд L’Oréal оголосили конкурс на здобуття міжнародної премії L’Oréal-UNESCO 2026 для жінок-науковців у галузі фізичних наук, математики та інформатики.

Його мета –  відзначити жінок-дослідниць, які зробили значний внесок у подолання сучасних глобальних викликів. Премію присуджують п’ятьом номінанткам із п’яти географічних регіонів ЮНЕСКО: Європи, Латинської Америки, Північної Америки, Африки й арабських країн, Азії та Океанії. Взяти участь у конкурсі можуть кандидатки, які мають визнані  на міжнародному рівні наукові досягнення; брали активну участь у наукових дослідженнях; працюють не менше п’яти років у галузі фізичних, математичних і комп’ютерних наук; внесли видатний внесок у розвиток науки (оцінюється кількість публікацій, рівень їх цитування, участь у конференціях, наявність патентів),  відданість освітній діяльності (викладання у закладах вищої освіти, наявність аспірантів) та Цілям сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй. Переможці отримають по 100 тис. євро. Заявку на участь  у конкурсі можна подати до 4 липня 2025 року.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/ODXIE, https://ukrintei.ua/y/xYT4z, https://ukrintei.ua/y/uhz1i, https://ukrintei.ua/y/NGMR8

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЮНЕСКО #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам

2025-06-09
Share
ОЕСР: РЕЗУЛЬТАТИ ЗУСТРІЧІ МІНІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ

ОЕСР: РЕЗУЛЬТАТИ ЗУСТРІЧІ МІНІСТЕРСЬКОГО РІВНЯ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала інформаційний документ «Результати зустрічі ОЕСР міністерського рівня».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала інформаційний документ «Результати зустрічі ОЕСР міністерського рівня».

У ньому йдеться про засідання міністрів кран-членів під головуванням Коста-Рики 2025 року. Під час зустрічі обговорювались теми  забезпечення стійкого, інклюзивного та сталого розвитку у контексті торгівлі, інвестицій та інновацій. Це форум найвищого рівня ОЕСР, у якому беруть участь міністри фінансів, економіки, закордонних справ, торгівлі та інші високопоставлені представники країн-членів та партнерів ОЕСР, а також представники міжнародних організацій. Під час зустрічі міністри вітали схвалення Стратегічної рамкової програми ОЕСР для Латинської Америки та Карибського басейну, а також запуск Парагвайської програми. Вони ухвалили ряд нових правових документів ОЕСР, а також зміни і доповнення, зокрема – рекомендації щодо перегляду злиттів, з питань цифрових технологій та навколишнього середовища, щодо ліквідації державної підтримки незаконного, незареєстрованого та нерегульованого рибальства і звіт про виконання рекомендацій щодо боротьби з незаконною торгівлею (з підвищення прозорості у зонах вільної торгівлі).  Міністри затвердили  звіт Генерального секретаря щодо глобальних відносин ОЕСР, звіт про реалізацію Стратегії розвитку ОЕСР; звіт інклюзивного форуму з питань пом’якшення викидів вуглецю, аналітичний матеріал щодо інструментарію політики у сфері штучного інтелекту, прийняли рішення про оновлення стандартів ОЕСР та схвалили індикатори можливостей штучного інтелекту ОЕСР, звернули увагу на «Економічний огляд ОЕСР» та «Огляд стійкості ланцюгів поставок ОЕСР».

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/2r6cq, https://ukrintei.ua/y/isVRp, https://ukrintei.ua/y/ehhRq

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-06-09
Share
МЕНШЕ – ЦЕ БІЛЬШЕ, КОЛИ ЙДЕТЬСЯ ПРО ШІ У НАВЧАННІ

МЕНШЕ – ЦЕ БІЛЬШЕ, КОЛИ ЙДЕТЬСЯ ПРО ШІ У НАВЧАННІ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Гарта Елзермана і Біна Фена «Менше – це більше, коли йдеться про штучний інтелект у навчанні».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Гарта Елзермана і Біна Фена «Менше – це більше, коли йдеться про штучний інтелект у навчанні».

Автори наголошують, що по мірі зростання кількості освітян, які упроваджують штучний інтелект, зростає ризик перевантаження освітнього процесу відповідними інструментами. ШІ може автоматизувати оцінювання, створювати плани уроків та надавати учням миттєвий зворотний зв’язок. Але для багатьох педагогів він не зменшив робоче навантаження, а лише змінив його. Спокуса використання численних інструментів штучного інтелекту без чіткої стратегії змусила багатьох викладачів витрачати більше часу на вивчення нових технологій, ніж на власну викладацьку роботу. Ключем до того, щоб ШІ працював на викладачів, є не використання більшої кількості сервісів, а цілеспрямоване їх використання. Є декілька способів, які допоможуть викладачам інтегрувати ШІ  в освітній процес таким чином, щоб відбувалась їх підтримка, а не перевантаження. Використання штучного інтелекту має перестати бути монотонним і стати інноваційним. Замість суцільної автоматизації слід  зосередитись на оптимізації робочого процесу у кількох найважливіших напрямках, таких як автоматизоване оцінювання, структурування уроків, адміністративні завдання на кшталт написання електронних листів, надання відповідей на запитання студентів, підготовка до зустрічей. Перш ніж упроваджувати будь-який новий інструмент ШІ, варто відповісти на запитання: чи справді це зекономить час; чи легко він інтегрується у робочий процес; чи це дійсно спрощує, а не ускладнює роботу. Наприклад, можна використати ChatGPT  для зворотного зв’язку та саморефлексії, аналізу письмових відгуків, урізноманітнення коментарів студентів, аналізу витрат часу та пошуку  резервів оптимізації навантаження. Застосування мінімалістичного підходу до використання інструментів ШІ зробить їх потужними союзниками викладача. Але якщо штучний інтелект створює більше роботи замість зменшити її, слід зупинитись і обдумати ситуацію, знизити темп занурення в інструменти ШІ або їхню кількість.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/CUarq

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Науковцям_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-06-06
Share