Search results found:

posts - 5339

pages - 534

ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ДАНИХ

ОЕСР: КОНКУРЕНЦІЯ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ ДАНИХ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Перетин конкуренції та конфіденційності даних» з серії «Круглі столи ОЕСР щодо документів щодо політики конкуренції».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Перетин конкуренції та конфіденційності даних» з серії «Круглі столи ОЕСР щодо документів щодо політики конкуренції».

У ньому наголошується, що дані відіграють дедалі важливішу роль, є основою онлайн-платформ і цифрових бізнес-моделей. Разом із тим, вони стають центральним елементом у сфері конкуренції на цифрових ринках. У світі постійно удосконалюється нормативна база щодо конфіденційності даних та ведеться дискусія стосовно того, чи є конфіденційність даних і збір даних споживачів проблемою антимонопольного законодавства. І чи слід ураховувати питання конкуренції при прийнятті рішень щодо захисту даних? У цьому документі продемонстровано зв’язки між конкуренцією та конфіденційністю даних та подані міркування щодо того, які питання з однієї з цих сфер політики мають бути включені в іншу, яке саме втручання та які регуляторні заходи можуть сприяти позитивній синергії або, навпаки, призвести до посилення потенційних проблем. Пропонуються моделі співпраці між органами з питань конкуренції та захисту даних.

Детальніше: http://surl.li/zwfuza, http://surl.li/qqbgxf

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD  #НРАТ_ВідкритіДані

2024-07-26
Share
ЩО ОЗНАЧАЄ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БУТИ ГОТОВИМИ ДО ШІ

ЩО ОЗНАЧАЄ ДЛЯ СТУДЕНТІВ БУТИ ГОТОВИМИ ДО ШІ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Девіда Джойнера «Що означає для студентів бути готовими до ШІ?».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Девіда Джойнера «Що означає для студентів бути готовими до ШІ?».

У ній зазначається, що не кожен студент хоче бути фахівцем з ІТ, інженером-програмістом або розробником систем машинного навчання, що природньо, – усі люди різні. Разом із тим, університет має підготувати усіх студентів до повного спектру навичок роботи з інструментами штучного інтелекту. Широка доступність таких інструментів викликає дискусію про їхнє місце в освіті. Два останні роки  більшість такого роду розмов була зосереджена на написанні /генерації текстів та комп’ютерному програмуванні (зокрема, як оцінювати завдання, коли студенти можуть створювати налаштований оригінальний контент за допомогою інструментів ШІ, доступних кожному?). Девід пропонує ознайомитись з новою серією курсів Georgia Tech ChatGPT для викладачів та посібником зі штучного інтелекту його авторства. У них йдеться про дизайн оцінювання в епоху ШІ, підготовку студентів до перспектив пошуку роботи, де потрібно буде володіти навичками комунікації з ШІ, різноманітні реакції людей на інструменти штучного інтелекту, можливість їх застосування з позицій етики та моралі.

Детальніше: http://surl.li/uwyhxahttp://surl.li/fgbdcf

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-25
Share
ІНСТРУМЕНТИ  УРІЗНОМАНІТНЕННЯ  НАВЧАННЯ

ІНСТРУМЕНТИ  УРІЗНОМАНІТНЕННЯ  НАВЧАННЯ

Команда «Освітні практики від ІТ» компанії Genesis підготувала добірку інструментів, які допоможуть зробити заняття більш цікавими та ефективними, урізноманітнити навчання.

Команда «Освітні практики від ІТ» компанії Genesis підготувала добірку інструментів, які допоможуть зробити заняття більш цікавими та ефективними, урізноманітнити навчання.

У рамках обміну досвідом між ІТ-бізнесом та викладачами рекомендується використовувати  платформу для створення інтерактивних відеоуроків Edpuzzle. Вона дозволяє додавати запитання, коментарі та інші інтерактивні елементи безпосередньо у відео. Це допомагає відстежувати, чи переглядають студенти  відеоуроки та як вони засвоюють матеріал. Ще один інструмент, що заслуговує на увагу – Padlet інтерактивна дошка, яку можна використовувати для роботи над груповими проєктами, презентації матеріалів заняття, опитування студентів, генерації ідей, перевернутих класів або збору зворотного зв‘язку від студентів.  Наступна можливість – платформа Kahoot для створення інтерактивних вікторин, яка допоможе оцінювати рівень знань студентів, застосовуючи ігрову форму індивідуальних або командних змагань з вирішення різних завдань, де оцінюється правильність та швидкість відповідей. Wordwall дає змогу для кращого засвоєння матеріалу створювати інтерактивні навчальні ресурси — ігри, кросворди, вікторини, картки. Thinkio – платформа створення інтерактивних робочих зошитів зі звичайних файлів PDF, якими можна ділитися зі студентами, отримуючи натомість їх відповіді та примітки.

Детальніше: https://t.me/navchai_smilyvo/261, https://bit.ly/3WnKiRI, https://bit.ly/3WwtUj0, https://bit.ly/4cWW1NZ, https://bit.ly/3zSqChf, https://bit.ly/3Wa2VIy 

Фото: Освітні практики від ІТ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-25
Share
КОНКУРС TRUSTED AI CHALLENGE

КОНКУРС TRUSTED AI CHALLENGE

Amazon запрошує студентів взяти участь у глобальному університетському конкурсі з розробки безпечних інновацій у сфері генеративного штучного інтелекту «Amazon Trusted AI Challenge».

Amazon запрошує студентів взяти участь у глобальному університетському конкурсі з розробки безпечних інновацій у сфері генеративного штучного інтелекту «Amazon Trusted AI Challenge».

Його мета– визначити способи, за допомогою яких розробники великих мовних моделей зможуть передбачити і відповідно зменшити ризики у сфері безпеки, запобігти написанню шкідливого коду із використанням ШІ та сприяти його безпечному та відповідальному використанню. Участь у конкурсі дозволить студентам продемонструвати свої навички у сфері ШІ, зробити власний внесок у розвиток безпечних технологій ШІ, отримати цінний досвід та фінансову підтримку власних розробок: 250 тис. дол. США кложній з 10 команд-переможниць та додатковий приз на загальну суму 700 тис. дол. США. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 1 вересня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/hrtoda, http://surl.li/xrvbva

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-25
Share
ОЕСР: ГЛОБАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ОЕСР: ГЛОБАЛЬНЕ ПАРТНЕРСТВО ЗІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Глобальне партнерство зі штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «Глобальне партнерство зі штучного інтелекту».

У ньому розкривається зміст глобального партнерства з ШІ для просування програми впровадження орієнтованого на людину безпечного, захищеного та надійного штучного інтелекту на засадах відповідних рекомендацій ОЕСР. Наголошується, що зростаюче визнання переваг і ризиків штучного інтелекту призвело до появи ініціатив з управління штучним інтелектом у всьому світі. Можливості та виклики, створені ШІ, вимагають широкого залучення та участі усіх зацікавлених сторін, тому члени ОЕСР та країни, що їх підтримують, об’єднують свої зусилля в інтегрованому партнерстві. Це створює відповідну синергію, сприяє побудові ефективної системи управління, дослідженню нового явища та дозволяє реагувати на нові виклики.

Детальніше: http://surl.li/dthxvt

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект

2024-07-25
Share
WEBOMETRICS RANKING OF WORLD’S UNIVERSITIES JULY 2024

WEBOMETRICS RANKING OF WORLD’S UNIVERSITIES JULY 2024

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Webometrics Ranking of World’s Universities July 2024.

Національна дослідницька рада Іспанії опублікувала чергову редакцію міжнародного рейтингу університетів світу Webometrics Ranking of World’s Universities July 2024.

Було оцінено понад 32 тис. закладів вищої освіти. Оцінювання за п’ятирічний період відбувалось за трьома блоками показників – видимість (кількість зовнішніх джерел, які містять зворотні посилання на веб-сторінки установи, визначена за даними  Majestic, прозорість (кількість цитат топ-авторів установи, визначена на основі інформації Google Scholar Citations та якість (кількість статей дослідників установи, які входять до 10% найбільш цитованих у 27 дисциплінах за розрахунками Scimago). Рейтинг традиційно очолюють університети США, Великобританії та Канади. Серед українських ЗВО найкращими у цьому рейтингу є: Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Сумський державний університет, Національний Університет біоресурсів і природокористування України, Національний авіаційний університет, Прикарпатський національний університет Василя Стефаника.

Детальніше: http://surl.li/zrplhb, https://webometrics.info/en/Methodology, http://surl.li/painvj

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-24
Share
УКРАЇНСЬКИЙ ЕТАП КОНКУРСУ STARTUP WORLD CUP

УКРАЇНСЬКИЙ ЕТАП КОНКУРСУ STARTUP WORLD CUP

EIT Community RIS Hub Ukraine та Sigma Software Labs за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запрошують взяти участь у Всеукраїнському регіональному конкурсі стартапів «Startup World Cup».

EIT Community RIS Hub Ukraine та Sigma Software Labs за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запрошують взяти участь у Всеукраїнському регіональному конкурсі стартапів «Startup World Cup».

Це найбільший у світі пітч-конкурс для стартапів, який цьогоріч обʼєднає понад 50 тисяч відвідувачів та 2,5 тис. інвесторів з 75 країн світу. Участь у заході надасть можливість презентувати технологічні проєкти та залучити кошти на розвиток українських інновацій. Міжнародний фінал Startup World Cup відбудеться у жовтні 2024 року у США. Україну на ньому представлятиме один стартап, який переможе на регіональному етапі конкурсу. Претендентами можуть бути стартапи, зареєстровані в Україні, що належать українцям. Йдеться про молоді стартапи та зрілі проєкти. Заявку на участь можна подати відповідно до 11 серпня 2024 року та 15 серпня 2024 року.

Детальніше: https://labs.sigma.software/startup-world-cup/, http://surl.li/yvjndo

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-24
Share
ОЕСР: ШI, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

ОЕСР: ШI, УПРАВЛІННЯ ДАНИМИ ТА КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «ШI, управління даними та конфіденційність» із серії «Документи ОЕСР щодо штучного інтелекту».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала  звіт «ШI, управління даними та конфіденційність» із серії «Документи ОЕСР щодо штучного інтелекту».

Наголошується, що технологічні досягнення у галузі штучного інтелекту та розвиток ГШІ спричинили ряд проблем, які стосуються управління даними та конфіденційності. Причому, як правило, спільноти, що займаються ШI та питаннями конфіденційності, вирішують ці проблеми незалежно одна від одної, використовуючи підходи, які до того ж відрізняються у різних правових системах. Ці розбіжності можуть породжувати непорозуміння, ускладнювати дотримання нормативних вимог і правозастосування, перешкоджати застосуванню єдиного виробленого на міжнародному рівні підходу.  Звіт містить опис та систематизацію ризиків конфіденційності і висвітлює  можливості, пов’язані з упровадженням ШІ. Він зіставляє принципи, встановлені у «Рекомендаціях щодо конфіденційності» ОЕСР та «Принципи штучного інтелекту» ОЕСР, аналізує національні та регіональні ініціативи у цій галузі, пропонує напрямки для співпраці на засадах керівних принципів, викладених у зазначених документах.

Детальніше: http://surl.li/flvsoy, http://surl.li/oqyyqg

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ВідкритіДані

2024-07-24
Share
НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГЕЙМІФІКАЦІЮ

НАВЧАННЯ ЧЕРЕЗ ГЕЙМІФІКАЦІЮ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Ліньцзя Чжан та Інчан Луо «Використовуйте гейміфікацію для навчання складним концепціям міжнародних відносин».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична стаття Ліньцзя Чжан та Інчан Луо «Використовуйте гейміфікацію для навчання складним концепціям міжнародних відносин».

У ній наголошується, що симуляції та ігри можуть значно покращити розуміння студентами складних тем і допомогти їм застосовувати відповідні теорії у контексті реального світу. Гейміфікація є безцінною для ілюстрації процесів прийняття рішень і для навчання студентів тому, як саме на практиці працюють складні теорії. Автори наводять приклад застосування у модулі міжнародної політичної економії педагогіки, заснованої на іграх, що дозволило студентам отримати більш глибоке розуміння проблеми, підвищити залученість, підтримати взаємне навчання, стимулювати творчість, використовувати платформу  для дослідження різноманітних культурних поглядів. Дається покрокова схема гейміфікації за допомогою інтеграції безкоштовної онлайнової гри-симулятора NationStates, у якій гравці створюють віртуальні країни та керують ними. На початковому етапі студенти аналізують настільні ігри (Risk, Settlers of Catan), вивчають навчальні посібники, проводять мозковий штурм (обговорюють ідеї ігрового дизайну), роблять презентацію власної гри, зосереджуючись при цьому на академічних цінностях та результатах навчання, готують звіт. Автори упевнені, що такий підхід до навчання приносить гарні результати для залученості студентів та розуміння ними складних наукових концепцій.

Детальніше: http://surl.li/ffnisl, https://www.nationstates.net/

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-23
Share
ВІДКРИТА  НАУКА  ЗАРАДИ  МАЙБУТНЬОГО

ВІДКРИТА  НАУКА  ЗАРАДИ  МАЙБУТНЬОГО

Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ (IFLA) закликає підтримати відкритий лист про відкриту науку Пакту заради майбутнього.

Міжнародна федерація бібліотечних асоціацій та установ (IFLA) закликає підтримати відкритий лист про відкриту науку Пакту заради майбутнього.

Документ наразі підписали шість організацій: Creative Commons, Fundación Via Libre, Global Expert Network on Copyright User Rights, International Federation of Library Associations and Institutions, Sustainable Development Solutions Network, Wikimedia Foundation. Ключовою у цьому документі є розуміння ролі науки та технологій у підтримці цілей розвитку ООН. Наголошується, що такі проблеми, як використання жорсткого підходу до авторського права, що не допомагає бібліотекам виконувати свою місію підтримки розвитку, а також послаблення підтримки відкритої науки, вимагають негайного реагування. Потрібен чіткий заклик до розвитку відкритої науки відповідно до Рекомендації ЮНЕСКО щодо відкритої науки від 2021 року, підкріпленої інфраструктурами, що працюють в інтересах суспільства; збалансованого та динамічного підходу до інтелектуальної власності, управління якою має сприяти дослідженням, інноваціям і розповсюдженню; розвитку відкритості в більш широкому – щодо даних та освітніх матеріалів; сприяння інклюзивному та відкритому міжнародному науковому співробітництву.

Детальніше: http://surl.li/touqzj, http://surl.li/kguuyb, http://surl.li/dujukd, http://surl.li/uyticq, http://surl.li/uyticq

Фото: IFLA

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-07-23
Share