За результатами пошуку знайдено:

записів - 4939

сторінок - 494

ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

ЯК ВИГРАТИ ГРУ В ЦИТУВАННЯ, НЕ ПЕРЕТВОРЮЮЧИСЬ НА ЦИНІКА

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Адріана Фернхема «Як виграти гру у цитування, не перетворюючись на циніка». 

У ній наголошується, що підвищення показників цитування публікацій не обов’язково відбувається чесно. Адріан розмірковує над питанням «чи можна поліпшити показники цитування, не ставлячи під загрозу як саме дослідження, так і академічні принципи?». Адже деякі з його найкращих статей мали дуже скромні показники цитування, тоді як інші доволі тривіальні публікації досягли успіху. Він провів невеличке дослідження у сфері наукометрії для вивчення впливу своїх друзів на цитування і зробив висновок, що продумані дії з підвищення показників цитування мають неприємні наслідки, а незначні зміни у фокусі та стратегії автора публікацій можуть принести серйозні плоди. Ось 10 основних висновків/порад Адріана Фернхема: публікація у впливових журналах може справити враження на колег і комітети, але жодним чином не гарантує високих цитувань; інноваційні дослідження, які часто високо цитуються, важче опублікувати; чим вужчим є фокус журналу на методи чи теорію, тим менше цитувань може залучити його зміст; не орієнтуйтесь у власному дослідницькому процесі на конкретний журнал; остерігайтесь хижацьких журналів; прагніть публікувати гарні наукові огляди так само часто, як і дослідницькі статті; публікації повинні бути різнобічними – підручник, тест, методика тощо; проявляйте зваженість при виході на нове поле досліджень; будьте обережні з книгами, оскільки це важка і самотня робота. Те, що вас цитують (незалежно від кількості співавторів), приваблює соціальних ледарів, але в академічних колах завжди є циніки. Щоб не програти їм, зберігайте прагнення до знань, не робіть самоціллю здобуття кредитних балів.

Детальніше: http://surl.li/tqibh http://surl.li/tqiii

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-14
Поширити
ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

ОНОВЛЕНО ПЕРЕЛІК НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАНЬ УКРАЇНИ

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

На офіційному сайті Міністерства освіти і науки України оновлено Перелік наукових фахових видань, в яких можуть публікуватися результати дисертаційних робіт на здобуття наукових ступенів доктора наук, кандидата наук та ступеня доктора філософії

Зміни до Переліку внесені на підставі рішення Атестаційної колегії МОН, яке відбулось 24 квітня 2024 року. Актуальний перелік наукових фахових видань, таким чином, містить 151 друкованих і 8 електронних видань категорії «А» та 1391 друкованих і 116 електронних категорії «Б». Рішення щодо оновлення Переліку прийняте відповідно до Порядку формування Переліку наукових фахових видань України, затвердженого наказом МОН України від 15 січня 2018 року № 32, зареєстрованого в Мін’юсті України 6 лютого 2018 року за № 148/21600.

Детальніше: https://bit.ly/3Oc9zIz, http://surl.li/tqfrp, http://surl.li/tqfsk, https://is.gd/T05Y7j

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини

2024-05-14
Поширити
ЗЕЛЕНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

ЗЕЛЕНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ІННОВАЦІЇ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ

IP офіс оприлюднив звіт «Зелені технології, інновації та інтелектуальна власність». 

IP офіс оприлюднив звіт «Зелені технології, інновації та інтелектуальна власність». 

У ньому йдеться про вплив інтелектуальної власності на процес розвитку, упровадження та комерціалізації «зелених» технологій, а також тенденції та виклики, що існують у цій сфері. Документ містить аналіз ключових аспектів розвитку та поширення екологічних інновацій з акцентом на аналіз законодавчих актів, міжнародних та багатосторонніх екологічних угод, зокрема – Рамкову конвенцію ООН про зміну клімату (1992 рік); Кіотський протокол (1997 рік); Конференцію з питань сталого розвитку ООН РІО+20 «Майбутнє якого ми прагнемо» (2012 рік); Паризьку угоду та Цілі сталого розвитку до 2030 року (2015 рік); Європейський «зелений курс» (2019 рік); Новий план дій з циркулярної економіки (2020 рік). Наголошується на важливості створення ефективних систем інтелектуальної власності для стимулювання інновацій та перетворення ідей у комерційно успішні продукти та послуги. Узагальнено міжнародний досвід створення стимулів розвитку екологічно безпечних технологій та ефективних механізмів технологічної співпраці.

Детальніше: http://surl.li/tqghh, http://surl.li/tqgic, http://surl.li/rxogw

Фото: ІР офіс

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ЦСР_SDG #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-05-14
Поширити
ОЕСР: ЦЕНТРИ УПРАВЛІННЯ У СКРУТНІ ЧАСИ

ОЕСР: ЦЕНТРИ УПРАВЛІННЯ У СКРУТНІ ЧАСИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Центри управління у скрутні часи: збірник практик». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила матеріал «Центри управління у скрутні часи: збірник практик». 

У ньому наголошується, що центри управління відіграють важливу роль у досягненні урядових цілей: від керування процесом ухвалення рішень до реалізації наскрізної політики та поширення передової практики у сфері державного управління. Останнім часом центри управління опинились під тиском необхідності допомагати в розв’язанні дедалі складніших політичних завдань в умовах численних криз та зниження довіри до державних інститутів. У звіті представлено огляд практик діяльності центрів управління та описані механізми політико-адміністративної взаємодії, керування реформами державного управління, організації взаємодії з громадянами та іншими зацікавленими сторонами. Документ орієнтований на керівників центрів управління та урядовців, які прагнуть поліпшити результати діяльності задля блага суспільства.

Детальніше: http://surl.li/tqefg, http://surl.li/tqefs, https://doi.org/10.1787/69b1f129-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-14
Поширити
КРИЗА АКАДЕМІЧНОЇ ПЕРЕВТОМИ

КРИЗА АКАДЕМІЧНОЇ ПЕРЕВТОМИ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса ««Незаконні» умови посилюють кризу академічної перевтоми». 

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Тома Вільямса ««Незаконні» умови посилюють кризу академічної перевтоми». 

У ній зазначається, що академічна автономія стала доволі часто використовуватись для виправдання порушень 48-годинного робочого тижня. Проведене дослідження показало, що науковець дуже слабко контролює власний графік, це заважає вирішенню хронічних проблем, пов’язаних зі стресом та перевтомою. Багато установ порушують закон щодо умов та тривалості праці, – це має місце у середньому 17 тижнів на рік і зазвичай пояснюється академічною автономією працівників. Жоден зі співробітників університету (за винятком, можливо, ректора), каже Том Вільямс, не має повного контролю над своєю діяльністю, а заняття і зустрічі за встановленим розкладом є лише «найочевиднішими» видами діяльності, але робота не вичерпується ними. Опитування в університетах Великої Британії показало, що багато науково-педагогічних працівників працюють понад 50 годин на тиждень, причому ця кількість є значно більшою серед початківців-дослідників та інших вразливих категорій співробітників. Роботодавці по-різному реагують на це: одні стверджують, що усім, хто працює понад 35 годин на тиждень, має бути надана відпустка; інші використовують більш розпливчасте формулювання про необхідність «відпрацьовувати необхідну кількість годин, але не надмірно їх перевищувати», але й не визначають цю «надмірність»; треті безапеляційно стверджують, що академічна робота «не обмежена правилами робочого часу, отже науковці можуть працювати стільки годин, скільки хочуть». Автор статті наголошує на несправедливості такого вільного трактування і наголошує, що будь-хто, хто не має контролю над своїм графіком роботи або не бажає працювати понад 48 годин на тиждень, повинен мати можливість реалізувати на практиці свої законні права.

Детальніше: http://surl.li/tpjlv, http://surl.li/tpjmg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-13
Поширити
ЄВРОПЕЙСЬКА ПЛАТФОРМА ПІДТРИМКИ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ТА МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

ЄВРОПЕЙСЬКА ПЛАТФОРМА ПІДТРИМКИ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ТА МІЖНАЦІОНАЛЬНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Європейська комісія оголосила про запуск веб-сайту EOSC EU Node, – платформи з підтримки на засадах FAIR міждисциплінарних досліджень, включаючи дані, публікації, програмне забезпечення та послуги у Європі та за її межами. 

Європейська комісія оголосила про запуск веб-сайту EOSC EU Node, – платформи з підтримки на засадах FAIR міждисциплінарних досліджень, включаючи дані, публікації, програмне забезпечення та послуги у Європі та за її межами. 

Тут дослідники можуть отримати доступ до простих у використанні інструментів та підтримки, щоб планувати, виконувати, поширювати та оцінювати процеси й результати досліджень в екосистемі Європейської хмари відкритої науки (EOSC). Також ця платформа підтримуватиме розвиток спільноти EOSC на принципах системної архітектури об’єднаних дослідницьких інфраструктур; буде забезпечувати технічну та адміністративну взаємодію для залучення / інтеграції інших інфраструктур. EOSC EU Node запрошує постачальників наукових ресурсів з усієї Європи надати свої результати досліджень на підтримку загальної місії сприяння відкритій науці й долучитись до Технологічного форуму EOSC.

Детальніше: http://surl.li/tpiyb, http://surl.li/tpiyc, http://surl.li/tpiyh, http://surl.li/tpiyl, http://surl.li/tpuoz

Фото: ЄК

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіНаука #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-13
Поширити
БРЕНД ВИКЛАДАЧА

БРЕНД ВИКЛАДАЧА

Проєкт Uni-Biz Bridge оприлюднив поради викладачам щодо побудови успішного особистого бренду. 

Проєкт Uni-Biz Bridge оприлюднив поради викладачам щодо побудови успішного особистого бренду. 

Зокрема, пропонується по-перше, проаналізувати власний бекграунд та визначити цілі; по-друге, зосередити увагу на взаємодії зі студентами та стилі викладання; по-третє, виокремити топ-5 власних професійних навичок; по-четверте, активно використовувати соціальні мережі для розповсюдження актуальної інформації про свою діяльність; по-п’яте, розпочати ведення власного блогу або створити авторський онлайн-курс. Ознайомлення із відеозаписом семінару Uni-Biz Bridge про розвиток особистого бренду дозволить кожному розробити власну стратегію.

Детальніше: https://t.me/ugen_UBB/700, http://surl.li/towqd

Фото: UGEN

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-13
Поширити
OPEN DATA HACKATHON

OPEN DATA HACKATHON

Проєкт «Open Data» оголосив про прийом заявок на участь у щорічному хакатоні з розроблення інноваційних рішень (продуктів і сервісів), побудованих на відкритих даних «Open Data Hackathon».

Проєкт «Open Data» оголосив про прийом заявок на участь у щорічному хакатоні з розроблення інноваційних рішень (продуктів і сервісів), побудованих на відкритих даних «Open Data Hackathon».

Студенти технічних, економічних, юридичних та соціальних спеціальностей, ІТ-фахівці, соціальні підприємці у рамках хакатону здобудуть знання щодо відкритих даних; презентують концепт власного стартапу; візьмуть участь у відборі на Open Data Accelerator. Захід організований за підтримки Міністерства цифрової трансформації, проєкту «Підтримка цифрової трансформації» та SocialBoost. Заявку на участь можна подати до 27 травня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/towwv, http://surl.li/towwn, http://surl.li/towwv

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-05-13
Поширити
ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ПІД ЧАС «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

ОЕСР: ВИМІРЮВАННЯ ЗАЙНЯТОСТІ ПІД ЧАС «ЗЕЛЕНОГО ПЕРЕХОДУ»

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Заблукали у «зеленому переході»? Вимірювання та факти» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР». 

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт «Заблукали у «зеленому переході»? Вимірювання та факти» із серії «Робочі документи департаменту економіки ОЕСР». 

Наголошується, що «озеленення» економіки тягне за собою скорочення робочих місць у високозабруднюючих видах економічної діяльності та розширення робочих місць в екологічно чистих видах діяльності. Мінімізація відповідних витрат під час «зеленого переходу» має вирішальне значення для прискорення процесу декарбонізації. Дані про зайнятість і робочі місця європейських країн засвідчцють, що частка «зелених» і високозабруднювальних робочих місць залишалась стабільною у період з 2009 до 2019 року і вказують на те, що поки не відбувся «зелений перехід» на ринку праці. Разом із тим, «зелені» та високозабруднювальні робочі місця нерівномірно розподілені за соціально-економічними групами: «зелені» робочі місця пов’язані з вищим рівнем освіти, а робочі місця з високим рівнем забруднення довкілля зосереджені у сільській місцевості. Отже, для підтримки ефективного та інклюзивного «зеленого переходу» на ринку праці в умовах екологізації економіки необхідна добре продумана та цілеспрямована політика. Вона має передбачати мінімізацію наслідків для переміщених працівників, допомогу у підвищенні кваліфікації та перекваліфікації, підтримку відповідності між працівниками й робочими місцями, що користуються підвищеним попитом.

Детальніше: http://surl.li/topby, http://surl.li/topci, https://doi.org/10.1787/dce1d5fe-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-05-13
Поширити
ЯК ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

ЯК ВИРІШУВАТИ ПРОБЛЕМИ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Поради щодо вирішення проблем, пов’язаних із вищою освітою».

На сайті Times Higher Education опублікована тематична добірка статей «Поради щодо вирішення проблем, пов’язаних із вищою освітою».

Вона містить поради для різних категорій зацікавлених сторін – дослідників, робота яких піддається суворій експертизі; викладачів, що розробляють навчальні програми в умовах цифрового середовища, яке постійно змінюється; фахівців, робота яких полягає у пошуку нових способів спілкування зі студентами. Шістнадцять статей, доступних для ознайомлення, стосуються академічних ризиків, відношення до критики, побудови стратегії та розвитку академічної кар’єри, рефлексивної практики, забезпечення балансу між роботою та особистим життям, збереження психічного здоров’я тощо.

Детальніше: http://surl.li/tnvzy

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-05-10
Поширити