Search results found:

posts - 5273

pages - 528

ОЕСР: ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ЧИСТОГО НУЛЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ

ОЕСР: ОЦІНКА ПОКАЗНИКІВ ЧИСТОГО НУЛЯ ДЛЯ ФІНАНСОВИХ УСТАНОВ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка показників чистого нуля для фінансових установ: підтримка моніторингу зобов’язань фінансових установ» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Оцінка показників чистого нуля для фінансових установ: підтримка моніторингу зобов’язань фінансових установ» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

У ньому наголошується, що зміна клімату та її наслідки прискорюються. Зараз, як ніколи, амбітні та ефективні політичні дії, спрямовані на швидке скорочення викидів парникових газів і прискорення впорядкованого кліматичного переходу, а також для подолання фізичних кліматичних ризиків і їх наслідків. Хоча державна політика залишається спрямованою на підвищення загальної та фінансової життєздатності кліматичних дій, фінансова система та фінансові установи можуть відігравати важливу роль у перерозподілі капіталу для інвестування в кліматичні рішення та фінансування кліматичного переходу. У цьому контексті фінансові ринки потребують чіткої інформації та достовірних даних для ухвалення рішень щодо інвестицій та фінансування, пов’язаних із кліматом. У цьому звіті розглядаються ключові проблеми і можливості, пов’язані з прозорістю, конкретністю і цілісністю метрик для підтримки моніторингу зобов’язань фінансових установ з нульовим рівнем викидів. У ньому представлено оцінку метрик, запропонованих у п’яти рамкових програмах; визначено типи пропонованої інформації та метрик; їхні загальні теми та недоліки; обмеження в базових методологічних настановах, які можуть перешкоджати спроможності фінансових установ повідомляти та розкривати метрики. У звіті наголошено на необхідності продовження зусиль із розроблення надійних метрик і стимулювання повного розкриття даних, а також міжнародного співробітництва для зменшення фрагментації та забезпечення більшої прозорості щодо сфери застосування метрик і методологій, які лежать в їхній основі.

Детальніше: https://is.gd/cAQXx8, https://doi.org/10.1787/dedcfe56-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-12-12
Share
ДОСЛІДЖЕННЯ AI-СФЕРИ В УКРАЇНІ

ДОСЛІДЖЕННЯ AI-СФЕРИ В УКРАЇНІ

AI HOUSE та Roosh за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запустили опитування для експертів AI/ML-індустрії в Україні.

AI HOUSE та Roosh за підтримки Міністерства цифрової трансформації України запустили опитування для експертів AI/ML-індустрії в Україні.

Мета дослідження – вивчити екосистему штучного інтелекту; показати стан галузі; виявити тренди; визначити потреби професіоналів. Це опитування є частиною дослідження АІ-екосистеми України, яке допоможе більш якісно та чітко будувати стратегію розвитку штучного інтелекту в Україні. Кожна відповідь сприятиме якіснішому аналізу стану галузі штучного інтелекту в Україні. Результати дослідження будуть опубліковані у відкритому доступі у медіапросторі. Опитування проводиться консалтинговою компанією Saturday Team в Україні. Заповнити форму опитування можна до 31 грудня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/ZnU1Fr, https://www.surveymonkey.com/r/ST-T

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-12
Share
ЯК СПІЛЬНО ЗІ СТУДЕНТАМИ СТВОРЮВАТИ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ

ЯК СПІЛЬНО ЗІ СТУДЕНТАМИ СТВОРЮВАТИ НАВЧАЛЬНІ РЕСУРСИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лорен Аспері «Як спільно зі студентами створювати навчальні ресурси».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Лорен Аспері «Як спільно зі студентами створювати навчальні ресурси».

У ній наголошується: для підвищення ефективності і рівня залученості навчальних ресурсів, залучайте студентів на кожному етапі процесу їх розробки. Ніхто краще за самих студентів не знає, чого вони хочуть. Щоб навчальні ресурси використовувалися і цінувалися, залучення студентів до процесу розробки ресурсів може значно підвищити їхню ефективність. Прислухаючись до думки студентів, можна переконатися, що робота викладача того варта, і бути впевненими, що він на правильному шляху. Автор в якості прикладу наводить реалізацію проєкту під керівництвом студентів «Подолання розриву» у бібліотеці Університету Ньюкасла з 2022 року, який об’єднує команди по роботі з питань освіти та академічних навичків для створення онлайн-ресурсів з навичок навчання для підтримки студентів у перехідний період. Виходячи з цього досвіду, Лорен Аспері радить розпочати роботу з ознайомлення зі своєю аудиторією; сприймати студентів як рівноправних партнерів; враховувати правки та відгуки студентів; надавати можливість студентам представляти контент. Також автор ділиться висновками, зробленими за результатами проєкту: планування має вирішальне значення. – записуючи зустрічі в щоденниках студентів заздалегідь, можна майже гарантувати кращу відвідуваність і залученість; спілкування є ключовим моментом – щоб успішно залучити студентів у свою роботу, важливо залишатися на зв’язку та бути відкритими для змін; необхідно визнання цього процесу непростим та використовувати метод проб і помилок; ведення чесних розмов – надавати можливість студентам поділитися своїми почуттями; варто спробувати залучати студентів скрізь, де тільки можете.

Детальніше: https://is.gd/U6yNlo, https://is.gd/Isc44q

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-11
Share
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ІНКЛЮЗІЇ

ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС СТУДЕНТСЬКИХ НАУКОВИХ РОБІТ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЕКОНОМІЧНОЇ ІНКЛЮЗІЇ

Міністерство освіти і науки України оголосило про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому – квітні 2024 року.

Міністерство освіти і науки України оголосило про проведення Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт із соціальної та економічної інклюзії в лютому – квітні 2024 року.

Відповідний наказ від 4 грудня 2023 року № 1472 розміщено на сайті МОН. Конкурс проводиться відповідно до Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 18 квітня 2017 року № 605, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 травня 2017 року за №620/30488, ураховуючи Укази Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, від 06 листопада 2023 року № 734/2023, затвердженого Законом України від 08 листопада 2023 року № 3429-ІХ. лист Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини від 10.10.2023 № 1510/01. Мета конкурсу – активізація науково-дослідної роботи студентів, стимулювання інтересу до науки та технологій серед молоді, сприяння вирішенню проблем та практичних завдань у галузі соціальної та економічної інклюзії. Основними завданнями конкурсу є: виявлення та розвиток обдарованих студентів, сприяння реалізації їх здібностей; стимулювання творчого самовдосконалення студентської молоді; популяризація досягнень науки, техніки та інноваційних технологій; залучення провідних вчених, наукових, науково-педагогічних працівників до творчої роботи з обдарованою молоддю. Конкурс проводиться у два тури: I тур – у лютому – березні 2024 року в закладах вищої освіти; II тур – у квітні 2024 року в базовому закладі вищої освіти.

Детальніше: https://is.gd/3VVSaJ

Фото: організатори

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-10
Share
ОЕСР: СТАТИСТИКА ДОХОДІВ 2023

ОЕСР: СТАТИСТИКА ДОХОДІВ 2023

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила черговий звіт «Статистика доходів 2023: зростання податкових надходжень у країнах ОЕСР» із серії «Статистика доходів».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила черговий звіт «Статистика доходів 2023: зростання податкових надходжень у країнах ОЕСР» із серії «Статистика доходів».

У ньому наголошується, що у той час як надходження від податку на прибуток підприємств зросли як частка ВВП, у країнах ОЕСР у 2022 році надходження від акцизів (особливо в енергетиці та сільському господарстві) скоротилися у 34 з 36 країн ОЕСР. Це відбулося оскільки різке зростання світових цін на енергоносії призвело до зниження попиту та спонукало багато країн знизити податки на енергоносії. У цій публікації наводиться: визначення податків як обов’язкові платежі до державного бюджету; класифікація податків відповідно до їхньої бази (дохід, прибуток і приріст капіталу; заробітна плата; майно; товари і послуги; інші податки). Аналізуються внески на обов’язкове соціальне страхування, що сплачуються до органів державного управління, за рівнями влади: федеральний або центральний, штати, місцеві та фонди соціального страхування. Ця публікація містить концептуальну основу для визначення того, які державні надходження слід розглядати як податки. У ній також представлено унікальний набір детальних та міжнародно порівнянних податкових даних у загальному форматі для всіх країн ОЕСР з 1965 року та спеціальний матеріал про зростання податкових надходжень у країнах ОЕСР.

Детальніше: https://is.gd/Hkc9XS, https://doi.org/10.1787/9d0453d5-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-12-10
Share
ОЕСР: КЛІМАТИЧНА ПОЛІТИКА ТА ЗЕЛЕНА ПРОМИСЛОВА РЕВОЛЮЦІЯ У ШВЕЦІЇ

ОЕСР: КЛІМАТИЧНА ПОЛІТИКА ТА ЗЕЛЕНА ПРОМИСЛОВА РЕВОЛЮЦІЯ У ШВЕЦІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Кліматична політика та зелена промислова революція у Швеції» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Кліматична політика та зелена промислова революція у Швеції» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР».

У ньому наголошується, що Швеція є однією з найкращих країн ОЕСР у скороченні викидів парникових газів, багато в чому завдяки комплексній політичній структурі та відносно ефективній політиці. Тим не менш, є можливості для подальшого покращення узгодженості цілей і політик, особливо у сферах транспорту, сільського господарства та поглинання вуглецю. Багаторічна репутація Швеції як лідера у сфері клімату також перебуває під загрозою через зміни в політиці, які можуть призвести до того, що ціль скорочення викидів до 2030 року буде недосяжною, якщо її не буде компенсовано новими амбітними заходами. Зелена промислова революція набирає обертів на півночі Швеції, підживлювана великою кількістю екологічно чистої електроенергії. Необхідні значні інвестиції у виробництво, зберігання та передачу електроенергії, але тривале планування та дозвільні процедури уповільнюють реалізацію багатьох ключових проектів. У цьому документі проаналізовано вже досягнуті успіхи Швеції, рамки кліматичної політики та інших політик, що підтримують перехід, а також виклики, які стоять на шляху до цього. Зокрема, документ містить короткий огляд наслідків зміни клімату у Швеції; описання зусиль Швеції щодо скорочення викидів, яких вона доклала на сьогоднішній день, а також вказуються сильні сторони, виклики та сфери, які потребують вдосконалення в політичній структурі Швеції; характеристику «зеленого» промислового переходу, що охопив всю країну, з його можливостями та викликами.

Детальніше: https://is.gd/UempD9, https://doi.org/10.1787/c0f4fa26-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2023-12-08
Share
ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОПИТУВАННЯ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ВІДКРИТОЇ НАУКИ 2023

ВСЕУКРАЇНСЬКЕ ОПИТУВАННЯ З АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ВІДКРИТОЇ НАУКИ 2023

Команда Проєкту OPTIMA запрошує студентів, аспірантів, викладачів та науковців взяти участь у всеукраїнському опитуванні щодо академічної доброчесності та відкритої науки.

Команда Проєкту OPTIMA запрошує студентів, аспірантів, викладачів та науковців взяти участь у всеукраїнському опитуванні щодо академічної доброчесності та відкритої науки.

Метою цього опитування є дослідження ставлення українського студентства й академічної спільноти до цінностей академічної доброчесності та відкритих наукових практик, а також виявлення типових прикладів недоброчесної поведінки в українських закладах вищої освіти. Участь у опитуванні є добровільним та анонімним. Воно допоможе розвитку культури академічної доброчесності та відкритої науки в Україні, Результати дослідження (зібрані дані та їхній аналіз) будуть опубліковані у відкритому доступі. Заповнити анкету опитування можна до 24 грудня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/vhS3pu, https://is.gd/ZclYNd, https://is.gd/y8OH8G

Фото: OPTIMA

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-12-08
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАПЛАНОВИХ ПЕРЕВІРОК СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАПЛАНОВИХ ПЕРЕВІРОК СУБ’ЄКТІВ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до Порядку проведення позапланових перевірок суб’єктів освітньої діяльності».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт наказу «Про внесення змін до Порядку проведення позапланових перевірок суб’єктів освітньої діяльності».

Проєкт розроблено з метою приведення положень Порядку проведення позапланових перевірок суб’єктів освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 22 листопада 2022 року № 1050, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 лютого 2023 року за № 245/39301, у відповідність із механізмами та термінологією Закону України «Про адміністративну процедуру», який врегульовує відносини органів виконавчої влади та їх посадових осіб з фізичними та юридичними особами щодо розгляду і вирішення адміністративних справ шляхом прийняття та виконання адміністративних актів. Реалізація проєкту наказу для різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін забезпечить однозначне розуміння та застосування положень Закону України «Про адміністративну процедуру» та приведення наказу у відповідність із законодавством. Зауваження та пропозиції до проєкту документа можна подати до 11 січня 2024 року.

Детальніше: https://is.gd/wOnk9F, https://is.gd/c6q1ab, https://is.gd/D7O7tL, https://is.gd/Z171KV

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2023-12-08
Share
НАУКА ЗАРАДИ МИРУ І БЕЗПЕКИ

НАУКА ЗАРАДИ МИРУ І БЕЗПЕКИ

Оголошено прийом конкурсних заявок на грантову підтримку за програмою НАТО «Наука заради миру і безпеки».

Оголошено прийом конкурсних заявок на грантову підтримку за програмою НАТО «Наука заради миру і безпеки».

Програма SPS сприяє діалогу та практичній співпраці між державами-членами НАТО та країнами-партнерами на основі наукових досліджень, технологічних інновацій та обміну знаннями. Підтримка наукової співпраці здійснюється через встановлені , які забезпечують фінансування багаторічних проектів і заходів. Підтримувані заходи включають семінари передових досліджень (ARW), інститути передових досліджень (ASI) і курси підвищення кваліфікації (ATC). Усі заходи, що фінансуються SPS, підходять до одного з цих форматів. Проєкти та заходи, що пропонуються заявниками, мають сприяти досягненню стратегічних цілей НАТО, мати чіткий зв’язок із безпекою та відповідати принаймні одному з ключових пріоритетів програми НАТО «Наука заради миру і безпеки», зазначених в умовах конкурсу. Заявку на участь у конкурсі модна подати до 21 січня 2024 року включно.

Детальніше: https://is.gd/vwcqQq, https://is.gd/9RTQLg

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-12-07
Share
ОЕСР: РОЗБЛОКУВАННЯ СПІЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ ДЛЯ ЗЕЛЕНИХ ІННОВАЦІЙ

ОЕСР: РОЗБЛОКУВАННЯ СПІЛЬНОЇ ТВОРЧОСТІ ДЛЯ ЗЕЛЕНИХ ІННОВАЦІЙ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Розблокування спільної творчості для зелених інновацій: дослідження різноманітних внесків університетів» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Розблокування спільної творчості для зелених інновацій: дослідження різноманітних внесків університетів» із серії «Доповіді ОЕСР про МСП та підприємництво».

У ньому наголошується, що у контексті зеленого переходу та досягнення цілей Паризької кліматичної угоди 2015 року і Паризької кліматичної угоди 2015 року, університети можуть багато чого запропонувати у спільних проєктах зелених інновацій з бізнесом, урядом та громадкістю. Як центри різноманітного досвіду, університети мають унікальні можливості для створення міждисциплінарних команд і подолання розривів між суспільством і промисловістю. Їхні регіональні зв’язки також дозволяють їм взаємодіяти з місцевою екосистемою. Цей документ ґрунтується на десяти міжнародних тематичних дослідженнях партнерства університетів з промисловістю та суспільством у сфері «зеленої» мобільності, «зеленої» енергетики та «зелених» продуктів, послуг і процесів. На основі порівняльних даних, зібраних під час інтерв’ю з представниками цих ініціатив, розглядаються практики університетів у сфері «зеленої» співтворчості. Крім того, у документі викладено рекомендації щодо політики, які мають вирішальне значення для підтримки цих ініціатив, що є запорукою глобального успіху зусиль у сфері сталого розвитку.

Детальніше: https://is.gd/rYLh6K, https://is.gd/VdP81i, https://doi.org/10.1787/b887f436-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2023-12-06
Share