ІНІЦІАТИВА «CHATGPT VS PROFESSOR COMPETITION»
На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріка Цуйя «Змагайтеся з ChatGPT, щоб покращити особисте навчання студентів».
У ній наголошується, що виклики, пов’язані з розвитком та найширшим розповсюдженням генеративного штучного інтелекту можуть підвищити мотивацію студентів. Гонконгський політехнічний університет прийняв цей виклик і розпочав використання ChatGPT в якості інструменту гейміфікації освіти, що дозволяє покращувати знання, критичне мислення, навички міркування та дискусії. Організований в університеті Конкурс «ChatGPT проти професора» став цікавим способом залучити студентів до вивчення предмета і стимулювати викладачів глибше зрозуміти нові реалії. Ерік розповідає, як саме розвивається критичне мислення та логічні міркування: здійснюється порівняння відповідей людини та машини, у якому студенти можуть глибше зрозуміти можливості й обмеження чат-бота, покращили своє критичне мислення та навички аргументації, а також оцінили власні знання з предмета. Крім того, це сприяє покращенню комунікативних навичок: збір різних поглядів на один і той самий набір питань надає студентам розуміння, що деякі відповіді можуть бути неповними, застарілими або просто неправильними. Завдяки конкурсу виникли й інші ініціативи із розвитку метапізнання та критичного мислення.
Детальніше: http://surl.li/rawmt, http://surl.li/rawnc
Фото: pixabay.com
#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики