Search results found:

posts - 5431

pages - 544

АВТОМАТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ

АВТОМАТИЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ РОБОТИ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Грегора Калдоу і Дженніфер Робертсон «Посібник із автоматизації роботи у вищій освіті».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Грегора Калдоу і Дженніфер Робертсон «Посібник із автоматизації роботи у вищій освіті».

У ній наголошується, що запровадження автоматизації рутинних процесів в університетах може звільнити персонал від повторюваних завдань, оптимізувати його роботу та покращити освітній досвід студентів.  Завдяки автоматизації університети можуть закласти міцну основу для майбутніх рішень на основі ШІ. Автори пропонують свої поради для кожного етапу автоматизації. Зокрема, пропонується на старті чітко визначити, навіщо потрібна автоматизація (зменшення адміністративного навантаження, вивільнення ресурсів персоналу для більш ефективного залучення студентів та надання їм академічної підтримки). Потім слід визначити цілі та залучити усі зацікавлені сторони (консенсус щодо мети, спільне обговорення ролі автоматизації, визначення прийнятного співвідношення автоматизації, цінностей та економічних аспектів,  хто керуватиме даними та процесами, як досягти безпеки та будувати бізнес-системи, як здійснювати обробку даних). Далі необхідно формувати систему довгострокової підтримки та забезпечення стійкості. Важливе значення має аналіз набутого досвіду, демонстрація цінності отриманих результатів, моніторинг перебігу основних процесів та оцінювання ключових показників.  Автори наголошують, що успіху неможливо досягти без чіткого бачення загальних рис проєкту, залучення зацікавлених сторін, коректного обрання інструментів і технологій, запровадження пілотних програм, створення команди однодумців, інвестицій в навчання та підвищення кваліфікації учасників проєкту.

Детальніше: http://surl.li/lqmwdc

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-12-12
Share
УРЯД ПІДТРИМАВ НАЦІОНАЛЬНУ СИСТЕМУ КВАЛІФІКАЦІЙ

УРЯД ПІДТРИМАВ НАЦІОНАЛЬНУ СИСТЕМУ КВАЛІФІКАЦІЙ

Sorry, this entry is only available in Українська. Кабінет Міністрів України підтримав проєкт Закону України «Про Національну систему кваліфікацій».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Кабінет Міністрів України підтримав проєкт Закону України «Про Національну систему кваліфікацій».

Проєкт розроблено Міністерством освіти і науки України на виконання статті 37 Закону України «Про освіту», пункту 56 «Плану заходів з виконання рекомендацій Європейської комісії, представлених у Звіті про прогрес України в межах Пакета розширення Європейського Союзу 2023 року» та кроку 137 «Плану пріоритетних дій Уряду на 2024 рік». Він покликаний упорядкувати Національну систему кваліфікацій та здійснити її належне законодавче забезпечення, визначити механізми взаємодії зацікавлених сторін, унормувати питання присвоєння, підтвердження та визнання професійних кваліфікацій. Прийняття документу створить умови для максимального залучення роботодавців до процесу підготовки фахівців в системі освіти.  Проєкт визначає мету, завдання, принципи та структуру організації та функціонування Національної системи кваліфікацій, засади розроблення рамок кваліфікацій, професійних стандартів, формування та супроводу Єдиного реєстру кваліфікацій. Також ним врегульовуються повноваження державних органів управління у сфері кваліфікацій (особливості статусу, завдання і повноваження Національного агентства кваліфікацій; завдання та права галузевих рад з розвитку професійних кваліфікацій, процедури акредитації та діяльності кваліфікаційних центрів; загальні засади присвоєння, підтвердження, визнання професійних кваліфікацій, зокрема здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти; присвоєння і підтвердження освітніх кваліфікацій, зокрема часткових). Важливо також, що у рамках рекомендацій Ради Європи (2022/C 243/02) в Україні запроваджується поняття мікрокваліфікацій та визначаються особливості їхнього здобуття і присвоєння.

Детальніше: http://surl.li/lmxovm, http://surl.li/spxfnpи

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-12
Share
ОЕСР: ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ

ОЕСР: ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ІНСТИТУЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт із серії «Управління кліматичними ризиками та наслідками за допомогою належної обачності для відповідальної ділової поведінки».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт із серії «Управління кліматичними ризиками та наслідками за допомогою належної обачності для відповідальної ділової поведінки».

Наголошується, що досягнення цілей Паризької угоди щодо пом’якшення наслідків зміни клімату та адаптації до них вимагає узгодження фінансування зниження викидів парникових газів та підтримки кліматично-стійкого розвитку. Це означає, що політики, розробники стандартів та фінансові суб’єкти мають приділяти підвищену увагу  впливу  на клімат реального сектору економіки та спрямовувати відповідним чином фінансування. У звіті продемонстровано, як інституційні інвестори можуть застосовувати належну перевірку на основі оцінки ризиків згідно «Рекомендацій ОЕСР для багатонаціональних компаній щодо відповідальної ділової поведінки» для запобігання негативного екологічного впливу. Експерти ОЕСР надають практичні рекомендації щодо ув’язки кліматичних зобов’язань у фінансовій сфері та реальній економіці, а також пропонує рамки та інструменти для оцінювання, управління або розкриття інформації про кліматичний вплив інвестицій.

Детальніше: http://surl.li/suekmu, http://surl.li/vpuzhh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-12-12
Share
НАСКІЛЬКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ Є СИСТЕМИ ОСВІТИ?

НАСКІЛЬКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ Є СИСТЕМИ ОСВІТИ?

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Європейського тренінгового центру опубліковано щорічний моніторинговий звіт «Освіта, навички та зайнятість: тенденції 2024».  

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Європейського тренінгового центру опубліковано щорічний моніторинговий звіт «Освіта, навички та зайнятість: тенденції 2024».  

Документ демонструє, наскільки добре різні країни забезпечують доступність, справедливі умови та високу якість навчання. Публікація спирається на дані KIESE (Ключові показники освіти, навичок і зайнятості) і Туринського процесу з оцінювання освітніх систем 26 країн-партнерів у Центральній Азії, Південно-Східній Європі, країнах-сусідах ЄС, а також Південній та Східній Європі. Ключове питання цьогорічного звіту – інклюзивність для людей різного віку, статі та походження. Зокрема, експерти розглядають питання розуміння освітніх потреб, гнучкості реагування на проблеми, загальні питання інклюзивності. Отримані дані свідчать про те, що молоді люди загалом мають кращий доступ до освіти та навчання, ніж дорослі, але і для цієї категорії системні прогалини залишаються. Економічний статус, стать і системні умови значно впливають на результати навчання. Щоб подолати ці прогалини, рекомендується у першу чергу забезпечити вирішення проблем нестачі кадрів (вчителів і фахівців із підвищення кваліфікації), здійснювати активне інвестування у цифрові інструменти та інфраструктуру, забезпечити системну підтримку студентів із групи ризику за допомогою програм наставництва.

Детальніше: http://surl.li/lcdlzv, http://surl.li/zeeuhh, http://surl.li/vwkjzr  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Інклюзивність #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-11
Share
ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ СТІЙКОЇ ДО КЛІМАТУ ІНФРАСТРУКТУРИ

ОЕСР: ФІНАНСУВАННЯ СТІЙКОЇ ДО КЛІМАТУ ІНФРАСТРУКТУРИ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт із серії «G20/ОЕСР» про підходи до фінансування та інвестування у стійку до клімату інфраструктуру.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт із серії «G20/ОЕСР» про підходи до фінансування та інвестування у стійку до клімату інфраструктуру.

Наголошується, що інфраструктура відіграє важливу роль у функціонуванні економіки та добробуті людей, забезпечуючи переміщення людей, товарів та інформації, зв’язок, підтримуючи життєдіяльність суспільства. Кліматостійка інфраструктура має плануватись, проектуватись, будуватись і  експлуатуватись таким чином, щоб забезпечувати збереження природи та розвиток економіки, адаптуватися до глобальних змін і швидко відновлюватися після криз.  Це стосується як нових активів, так і існуючих (їх доведеться модернізувати або експлуатувати по-іншому, щоб врахувати вплив зміни клімату).  Підвищення кліматичної стійкості інфраструктури буде критично важливим для сталого розвитку, особливо це актуально для країн, що розвиваються. Звіт призначений для політиків G20 щоб повідомити їх про новітні підходи, які можуть бути застосовані у рамках фінансування стійкої до зміни клімату інфраструктури.

Детальніше: http://surl.li/zuuwqohttp://surl.li/ydoheh

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-12-11
Share
СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

СТВОРЕННЯ СПРИЯТЛИВОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лорен Фланнері «Внесення людського дотику до віртуального навчання».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лорен Фланнері «Внесення людського дотику до віртуального навчання».

У ній автор наголошує, що персоналізація досвіду віддаленого навчання та зміцнення довіри – це лише дві з кількох стратегій, спрямованих на те, щоб створити сприятливе освітнє середовище онлайн. Притаманне людині прагнення до персональних стосунків робить важливим встановлення емоційних зв’язків між викладачами та студентами, що особливо гостро необхідно саме у віртуальному середовищі. Лорен пропонує власні поради щодо того, як людський чинник може стати фундаментальним аспектом навчання. Вона вважає за необхідне будувати й підтримувати емоційні зв’язки зі студентами: викладачі та інші студенти мають бути доступними, чуйними, радо відзиватись на різноманітні потреби, виявляти щирий інтерес до освітнього і людського досвіду, залишайтеся відкритими до різних точок зору. Також наголошується на необхідності  виховання довіри, яка необхідна для ефективного викладання та навчання. Адже навчання онлайн пов’язане із виконанням численних обов’язків (основна робота чи підробіток, сімейні зобов’язання, навчання, засвоєння нових навичок щодо  використання новітніх технологій (останні слід використовувати обдумано – різні інструменти на кшталт дошок обговорень і чатів мають сприяти змістовному спілкуванню, а не відволікати). Важливо забезпечити персоналізацію навчального досвіду з огляду на різні когнітивні здібності, стилі навчання, культурне походження, рівні емоційного інтелекту та особисті інтереси студентів. Необхідно заохочувати розбудову спільноти у віртуальному класі, що зменшує відчуття ізоляції та дозволяє комунікувати навіть після завершення занять (надіслання електронних листів з подякою, наданням додаткових ресурсів для вивчення тощо). Не зайвим буде проведення опитувань для збору інформації, яка допоможе отримати зворотній зв’язок від студентів та покращити майбутнє навчання. Упроваджуючи ці підходи та активно реагуючи на відгуки, викладачі можуть забезпечити ефективну емоційну підтримку як важливий елемент освітнього процесу.

Детальніше:  http://surl.li/phaogi, http://surl.li/elodku  

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-12-10
Share
СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ УГОРЩИНИ НА НАВЧАННЯ У 2025/2026 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

СТИПЕНДІЇ ВІД УРЯДУ УГОРЩИНИ НА НАВЧАННЯ У 2025/2026 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Уряд Угорщини в рамках програми «Stipendium Hungaricum Programme» оголосив про конкурс  на отримання стипендій на навчання для громадян України за бакалаврськими, магістерськими й аспірантськими програмами на 2025/2026 навчальний рік.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Уряд Угорщини в рамках програми «Stipendium Hungaricum Programme» оголосив про конкурс  на отримання стипендій на навчання для громадян України за бакалаврськими, магістерськими й аспірантськими програмами на 2025/2026 навчальний рік.

Це найпрестижніша стипендіальна програма вищої освіти Угорської Республіки, яка пропонує широкий вибір курсів для успішних іноземних студентів із відмінною академічною репутацією. Стипендії мають підтримати розвиток міжнародної співпраці у системі вищої освіти, зміцнення міжнародних та інституційних і людських зв’язків у рамках дослідницької спільноти. Фінансова складова програми дозволяє забезпечити найкращим претендентам, обраним на конкурсній основі, безоплатне навчання, щомісячну стипендію, оплату проживання та медичного страхування. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 15 січня 2025 року.

Детальніше: http://apply.stipendiumhungaricum.hu, https://stipendiumhungaricum.hu/about/, http://surl.li/johkge

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-10
Share
СУЧАСНІ ПІДХОДИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

СУЧАСНІ ПІДХОДИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Кабінет Міністрів України затвердив ініційований Міністерством охорони здоров’я експериментальний проєкт із запровадження сучасних підходів у медичній освіті у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Кабінет Міністрів України затвердив ініційований Міністерством охорони здоров’я експериментальний проєкт із запровадження сучасних підходів у медичній освіті у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького.

Відповідна постанова № 1370 від 3 грудня 2024 року розміщена на урядовому порталі. Проєктом передбачається, що цей заклад вищої освіти отримає автономію у прийнятті управлінських рішень та буде вільним у розпорядженні коштами завдяки переходу на модель оплати за навчання студентів, подібну до Програми медичних гарантій. ЛНМУ має організувати постійне залучення студентів та викладачів до надання медичної допомоги, а практиків – до навчання та наукової діяльності. Основна ідея експерименту полягає у посиленні практичної складової навчання студентів-медиків та забезпечення реальної автономії закладу освіти. Також відбуватиметься реорганізація ЛНМУ у державне некомерційне підприємство із дуальним статусом  (закладу охорони здоров’я  із ліцензією на провадження медичної практики та закладу вищої освіти). Це має сприяти розвитку медичної освіти та практики в Україні, адже вперше буде на практиці реалізовано концепцію університетської лікарні, а також підтримати міжнародне співробітництво. Водночас університет самостійно визначатиме рівень оплати  праці співробітників, що дозволить залучати найкращих закордонних спеціалістів з унікальним досвідом.

Детальніше: http://surl.li/btixcc,  http://surl.li/bdbhrg, http://surl.li/xxjuzd

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-12-10
Share
ОЕСР: ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ У 2024 РОЦІ

ОЕСР: ПРЯМІ ІНОЗЕМНІ ІНВЕСТИЦІЇ У 2024 РОЦІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «ПІІ у цифрах, жовтень 2024 року».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «ПІІ у цифрах, жовтень 2024 року».

У звіті, що публікується двічі на рік, представлені ключові тенденції щодо глобальних потоків прямих іноземних інвестицій (ПІІ), визначені  на основі аналізу актуальної офіційної статистичної інформації. Документ також містить опис змін у транскордонних угодах злиття та поглинання. Дослідження свідчить, що глобальні потоки прямих іноземних інвестицій відновилися у першій половині 2024 року, становивши 802 млрд дол. США. Значна частина зростання припала саме на Сполучені Штати, причому у першому кварталі поточного року вони зростали більш високими темпами. Приплив ПІІ до країн ОЕСР збільшився, якщо не брати до уваги потоки до Люксембургу та Нідерландів (мало місце зменшення притоку акціонерного капіталу). До країн G20, які не є членами ОЕСР, потоки ПІІ скоротилися на 19% (основний чинник – продовження зменшення припливу інвестицій до Китайської Народної Республіки). Скорочення інвестування КНР було обумовлено геополітичними чинниками, зокрема – невизначеністю економічної політики та зниженням довіри іноземних інвесторів. Сполучені Штати наразі є основним реципієнтом ПІІ у світі. За ними слідують Бразилія та Мексика. У країнах з розвиненою економікою спостерігалося незначне зростання кількості транскордонних угод зі злиття та поглинання (на 16%).  Капітальні витрати на оголошені інвестиційні проекти з нуля на ринках, що формуються, та в країнах, що розвиваються, зазнали значного зниження і досягли найнижчого квартального рівня за останні два роки.

Детальніше: http://surl.li/acrvpc, http://surl.li/zbdbkt

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-12-10
Share
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО МАЙБУТНЬОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО МАЙБУТНЬОГО ПРАЦЕВЛАШТУВАННЯ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Річарда Сента «Як підготувати студентів до глобального робочого світу».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Річарда Сента «Як підготувати студентів до глобального робочого світу».

У ній наголошується, що університети повинні навчити студентів, як працювати у глобальному онлайн-середовищі. Сучасні випускники мають відповідати високим глобальним вимогам, як і  їхні потенційні роботодавці. Використовуючи власний досвід роботи керівником проекту «Переосмислення можливостей працевлаштування», Річард  пропонує поради щодо того, як університети можуть допомогти випускникам конкурувати на глобальному ринку праці, максимально використовуючи цифрові ресурси та навички. Він вважає, що по-перше, необхідно навчити студентів презентувати свою роботу в мережі інтернет, оскільки особисті контакти можуть стати безцінним досвідом спілкування з потенційними клієнтами та співробітниками. Ці навички допомагають зрозуміти, як «продати» себе і свої вміння роботодавцям. По-друге, студенти мають бути підключені до університетських мереж: окрім освіти, яку студенти отримують під час навчання, вони стають учасниками ширшої мережі галузевих контактів,  – університетських та позауніверситетських (у т.ч. потенційних роботодавців, які шукають таланти під час випускних). По-третє, треба надати можливість студентам скористатися перевагами цифрового охоплення університету навіть після закінчення навчання: вони можуть таким чином позбутися відчуття самотності, підтримувати себе та інших, скористатися репутацією та охопленням каналів університету. Автор наголошує, що наразі університети більше, ніж просто освітні заклади, – для багатьох вони пропонують першу зустріч  із тим самим професійним середовищем, у якому вони хочуть перебувати усе життя.

Детальніше: http://surl.li/zszxqr, http://surl.li/arjfbk

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-12-09
Share