Search results found:

posts - 5439

pages - 544

ЯК ФІНАНСУВАТИ УНІВЕРСИТЕТИ ТА ГРАНТИ НА УТРИМАННЯ

ЯК ФІНАНСУВАТИ УНІВЕРСИТЕТИ ТА ГРАНТИ НА УТРИМАННЯ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джульєтти Роусел «Податок з роботодавців може фінансувати університети та гранти на утримання».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джульєтти Роусел «Податок з роботодавців може фінансувати університети та гранти на утримання».

Автор пропонує обговорити масштабний план перерозподілу фінансування вищої освіти Великої Британії. На її думку, запровадження надбавки до внесків на національне страхування випускників, які мають сплачувати роботодавці, може стати ключовою складовою більш справедливої системи фінансування студентів, що дозволить збільшити фінансування університетів. Тім Леуніг, професор Лондонської школи економіки, який є співавтором британської схеми COVIDних відпусток та національної формули фінансування шкіл говорить, що поточна система фінансування студентів «не працює», обтяжуючи їх боргами на 40 років поспіль, тоді як університети також потерпають і знаходяться на межі банкрутства. У своєму рецепті реформ він каже, що «настав час визнати: роботодавці отримують вигоду від кращої освіченої робочої сили, отже вони повинні брати участь у покритті освітніх витрат». Тім пропонує 1-відсоткову надбавку до внесків на національне страхування для випускників, які сплачуються упродовж усього їхнього трудового життя, що дозволить у масштабах  країни залучити додатково 10,7 млрд фунтів стерлінгів. Також професор Лейніг пропонує здійснювати списання студентських позик через 20 років замість 40, запровадити заборону на підвищення (щоб загальна сума заборгованості ніколи не збільшувалася, навіть якщо виплата не відповідає відсоткам), запровадити обов’язкове погашення у розмірі 10 фунтів стерлінгів на тиждень незалежно від того, скільки заробляють випускники, а також увести 3-відсоткову ставку погашення між пороговою сумою податку на прибуток і поточним порогом погашення.  Крім того має використовуватись нова вища відсоткова ставка для найбагатших випускників і забезпечуватись постійна доступність кредитів на утримання для студентів, чиї батьки заробляють до 100 тис. фунтів стерлінгів, а плата за навчання має бути незмінною (на рівні 9,25 тис фунтів стерлінгів). У відповідь на ці пропозиції Національний центр університетів та бізнесу заявив, що «закликає бути обережними» в частині введення додаткового податку на національне страхування і хоча «існує нагальна потреба у фінансуванні університетів, щоб поставити їх на більш надійну основу, Британія має стати більш конкурентоспроможним місцем для бізнесу у нинішніх складних умовах. Подальше ускладнення системи оподаткування не допоможе роботодавцям інвестувати у необхідні їм навички та не допоможе вирішити проблеми, з якими стикається університетський сектор». Дискусія триває.

Детальніше: http://surl.li/owsxdu, http://surl.li/bugafm, http://surl.li/hikpwu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-10-04
Share
ЯК ВТІЛИТИ СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЄКТ У СВОЇЙ ГРОМАДІ

ЯК ВТІЛИТИ СОЦІАЛЬНИЙ ПРОЄКТ У СВОЇЙ ГРОМАДІ

Sorry, this entry is only available in Українська. На порталі ДіяОсвіта доступний новий освітній серіал «Як втілити соціальний проєкт у своїй громаді?».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На порталі ДіяОсвіта доступний новий освітній серіал «Як втілити соціальний проєкт у своїй громаді?».

Він являє собою практичну інструкцію для представників органів місцевого самоврядування та усіх зацікавлених осіб, які прагнуть підтримати свої громади й упроваджувати проєкти, націлені на покращання життя людей. Серіал складається з 7-ми серій, у яких розкриваються наступні питання: життєвий цикл проєкту та інструменти успішного менеджменту; бюджетування соціальних ініціатив; співпраця з партнерами та донорами; виклики, що виникають під час залучення бізнесів до фінансування соціальних проєктів; переваги співфінансування та пошук партнерів; фандрайзинг  – збір коштів на соціальний проєкт; ефективне втілення грантових проєктів та утримання інтересу донорів. Освітній серіал підготовлений благодійним фондом «МХП-Громаді» у співпраці з Міністерством цифрової трансформації України для платформи «Дія.Освіта».

Детальніше: http://surl.li/lzsnbn, http://surl.li/ikxazd

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-10-04
Share
ПРОГРАМА AMPLIFIERS

ПРОГРАМА AMPLIFIERS

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство освіти і науки України оголосило про старт прийому заявок на участь у програмі підтримки українських агропродовольчих скейлапів для виходу на європейський ринок «Amplifiers: EIT Food Challenge Labs».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство освіти і науки України оголосило про старт прийому заявок на участь у програмі підтримки українських агропродовольчих скейлапів для виходу на європейський ринок «Amplifiers: EIT Food Challenge Labs».

10 відібраних на конкурсних засадах учасників програми візьмуть участь в експозоні NEW FOOD SUMMIT 2024 для агропродовольчих компаній; отримають менторську підтримку у формі індивідуального та групового наставництва від фахівців, які мають практичний досвід у агропродовольчому бізнесі;  складуть індивідуальний план виходу на європейський ринок; долучаться до лекцій та воркошопів задля отримання теоретичних знань і практичних навичок у сфері дослідження іноземних ринків, авторського права у брендингу, маркетингових комунікацій, електронної комерції, сертифікації харчових продуктів, митного законодавства та правових особливостей ведення бізнесу в ЄС. Претендентами можуть виступати лише офіційно зареєстровані в Україні агропродовольчі компанії, більшість команди яких перебуває в Україні,  які мають не менше, ніж  дворічний досвід виробництва, розроблення або продажу продукції, підготували концепцію або готовий експортний продукт, мають власні виробничі потужності та намір виходу на європейський ринок. Заявку на участь можна подати до 13 жовтня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/izdjbd, http://surl.li/udghrh, http://surl.li/zqpjmh

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-10-04
Share
ОЕСР: ВРАЗЛИВІСТЬ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

ОЕСР: ВРАЗЛИВІСТЬ СПОЖИВАЧІВ У ЦИФРОВУ ЕПОХУ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вразливість споживачів у цифрову епоху».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Вразливість споживачів у цифрову епоху».

Наголошується, що процеси цифровізації можуть спричиняти нові вразливості споживачів. Захист споживачів, коли вони є найбільш вразливими, вже давно є основним напрямком політики, яку реалізують у сфері захисту прав споживачів виробники та органи влади. Слід визнати, що вразливість споживачів – складна багатовимірна концепція, яка не має загальноприйнятого визначення. Відповідно до традиційних підходів окремі групи споживачів розглядаються як такі, що є вразливими за своєю суттю через певні характеристики (наприклад, вік або рівень освіти). У звіті по суті уперше так детально обговорюється широкий комплекс питань природи та масштабів вразливості споживачів у цифрову епоху, – загальна концепція, роль нових цифрових тенденцій та наслідки для споживчої політики. Під час дослідження встановлено, що в епоху цифрових технологій вразливість може охопити не певні групи споживачів, а й усю їх сукупність. Відповідно до цього пропонуються заходи, які необхідно реалізувати для усунення вразливості споживачів, а також визначаються напрямки подальших досліджень на цю тему.

Детальніше: http://surl.li/xlzqlr, http://surl.li/ciguyg

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECР

2024-10-04
Share
РОЗРОБНИКИ НЕ ПОВИННІ ГОДУВАТИ МАШИНУ, ЩО ЗНИЩУЄ АКАДЕМІЮ

РОЗРОБНИКИ НЕ ПОВИННІ ГОДУВАТИ МАШИНУ, ЩО ЗНИЩУЄ АКАДЕМІЮ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мартіна Гаммерслі «Розробники не повинні годувати машину, що знищує академію».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мартіна Гаммерслі «Розробники не повинні годувати машину, що знищує академію».

У ній наголошується, що дозвіл великим технологічним компаніям навчати моделі штучного інтелекту на наукових та освітніх матеріалах лише посилить загрозу викладанню і дослідженням. Великі мовні моделі вже «прогризають» академію різними способами, знищуючи її. Вочевидь вони створюють значні труднощі в оцінюванні студентських робіт: есе, написане за допомогою ШІ, засвідчує можливості та якість програмного забезпечення, а не освітні результати студента. Поліпшення роботи ШІ за рахунок відкриття для них академічних текстів посилить цю проблему, оскільки буде ще складніше відрізнити есе, написані ботом, від есе, написаних людиною. Наразі і так надзвичайно багато зусиль університети спрямовують на пошук коректних і точних методів оцінювання, а також на навчання студентів і викладачів тому, як відповідально використовувати технологію ШІ у викладанні та навчанні. Ряд соціологів стверджує, що «письмо – це метод дослідження» (Лорел Річардсон). Є факти (наприклад, історія з Informa), коли авторів не повідомляли про угоду щодо постачання контенту. Наприклад, стосовно журнальних статей, де автори були змушені відмовитися від своїх авторських прав, це законно. Та чи більш ранні контракти дають таке право розробникам ШІ? У будь-якому разі, говорить Гаммерслі, ключове питання залишається: чому поліпшення ШІ є бажаним з академічної точки зору?

Детальніше: http://surl.li/gbxclm, http://surl.li/gtixpl

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-10-03
Share
РІШЕННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОЛЕГІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Sorry, this entry is only available in Українська. 2 жовтня 2024 року відбулося чергове засідання Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України.

Sorry, this entry is only available in Українська.

2 жовтня 2024 року відбулося чергове засідання Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України.

За результатами засідання ухвалено ряд рішень у сфері атестації кадрів вищої кваліфікації, а саме: щодо затвердження рішень вчених рад про присвоєння вчених звань професора, доцента, старшого дослідника та присудження наукових ступенів доктора наук, кандидата наук. Також було розглянуто питання утворення спеціалізованих вчених рад з присудження наукового ступеня доктора наук, внесення змін до їх складу, утворення спецрад для разового захисту докторських дисертацій, формування Переліку наукових фахових видань України та внесення змін до нього.

Детальніше: http://surl.li/dpemoe

 Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-10-03
Share
ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ДАНІ ТА ЗАКОНОДАВСТВО ЄС

ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА ДАНІ ТА ЗАКОНОДАВСТВО ЄС

Sorry, this entry is only available in Українська. На сторінці DataЕuropaEU сайту Європейського Союзу опубліковано аналітичний матеріал «Право власності на дані та законодавство ЄС: вивчення впливу Закону про дані».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сторінці DataЕuropaEU сайту Європейського Союзу опубліковано аналітичний матеріал «Право власності на дані та законодавство ЄС: вивчення впливу Закону про дані».

Він представляє результати нового дослідження у галузі юриспруденції «Що таке право власності на дані та чи все ще це має значення згідно із законодавством ЄС про дані?». Документ пояснює традиційні концепції власності на дані та досліджує розвиток концепції власності на дані у Європейському Союзі, де наразі відсутнє чітке визначення та регулювання такого права. Оскільки дані є неконкурентними, невиключними та невичерпними, у звіті стверджується, що акцент слід перемістити з власності на права доступу до даних і їх використання. Цей підхід узгоджується з принципами спільноти відкритих даних, яка сприяє доступності та повторному їх використанню. У звіті обговорюється, як Закон про дані, який буде введений в дію 12 вересня 2025 року, вирішує ці проблеми, регулюючи власників даних, а не права власності, зосереджуючись на правах доступу та використання. Цей Закон є законодавчою спробою ЄС упорядкувати обмін у першу чергу  промисловими даними. Він спрямований на посилення інновацій на основі даних, підвищення доступності даних і забезпечення справедливості у тому, як цінність даних розподіляється між ключовими гравцями економіки даних. Замість того, щоб безпосередньо розглядати право власності на дані, Закон роз’яснює, хто може використовувати які дані та за яких умов, націлюючи власників даних на забезпечення доступу третіх сторін до даних, незалежно від будь-яких заявлених прав власності. У звіті також розглядається чинне законодавство ЄС і національне законодавство європейських країн щодо власності на дані, аналізуються різні моделі власності та їх актуальність. Цей звіт буде цінним  ресурсом для політиків, власників даних і громадськості, оскільки підтримує перехід від власності на дані до права доступу до них та можливостей їх використання.

Детальніше: http://surl.li/gcwgyr, http://surl.li/eofpbv, http://surl.li/llutwm, http://surl.li/hsiimi

Фото: ЄС

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_EC #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини         #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-10-03
Share
ОЕСР: ЗЕЛЕНЕ БЮДЖЕТУВАННЯ У КАНАДІ

ОЕСР: ЗЕЛЕНЕ БЮДЖЕТУВАННЯ У КАНАДІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Зелене бюджетування в уряді Канади» із серії «Документи ОЕСР про бюджетування».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Зелене бюджетування в уряді Канади» із серії «Документи ОЕСР про бюджетування».

Наголошується, що темпи і масштаби зміни клімату є швидшими і більшими, ніж передбачалося на момент підписання Паризької угоди 2016 року. Міжнародна реакція на цю угоду посилила прагнення утримати підвищення температури у цьому столітті на рівні, меншому за 2°С порівняно з доіндустріальним рівнем. Уряд Канади уживає заходів, збільшуючи свої зобов’язання щодо досягнення нульового рівня викидів та розробляючи такі інструменти прийняття рішень, які допоможуть зробити ці зобов’язання реальністю. У документі розглядається практика екологічного бюджетування, яка використовується канадським урядом у рамках Концепції екологічного бюджетування ОЕСР та з урахуванням передового досвіду країн-членів ОЕСР. Зусилля Канади зосереджені на покращанні звітності про додаткові витрати у федеральному бюджеті, пов’язані з кліматичними та екологічними цілями, а також на посиленні використання екологічного бюджетування разом з іншими стратегічними бюджетними ініціативами федерального уряду. ОЕСР відмічає цінність канадського підходу до підзвітності щодо нульових чистих викидів, системи якості життя, системи гендерних результатів, включаючи інструмент GBA Plus, а також урядових директив поточного року щодо стратегічних екологічних заходів та їхньої економічної оцінки.

Детальніше: http://surl.li/aajbua,  http://surl.li/aernal, https://doi.org/10.1787/1a110ac3-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-10-03
Share
ГЛОБАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНДЕКС 2024

ГЛОБАЛЬНИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ІНДЕКС 2024

Sorry, this entry is only available in Українська. Національний орган інтелектуальної власності пропонує ознайомитися зі щорічним звітом Всесвітньої організації інтелектуальної власності «Глобальний інноваційний індекс 2024».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Національний орган інтелектуальної власності пропонує ознайомитися зі щорічним звітом Всесвітньої організації інтелектуальної власності «Глобальний інноваційний індекс 2024».

Цей індекс ранжує 130 країн за їхнім інноваційним потенціалом, використовуючи для цього 80 індикаторів (у т.ч.  інституції, людський капітал, інфраструктура, розвиненість ринку, складність ведення бізнесу, знання та технологічні результати, творчі результати). Цьогоріч Україна посіла у рейтингу 60-те місце, погіршивши свої позиції у порівнянні з минулим роком на п’ять пунктів. Разом із тим, Україна посідає 4-те місце серед групи країн із доходами, що нижчі за середні. Серед позитивних тенденцій вітчизняного інноваційного розвитку такі: інноваційний розвиток здійснюється випереджальними щодо економічного розвитку темпами, вдалося стабілізувати негативний стан такої компоненти, як складність ринку та складність бізнесу, покращились показники онлайн-творчості, корисних моделей за походженням, зайнятості жінок з вищою освітою, витрат на програмне забезпечення. Негативні процеси стосуються розвитку інституцій, людського капіталу, наукових досліджень, охоплення вищою освітою, тривалості навчання, припливу прямих іноземних інвестицій, розвитку інфраструктури.

Детальніше: http://surl.li/ytblsm, http://surl.li/fzfyon, https://www.wipo.int/gii-ranking/en/

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_Інноваторам_КращіПрактики

2024-10-02
Share
КУЛЬТУРА ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ В ОСВІТІ

КУЛЬТУРА ЕФЕКТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ В ОСВІТІ

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Європейського агентства інклюзивної освіти опубліковано «Керівництво для створення культури ефективного спілкування в освіті». Документ підготовлений у рамках проєкту  «Розбудова стійкості через системи інклюзивної освіти» (BRIES).

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Європейського агентства інклюзивної освіти опубліковано «Керівництво для створення культури ефективного спілкування в освіті». Документ підготовлений у рамках проєкту  «Розбудова стійкості через системи інклюзивної освіти» (BRIES).

Ним досліджувавалося, як пандемія COVID-19 вплинула на освітні системи в Європі, які уроки було отримано та як перетворити кризу на можливість створити стійкість освітніх систем і сприяти суспільному добробуту. Підготовлене експертами керівництво орієнтоване на розробників політики та адміністраторів (керівників освітніх закладів) та містить поради щодо підтримки комунікаційних структур і процесів, зокрема – створення культури ефективної комунікації для звичайного і кризового часу. Посібник розміщений у відкритому доступі і перекладений на 25 мов.

Детальніше:  http://surl.li/bbrjujhttp://surl.li/eyjpna, http://surl.li/grpnjl

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інклюзивність

2024-10-02
Share