ПІДГОТУЙТЕСЬ  ДО  ПУБЛІКАЦІЇ  У  ПРЕСТИЖНОМУ  ЖУРНАЛІ

ПІДГОТУЙТЕСЬ  ДО  ПУБЛІКАЦІЇ  У  ПРЕСТИЖНОМУ  ЖУРНАЛІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Чонг Фан «Дайте своїй академічній роботі найкращі шанси на прийняття».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Чонг Фан «Дайте своїй академічній роботі найкращі шанси на прийняття».

У ній наголошується, що рецензування є надзвичайно важливим етапом на шляху до публікації у престижному журналі, але далеко не кожна стаття його проходить. Як допомогти авторам зорієнтуватися у процедурі подання робіт та заздалегідь привернути увагу до ретельної підготовки і якісного оформлення? Основні причини відхилення рукописів статей  (а рівень відмов становить від 20 до 50 %) містяться у відповідях редактора та зазвичай публікуються у самих  рецензованих виданнях. Це у першу чергу невідповідність цілям і тематичній спрямованості журналу, тому потрібно дуже зважено підходити до обрання журналу для своєї статті. Другою причиною відхилення може бути  відсутність актуальності та оригінальності, отже автор має попрацювати над гарно структурованою анотацією, обов’язково підкреслити новизну та практичну значущість свого дослідження, а також описати оригінальність та значення своєї роботи у супровідному листі до редакції.  Третя  причина відхилення – відсутність ретельності в оформленні цитат, посилань, тому авторам рекомендується використовувати інструмент перевірки схожості тексту, щоб допомогти їм виявити будь-які запозичення, а також скористатись послугами професійного редагування текстів (для тих, хто не є носієм англійської мови). Також Чонг Фан говорить про найбільш поширені критичні зауваження редакторів. Він упевнений, що це допоможе дослідникам уникнути поширених помилок і підготувати сильну, цілісну статтю з чітким внеском та новизною.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/JCKbD

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_НауковіВидання_новини #НРАТ_ПопуляризаціяНауки #НРАТ_АкадемДоброчесність_новини

2025-05-22
Поширити
SCIENCE CITY  ДЛЯ БІЗНЕСУ, НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ

SCIENCE CITY  ДЛЯ БІЗНЕСУ, НАУКИ ТА ІННОВАЦІЙ

Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації України працюють над розробленням правового режиму Science City у рамках  Стратегії цифрового розвитку інновацій WINWIN 2030.

Міністерство освіти і науки спільно з Міністерством цифрової трансформації України працюють над розробленням правового режиму Science City у рамках  Стратегії цифрового розвитку інновацій WINWIN 2030.

Ця діяльність спрямована на комплексне реформування інституту наукових парків та створення комфортних умов для співпраці наукових установ, університетів, бізнесу і держави. Регулювання стосуватиметься зменшення податкового навантаження (запровадження податкових пільг, митних преференцій при імпорті виробничого та науково-дослідного обладнання), надання переваг в оренді державного й комунального майна, спрощення процедур закупівель (закупки без аукціонів) та зниження операційних витрат (цифровізація взаємодії з МОН). Проєктом передбачена можливість інтеграції з режимом Дія.City. Очікується, що в сукупності це забезпечить прискорений розвиток трансферу технологій в Україні. Стати резидентом Science City зможуть усі фізичні та юридичні особи (резиденти й нерезиденти), які бажають співпрацювати із ЗВО або НУ та реалізовувати наукомісткі проєкти. Так вже працюють пілотні проєкти «Науковий парк Житомирської політехніки» (тестування енергетичних рішень), «Науковий парк Київського авіаційного інституту»  (розробки у сфері deep tech, ШІ, кібербезпеки, машинного навчання, матеріалознавства та інженерії); науковий парк Львівської політехніки SID City (школа стартапів, дослідницькі лабораторії, розвиток робототехніки, ШІ, біотехнологій тощо).

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/j29Kn, https://ukrintei.ua/y/ya1fo

Фото:  МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2025-05-22
Поширити
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДЛЯ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ

ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ДЛЯ ДЕРЖСЛУЖБОВЦІВ

Міністерство цифрової трансформації України спільно з Google та CDTO Campus запускає програму «Штучний інтелект для продуктивності».

Міністерство цифрової трансформації України спільно з Google та CDTO Campus запускає програму «Штучний інтелект для продуктивності».

Відтепер українські держслужбовці матимуть нові можливості навчитися ефективно використовувати ці технології у своїй  роботі. Слухачам пропонується інформація про можливості практичного застосовування технології штучного інтелекту у роботі, бізнесі та житті. Тренінги допоможуть державним службовцям: безпечно й відповідально працювати з ШІ; підвищити ефективність й автоматизувати рутинні завдання; краще формулювати запити для отримання точних результатів; побачити реальні приклади застосування ШІ в публічному секторі. Навчання відбуватиметься онлайн у форматі інтерактивних сесій з можливістю поставити запитання експертам. Програма адаптована під потреби кожного міністерства, що робить навчання практичним, доступним та максимально відповідним до потреб державного сектору. Взяти участь у навчанні зможуть усі зацікавлені працівники держорганів України.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/jnnCs, https://ukrintei.ua/y/9vuns, https://ukrintei.ua/y/6li2W

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2025-05-22
Поширити
РИНОК ПРАЦІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

РИНОК ПРАЦІ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОСТІ

На  сайті Агенції «Європейський фонд освіти» розміщено  у відкритому доступі матеріал «Оцінка активної політики ринку праці в умовах нестабільності».

На  сайті Агенції «Європейський фонд освіти» розміщено  у відкритому доступі матеріал «Оцінка активної політики ринку праці в умовах нестабільності».

У ній йдеться про створення стійких інклюзивних робочих місць, які мають важливе значення для багатьох країн, у тому числі тих, що потерпають від нестабільності, конфліктів і насильства, де зайнятість може сприяти економічному зростанню й зменшенню бідності. Створення робочих місць у нестабільних контекстах є надзвичайно складним завданням через підвищені ризики і перманентні зміни ситуації, внаслідок чого економічна активність сповільнюється, скорочуються можливості для працівників, зростають інвестиційні ризики для приватного сектору. Активна політика на ринку праці необхідна для зміцнення зайнятості та підтримки перехідних процесів на ринку праці. Але на практиці така політика стикається з обмеженнями у фінансуванні, інституційній спроможності та моніторингу, що  підсилює значимість ретельного моніторингу процесу її розроблення, оцінювання результатів та вироблення заходів з оптимізацією розподілу ресурсів на їх виконання. Європейський освітній фонд започаткував ініціативу з оцінювання ефективності відповідних політик у країнах ЄС. В опублікованому документі представлені результати реалізації названої ініціативи, розглядається технічні аспекти та дизайн оцінювання впливу, а також удосконалення рішень та програм, націлених на підтримку вразливих груп населення.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/KN55x, https://ukrintei.ua/y/kLNWm

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Інноваторам_новини

2025-05-22
Поширити
ОЕСР: ВПЛИВ КОРПОРАЦІЙ НА КОНКУРЕНТНУ ПОЛІТИКУ

ОЕСР: ВПЛИВ КОРПОРАЦІЙ НА КОНКУРЕНТНУ ПОЛІТИКУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Вплив корпорацій на розроблення конкурентної політики».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала аналітичний документ  «Вплив корпорацій на розроблення конкурентної політики».

У ньому зазначається, що процес формування конкурентної політики відбувається у динамічній системі численних впливів та дій усіх зацікавлених зацікавлених сторін. Корпоративна участь може бути корисною для процесу розроблення  політики,  однак вона також несе у собі ризики перетворення на надмірний небажаний вплив, якщо процес цей стає непрозорим чи маніпулятивним і в результаті призводить до спотворення цілей політики, зменшення її ефективності, а також підриву суспільної довіри. Фірми можуть впливати на політиків за допомогою різних механізмів, зокрема – лобіювання або фінансування досліджень. У багатьох сферах, таких як конкурентна політика, ризик неналежного впливу може бути посилений такими чинниками, як економічні ставки, складність законодавчої бази тощо. Розрізнити законну корпоративну участь від неправомірного впливу досить складно, оскільки вплив може відбуватись поступово, через різноманітні канали, формуючи рішення кумулятивним чином. Навіть оприлюднена поведінка може впливати на політичні рішення, тоді як деякі непрозорі практики не обов’язково призводять до шкоди. Цей документ  ОЕСР зосереджений на різних вимірах корпоративного впливу у конкурентній політиці, він окреслює переваги законної корпоративної взаємодії, ризики неналежного впливу й труднощі їх чіткого розмежування. У ньому окреслено механізми, за допомогою яких може здійснюватися вплив, а також наводяться заходи реагування, які політики можуть використовувати для усунення потенційної шкоди від неналежного впливу, зберігаючи при цьому переваги законної корпоративної взаємодії.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/d3iE7, https://ukrintei.ua/y/7MqtR, https://doi.org/10.1787/4f19edd4-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2025-05-22
Поширити
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У ГАЛУЗІ ЗНАНЬ «ОСВІТА»

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОСОБЛИВОСТЕЙ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОГРАМ У ГАЛУЗІ ЗНАНЬ «ОСВІТА»

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Методичних рекомендацій щодо особливостей реалізації освітніх програм у галузі знань «Освіта».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт Методичних рекомендацій щодо особливостей реалізації освітніх програм у галузі знань «Освіта».

Документ розроблено у відповідь на ряд суттєвих змін, що були внесені останнім часом до освітнього законодавства.  Методичні рекомендації мають надати практичну допомоги закладам освіти в їх діяльності щодо розроблення та реалізації освітніх програм у галузі знань «Освіта» на рівні фахової передвищої освіти, а також першого та другого рівнів вищої освіти. Наголошується, що завдання освітніх програм у галузі знань «Освіта» полягає у  підготовці здобувачів освіти до професійної педагогічної діяльності в закладах та установах системи освіти. Рекомендації містять пояснення щодо розширення предметної області освітніх програм у галузі знань «Освіта»,  професійних кваліфікацій педагогічних працівників, інших професійних кваліфікацій та мікрокваліфікацій, форматів розширених освітніх програм. Зауваження та пропозиції до проєкту можна  подати до 3 червня 2025 року.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/lMrS5, https://ukrintei.ua/y/JKKaq, https://ukrintei.ua/y/2dRRr

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_обговорення #НРАТ_Освітянам_обговорення

2025-05-21
Поширити
РЕЙТИНГ ЗВО УКРАЇНИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АКРЕДИТАЦІЙНИХ ЕКСПЕРТИЗ 2019-2024

РЕЙТИНГ ЗВО УКРАЇНИ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АКРЕДИТАЦІЙНИХ ЕКСПЕРТИЗ 2019-2024

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» опублікував рейтинг ЗВО України, побудований за даними результатів їх акредитаційних експертиз у період 2019-2024 років.

Центр міжнародних проєктів «Євроосвіта» опублікував рейтинг ЗВО України, побудований за даними результатів їх акредитаційних експертиз у період 2019-2024 років.

Йдеться про акредитаційні експертизи Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти. Укладачі рейтингу вважають що така експертиза, проведена у закладах вищої освіти України, є комплексним та найбільш об’єктивним інструментом оцінювання ефективності роботи ЗВО, оскільки в рамках оцінювання аналізується не лише якість реалізації освітнього процесу, а й результати міжнародної проєктно-грантової діяльності, науково-інноваційної роботи, академічної мобільності, навчально-методичного забезпечення, кадровий потенціал. А вони, у свою чергу, є тими ключовими компонентами, які визначають позиції ЗВО у національних та міжнародних рейтингах. У поточному виданні  рейтингу ураховані усі рішення НАЗЯВО  щодо тих закладів, у яких було здійснено п’ять або більше акредитаційних експертиз за останні п’ять років. У методиці, яка традиційно використовується при побудові цього рейтингу, було уточнено ряд вагових коефіцієнтів (підвищено вагу показника загальної кількості акредитованих освітніх програм і, відповідно, зменшено вагу показника умовних акредитацій, що стосуються річних програм або акредитацій зі зниженою тривалістю). Наразі до топ-5 закладів вищої освіти входять Київський національний університет ім. Шевченка, Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут ім. Сікорського», Національний університет «Львівська політехніка»,  Національний університет біоресурсів і природокористування України, Харківський національний університет ім. Каразіна.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/cpMem, https://ukrintei.ua/y/v1uJB

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-05-21
Поширити
ОЕСР: МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ УПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

ОЕСР: МЕТОДОЛОГІЯ ОЦІНЮВАННЯ УПРОВАДЖЕННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Методологія оцінювання упровадження «Принципів корпоративного управління G20/ОЕСР»».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Методологія оцінювання упровадження «Принципів корпоративного управління G20/ОЕСР»».

У ньому зазначається, що  «Принципи корпоративного управління G20/ОЕСР» стали провідним міжнародним стандартом корпоративного управління після їх прийняття Радою ОЕСР на рівні Міністрів країн-членів у червні 2023 року та схвалення лідерами G20 у вересні 2023 року. Комітет з корпоративного управління ОЕСР всебічно підтримує упровадження цих принципів, зокрема як стандарт для здорових фінансових систем, орієнтир для удосконаленню правової, регуляторної,  інституційної бази корпоративного управління, забезпечення сталого зростання, фінансової стабільності та зміцнення ринкової довіри й доброчесності. Розроблена на цих засадах методологія формує основу для добровільних самооцінок щодо корпоративного управління на рівні окремих країн та ОЕСР в цілому, що у подальшому використовується для підготовки рекомендацій з удосконалення корпоративного управління. Нинішня версія методичних рекомендацій  оновлює попереднє видання 2017 року та включає зміни, внесені до «Принципів…»  у 2023 році, а також ураховує  результати досліджень Світового банку, Міжнародного валютного фонду, ROSC та Програми оцінки фінансового сектору FSAP. Нинішня публікація буде корисною для політиків та управлінців при визначенні окремих пріоритетів корпоративного управління.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/ku8N6, https://ukrintei.ua/y/209ws, https://doi.org/10.1787/80996ea9-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2025-05-21
Поширити
АВТЕНТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

АВТЕНТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована добірка практичних порад щодо оцінювання навичок студентів та застосування отриманих знань «Еволюція автентичної оцінки».

На сайті Times Higher Education опублікована добірка практичних порад щодо оцінювання навичок студентів та застосування отриманих знань «Еволюція автентичної оцінки».

У ній йдеться про важливість набуття навичок,  необхідних для успіху після завершення навчання, а також про те, як викладачам слід їх оцінювати, та як їх призначення і цінність бачать безпосередньо здобувачі вищої освіти і як вони збираються їх використовувати у майбутньому житті. Основний акцент зроблено на автентичному оцінюванні – цілісному підході, який оцінює здатність студента застосовувати свої знання у змістовних, реальних контекстах. Але як зробити так, щоб це працювало в різних університетських програмах? Як викладачі можуть інтегрувати цифрові технології та генеративний штучний інтелект в автентичне оцінювання, замість того, щоб боротися з ним? І, що найважливіше, як мінімізувати суб’єктивність оцінювання і зробити його справедливим? Ця добірка  пропонує погляди різних авторів на зазначені вище та інші питання, пропонуючи практичні поради щодо того, як зробити автентичне оцінювання ефективним для студентів та викладачів. Ресурс містить  двадцять вісім статей, в яких розглядаються основи автентичного оцінювання; особливості автентичного оцінювання для конкретних курсів; маркування автентичної оцінки та налагодження партнерств з промисловістю; вплив ГШІ на дизайн оцінювання.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/AshKt

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Науковцям_КращіПрактики #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2025-05-20
Поширити
КОНКУРС ПРОГРАМИ ПІДТРИМКИ ДОСЛІДНИКІВ З УКРАЇНИ «ДЛЯ УКРАЇНИ»

КОНКУРС ПРОГРАМИ ПІДТРИМКИ ДОСЛІДНИКІВ З УКРАЇНИ «ДЛЯ УКРАЇНИ»

Фундація польської науки оголосила про старт відкритого конкурсу програми підтримки українських дослідників «Для України».

Фундація польської науки оголосила про старт відкритого конкурсу програми підтримки українських дослідників «Для України».

Програма має на меті забезпечення належних умов для продовження дослідникам з України наукової роботи у співпраці з польськими та іншими зарубіжними вченими щодо  спільних досліджень у галузі гуманітарних та суспільних наук. Програмою передбачено надання трьох річних грантів у розмірі 268,8 тис. злотих на реалізацію польсько-українського наукового проєкту з питань розвитку громадянського суспільства, демократії, євроінтеграції, безпеки. Участь у програмі можуть взяти  вітчизняні науковці, які на момент подання заявки мають ступінь доктора філософії/кандидата наук, працевлаштовані в українській науково-дослідній установі, проживають та реалізують свій проєкт в Україні. Умовами конкурсу передбачено можливість отримати фінансування оплати праці аспіранта, який буде залучений до виконання проєкту. Заявку на участь у конкурсі можна подати до 2 червня 2025 року.

Детальніше: https://ukrintei.ua/y/RRHgQwww.wnioski.fnp.org.pl, https://ukrintei.ua/y/S0f6a

Фото:  логотип

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2025-05-20
Поширити