Search results found:

posts - 5297

pages - 530

ПІДТРИМКА МЕДИЧНИХ ІННОВАЦІЙ

ПІДТРИМКА МЕДИЧНИХ ІННОВАЦІЙ

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій  спільно з Аналітичним центром та Корпоративним акселератором ISE Group оголосили про запуск нового проєкту Lab2Market MedTech.

Український національний офіс інтелектуальної власності та інновацій  спільно з Аналітичним центром та Корпоративним акселератором ISE Group оголосили про запуск нового проєкту Lab2Market MedTech.

Він спрямований на підтримку та розвиток команд, що знаходяться на стадії розробки ідею, а також вже готових стартапів у галузі відновлення здоров’я. Долучитись до проєкту можуть науковці, інноватори  та підприємці, які хочуть реалізувати бізнес у галузі медичних технологій та працюють у медичній сфері, бізнесі, науковій або інноваційній сфері. Наразі ІР-офіс збирає інформацію про наявні інноваційні розробки у медичній сфері та проблеми, пов’язані з їх комерціалізацією. 

Детальніше: http://surl.li/rbppn, http://surl.li/rbppw 

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-03-01
Share
ОЕСР: СТАН АКАДЕМІЧНОЇ КАР’ЄРИ В КРАЇНАХ ОЕСР

ОЕСР: СТАН АКАДЕМІЧНОЇ КАР’ЄРИ В КРАЇНАХ ОЕСР

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Стан академічної кар’єри в країнах ОЕСР: огляд фактичних даних» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Стан академічної кар’єри в країнах ОЕСР: огляд фактичних даних» із серії «Перспективи освітньої політики ОЕСР».

У документі  наводиться огляд фактичних даних і результатів дослідження, огляд політик та конкретні приклади, систематизовано проблеми (умови праці академічної спільноти, залежність від нестабільних і випадкових контрактів, високе робоче навантаження, негативне співвідношення між роботою та особистим життям). Фіксується ситуація, коли стимули кар’єрного зростання зосереджені на науковій діяльності, відсуваючи на другий план викладання, взаємодію та інші обов’язки. Початкова академічна підготовка, як правило, не забезпечує навичок до максимально ефективного використання потенціалу цифровізованого навчального середовища, для відповідності якому потрібне безперервне навчання. Незважаючи на те, що в окремих системах вищої освіти заохочується гнучкість кар’єрного зростання, вчені, як правило, залишаються в академічних колах з обмеженою міжсекторальною мобільністю. Проблемою також вважається недостатня представленість жінок і маргіналізованих груп. Участь науковців у заходах з інтерналізації значно варіюється усередині навчальних закладів, між ними, та у різних системах вищої освіти. Серйозну занепокоєність викликає зниження академічної свободи.

Детальніше: http://surl.li/rbjaz, http://surl.li/rbjbq, https://doi.org/10.1787/ea9d3108-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-03-01
Share
ІНІЦІАТИВА «CHATGPT VS PROFESSOR COMPETITION»

ІНІЦІАТИВА «CHATGPT VS PROFESSOR COMPETITION»

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріка Цуйя «Змагайтеся з ChatGPT, щоб покращити особисте навчання студентів».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Еріка Цуйя «Змагайтеся з ChatGPT, щоб покращити особисте навчання студентів».

У ній наголошується, що виклики, пов’язані з розвитком та найширшим розповсюдженням  генеративного штучного інтелекту можуть підвищити мотивацію студентів. Гонконгський політехнічний університет прийняв цей виклик і розпочав використання ChatGPT в якості інструменту гейміфікації освіти, що дозволяє покращувати знання, критичне мислення, навички міркування та дискусії. Організований в університеті Конкурс «ChatGPT проти професора» став цікавим способом залучити студентів до вивчення предмета і стимулювати викладачів  глибше зрозуміти нові реалії. Ерік розповідає, як саме розвивається критичне мислення та логічні міркування: здійснюється порівняння відповідей людини та машини, у якому студенти можуть глибше зрозуміти можливості й обмеження чат-бота, покращили своє критичне мислення та навички аргументації, а також оцінили власні знання з предмета. Крім того, це сприяє покращенню комунікативних навичок:  збір різних поглядів на один і той самий набір питань надає студентам розуміння, що деякі відповіді можуть бути неповними, застарілими або просто неправильними. Завдяки конкурсу виникли й інші ініціативи із розвитку метапізнання та критичного мислення. 

Детальніше: http://surl.li/rawmt, http://surl.li/rawnc 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики

2024-02-29
Share
ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАЦІОНАЛЬНІ КОНТАКТНІ ПУНКТИ ТА КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

ЗАТВЕРДЖЕНО ПОЛОЖЕННЯ ПРО НАЦІОНАЛЬНІ КОНТАКТНІ ПУНКТИ ТА КООРДИНАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ГОРИЗОНТ ЄВРОПА»

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про затвердження Положення про національні контактні пункти та Координаційний центр Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» і Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021-2025), комплементарної до програми «Горизонт Європа»».

Кабінет Міністрів України ухвалив рішення про затвердження Положення про національні контактні пункти та Координаційний центр Рамкової програми Європейського Союзу з досліджень та інновацій «Горизонт Європа» і Програми з досліджень та навчання Європейського співтовариства з атомної енергії (2021-2025), комплементарної до програми «Горизонт Європа»».

Відповідна постанова від 27 лютого 2024 р. № 214 розміщена на урядовому порталі. Таким чином відбувається реалізація Угоди між Україною, з одного боку, і Європейським Союзом та Європейським співтовариством з атомної енергії, з іншого боку, про участь України у відповідних програмах. Положення, зокрема, визначає засади відбору та діяльності національних контактних пунктів і Координаційного центру. Незабаром МОН оголосить конкурсний відбір національних контактних пунктів.

Детальніше: http://surl.li/ralqr, http://surl.li/ralrn 

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини 

2024-02-29
Share
ГРАНТ ВІД УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ СТАРТАПІВ ТА WNISEF

ГРАНТ ВІД УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ СТАРТАПІВ ТА WNISEF

Український фонд стартапів (УФС) та Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) оголосили про запуск грантової програми, орієнтованої на українські технологічні компанії, які розпочинають свою діяльність.

Український фонд стартапів (УФС) та Western NIS Enterprise Fund (WNISEF) оголосили про запуск грантової програми, орієнтованої на українські технологічні компанії, які розпочинають свою діяльність.

Вони зможуть отримати кошти для свого розвитку: до 50 тис. дол. США на стадії seed; до 25 тис. дол. США на стадії pre-seed. Загальний бюджет програми – 2,5 млн дол. Претендувати на грант можуть лише компанії, які не залучили фінансування в програмах BRAVE1 та Seeds of Bravery. Нова ініціатива має забезпечити підтримку та розвиток стартап-екосистеми в Україні. УФС відповідає за управління та упровадження цієї грантової програми, а Western NIS Enterprise Fund є фінансовим партнером.

Детальніше: http://surl.li/raink, https://portal.usf.com.ua/, http://surl.li/raipb 

Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-02-29
Share
ДОСТУП ДО ПРОВІДНИХ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ СВІТУ

ДОСТУП ДО ПРОВІДНИХ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ СВІТУ

Міністерство освіти і науки України нагадує, що міжнародні видавці та компанії продовжують надавати українським науковцям можливість безкоштовного користування їхніми електронними ресурсами.

Міністерство освіти і науки України нагадує, що міжнародні видавці та компанії продовжують надавати українським науковцям можливість безкоштовного користування їхніми електронними ресурсами.

Доступ до джерел наукової інформації має важливе значення для українських науковців, допомагає продовжувати власні дослідження та підтримує інтеграцію до міжнародного наукового простору. Упродовж 2022-2023 років на офіційних веб-порталах Clarivate та Elsevier були створені спеціальні сторінки для наукової спільноти України, де регулярно оновлюється інформація про можливості ресурсів та програмних інструментів, розклад вебінарів тощо. За даними моніторингу від 50 до 100 тис. пошукових запитів та переглядів контенту щомісяця здійснювали українські науковці у базах даних «Web of Science» та «Scopus». Ці компанії наразі підтвердили готовність і надалі забезпечувати українським вченим доступ до баз даних Web of Science та Scopus. Також проєкт Research4Life продовжує надання українським науковцям безоплатного доступу до своїх ресурсів (ухвалене рішення про долучення України до групи країн А, що мають безкоштовний доступ до контенту платформи Research4Life). Ресурсами Research4Life скористались понад 550 українських установ, що дає змогу їхнім науковцям та освітянам знайомитись з електронними книгами, журналами, базами даних. 

Детальніше: http://surl.li/ramhw, https://dntb.gov.ua/news/19523 

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритаНаука #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-02-29
Share
ОЕСР: ПІДГОТОВКА КАДРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ

ОЕСР: ПІДГОТОВКА КАДРІВ З КІБЕРБЕЗПЕКИ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Підготовка кваліфікованих кадрів з кібербезпеки в Європі: досвід Франції, Німеччини та Польщі» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Підготовка кваліфікованих кадрів з кібербезпеки в Європі: досвід Франції, Німеччини та Польщі» із серії «Дослідження навичок ОЕСР».

У ньому наголошується, що у цифровому  світі кібербезпека для приватних осіб, бізнесу та урядів набуває надзвичайно важливого значення. Зростаюча кількість кібератак кидає виклик існуючим оборонним і оперативним можливостям, підкреслюючи гостру нестачу кваліфікованих фахівців з кібербезпеки.  У звіті досліджується попит на фахівців з кібербезпеки на основі аналізу онлайн-оголошень про вакансії у Франції, Німеччині та Польщі у період 2018-2023 років, вивчаються тенденції (географічний розподіл вакансій та зміни у вимогах до навичок). Стосовно Франції також досліджуються освітні та навчальні програми з кібербезпеки, подається їхній аналіз, вивчаються демографічні особливості, розглядається французька політика та ініціативи, спрямовані на розширення кадрового потенціалу у галузі кібербезпеки та покращення освітніх можливостей.

Детальніше: http://surl.li/qzypo, http://surl.li/qzyvb, https://doi.org/10.1787/3673cd60-en 

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-02-29
Share
ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 262 ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ

ГРОМАДСЬКЕ ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТУ СТАНДАРТУ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 262 ПРАВООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 262 «Правоохоронна діяльність».

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проєкт стандарту вищої освіти освітнього ступеня бакалавра зі спеціальності 262 «Правоохоронна діяльність».

Необхідність розробки нової редакції стандарту обумовлене затвердженням спеціалізацій спеціальності 262, збільшенням обсягу освітньої програми підготовки бакалавра зі 180 до 240 кредитів ЄКТС та доповненням переліку спеціальних (фахових) компетентностей і результатів навчання. Стандарт містить загальну характеристику; вимоги до рівня освіти осіб, які можуть розпочати навчання за освітніми програмами, та їх результатів навчання; нормативний зміст підготовки здобувачів вищої освіти, сформульований у термінах результатів навчання; форми атестації здобувачів вищої освіти; перелік нормативних документів тощо. Зауваження та пропозиції до проєкту стандарту можна подати до 12 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/qyuna, http://surl.li/qyuoa 

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Освітянам_обговорення

2024-02-28
Share
ГРАНТИ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ

ГРАНТИ ВІД УРЯДУ РЕСПУБЛІКИ КОРЕЯ

Корейський освітній центр оголосив відбір кандидатів на отримання навчального гранту від уряду Республіки Корея GKS-G 2024.

Корейський освітній центр оголосив відбір кандидатів на отримання навчального гранту від уряду Республіки Корея GKS-G 2024.

Мета грантової програми – заохочувати міжнародні освітні обміни та посилювати партнерські відносини між двома країнами шляхом надання українським студентам можливості навчатися у корейських закладах вищої освіти. Планується призначити 44 стипендії на 2024/2025 навчальний рік для здобуття освіти в університетах Республіки Корея за магістерськими та аспірантськими програмами підготовки. Претенденти мають бути громадянами україни, мати освітній рівень «бакалавр» або «магістр», гарну академічну успішність. Переліки пріоритетних спеціальностей визначені  рішенням  МОН. Заявку на стипендію можна до 6 березня 2024 року.

Детальніше: http://surl.li/qzfre, http://surl.li/qzfru, http://surl.li/qzfsh, http://surl.li/gwdpl 

Фото: МОН

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ГрантиМіжнароднаПідтримка #НРАТ_Науковцям_новини  #НРАТ_Освітянам_новини

2024-02-28
Share
ОЕСР: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗМІНИ КЛІМАТУ

ОЕСР: ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ ЗМІНИ КЛІМАТУ

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Переосмислення освіти у контексті зміни клімату: точки впливу на трансформаційні зміни» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

Організація економічного співробітництва та розвитку оприлюднила звіт  «Переосмислення освіти у контексті зміни клімату: точки впливу на трансформаційні зміни» із серії «Робочі документи ОЕСР з освіти».

У ньому наголошується, що згідно нових наукових даних планета наближається до кількох екологічних та кліматичних переломних моментів швидше, ніж очікувалося раніше. Отже, для досягнення глибоких перетворень у всіх секторах, системах і забезпечення стійкого і придатного для життя майбутнього, необхідно зробити багато. Яка роль системи освіти у забезпеченні змін, які мають бути масові, масштабні та відбуватись високими темпами, яких потребує пом’якшення наслідків зміни клімату? І які політичні важелі можуть бути використані для підвищення стійкості та адаптації до екологічних проблем? У документі досліджуються способи переосмислення підходів до освіти у контексті зміни клімату. Особлива увага приділяється базовій освіті та досліджуються її зв’язки у цьому контексті з іншими рівнями освіти. Запропоновані стратегії реструктуризації фундаментальної природничої освіти та міждисциплінарного навчання.

Детальніше: http://surl.li/qytph, http://surl.li/qytqa, https://doi.org/10.1787/f14c8a81-en

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD #НРАТ_ЦСР_SDG

2024-02-28
Share