Search results found:

posts - 5068

pages - 507

СПРИЯТИ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ ТА ЗМІЦНЕННЮ ДОВІРИ З ПОЛІТИКАМИ

СПРИЯТИ ОБМІНУ ЗНАННЯМИ ТА ЗМІЦНЕННЮ ДОВІРИ З ПОЛІТИКАМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джуліана Моліна «Як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джуліана Моліна «Як сприяти обміну знаннями та зміцненню довіри з політиками».

Автор – викладач державної політики у Брістольському університеті наголошує, що науковці, які  бажають бачити упровадження своїх розробок та рекомендацій, повинні розуміти, як державні інституції  сприймають цінність досліджень. Нещодавні розслідування у справі щодо COVID-19 у Великій Британії  дали широкому загалу нове уявлення про культуру доказів серед урядовців, але навряд чи здивували тих, хто має безпосередній досвід передання результатів досліджень державним службовцям або політикам. Виходячи з власної практики та  зважаючи на відомі йому рекомендації від колег-науковців, які працювали консультантами, підрядниками або комунікаторами з держструктурами, автор  надає ряд порад.  Одна з них – пошук  спільних практик – стратегія розширення діалогу дослідників з офіційними особами в частині обговорення даних досліджень та інтерпретації отриманих результатів. Друга – опанування нової культури доказів на основі розуміння поведінки та моделі мислення посадовців, чиновників, адміністраторів, що випливає зі специфіки політичних інституцій та побудова відповідно до цього адаптованих інтерпретаційних рамок (пояснення релевантності, значення доказів та їхньої якості). Третя – залучення офіційних осіб до дослідницьких програм вже на початковому етапі  – під час планування дослідження. Джуліан вважає, що в епоху «постправди» довіра до досліджень є доволі крихкою, отже необхідно забезпечити більш активний та якісний діалог щодо нових ідей та формування спільних практик, які в решті-решт сприятимуть прогресивним змінам політики.

Детальніше: http://surl.li/aoyztx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

2024-07-09
Share
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО ЗАХИСТ ДИСЕРТАЦІЇ НА ЗДОБУТТЯ СТУПЕНЯ ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист дисертацій на здобуття ступеня доктора філософії.

Публікація здійснена відповідно до пункту 17 Порядку проведення експерименту з присудження ступеня доктора філософії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 року № 167.

Детальніше: http://surl.li/xbxyck, https://is.gd/bmQzt4,  http://surl.li/zccxod

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Share
ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

ПОВІДОМЛЕННЯ ЩОДО ЗАХИСТІВ ДИСЕРТАЦІЙ ДОКТОРІВ ТА КАНДИДАТІВ НАУК

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Міністерством освіти і науки України 3 липня 2024 року оприлюднено повідомлення про захист на здобуття наукового ступеня кандидата і доктора наук.

Публікація здійснена відповідно до чинного порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 20 листопада 2019 року № 943.

Детальніше: http://surl.li/ugirf, http://surl.li/ltovlf, http://surl.li/xqbwljhttp://surl.li/rhajmhttp://surl.li/rhrfx

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Share
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ

Естонська агенція якості освіти та Естонський центр міжнародного розвитку  повідомили про  старт конкурсу заявок на проходження інституційної акредитації українських закладів вищої освіти.

Естонська агенція якості освіти та Естонський центр міжнародного розвитку  повідомили про  старт конкурсу заявок на проходження інституційної акредитації українських закладів вищої освіти.

Така акредитація для вітчизняних ЗВО проводитиметься у рамках спільного проекту «Підвищення якості вищої освіти в Україні» та охопить три заклади вищої освіти. Критерії відбору: досвід успішної акредитації навчальних програм; кількість здобувачів освіти у ЗВО до 12 тис.; вільне володіння ключовими співробітниками ЗВО англійською мовою.  Переможці конкурсу матимуть можливість пройти відповідне навчання (жовтень 2024 року); здійснити самооцінювання (жовтень 2024–березень 2025); отримають відгуки та рекомендації щодо розвитку внутрішньої системи забезпечення якості цих ЗВО, а також практичний досвід міжнародної інституційної акредитації (травень–червень 2025 року); матимуть змогу порівняти свою внутрішню систему забезпечення якості з ESG 2015; а самі університети відповідно отримають офіційну інституційну акредитацію (вересень 2025 року). Заявку на участь можна подати до 15 серпня 2024 року.

Детальніше: https://haka.ee/en/haka-naqa-project/, http://surl.li/nbehdg, http://surl.li/umbnua, http://surl.li/tponqo

Фото: НАЗЯВО

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-07-09
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОЛОЖЕННЯ ПРО ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Положення про інклюзивно-ресурсний центр».

Проєкт покликаний удосконалити умови діяльності інклюзивно-ресурсних центрів та підтримати їх розвиток. Положення, зокрема, визначає основні засади діяльності та правовий статус інклюзивно-ресурсного центру як  установи, що має забезпечувати права осіб з особливими освітніми потребами на здобуття освіти, порядок його утворення та припинення функціонування. Зауваження та пропозиції до проєкту  можна подати до 01 серпня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/qfedir, http://surl.li/miywdj, http://surl.li/gpyzbi, http://surl.li/ljuapn, http://surl.li/mnttsy

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення #НРАТ_Інклюзивність

2024-07-09
Share
OECD: НЕОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП ДО Е-БІБЛІОТЕКИ

OECD: НЕОБМЕЖЕНИЙ ДОСТУП ДО Е-БІБЛІОТЕКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку з липня 2024 року перейшла на інформаційну модель відкритого доступу.

Організація економічного співробітництва та розвитку з липня 2024 року перейшла на інформаційну модель відкритого доступу.

Відтепер усі дані, звіти та аналітичні матеріали в усіх форматах доступні за відкритою ліцензією, що дозволяє користувачам вільно отримувати доступ, використовувати, перекладати та ділитися матеріалами ОЕСР. Рішення продиктоване прихильністю організації до відкритої науки, бажанням зробити надійну та релевантну інформацію від експертів ОЕСР вільно доступною, розширити можливості урядових структур, місцевих громад, підприємств, громадських організацій, усіх зацікавлених  по використанню статистичних даних, результатів опитувань, табло та наборів даних, аналітичних  матеріалів та рекомендацій.

Детальніше: https://www.oecd-ilibrary.org/

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_ВідкритаНаука

2024-07-09
Share
АХІЛЛЕСОВА  П’ЯТА ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ

АХІЛЛЕСОВА  П’ЯТА ГЕНЕРАТИВНОГО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ОСВІТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еббі Осборн і Крістофера Бонфілд «Оцінка RIP?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еббі Осборн і Крістофера Бонфілд «Оцінка RIP?».

У ній розглядається співвідношення технологій та людської творчості у сучасному світі, який все більше захоплює ГШІ. Автори розмірковують над тим, як педагоги можуть підтримувати першість людського навчання та людського інтелекту та пропонує власне бачення засобів оцінювання та винагороди реальних знань та глибокого розуміння у студентів. Зростання генеративного штучного інтелекту спонукало викладачів по-іншому здійснювати викладання, навчання та оцінювання. Університети спочатку зосередилися на передбачуваних ризиках, пов’язаних з ГШІ, і на тому, наскільки це може підірвати практику оцінювання. Але треба визнати очевидне: система оцінювання у вищій освіті вже давно вразлива до проблем автентичності і валідності.  Так, у квітні 2022 року, приблизно за сім місяців до того, як OpenAI випустив ChatGPT, уряд Великої Британії  ввів кримінальну відповідальність за есе-фабрики через збільшення кількості шахрайських дій студентів. Щоб спробувати зробити людське навчання видимим у оцінках, пропонується зосередитись на сильних сторонах людини і зробити чотири кроки. Перший – перегляд вимог до самостійних завдань із чіткою фіксацією можливості використання ГШІ. Другий – зробити критичне мислення і людський аналіз, розуміння та обговорення – головним. Третій – поєднати розумним чином технології людського оцінювання та використання інструментів ШІ. Четвертий – залучити до оновлення програм роботодавців та студентів.  І слід пам’ятати, що сама сила ГШІ також є його слабкістю, ахіллесовою п’ятою.

Детальніше: http://surl.li/eshpqw

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Share
ГРАНТИ ВІД KSE UKRAINE GLOBAL INSTITUTE

ГРАНТИ ВІД KSE UKRAINE GLOBAL INSTITUTE

Київська школа економіки разом із Міністерством економіки України оголосили конкурс на отримання грантів від KSE Ukraine Global Institute.

Київська школа економіки разом із Міністерством економіки України оголосили конкурс на отримання грантів від KSE Ukraine Global Institute.

Його мета полягає у вдосконаленні дослідницької роботи та наданні консультацій уряду з питань розвитку національної економіки та залучення громадського суспільства. Пріоритетами програми визначені: моделювання економічних процесів; сприяння європейській інтеграції України; реформування корпоративного управління та інших пріоритетних реформ; розроблення рекомендацій та підтримка проєктів Мінекономіки. Взяти участь у конкурсі можуть неприбуткові дослідницькі організації, що мають відповідний досвід та експертизу, здатні виділити ресурси на дослідження; незалежні дослідники та експерти з відповідним досвідом та рекомендаціям. У межах програми планується надати до 12 грантів різного розміру.

Детальніше: http://surl.li/ojsylk, https://t.ly/WiPfI, https://kse.ua/ua/about-the-school/news/grantova-programa-dlya-pidtrimki-uryadu-vid-kse-ukraine-global-institute/

Фото: KSE

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-07-09
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ОБЛІКУ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ, ДОСЛІДНО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ РОБІТ І ДИСЕРТАЦІЙ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ЗМІН ДО ПОРЯДКУ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ОБЛІКУ НАУКОВО-ДОСЛІДНИХ, ДОСЛІДНО-КОНСТРУКТОРСЬКИХ РОБІТ І ДИСЕРТАЦІЙ

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до Порядку державної реєстрації та обліку науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт і дисертацій».

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження змін до Порядку державної реєстрації та обліку науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт і дисертацій».

Проєкт розроблено на виконання плану дій із впровадження Ініціативи «Партнерство «Відкритий Уряд» у 2023-2025 роках, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 17 листопада 2023 року №1049-р. Мета запропонованих змін полягає у формуванні спрощеної структури та змісту звітних документів як частини інформаційних ресурсів національної системи науково-технічної інформації. Проєктом документу передбачено низку змін до чинного «Порядку державної реєстрації та обліку науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт і дисертацій», які підтримають прозорість та доступність інформації щодо наукових досліджень і розробок, які виконуються із залученням коштів державного та місцевих бюджетів; підвищення вимог до впровадження результатів наукових досліджень і розробок, а також забезпечення широкого доступу до інформації щодо їх використання. Зміни, зокрема, стосуються  реєстраційної та облікової картки науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт; інструкції з оформлення та внесення змін у реєстраційну картку науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт;  інструкції з оформлення та внесення змін в облікову картку науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт; облікової картки дисертації;  інструкції з оформлення та внесення змін в облікову картку дисертації. Також проєктом пропонується затвердити примірну форму звіту, яка передбачає подання інформації про досягнення запланованих результатів та додаткові показники, що можуть бути отримані у ході виконання науково-дослідних, дослідно-конструкторських робіт. Зауваження та пропозиції до проєкту можна подати до 17 липня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/tyhzqo, http://surl.li/mskmsp, http://surl.li/xocugr, http://surl.li/gehhmv, http://surl.li/qbmtvs

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2024-07-09
Share
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ЯК ЙОГО ОПАНУВАТИ ТА ВИКОРИСТОВУВАТИ

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ЯК ЙОГО ОПАНУВАТИ ТА ВИКОРИСТОВУВАТИ

На освітній платформі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі доступна добірка освітніх серіалів «Штучний інтелект — must сучасності: як опанувати його та використовувати вже сьогодні?».

На освітній платформі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі доступна добірка освітніх серіалів «Штучний інтелект — must сучасності: як опанувати його та використовувати вже сьогодні?».

Ознайомлення з ними допоможе усім зацікавленим розібратися у питаннях штучного інтелекту і його значення у сучасному світі; опанувати його та використовувати у повсякденному житті; дізнатись про рівень розвитку ШІ в Україні. Добірка об’єднує серіали «ChatGPT для підвищення власної ефективності» (основи штучного інтелекту та нейромереж, сфери застосування ChatGPT, включно з перекладом та аналізом тексту; етичні питання та конфіденційність), «Штучний інтелект для школярів» (як працює штучний інтелект та нейромережі, як відбувається обробка природної мови та побудований комп’ютерний зір), «Штучний інтелект» (як і де використовують ШІ, основна термінологія, алгоритми, моделі, нейронні мережі). Розглядаються п’ять найпопулярніших міфів про штучний інтелект та результати дослідження «AI-екосистема України: таланти, компанії, освіта».

Детальніше: http://surl.li/jiaqyv, http://surl.li/dqdcuc, http://surl.li/dqfrmf, http://surl.li/mcvrxs, https://t.me/mintsyfra/5635, https://osvita.diia.gov.ua/

Фото: Дія.Освіта

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-07-09
Share