За результатами пошуку знайдено:

записів - 5283

сторінок - 529

КОНКУРС МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ «БІБЛІОТЕКА – МІСЦЕ СИЛИ»

КОНКУРС МІЖНАРОДНОГО ПРОЄКТУ «БІБЛІОТЕКА – МІСЦЕ СИЛИ»

З 1 жовтня 2023 року по 30 червня 2024 року триватиме новий проєкт міжнародної співпраці ВГО «Українська бібліотечна асоціація» «Бібліотека – місце сили».

З 1 жовтня 2023 року по 30 червня 2024 року триватиме новий проєкт міжнародної співпраці ВГО «Українська бібліотечна асоціація» «Бібліотека – місце сили».

Основна мета проєкту – перетворити 5 бібліотек з деокупованих територій України на «місце сили» для користувачів, мешканців громади та внутрішньо переміщених осіб. Нові бібліотечні послуги та проєкти, розроблені бібліотеками, будуть спрямовані на моральне, культурне та економічне відновлення громади. В межах проєкту проводиться конкурс заявок, які можуть подати: міські бібліотеки з Харківської, Київської, Чернігівської, Сумської та Херсонської областей; бібліотеки відкриті на дату подання заявки та обслуговують користувачів; бібліотеки, які є офіційним партнером ВГО Українська бібліотечна асоціація; бібліотеки, які мають партнерські відносини із Департаментом культури міської ради. Проєкт реалізується у партнерстві з Центральною бібліотекою міста Берлін (Німеччина) за підтримки Європейського Союзу (програма Дім Європи). Заявку на участь можна подати до 10 жовтня 2023 року.

Детальніше: https://is.gd/rBvjfG, https://is.gd/RGSidX, https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd8dYZRxDeLIw80-LK_8ifAMiA4z0MxXQ6p5wANjYJ0sZPsTA/viewform

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Бібліотекарям НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-09
Поширити
ОЕСР: ДИНАМІКА ІММІГРАЦІЇ ТА ЗАЙНЯТОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

ОЕСР: ДИНАМІКА ІММІГРАЦІЇ ТА ЗАЙНЯТОСТІ В ЄВРОПЕЙСЬКИХ РЕГІОНАХ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Динаміка імміграції та зайнятості в європейських регіонах» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Динаміка імміграції та зайнятості в європейських регіонах» із серії «Документи ОЕСР з регіонального розвитку».

У ньому представлено нові дані про регіональний вплив імміграції на зайнятість корінного населення в міжкраїнних рамках, що ґрунтуються на європейських обстеженнях щодо робочої сили і даних минулих переписів населення за 2010-2019 роки. Дослідженням виявлено помірний вплив зростання частки іммігрантів у європейських регіонах на рівень зайнятості корінних мешканців, але вельми нерівномірний вплив з плином часу, між працівниками та регіонами. Короткострокові оцінки показують несприятливий вплив на зайнятість у відповідь на імміграцію, який, однак, зникає в довгостроковій перспективі. Місцеві працівники із середньою або нижчим рівнем освіти втрачають робочі місця через імміграцію, тоді як працівники з вищою освітою з більшою ймовірністю зазнають зростання зайнятості. Наявність інститутів, що забезпечують суворий захист зайнятості, і широке охоплення колективних угод про оплату праці мають захисний вплив на зайнятість місцевого населення. Також у звіті наголошується, що регіони, в яких спостерігається зростання, можуть поглинати робітників-іммігрантів, що призводить до незначного або нульового впливу на місцеву робочу силу.

Детальніше: https://is.gd/GazxwT, https://is.gd/24bLyn, https://doi.org/10.1787/a20155a2-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-09
Поширити
ПОГЛЯД НАЗАД НА 10 РОКІВ ІСНУВАННЯ MOOCS

ПОГЛЯД НАЗАД НА 10 РОКІВ ІСНУВАННЯ MOOCS

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мелісси Хайтон «Погляд назад на 10 років існування Moocs».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Мелісси Хайтон «Погляд назад на 10 років існування Moocs».

У ній автор аналізує уроки, отримані за десятиліття розробки та проведення масових відкритих онлайн-курсів (Moocs). Наголошується, що розроблення онлайн-курсів десять років тому, мало на меті проведення експериментів з новими способами викладання в інтернеті та дослідження видів навчання, яких можна досягти, щоб отримати позитивний результат. Наразі Единбурзький університет пропонує 80 онлайн-магістерських курсів із усіх дисциплін і 100 Moocs і мікрокредитів, які охоплюють 4,7 млн слухачів у всьому світі. Як помічник директора цього університету з онлайн та відкритого навчання, Мелісса Хайтон брала участь в узгодженості портфоліо онлайн-курсів з місією університету, цінностями, громадянською відповідальністю та прагненнями на майбутнє. Вона ділиться власним досвідом співпраці з трьома глобальними навчальними платформами – Coursera, edX і FutureLearn, що надає унікальне розуміння масштабування коротких онлайн-курсів і широкий набір даних про навчальні матеріали та учнів. Спираючись на те корисне, чому вона навчилася за 10 років розробки Moocs, Мелісса радить тим, хто створює свої портфоліо онлайн-курсів зараз не боятися пробувати щось нове; досягати інституційної підтримкиз боку всієї організації – керівництва, академічних команд і технологів навчання, узгодивши розроблені курси зі стратегічними цілями університету; розробляти стратегію, щоб переконатися у використанні правильної платформи для потрібної аудиторії; співпрацювати з партнерами по платформі, щоб отримати максимальну віддачу від партнерства та забезпечити доступ до будь-яких даних, які вони надають; звернути увагу на ліцензування всього вмісту курсу, належний доступ до нього може зробити його доступним для багатьох учнів у всьому світі. Мелісса Хайтон зазначає, що студенти Единбурзького університету, які навчання в онлайн-форматі, наразі повідомляють про вищий рівень задоволеності навчанням, ніж їхні однолітки в кампусі. Також вона вважає, що потрібно висловити величезну подяку всім академічним командам, які обирають шлях онлайн викладання, щоб поділитися своїми знаннями з учнями в усьому світі.

Детальніше: https://is.gd/6ABn4H, https://is.gd/6CGPYf

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2023-10-06
Поширити
ОЕСР: ПІДТРИМКА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ

ОЕСР: ПІДТРИМКА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ СТРАТЕГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Підтримка прийняття рішень за допомогою стратегічного прогнозування: система, що формується для активних і перспективних урядів» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Підтримка прийняття рішень за допомогою стратегічного прогнозування: система, що формується для активних і перспективних урядів» із серії «Документи ОЕСР щодо державного управління».

У ньому розглядаються ініціативи та методології стратегічного прогнозування, що сприяють ухваленню рішень і розробці процесів. У документі представлено тематичні дослідження, міжнародні стандарти та найкращі практики, а також методичні рекомендації та варіанти сприяння впровадженню та використанню стратегічного форсайту в державному управлінні. Документ складається з чотирьох розділів, кожен з яких присвячений одному з найважливіших напрямів діяльності з удосконалення процесу прийняття рішень за допомогою стратегічного прогнозування: формулювання стратегічного прогнозування; формування його фундаментальних компонентів в органах влади; налаштування заходів щодо прогнозування з урахуванням конкретних умов; проведення заходів з розв’язання конкретних політичних завдань. З огляду на дослідницький характер цього документа, його пропозиції слід розглядати як внесок у поточні дискусії щодо використання стратегічного форсайту для ухвалення рішень в уряді. Кінцева мета цього документа – допомогти урядам стати більш проактивними та перспективними.

Детальніше: https://is.gd/MuhXQC, https://is.gd/ldJKA7, https://doi.org/10.1787/1d78c791-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-06
Поширити
УКРАЇНСЬКО-ШВЕЙЦАРСЬКІ СПІЛЬНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЄКТИ: КОНКУРС 2023

УКРАЇНСЬКО-ШВЕЙЦАРСЬКІ СПІЛЬНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОЄКТИ: КОНКУРС 2023

Національний фонд досліджень України та Швейцарський національний науковий фонд запускають спільний конкурс проєктів.

Національний фонд досліджень України та Швейцарський національний науковий фонд запускають спільний конкурс проєктів.

Конкур спрямований на підтримку дослідницької діяльності в Україні та створення стійкої міжнародної наукової мережі. Критерії відбору проєктів: конкурс тематично відкритий для фундаментальних досліджень, вітаються спільні проєкти з будь-якої наукової галузі, а також міждисциплінарні спільні проєкти; проєкти можуть тривати два-три роки і фінансуватися SNSF через бюджет двосторонньої програми уряду Швейцарії. Очікується, що фінансування отримають близько 15 проєктів. Заявку на участь у першому конкурсі можна подати до 12 грудня 2023 року.

Детальніше: https://www.snf.ch/en, https://is.gd/eRlg8o, https://is.gd/6VWNYI, https://is.gd/Z1AR4b, https://is.gd/rdF6dX

Фото: НФДУ

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-06
Поширити
WORLD UNIVERSITY RANKINGS 2024

WORLD UNIVERSITY RANKINGS 2024

На сайті Times Higher Education опубліковане чергове видання «Світовий рейтинг університетів 2024» (World University Rankings 2024).

На сайті Times Higher Education опубліковане чергове видання «Світовий рейтинг університетів 2024» (World University Rankings 2024).

Він включає 1904 університети в 108 країнах і регіонах. Визначення результатів базується на новій методології WUR 3.0, яка включає 18 відкаліброваних показників ефективності, які вимірюють ефективність навчального закладу в п’яти сферах: викладання, дослідницьке середовище, якість дослідження, галузь і міжнародний світогляд. При підготовці цьогорічного рейтингу було проаналізовано понад 134 млн цитувань у 16,5 млн наукових публікацій та ураховано результати опитування більш ніж 68 тис. науковців з усього світу; зібрано майже 412 тис. даних із понад 2,6 тис. установ. Рейтинг восьмий рік поспіль очолює Оксфордський університет, але у п’ятірці лідерів відбулися зміни: Стенфордський університет піднявся на друге місце, Массачусетський технологічний інститут став третім, Гарвардський університет посів четверте місце, Кембриджський університет опустився на п’яте місце після третього у минулому році. Серед українських університетів, які взяли участь у рейтингу, до топ-3 увійшли Сумський державний університет, Національний університет «Львівська політехніка», Харківський національний університет радіоелектроніки.

Детальніше: https://is.gd/k6c0cQ, https://is.gd/Xxw4dA, https://is.gd/KDziMV, https://is.gd/j1ayd5, https://is.gd/jSPnbi, https://is.gd/tABIGN

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2023-10-06
Поширити
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 4 жовтня 2023 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 4 жовтня 2023 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Публікація здійснена відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167.

Детальніше: https://is.gd/pW8ClP, https://is.gd/bmQzt4, https://is.gd/JYk2Mx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-06
Поширити
ВСТУП ДО ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

ВСТУП ДО ВИКОРИСТАННЯ ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Себа Діанаті та Сумана Лаударі «Вступ до використання генеративного штучного інтелекту, такого як ChatGPT, для викладання та навчання».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Себа Діанаті та Сумана Лаударі «Вступ до використання генеративного штучного інтелекту, такого як ChatGPT, для викладання та навчання».

Автори наголошують: щоб реалізувати свій потенціал, генеративний штучний інтелект потребує ефективних інструкцій. У першій частині із серії своїх ресурсів вони пояснюють, як створити корисну підказку для ШІ. Генеративний штучний інтелект, насамперед ChatGPT, є потужною мовною моделлю, яка може зробити революцію в тому, як викладачі викладають і як учні навчаються. Цю технологію можна застосовувати в широкому спектрі дисциплін, для різних додатків і для всієї команди вищого керівництва, що робить її цінним доповненням для реалізації операційних, закупівельних або стратегічних цілей. Однак такі інструменти, як генеративний штучний інтелект, за неправильного запиту можуть надати неякісні результати. Ця стаття має на меті ознайомити читачів із деякими ключовими функціями ефективного стимулювання ШІ для отримання найбільш точних результатів у контексті. Хоча не всі підказки, які розглядаються, були оцінені, Себ Діанаті та Суман Лаударі демонструють рівень специфічності, необхідний для отримання ефективного результату. Зокрема, вони радять враховувати наступні поради: важливо включати вказівні слова; певні слова, пов’язані зі змістом, можуть значно поліпшити результат; важливо вимовити слово, що пояснює, як необхідно щоб діяв ШІ; аудиторія має вирішальне значення, тому необхідно додати щось на зразок «пишіть офіційним тоном від третьої особи для академічної аудиторії»; потрібно уточняти стиль висновку; у деяких випадках знадобляться докази для обґрунтування тверджень ШІ.Це не вичерпний список підказок, а перша із п’яти частин ресурсу, що охоплює 100 застосувань ChatGPT у викладанні та навчанні. Другий ресурс буде присвячений застосуванню генеративного ШІ в навчальних програмах та оцінюванні; третій ресурс буде зосереджений на 25 додатках для академічного управління; четвертий ресурс надасть 25 підказок щодо студентської та академічної активності; і останній ресурс у цій серії буде присвячений дослідженням і стипендіям викладання та навчання. Автори звертають увагу, що підказки та різноманітні варіанти застосування результатів штучного інтелекту мають відповідати фундаментальним цінностям Міжнародного центру академічної чесності: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність і сміливість.

Детальніше: https://is.gd/MumHFL, https://is.gd/4x6tSn, https://is.gd/s1X5or

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2023-10-05
Поширити
ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ

ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ СУБ’ЄКТИВНОГО БЛАГОПОЛУЧЧЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Вимірювання суб’єктивного благополуччя: сучасна практика і нові рубежі» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Вимірювання суб’єктивного благополуччя: сучасна практика і нові рубежі» із серії «Документи ОЕСР про добробут і нерівність».

У ньому наголошується, що за десять років, що минули з моменту публікації ОЕСР у 2013 році «Посібника із вимірювання суб’єктивного благополуччя», включення оціночних, афективних та евдемонічних показників до національних систем вимірювання та обстеження домогосподарств зросло. Практика країн зблизилася зі стандартним показником задоволеності життям, проте афективні та евдемонічні показники залишаються менш гармонізованими. Цей робочий документ об’єднує результати аналізу виконання країнами-членами ОЕСР рекомендацій Посібника з досягненнями в науковій базі даних, щоб виокремити три основні напрями майбутньої роботи. Зазираючи в майбутнє, ОЕСР має приділити пріоритетну увагу (i) перегляду рекомендацій щодо індикаторів впливу, особливо у світлі нещодавніх рекомендацій ОЕСР щодо вимірювання психічного здоров’я; (ii) огляду прогресу в реалізації заходів евдемонії; та (iii) створенню нових розширених модулів для вимірювання суб’єктивного добробуту дітей, поглибленню рекомендацій щодо заходів оцінювання життя в конкретних сферах та подальшому розробленню глобальніших інклюзивних показників, що спираються (наприклад) на концепції суб’єктивного благополуччя. За десять років, що минули відтоді, як ОЕСР опублікувала 2013 року “Посібник із вимірювання суб’єктивного благополуччя”, включення оціночних, афективних та евдемонічних показників до національних систем вимірювання та обстеження домогосподарств зросло. Практика країн зблизилася зі стандартним показником задоволеності життям, проте афективні та евдемонічні показники залишаються менш гармонізованими. Цей робочий документ об’єднує результати аналізу виконання країнами-членами ОЕСР рекомендацій Посібника з досягненнями в науковій базі даних, щоб виокремити три основні напрями майбутньої роботи. У перспективі ОЕСР має приділити пріоритетну увагу перегляду рекомендацій щодо індикаторів впливу, особливо у світлі нещодавніх рекомендацій ОЕСР щодо вимірювання психічного здоров’я; огляду прогресу в реалізації заходів евдемонії; створенню нових розширених модулів для вимірювання суб’єктивного добробуту дітей; поглибленню рекомендацій щодо заходів оцінювання життя в конкретних сферах та подальшому розробленню глобальніших інклюзивних показників, що спираються на концепції суб’єктивного благополуччя.

Детальніше: https://is.gd/7cvYvg, https://is.gd/EpXbed, https://doi.org/10.1787/4e180f51-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2023-10-05
Поширити
КОНКУРС СТАРТАПІВ UNICORN

КОНКУРС СТАРТАПІВ UNICORN

Sigma Software Group запускає UNICORN – конкурс для стартапів з України та ЄС.

Sigma Software Group запускає UNICORN – конкурс для стартапів з України та ЄС.

Конкурс спрямований на розвиток інноваційного потенціалу країни та допомогу екосистемі стартапів зростати та досягати ще більш значущих результатів у майбутньому. Конкурс відбудеться у гібридному форматі. Він включатиме освітні вебінари, нетворкінгові заходи та численні пітчинги. Учасники зможуть поспілкуватися з впливовими інвесторами та встановити цінні партнерства під час онлайн-сесій та офлайн-заходів у Києві та Варшаві. Критерії відбору учасників: до участі запрошуються стартапи з України та ЄС; стартап повинен залучити не більше 500 тис. євро інвестицій; галузева перевага, перевага надається B2B стартапам у сферах AdTech, AI, AR/VR, авіації, автомобілебудування, BigData, Blockchain, CyberSec, EdTech, FinTech та машинного навчання. Форматом Конкурсу передбачається: приймання заявок від учасників (9 жовтня – 1 листопада 2023 року); освітній інтенсив від партнерів та організаторів із залученням топпредставників європейської ІТ-індустрії, фаундерів зіркових стартапів, партнерів міжнародних венчурних фондів (онлайн формат) (6 – 17 листопада 2023 року); краш-тест за участі членів журі (онлайн формат) (24 листопада 2023 року); заходи для нетворкінгу між учасниками, організаторами, партнерами та менторами (7 – 24 листопада 2023 року); фінальний демо-пітчинг та оголошення переможців (1 грудня 2023 року). Організатори: Sigma Software Group, Бізнес-інкубатор Sigma Software Labs, Sigma Software University, Український фонд стартапів.

Детальніше: https://labs.sigma.software/unicorn/, https://labs.sigma.software/apply-unicorn-form/, https://is.gd/W6VC3A

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2023-10-05
Поширити