Search results found:

posts - 3841

pages - 385

ОЕСР: СТВОРЕННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ТА МІСЦЕВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

ОЕСР: СТВОРЕННЯ РОБОЧИХ МІСЦЬ ТА МІСЦЕВИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ РОЗВИТОК

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток 2023: подолання «зеленого» розриву» із серії «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано черговий випуск звіту «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток 2023: подолання «зеленого» розриву» із серії «Створення робочих місць та місцевий економічний розвиток».
У ньому наголошується, що «зелений» перехід змінює робочі місця та місцеву економіку, що спричиняє нові проблеми та відкриває нові можливості, індивідуальні для країн та регіону. У документі представлені нові дані про такого роду ризики і можливості у регіонах 30-ти країн ОЕСР, а також показана географія «зелених» робочих місць, досліджується вплив переходу до «зелених» технологій на соціально-економічну нерівність. Подані практичні рекомендації щодо політики, яка може допомогти забезпечити екологічно чистий та справедливий «зелений» перехід, перелічені місцеві чинники успішності переходу. Особливу увагу приділено нарощуванню та адаптації місцевих систем підтримки розвитку навичок для задоволення потреб «зеленого переходу».
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД EURIZON

МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ МОЛОДИХ НАУКОВЦІВ ТА СТУДЕНТІВ ВІД EURIZON

Національний фонд досліджень України інформує про можливості для молодих науковців та студентів з України, що пропонуються в рамках проєкту EURIZON.

Національний фонд досліджень України інформує про можливості для молодих науковців та студентів з України, що пропонуються в рамках проєкту EURIZON.
Зокрема, у рамках програми EURIZON Detector School для аспірантів та студентів-магістрів старших курсів доступне вивчення в Грузії сучасних технологій виявлення частинок у галузі фізики елементарних частинок, важких іонів та нейтронів; Міжнародна літня школа «Передові нейтронні та рентгенівські дослідження для сталого майбутнього у Німеччині. Заявки можна подати відповідно до 28 березня і 30 квітня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
СТУДЕНТСЬКА ПРОГРАМА ІМЕНІ ФУЛБРАЙТА

СТУДЕНТСЬКА ПРОГРАМА ІМЕНІ ФУЛБРАЙТА

Програма iменi Фулбрайта в Українi (Fulbright Visiting Scholar Program) оголосила прийом заявок на участь у конкурсі на здобуття стипендій імені Фулбрайта на 2024–2025 академічний рік.

Програма iменi Фулбрайта в Українi (Fulbright Visiting Scholar Program) оголосила прийом заявок на участь у конкурсі на здобуття стипендій імені Фулбрайта на 2024–2025 академічний рік.
Програма обирає найкращих претендентів на здобуття ступеня магістра для навчання в американських університетах на термін від одного до двох років. Галузі спеціалізації: гуманітарні, соціальні, точні, технічні та природничі дисципліни. У конкурсі можуть брати участь студенти старших курсів та випускники закладів вищої освіти, які мають українське громадянство та проживають на її території, володіють англійською мовою на рівні, достатньому для професійного спілкування в англомовному академічному середовищі, отримали диплом бакалавра. Подати заявку на участь у конкурсі можна до 16 травня 2023 року.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА УНІВЕРСИТЕТСЬКА ОСВІТА

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Штучний інтелект та університет», підготовлених науковцями з різних країн світу.

На сайті Times Higher Education опублікована добірка статей «Штучний інтелект та університет», підготовлених науковцями з різних країн світу.
Відправною точкою для усіх публікацій є те, що штучний інтелект наразі здійснює відчутний вплив на усі сфери людського життя, включно з вищою освітою. Це проявляється по-різному: від машинного навчання до чат-ботів. Разом із перевагами для оцінювання, підготовки до вступу, утримання студентів та ефективності досліджень, виникають питання щодо екологічної вартості обробки величезних обсягів даних, а також етичності виконання завдань замість людини (наприклад, написання текстів машиною). У зібраних на платформі THE статтях розглядаються різноманітні питання використання та розвитку ШІ. Зокрема, що чекає ШІ у вищій освіті, як ефективно використовувати машинне навчання для розширення можливостей наукових досліджень, як етично та ефективно використовувати кар’єрний чат-бот, чи змінить Метавсесвіт усе навколо, включаючи академічні дослідження.
Фото: скріншот
2023-03-17
Share
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Полтавщини: • Полтавського державного аграрного університету http://dspace.

Знайомтесь, інституційні репозитарії Полтавщини: • Полтавського державного аграрного університету http://dspace.
Знайомтесь, інституційні репозитарії Полтавщини:
• Полтавського державного аграрного університету http://dspace.pdaa.edu.ua:8080/
• Національного університету «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка http://reposit.nupp.edu.ua/
• Полтавського університету економіки і торгівлі http://dspace.puet.edu.ua/?locale=uk
• Полтавського державного медичного університету http://repository.pdmu.edu.ua/
2023-03-17
Share
МОДНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВІДВОЛІКАЮТЬ УВАГУ

МОДНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ВІДВОЛІКАЮТЬ УВАГУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Джон Хатті: модні методи навчання відволікають увагу».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса «Джон Хатті: модні методи навчання відволікають увагу».
У ній автор розмірковує над висловлюванням відомого дослідника у галузі освіти Джона Хатті, що зосередження на впливі та глибокому оцінюванні набагато важливіше, ніж те, що наразі є популярним. На думку Хатті, одного з найавторитетніших світових експертів у галузі освіти, викладачі не повинні «спокушатися» будь-яким модним методом викладання, оскільки їх головне завдання – навчити. Професор Вищої школи освіти Мельбурнського університету Джон Хатті наразі написав нову книгу «Наочне навчання: Продовження» («Visible Learning: The Sequel»), де він наголошує, що відволікання від суті дуже часто використовується під час дискусій про методи викладання. Він піддає сумніву ефективність методики «перевернутого навчання», в основі якої лежить ідея про те, що студенти повинні вивчити основний зміст лекції до початку проведення аудиторного заняття, оскільки це дозволяє їм більше часу приділити «живому» спілкуванню з викладачем та «активно навчатись». Ще одна проблема фокусування на методах навчання полягає у тому, що викладачі, експериментуючи з формою та засобами, вдаються до крайнощів: віддають пріоритет поверхневим речам (наприклад фактам) або занурюються у глибоке вивчення концепцій і зв’язків, коли насправді потрібен розумний баланс та зваженість. Нова книга Джона Хатті не містить «прості прийоми», які допоможуть студентам отримати гарні оцінки, а закликає до «зміни культури освіти» і пояснює, як це зробити.
Фото: pixabay.com
2023-03-16
Share
ОЕСР: ПЛАН ДЛЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ОБЧИСЛЮВАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ

ОЕСР: ПЛАН ДЛЯ НАЦІОНАЛЬНОГО ОБЧИСЛЮВАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «План розбудови національного обчислювального потенціалу для штучного інтелекту» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».

На сайті Організації економічного співробітництва та розвитку опубліковано звіт «План розбудови національного обчислювального потенціалу для штучного інтелекту» із серії «Документи ОЕСР з цифрової економіки».
Штучний інтелект (ШІ) трансформує економіку і створює нові можливості для зростання продуктивності й підвищення стійкості. Щоб скористатись цими перевагами, країни розробляють національні стратегії у сфері ШІ. Однак наразі жодна країна не має даних про національні обчислювальні потужності для ШІ та відповідного плану їх розвитку. Цей звіт є першою спробою оцінювання та планування національних обчислювальних потужностей ШІ, необхідних для підвищення продуктивності та більш повного використання економічного потенціалу. У ньому міститься визначення обчислень ШІ, розглядаються індикатори, набори даних та засоби вимірювання національних обчислювальних потужностей ШІ, визначаються перешкоди для оцінювання і здійснення порівняльного аналізу різних країн. Звіт містить рекомендації для політиків щодо розроблення національного плану розвитку обчислень ШІ у трьох площинах: потенціал (наявність і використання), ефективність (люди, політика, інновації, доступ) і стійкість (безпека, суверенітет, сталість).
Фото: скріншот
2023-03-16
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ 293 «МІЖНАРОДНЕ ПРАВО»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ 293 «МІЖНАРОДНЕ ПРАВО»

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 293 «Міжнародне право» на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.

Міністерство освіти і науки пропонує до громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти зі спеціальності 293 «Міжнародне право» на третьому (освітньо-науковому) рівні вищої освіти.
Документ містить загальну характеристику, вимоги до рівня освіти осіб, які можуть навчатись за освітніми програмами спеціальності 293, очікувані результати навчання, обсяг кредитів ЄКТС, необхідний для здобуття ступеня, перелік обов’язкових компетентностей і результатів навчання, форми атестації тощо. Зауваження та пропозиції можна подати до 30 березня 2023 року.
Фото: pixabay.com
2023-03-16
Share
ДЕРЖАВНА АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА: ОСВІТА І НАУКА

ДЕРЖАВНА АНТИКОРУПЦІЙНА ПРОГРАМА: ОСВІТА І НАУКА

На Урядовому порталі оприлюднено Державну антикорупційну програму, яка є ключовим інструментом реалізації Антикорупційної стратегії 2021-2025.

На Урядовому порталі оприлюднено Державну антикорупційну програму, яка є ключовим інструментом реалізації Антикорупційної стратегії 2021-2025.
Документ містить заходи, спрямовані на підвищення ефективності функціонування системи запобігання корупції у різних сферах суспільного життя, а також формування негативного ставлення до корупції в суспільстві та забезпечення невідворотної відповідальності за корупційні дії. Щодо освіти та науки, то програма передбачає усунення таких корупційних ризиків, які можуть мати місце під час присудження наукових ступенів та присвоєння вчених звань; реалізації права на доступ до закладів освіти та перебігу освітнього процесу; вступу іноземців та осіб без громадянства до ЗВО; формування та реалізації державної політики у сфері освіти і науки. Заходами з її виконання будуть: розроблення Концепції інформаційної системи управління вищою освітою (HEMIS), упровадження сторонніх електронних освітніх інформаційних систем (електронних систем управління освітнім процесом (зокрема – контрольними заходами та практичною підготовкою) у сфері вищої освіти та їхньої верифікації МОН.
Фото: pixabay.com
2023-03-16
Share
ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ІНСТИТУЦІЙНІ РЕПОЗИТАРІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Знайомтесь, інституційні репозитарії Одещини: · Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку https://biblio.

Знайомтесь, інституційні репозитарії Одещини: · Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку https://biblio.
Знайомтесь, інституційні репозитарії Одещини:
· Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку https://biblio.onat.edu.ua/
· Національного університету «Одеська політехніка» http://dspace.opu.ua/jspui/
· Ізмаїльського державного гуманітарного університету http://lib.idgu.edu.ua/instytutsiynyy-repozytoriy/
· Національного університету «Одеська юридична академія» http://dspace.onua.edu.ua
· Одеської державної академії будівництва та архітектури http://mx.ogasa.org.ua/
· Одеської національної академії харчових технологій https://card-file.onaft.edu.ua/
· Одеського державного аграрного університету http://lib.osau.edu.ua/jspui/
· Одеського державного екологічного університету http://eprints.library.odeku.edu.ua/
· Одеського державного університету внутрішніх справ http://dspace.oduvs.edu.ua
· Одеського національного економічного університету http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/home.jsp?locale=uk
· Одеського національного медичного університету http://repo.odmu.edu.ua/xmlui/
· Одеського національного університету імені І.І. Мечникова http://dspace.onu.edu.ua:8080
· Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського http://dspace.pdpu.edu.ua/
2023-03-16
Share