Search results found:

posts - 5326

pages - 533

ОЕСР: СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙ ЧЕРЕЗ КОНКУРСНІ ФОНДИ ТА ПРЕМІЇ

ОЕСР: СТИМУЛЮВАННЯ ІННОВАЦІЙ ЧЕРЕЗ КОНКУРСНІ ФОНДИ ТА ПРЕМІЇ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стимулювання інновацій у країнах із низьким і середнім рівнем доходу через конкурсні фонди та премії: уроки кооперації» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва у сфері розвитку».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Стимулювання інновацій у країнах із низьким і середнім рівнем доходу через конкурсні фонди та премії: уроки кооперації» із серії «Робочі документи ОЕСР щодо співробітництва у сфері розвитку».

Наголошується, що постійно уряди країн з високим рівнем доходу пропонували фінансові стимули для інноваційних рішень складних проблем. Однак виявляється, що механізми відкритих інновацій, такі як конкурсні фонди та премії, менш поширені у практиці країн з низьким рівнем доходу. Експерти ОЕСР дослідили вплив таких механізмів на інноваційні екосистеми і виявили, як конкурсні фонди та премії сприяли розбудові потенціалу суб’єктів державного сектору. Суть у тому, що у справі вирішення суспільних проблем окрема організація не може успішно упроваджувати інновації, – їй просто необхідно взаємодіяти з різними партнерами. Це стосується у першу чергу державних установ та організацій, які покликані займатись підтримкою розвитку, оскільки дедалі ширший спектр проблем вимагає вузькоспеціалізованої експертизи і партнерств. Звіт зосереджується на двох специфічних типах відкритих інновацій: фондах та преміях. Фонди виділяють кошти на конкретні цілі, використовуючи конкуренцію між організаціями або окремими інноваторами як головний принцип своєї роботи. Вони прагнуть виявити перевірені та придатні для масштабування рішення, оскільки найкращій досвід для розроблення й реалізації таких рішень переважно знаходиться за межами уповноважених урядових інституцій. Аналогічно діють і премії, які дозволяють знаходити рішення проблем розвитку завдяки конкурсу інноваторів.

Детальніше: http://surl.li/dauctd, http://surl.li/lwbhhj, https://doi.org/10.1787/86713366-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-08-29
Share
ЩО ТАКЕ ГАРНИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ДОСВІД

ЩО ТАКЕ ГАРНИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ДОСВІД

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Блейка «Гарний студентський досвід – це не лише виправдані очікування».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Джона Блейка «Гарний студентський досвід – це не лише виправдані очікування».

У ній йдеться про  практику студентського офісу для  забезпечення довгострокової цінності навчання. Джон говорить, що фінансові проблеми освітньої сфери, безальтернативне підвищення плати за навчання та скорочення кількості абітурієнтів змусило керівників закладів вищої освіти більше, ніж будь-коли раніше, зосередитись на потребах студентів. Створення шість років тому офісу у справах студентів стало результатом переорієнтації на студентські потреби, однак, проблеми із забезпеченням центральної ролі  інтересів студентів у ЗВО і нині залишаються. Частково це пов’язано з нечітким розумінням змісту концепції «інтереси студентів». Це не має бути буквально опис набору потреб, бажань і досвіду здобувачів освіти. Розуміння інтересів студентів не завжди  є коректним і послідовним. Усі визнають, що університет має гарантувати студентам їх високу залученість до діяльності ЗВО. Разом із тим, існує парадокс: студенти розповідають про свій досвід здобуття вищої освіти так само, як це роблять споживачі послуг  від звичайних постачальників, але при цьому студенти майже одноголосно виступають проти того, щоб називати себе «споживачами послуг вищої освіти». Вони зазвичай  наголошують на цінності абстрактних понять справедливості й чесності. Але  якщо необхідно забезпечити справедливість, чесність і залученість, яких прагнуть як студенти, то у центрі уваги має бути саме якість навчання та викладання, а не інші речі, які також присутні у роботі ЗВО. Необхідно дуже тісно співпрацювати викладачам і студентам, особливо –  під час оцінювання якості освіти.

Детальніше: http://surl.li/csduja, http://surl.li/izafic

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-27
Share
ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ «ШКОЛА OSINT»

ОСВІТНІЙ СЕРІАЛ «ШКОЛА OSINT»

Sorry, this entry is only available in Українська. На платформі ДіяОсвіта доступний новий освітній серіал «Школа OSINT». 

Sorry, this entry is only available in Українська.

На платформі ДіяОсвіта доступний новий освітній серіал «Школа OSINT». 

Він орієнтований на тих, хто бажає опанувати методи пошуку даних з відкритих джерел й дізнатися, як використовувати інструменти Open Source Intelligence (OSINT) для збору даних, аналізу та перевірки інформації. Серіал пропонує глядачам ознайомитись з мистецтвом збору даних з відкритих джерел; навчить основам інформаційної розвідки; допоможе ідентифікувати й перевірити ключові факти; використовувати сучасні інструменти для збору даних та їх подальшого  аналізу; розпізнавати фейки; отримувати доступ до видалених сторінок та архівів; як знаходити відомості про людей у соцмережах. Освітній серіал створено Інститутом постінформаційного суспільства за ініціативи Міністерства цифрової трансформації України.

Детальніше: https://osvita.diia.gov.ua/courses/osint-school,   http://surl.li/hlvlmf

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_ВідкритіДані

2024-08-27
Share
СПРИЯННЯ ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ: НОВІ ПРАКТИКИ ЄС

СПРИЯННЯ ЦИФРОВІЙ ОСВІТІ: НОВІ ПРАКТИКИ ЄС

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Європейської Комісії опубліковано звіт «Сприяння цифровій освіті: нові практики ЄС».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Європейської Комісії опубліковано звіт «Сприяння цифровій освіті: нові практики ЄС».

Він підготовлений Агентством з фінансування вищої освіти, досліджень, розвитку та інновацій (UEFISCDI) на замовлення Європейської Комісії. Експертами для кожної країни ЄС було вибрано та належним чином описано кращі практики, їх ключові позиції – проаналізовані, інтерпретовані та представлені для подальшого упровадження. Звісно, це не повний опис усього набутого 27-ма країнами досвіду, а лише ряд проєктів, заходів та цифрових освітніх ініціатив з цифрової освіти, які можуть бути поширені та  відтворені у різних секторах та країнах для підвищення цифрової грамотності й компетентності громадян країн-членів Європейського Союзу. Підкреслюється важливість інвестицій у цифрову освіту, а також необхідність міжнародної співпраці для формування майбутнього освіти в Європі.

Детальніше: http://surl.li/trlwzd

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-08-27
Share
ОЕСР: ПРОФІЛЬ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

ОЕСР: ПРОФІЛЬ СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА ТА РОЛЬ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Sorry, this entry is only available in Українська. Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Змінний профіль нових учасників сільського господарства та роль цифрових технологій» із серії   «Доповіді ОЕСР про харчові продукти, сільське господарство та рибальство».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Змінний профіль нових учасників сільського господарства та роль цифрових технологій» із серії   «Доповіді ОЕСР про харчові продукти, сільське господарство та рибальство».

Наголошується, що зміни у складі сільськогосподарських виробників мають вирішальне значення для трансформації продовольчих систем в цілому.  Нові суб’єкти ринку АПК у країнах ОЕСР є більш молодими, ніж раніше, мають більш високий рівень освіти та підприємницьких навичок, більше схильні до застосування нових технологій. Проте негативне сприйняття сільського господарства, обмежений доступ до капіталу та землі, менший доступ до послуг і регуляторні перепони фактично є стримуючими чинниками для  входження нових гравців у цей сектор. Цифрові технології можуть зробити сільське господарство більш привабливим, зменшивши частку важкої праці, скоротити ризики для здоров’я, покращивши умови праці та підтримувати диверсифікацію доходів. Проведений експертами ОЕСР форсайт-аналіз макротенденцій і викликів для цифрового, сталого та інклюзивного майбутнього може бути корисним інструментом, який допоможе передбачити потреби фермерів у навичках і змінити їх мислення. Уряди можуть сприяти залученню нових учасників у сільське господарство шляхом інвестування в людський капітал, покращення е-послуг та цифрової інфраструктури, сприяння інноваційним системам та усуненням різного роду бар’єрів.

Детальніше: http://surl.li/avbhah, http://surl.li/dfociv, https://doi.org/10.1787/d15ea067-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-08-27
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАУКОВОЇ І НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ПІДТРИМКИ ТА РОЗВИТКУ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ НАУКОВОЇ І НАУКОВО-ТЕХНІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції підтримки та розвитку кадрового потенціалу сфери наукової і науково-технічної діяльності «Національна система дослідників України».

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство освіти і науки України пропонує до громадського обговорення проєкт розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення Концепції підтримки та розвитку кадрового потенціалу сфери наукової і науково-технічної діяльності «Національна система дослідників України».

Проєкт розпорядження розроблений з метою забезпечення підтримки та розвитку наукового кадрового потенціалу, уповільнення трудової міграції науковців – як за межі країни, так і в інші сфери діяльності, посилення наукового експертного середовища, підвищення престижності професії наукового працівника, підтримку та заохочення молодих вчених, підвищення якості наукового кадрового потенціалу. Документ передбачає створення Національної системи дослідників України; визнання, підтримку та промоцію найкращих українських наукових працівників (зокрема – молодих науковців), які працюють у закладах вищої освіти та наукових установах України, мають видатні результати у науковій і науково-технічній діяльності та зробили вагомий внесок у розвиток науки країни, а також надання їм індивідуальної фінансової підтримки. Зауваження та пропозиції до проєкту можна подати до 9 вересня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/knhvfm, http://surl.li/fagwkv

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення  #НРАТ_Освітянам_обговорення #НРАТ_ПопуляризаціяНауки

2024-08-23
Share
БЕЗОПЛАТНІ ОСВІТНІ КУРИ: ПОРАДИ ВІД UK-UKRAINE TECHBRIDGE

БЕЗОПЛАТНІ ОСВІТНІ КУРИ: ПОРАДИ ВІД UK-UKRAINE TECHBRIDGE

Sorry, this entry is only available in Українська. Ініціатива розвитку стратегічного партнерства між урядом Великої Британії, Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством закордонних справ України UK-Ukraine TechBridge опублікувала добірку безоплатних освітніх курсів від топових міжнародних компаній, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності на ринку праці.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Ініціатива розвитку стратегічного партнерства між урядом Великої Британії, Міністерством цифрової трансформації України та Міністерством закордонних справ України UK-Ukraine TechBridge опублікувала добірку безоплатних освітніх курсів від топових міжнародних компаній, які сприяють підвищенню конкурентоспроможності на ринку праці.

Йдеться про поглиблення експертизи у сферах машинного навчання, роботу з даними, кібербезпеку завдяки курсам Oracle; покращення технічної англійської та навчання Python разом зі світовим лідером у виробництві мережевого обладнання Cisco; отримання навичок роботи з даними, хмарними технологіями й розроблення ІТ-продуктів разом із Amazon Web Services.

Детальніше: http://surl.li/muttcl, https://curly.click/r/ab5b, https://curly.click/r/5d9e

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-23
Share
OPEN DATA AMBASSADORS

OPEN DATA AMBASSADORS

Sorry, this entry is only available in Українська. Міністерство цифрової трансформації України разом із SocialBoost запрошують до участі у програмі Open Data Ambassadors, яка націлена на підтримку створення суспільно корисних проєктів розвитку на основі відкритих даних та їх популяризації.

Sorry, this entry is only available in Українська.

Міністерство цифрової трансформації України разом із SocialBoost запрошують до участі у програмі Open Data Ambassadors, яка націлена на підтримку створення суспільно корисних проєктів розвитку на основі відкритих даних та їх популяризації.

Йдеться про поширення знань і просування використання відкритих даних у громадському, науковому та бізнес-середовищі, сприяння розвитку відкритості та прозорості у різних сферах діяльності. Участь у програмі можуть взяти експерти, представники бізнесу, науковці, IT-фахівці, data-аналітики, юристи, економісти та ін. Вони повинні мати відповідний рівень професійної кваліфікації та експертизи; бути креативними, мати гарні  лідерські якості; бути мотивованими до розвитку сфери відкритих даних. При відборі претендентів важливе значення матиме якість заявки та реалістичність її бюджету. Чотири переможці конкурсу стануть амбасадорами відкритих даних та отримають грантове фінансування обсягом 100 тис. грн на втілення проєктів і доступ до персоналізованої освітньої програми. Заявку на участь можна подати до 19 вересня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/mjbemb, https://www.opendatatech.org/ambassadors, http://surl.li/ktcjbv

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-08-23
Share
БРИТАНСЬКИЙ ТА АМЕРИКАНСЬКИЙ ЛАНДШАФТ НАДІЙНОГО  ШІ

БРИТАНСЬКИЙ ТА АМЕРИКАНСЬКИЙ ЛАНДШАФТ НАДІЙНОГО  ШІ

Sorry, this entry is only available in Українська. RAND Europe  оприлюднив звіт «Вивчення ландшафту інструментів для надійного ШІ у Великій Британії та США: поточні тенденції, майбутні можливості та потенційні напрямки співробітництва», підготовлений на замовлення департаменту науки, інновацій та технологій Великобританії дослідження.

Sorry, this entry is only available in Українська.

RAND Europe  оприлюднив звіт «Вивчення ландшафту інструментів для надійного ШІ у Великій Британії та США: поточні тенденції, майбутні можливості та потенційні напрямки співробітництва», підготовлений на замовлення департаменту науки, інновацій та технологій Великобританії дослідження.

У ньому зазначається, що з’явилась безліч рамок, правил, декларацій і принципів, підготовлених різними організаціями з усього світу, які  спрямовують розроблення надійних інструментів штучного інтелекту. Йдеться про вироблення засад для побудови систем ШІ, надійних  з позицій безпеки, справедливості, прозорості, підзвітності, конфіденційності. Однак вони не дають конкретних вказівок про те, як можна досягти задекларованих цілей на практиці. Коли говорять про інструменти надійного ШІ, то мають на увазі конкретні методи, прийоми, механізми і практики, здатні виміряти, оцінити, повідомити, поліпшити й підвищити надійність систем і додатків ШІ. На тлі глобальної екосистеми ШІ, яка швидко змінюється і стає дедалі складнішою, експерти проаналізували практику Великої Британії та США щодо розроблення, розгортання та використання інструментів надійного ШІ. Були виявлені проблеми та підготовлені пропозиції стосовно подальшого  управління розвитком ШІ та міжнародного співробітництва щодо розроблення інструментів надійного ШІ.

Детальніше: http://surl.li/yaewgq, http://surl.li/gkyues

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини  #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-08-23
Share
MICROSOFT НАВЧАТИМЕ ШІ НА НАУКОВИХ РОБОТАХ TAYLOR & FRANCIS

MICROSOFT НАВЧАТИМЕ ШІ НА НАУКОВИХ РОБОТАХ TAYLOR & FRANCIS

Sorry, this entry is only available in Українська. На сайті Times Higher Education опублікована стаття Патріка Джека «Академічна реакція: видавець дозволив Microsoft навчати ШІ на наукових роботах».

Sorry, this entry is only available in Українська.

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Патріка Джека «Академічна реакція: видавець дозволив Microsoft навчати ШІ на наукових роботах».

Стверджується, що видавництво Taylor & Francis, яке не розголошує подробиць своєї співпраці з Microsoft, розкрило свою базу даних наукових публікацій для навчання ШІ за умови  коректного цитування джерел. Нещодавно материнська компанія видавництва Informa уклала партнерську угоду, яка дозволяє технологічному гіганту отримувати доступ до контенту свого підрозділу T&F. Ця угода вартістю понад 10 млн. дол. США діятиме до 2027 року. Видавець заявив, що науковий контент буде використаний Microsoft для «підвищення релевантності та продуктивності систем штучного інтелекту», зокрема – чат-боту Copilot. Томас Ланкастер, старший викладач кафедри обчислювальної техніки в Імперському коледжі Лондона, вважає, що дослідники та автори публікацій  не усвідомлюють повною мірою обсяг дозволів, які вони надають видавцям. Microsoft заявила, що її моделі штучного інтелекту були навчені відповідно до міжнародного законодавства про авторське право. «Ми з розумінням ставимося до проблем авторів і вбудували у наші продукти захисні бар’єри, які допомагають дотримуватися авторських прав», – заявив представник компанії.

Детальніше: http://surl.li/ejccct

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-08-22
Share